Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Uusi päivä taas, näemmä.
Duckzilla

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Minulla ei ole krapulaa.
Vihtahousu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, pikkasen on krapulaa. Ei töitä minkäänmoista tänä viikonloppuna :ohyeah:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Minusta on alkanut tuntua siltä, että olen modernistinen ihminen, mutta ainakin suurin osa ympärilläni olevista on jo postmoderneja. Toisaalta minäkin olen kai postmoderni, jos mietin, onko elämäni pastissi vai parodia?

Hyvää lauantaita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta kaikille.
Perhana tupakat on loppu. Tässähän saa kohta raivokohtauksen.
Enttu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Krapulatonta Huomenta... Päivälle ohjelmaa tiedossa nallekarhumuseoon Hyvinkäälle ja joo olemme kaikki täysi-ikäisiä :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eihän täällä landella osaa edes nukkua, onneksi otin pari paksua opusta mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Eihän täällä landella osaa edes nukkua, onneksi otin pari paksua opusta mukaan.
Liian hiljasta?

Mä en osannu aikanaan pariin ekaan yöhön nukkua mein mökillä ku oli niin hiljasta. No mitäs asuttiin sillon Itäväylän vieressä...Kaikkeen tottuu. Tänä päivänäkään en saa unta ellei ole telkkari päällä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23462
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei täällä hiljaista ole. Keskuslämmitys huutaa, ukko huutaa unissaan, naapurin kapiainen tuli baarista jo illalla ja alkoi tenuttamaan kotona. Mutta kehä I:n rauhoittava humina puuttuu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vihtahousu kirjoitti:Ei töitä minkäänmoista tänä viikonloppuna :ohyeah:
Ei täälläkään! Olen lähdössä raksaileen kunhan tästä joudan. Tämä kotona völlistely on aika kivaa :]

(äijä saa kohta kilarit mun kanssa kun en ole yhtä tehokas kuin se)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Huomenta. Yritän täällä kaivaa sopivaa aineistoa tilastotieteen harjoitustehtävään. Muuten hyvä, mut MITÄÄN MUA KIINNOSTAVAA EI LÖYDY!!1 Jos jotain kiinnostavaa löytyykin, siinä ei ole tarpeeksi muuttujia tai tilastoyksiköitä. JOS olisin kiinnostunut urheilusta, saisin nopeastikin aineiston kokoon, mutta... Perkele...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Huomenta. Yritän täällä kaivaa sopivaa aineistoa tilastotieteen harjoitustehtävään. Muuten hyvä, mut MITÄÄN MUA KIINNOSTAVAA EI LÖYDY!!1 Jos jotain kiinnostavaa löytyykin, siinä ei ole tarpeeksi muuttujia tai tilastoyksiköitä. JOS olisin kiinnostunut urheilusta, saisin nopeastikin aineiston kokoon, mutta... Perkele...
SAIRA MOI! (SA antaa lauantaihalin).Mukava tavata vaikkakin vain näin netin välityksellä! Eikö täällä ole sopivaa aineistoa? Olen minäkin tehnyt lukuisia, mm. aika suositun puoluekyselyn asiakeskusteluun, jonka tulos on vähintään mielenkiintoinen!

Mutta nyt SAIRAN TERVEet aivot käyttöön ja mieti joku hyvä juttu tai kysely. Voi, tilastotiede oli hauskaa! Onko siinä todennäköisyyslaskentaa? Itse aloin tämän kurssin jälkeen vastata Valittujen palojen kilpailuihin kun laskin että niistä saa moninkertaisella mahdollisuudella voiton ennen kuin Lotossa!!!

Onnea harjoitukseen! :) Sorry kun itsekin olen urheiluhullu, erit. tennishullu. Tällaisia miehenköriläät usein ovat!

SA
SAirallevastaaja
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Googlebot

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Duckzilla kirjoitti:Huomenta. Minulla ei ole krapulaa.
Huomenta. Mulla ei ole ollut kaiketi koskaan krapulaa.

Tänään on "Kyllä nyt ei enää vituta"-päivä, kun TomTom heräsikin tänä aamuna yllättäen henkiin. Poistamalla muistukortin sekä reset-nappulaa piikillä ja power-nappulaa monta kertaa peräkkäin painelemalla se yllättäen käynnistyi, ja ilmoille kaikui tuttu ja iloinen tomtom-rumpujen töminä (pelkkä muistikortin poisto ei auttanut).

Ties mikä aiheutti eilisen mykkäkoulun, kai se oli mennyt vaan vähän sekaisin tai kosteutta päässyt ties minne, vaikka tosin pidin sitä just silloin lähinnä sisätiloissa.
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Huomenta.
Minullakaan ei ole krapulaa. Olen ollut töissä jo tunnin, ai että on jännää. Ei täällä juur ole asiakkaitakaan, onko Hervantalaisilla krapula vai rahat lopussa?

Muistakaa muuten, että ensi yönä siirretään kelloja taaksepäin ja alkaa talvi-aika. Saa nukkua tunnin pitempään, ihkuu. Tosin joutuu olemaan tunnin pidempään töissä, höh.
Duckzilla

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Googlebot kirjoitti:TomTom heräsikin tänä aamuna yllättäen henkiin.
No hyvä että sait sen kuntoon. Rakkaan ystävän selittämätön hiljeneminen aiheuttaa tuskaa.

