Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Tänään korviini kantautui taas jotain ihme Halloween- älämölöä. Siis mitä helvettiä? Tänään ilmeisesti olisi tarkoitus juhlia taas tuota jenkkijuhlaa. Sinänsä hullua, sillä Halloweenhän on vasta tiistaina ja meidän vastaava pyhäinmiesten päivän aatto ensi perjantaina. Mitähän juhlaa tänään mahdetaan viettää..? Varmaan sitä Nallepäivää? Mitä? Häh?!

Ja miksi tänään on ollut liputuspäivä? Ainakaan mun kalenterissani ei tämän päivän kohdalla lue mitään.
Aivan samaa mi3ltä!

Halloween tymää jenkkeilyä..
Pyyhin Netikettiin..
Duckzilla

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Suvinen kirjoitti:Ja miksi tänään on ollut liputuspäivä?
Liputuspäivä on ollut jo aika monta kuukautta, jos tarkoitat sitä että paita jätetään silleen muodikkaasti vyön päälle.
masa

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Tekee mieli viinaa, tupakkaa, panoa ja sipsejä. Ei välttämättä tuossa järjestyksessä. Sen sijaan istun yksin kotona, siivoan ja suunnittelen vuokaleivän leipomista.
Olet itsetuntoinen sinkku!
Enttu

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Duckzilla kirjoitti:Sunnuntain ohjelmani peruuntui. Ei ketään kiinnostais saunailta ankkalinnassa? Uudet hienot oliviinidiapaasikiuaskiveni (kiitos Numba!) on koeajettu vasta kerran.
Mä voisin tulla saunomaan huomenna jos seura kelpaa :)
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Tekee mieli viinaa, tupakkaa, panoa ja sipsejä.
Samis. Paitsi ei sipsejä.
Tix

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Tekee mieli viinaa, tupakkaa, panoa ja sipsejä.
Samis. Paitsi ei sipsejä.
Samis. Paitsi ei viinaa eikä tupakkaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Suvinen kirjoitti:Pitäskö sittenkin leipoo pullaa!!!
Ota suklaata.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Tekee mieli viinaa, tupakkaa, panoa ja sipsejä. Ei välttämättä tuossa järjestyksessä. Sen sijaan istun yksin kotona, siivoan ja suunnittelen vuokaleivän leipomista.
:grr:
Istun olen by myself e siivoa ja sit panetustin meni aamu krappikseen, (päivä)

Kau8passa käyty, ostin jopa lidlin kevyttä 2,8% "Sily Ann" mee..
Ja kahta tsekki-tumea..
No jos sitten lämmittää oman saunan?

Prkl valinladosta eikä Liiteristä löytynyt Creme faichea! :evil:

Ja rahaa on.
Viimeksi muokannut Niba, 27.10.2007 18:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Vituttaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vadim kirjoitti:Vituttaa.
Kiitos samoin :evil: Vitun ääliöt ei ole vieläkään tulleet hakemaan koiraa, soitti 30 min sitten ja sanoi että menee vielä vartti, lupasin kiltisti odottaa vaikka mentiin kiinni jo klo 18. GRRRRRR!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

!

Viesti Kirjoittaja Niba »

McJanne kirjoitti:Tilukset oli ihan kehityskelposet, päärakennus elinkelponen. Samaa ei voi muista piharakennuksista sanoa.

Lohkottavat tontit näytti olevan helpostimyytävällä paikalla ja niistä saikin tehdä isompia mitä luulin.

Ja maanantaina pankkiin.
Joo, onnea yritykseen! poks.
Jos olis 15 vuotta vähemmän mittarissa niin olisi rahansaanti ollu helpompaa?
Maan omistaminen on kivaa sitä kun syntyy enää ollenkaan. Rannikolla maata kyllä paljastuu..vielä vähän aikaa.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Edith, tässä ensimmäinen Ultimate Checkmate, jossa sääntöjä kyllä on väännetty sen verran, että talonpojat on rampautettu kokonaan.

Kenttä 1
Edith

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

prosessi kirjoitti: Kenttä 1
Melkoista verenvuodatusta ja tappamisen makua tosiaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Elppis kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Vituttaa.
Kiitos samoin :evil: Vitun ääliöt ei ole vieläkään tulleet hakemaan koiraa, soitti 30 min sitten ja sanoi että menee vielä vartti, lupasin kiltisti odottaa vaikka mentiin kiinni jo klo 18. GRRRRRR!
No, vitutus kaikkosi, alakulo ei. Kai tästä pitäis lähteä juhlimaan...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23464
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Polla poksahtaa kun pistän mutsin kompuutteria uuteen uskoon. Kuinka hemmetissä joku voi ostaa Soneran Tietoturvapaketin kaltaista paskaa?

