Perjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Numba

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

^ Pus!
Viimeksi muokannut Rouva Numba, 26.10.2007 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Numba

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Suvinen kirjoitti: Tere tulemast! "Voit lähteä Kitinästä, mutta Kitinä ei koskaan lähde sinusta."
Kiits! En ole edes kännissä.
Rouva Pupu

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Taidan jatkaa tätä rauhallista leffailtaa. Yllättävän hyvä valikoima oli Ärrälläkin vaikka ei ihan niitä haluamiani herkkuja. Vuokrasin neljä elokuvaa ja huomasin, että viidellä olisi saanut yhden maksutta mukaan. Huomenna on siis pakko vuokrata lisää. Koriin mahtui Zodiac, Numero 23, Uhka ja Hard Candy (muistanko, että Lolita ois tästä joskus jotain sanonut?).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Rouva Pupu kirjoitti:Hard Candy (muistanko, että Lolita ois tästä joskus jotain sanonut?).
Juu. Tykkäsin, ihan näppärä, mutta ei siitä sen enempää jos et ole vielä katsonut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Duckzilla

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Rouva Numba kirjoitti:Jospa liittyisin takaisin näin vuoden tauon jälkeen. :yo:
No mutta huomenta! Willkommen tillbaka! :jee:
SikaMika

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pelleilin tuossa iltana muutamana erään saksalaisen musiikkitavaratalon nettisivuilla. Etsin lähinnä tietoa siitä, miten postitukset ym. hommat käytännössä toimii, ja koska en tietoja äkkiä löytänyt, tein sitten pienen valeoston. Täytin tietoni lomakkeelle ja painoin lähetä-nappulaa lähinnä siinä uskossa että eteeni pompsahtaisi valintani kertaava ja lisätietoja kertova varmistuslomake. Näin ei kuitenkaan käynyt, vaan "tilaukseni" lähti saman tien Paskaan Maahan. Tulihan sieltä sitten seuraavana päivänä tilausvahvistus, mutta koska paketin lähettäminen takaisin 30 päivän kuluessa siinä tapauksessa että en ole hankintaani tyytyväinen ei maksa mulle mitään, päätin ottaa tilauksesta vaarin. N. 6-8 päivän kuluttua mulla on uusi kitaravahvistin! :mrgreen: 8)

Pokeri oli jees (voitin), sauna oli jees, saunakalja oli jees ja nyt television pukkaama leffa saa luvan olla jees. Huomenna sitten jotain hyödyllistäkin, otaksun. Semipaskana oleva polvi estää liikunnalliset huvitukset joten jäänee aikaa käydä läpi mukavasti kasvanutta todo-listaa.

Hyvää yötä, pissapojat ja -liisat! Olkaa ihmisiksi, älkää juoko liikaa.
Rouva Numba

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Duckzilla kirjoitti: No mutta huomenta! Willkommen tillbaka!
Tack ska du ha! Willkommen itellessii.
Duckzilla

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kaikki varmaan hilluu nyt baareissa juomassa ja saamassa? Sillä välin minä ja pari ystävää katottiin meillä telkkaria. Jee.

Mä voisin mennä nyt nukkuun. Öitä teille, nassikat.
ninnithequeen

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rouva Numba kirjoitti:Jospa liittyisin takaisin näin vuoden tauon jälkeen. :yo:

Tänään tuli käytyä Lempäälässä Idioottiparkissa, samat kaupat löytyy kyllä tuosta Hämeenkadulta mutta kun kaveri tuli Kuopiosta ja halusi sinne, niin kyllähän sinne sitten mentiin.
En muuten käy siellä Pancho villassa enää ikinä niin paskan palvelun jälkeen. Kaikkea sai odottaa ruuasta laskuun.
Muuten kyllä tosi ihqdaapusipusi-päivä.

Kohta saunaan hops!
Wife :h:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:
Rouva Numba kirjoitti:Jospa ......!
Wife :h:
NINNI! MOI eli TUI!

Arvaa kuka toitottaa sulle HYVÄÄ NIMESI PÄIVÄÄ kun kerroit että sellainen on!

Arvaan että olet MANTA!!!

Autosi Opel Manta ja syöt Mantanpuuroa!

Tässä muuten oli NIIN TYHMIÄ puujalkavitsejä, että itsekin jopa yllötyin!!

Ninni hyvä! Oikea kaunis tarkoitukseni oli toivottaa sulle nimipäivää!
Oliskos se Nina vai Amanda vai Ninna...no ninni nina..hyvä ihme niin tietystiiiii.

Niina Kuningatar täydellinen nimesi. OK

SA
Arska the KING
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
ninnithequeen

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en ees tiiä miks mä vastaan tohon. Mutta Nina on ihan oikee nimi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en ees tiiä miks mä vastaan tohon. Mutta Nina on ihan oikee nimi.
Miksi ihmeessä et olisi vastannut? Ihan varmasti oikeasti halusin toivottaa sulle nimipäivää kun vielä tunti jäljellä! Eli teit aivan ihmisen oikein kun vastasit. Annan sulle papukaija-fiksuusmerkin!! :)

Se, että hiukan leikittelen sanoilla ja postauksilla nyt näin illan mittaan kun on lepoaikaa, ei asiaa tai minua muuta olemasta ihminen!! Heh!

Aina saakin arvuutella, onko "Niina" Nina vai Niina! Muistan eräältä vuodelta kun Kari Kuuva lauloi "pikku Ninasta". Tai itseasiassa en vuotta muista, mutta sen laulun muistan! Nina on kaunis, mielestäni sievä nimi, eli onnea!

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Zeb

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mies nukkuu jo kun on aamulla menossa töihin. Mä tässä mietin josko pitäisi vielä katsoa se The Crow -leffa neloselta, alkaa tosin vasta 00.30. Mä en kuitenkaan ole sitä aiemmin nähnyt ja sai hyviä katsoja-arvosteluja ainakin Telkku.comissa. Sit on tietty vähän toikin et onkohan se liian pelottava yksin katsottavaksi :?
ninnithequeen

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos Zeb, että muistutit.

Sen vois taas jälleen kerran kattoa.
Rouva Pupu

Re: Perjantahi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Hard Candy (muistanko, että Lolita ois tästä joskus jotain sanonut?).
Juu. Tykkäsin, ihan näppärä, mutta ei siitä sen enempää jos et ole vielä katsonut.
Tykkäsin myös. Kieltämättä aika mielenkiintoisia kohtauksia leffassa. Henkilövalinnat oli pop ja juoni ainakin itselleni aika uutta kamaa tästä vinkkelistä.
Vastaa Viestiin