Minun rakas ystäväni on pysyvä osa autoani. Toisaalta hyvä ettei tarvi imukuppeja ja piuhoja, mutta toisaalta sitä ei voi ottaa mukaan kävelyllekään.
Mulla ei ole ollut kaiketi koskaan krapulaa.
Siis edes sen jälkeen kun on laatta lentänyt liiasta kossusta? Well, lucky you.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
SAIRA MOI! (SA antaa lauantaihalin).Mukava tavata vaikkakin vain näin netin välityksellä! Eikö täällä ole sopivaa aineistoa? Olen minäkin tehnyt lukuisia, mm. aika suositun puoluekyselyn asiakeskusteluun, jonka tulos on vähintään mielenkiintoinen!

Mutta nyt SAIRAN TERVEet aivot käyttöön ja mieti joku hyvä juttu tai kysely. Voi, tilastotiede oli hauskaa! Onko siinä todennäköisyyslaskentaa? Itse aloin tämän kurssin jälkeen vastata Valittujen palojen kilpailuihin kun laskin että niistä saa moninkertaisella mahdollisuudella voiton ennen kuin Lotossa!!!

Onnea harjoitukseen! :) Sorry kun itsekin olen urheiluhullu, erit. tennishullu. Tällaisia miehenköriläät usein ovat!

SA
SAirallevastaaja
Hali sinullekin!

Muuten hyvä, mutta muuttujia pitäisi olla kvantitaviisia ja kvalitatiivisia ja tutkimusyksiköitä 50-100. Että silleen ei puoluekantakysely ihan kelpaa. Kiitos kuitenkin!

Tilastotieteen approa suoritan, nyt ensimmäistä osiota. Todennäköisyyslaskentaa tulee tarkemmin ensi osiossa, nyt vain hiukan raapaistiin pintaa. On kyllä mielenkiintoista!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Rouva Numba kirjoitti:Huomenta.
Minullakaan ei ole krapulaa. Olen ollut töissä jo tunnin, ai että on jännää. Ei täällä juur ole asiakkaitakaan, onko Hervantalaisilla krapula vai rahat lopussa?

Muistakaa muuten, että ensi yönä siirretään kelloja taaksepäin ja alkaa talvi-aika. Saa nukkua tunnin pitempään, ihkuu. Tosin joutuu olemaan tunnin pidempään töissä, höh.
Mukava nähdä suakin täällä!! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

saira kirjoitti: Mukava nähdä suakin täällä!! :h:
Darling! :h:
Vuoden hiljaiselon jälkeen ajattelin liittyä jälleen joukkoon.

Kynsistä on muuten tullut tosi paljon palautetta ja nimenomaan semmoista "vau näytä, upeet!".
Saisimpa ne vaan itse hommaamaan samanlaiset eli soittamaan sulle. ;)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Rouva Numba kirjoitti:
Kynsistä on muuten tullut tosi paljon palautetta ja nimenomaan semmoista "vau näytä, upeet!".
Saisimpa ne vaan itse hommaamaan samanlaiset eli soittamaan sulle. ;)
Kyl ne vielä tulee kun mun maine leviää... :hep:

Mut oli ne kyl hyvännäköiset, kauniille kauniit kynnet!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

[quote="Rouva Numba"][/quote]

Laittakaas muuten 10.pv ylös, sillon saatte tulla poikkeen. Likan syntsät silloin, illalla perinteisesti kummit ja muut aikuiset jäävät meille istumaan iltaa kun likka nukahtaa hyörimisen ja lahjojen availun jälkeen. Sauna on päällä ja rääpittävää yleensä löytyy silleen sopivan paljon.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Mut oli ne kyl hyvännäköiset, kauniille kauniit kynnet!
Mullakin on rakennekynnet!

Ostin siis 24 season 5:sen itelleni.
1108

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Laittakaas muuten 10.pv ylös, sillon saatte tulla poikkeen.
*raapustaa merkinnän kalenteriin*

EDIT: Tuleeks isäs? *varautuu mahdolliseen krapulaan*
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Laittakaas muuten 10.pv ylös, sillon saatte tulla poikkeen.
*raapustaa merkinnän kalenteriin*

EDIT: Tuleeks isäs? *varautuu mahdolliseen krapulaan*
Kyy ainakin käymään, illasta en tiedä. Riippuu siitä, suostuuko äiti kuskaan sen sit kotiin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Numba

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Jippii, synttäreille!! Mieluusti tullaan, taitaa olla vielä vapaana se lauantai. Täytyy jostain saada kuljettaja (tai turvautua taksiin).

Mitäs pikkuneiti toivoo/tarvitsee lahjaksi?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Mut oli ne kyl hyvännäköiset, kauniille kauniit kynnet!
Mullakin on rakennekynnet!

Ostin siis 24 season 5:sen itelleni.
Mut kyl sä olet loistava aviomies! Vaimon kynnet oman mielihyvän edelle!! :h: :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin