Onnellisuusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustaenkeli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hienoa! :h: Meidän 30mm kokoinen möykky tuskin kertoo mitä kuuluu, sydän ainakin lyö.
Eikös teilläki pitäs kohta jo olla np-ultra? Paljos sullon viikkoja kertyny?
9+6, ultrassa kävin jo 7+0 viikolla ja pituutta 9mm (yksityisellä kun oli ne toksoplasmoosi- jutut silloin meneillään). Kunnallisessa ultrassa käydään 19.11.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja Mida »

Elppikselle onnea myös! Olen niin laiska kitisemään nykyään, etten tiedä palstalaisten asioista enää mitään.
Savannah

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

McJanne kirjoitti: Rasitteena on sitten liikelounaat. Kirjaimellisesti pitää syöd liikkuessaan, muuten ei ehdi.
Hmm, no se ei kuulosta lainkaan mukavalta tai terveelliseltä. Toisaalta syön kyllä nykyäänkin välillä lennossa.
SikaMika

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eipä voi valittaa. Vielä kun pääsisi oikeisiin töihin, niin kaikki olisi juuri tällä hetkellä jokseenkin niin hyvin kuin vain voi toivoa. Mä vaan olen niin vitun hyvä!
Bliss

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Enimmäkseen. Toisinaan vähän enemmän ja näin maanantaisin vähän vähemmän.
Herra Manala

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

:shock: Kaikki on paksuna! :shock:

Onnea vaan kaikille. Mulla on 3,5kg kinkku jääkaapissa, ei lyö eikä vikise edes ultrassa. Koska sen maksa ei toimi, ajattelin antaa sille vähän UV-säteilyä grillivastuksella. Katotaan millanen siitä tulee 90-asteisena. Mmmmmurea.
Zeb

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Herra Manala kirjoitti::shock: Kaikki on paksuna! :shock:

Onnea vaan kaikille. Mulla on 3,5kg kinkku jääkaapissa, ei lyö eikä vikise edes ultrassa. Koska sen maksa ei toimi, ajattelin antaa sille vähän UV-säteilyä grillivastuksella. Katotaan millanen siitä tulee 90-asteisena. Mmmmmurea.
Sen tiesin jo että ruoka voi olla seksin korvike, mutta että myös jälkikasvun korvike :D Lemmikin olisin vielä ymmärtänyt, mutta että kinkku, voih!
Savannah

Re: Onnellisuusketju

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti::shock: Kaikki on paksuna! :shock:

Onnea vaan kaikille. Mulla on 3,5kg kinkku jääkaapissa, ei lyö eikä vikise edes ultrassa. Koska sen maksa ei toimi, ajattelin antaa sille vähän UV-säteilyä grillivastuksella. Katotaan millanen siitä tulee 90-asteisena. Mmmmmurea.
Onneksi olkoon! Milloin on laskettu aika?
Vastaa Viestiin