Lipitän hyvää olutta ja syön jauhomakkaraa, aina ei voi voittaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti:Tekee mieli viinaa, tupakkaa, panoa ja sipsejä.
Jep. Paitsi ei tupakkaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
prosessi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Vituttaa.
Kiitos samoin :evil: Vitun ääliöt ei ole vieläkään tulleet hakemaan koiraa, soitti 30 min sitten ja sanoi että menee vielä vartti, lupasin kiltisti odottaa vaikka mentiin kiinni jo klo 18. GRRRRRR!
No, vitutus kaikkosi, alakulo ei. Kai tästä pitäis lähteä juhlimaan...
Juhliminen alakuloon auta, vitutukseen korkeintaan, joskus.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mihin Geetzu on häippässy??
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
isohaara

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Alkukotona taas pitkästä aikaa fiksattiin Toi-ota, sain syödä hyvin ja saunoa. Tää on kai sit sitä vetäytymistä maaseudun rauhaan.
Eilen tapasin useamman vuoden jälkeen kaksi sen aikaista parasta kaveria ja tuli ryypättyä kaupunki komiaksi. Ichme tuppukylä kyllä, paikalliset äijät ovat järjettömän kokoisia kaappeja, saleilla taitaa paska haista ja steroidit virrata.
Äitikin lähti saattelemaan illalla kaupunkiin; piti huolehtia että lapsella on taskumatissa lämmikettä ja tarjos vielä kapakissa wiskiä. Oon vähän niinkuin herrankukkarossa ollut tän viikonlopun. 8)

Niin ja rva numballe Moro!
Bliss

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äh. Mä meen saunaan kun ette tekään viihdytä mua. Perkele.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
SAIRA MOI! (SA antaa lauantaihalin).Mukava tavata vaikkakin vain näin netin välityksellä! Eikö täällä ole sopivaa aineistoa? Olen minäkin tehnyt lukuisia, mm. aika suositun puoluekyselyn asiakeskusteluun, jonka tulos on vähintään mielenkiintoinen!

Mutta nyt SAIRAN TERVEet aivot käyttöön ja mieti joku hyvä juttu tai kysely. Voi, tilastotiede oli hauskaa! Onko siinä todennäköisyyslaskentaa? Itse aloin tämän kurssin jälkeen vastata Valittujen palojen kilpailuihin kun laskin että niistä saa moninkertaisella mahdollisuudella voiton ennen kuin Lotossa!!!

Onnea harjoitukseen! :) Sorry kun itsekin olen urheiluhullu, erit. tennishullu. Tällaisia miehenköriläät usein ovat!

SA
SAirallevastaaja
Hali sinullekin!

Muuten hyvä, mutta muuttujia pitäisi olla kvantitaviisia ja kvalitatiivisia ja tutkimusyksiköitä 50-100. Että silleen ei puoluekantakysely ihan kelpaa. Kiitos kuitenkin!

Tilastotieteen approa suoritan, nyt ensimmäistä osiota. Todennäköisyyslaskentaa tulee tarkemmin ensi osiossa, nyt vain hiukan raapaistiin pintaa. On kyllä mielenkiintoista!
OK settii tämä asia, SAIRA MAINIO!

Tulin vasta nettiin, mutta KYLLÄ SE VAAN NIIN ON että tuli hyvä olo kivasta vastauksestasi, Saira. Se on niinkin että vaikka olisi TERVE on hyvä olla SAIRA!
Oot kiva ja kiitos halista. Se tuntuu vaikka on "vain" netti!
Opintosuorituksiin onnea lähetän! :D

SA
irafani
ilman muuta


P.S Mustiksen viimeiseen kysymykseen senverran et Geetzxu meni mustenemaan eli odottamaan poksahdusta eli tulee sitten kun on taas villi.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
isohaara

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Taidan bootata taas nollatilanteeseen naisasiani. Parin kanssa ei vaan millään mene aikataulut yhteen, yksi muuttaa Englantiin ja vakkari ei oikein ole tyytyväinen asemaansa. Vittu minä mitään davincikoodeja osaa ratkoa, kun menee liian hankalaksi niin silloin tosiaan menee liian hankalaksi. Jos hetken aikaa olis vaan issekseen ja kattelis - tosin noihin "mitä kuuluu?"-viesteihin on niin helppo sortua.

Eniten hauskaa viime aikoina on muutenkin on ollut poikain kanssa illanvietto, ns. äijäily, siis, sekä työkavereiden kanssa pilettäminen.
prosessi

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

mustaenkeli kirjoitti:Mihin Geetzu on häippässy??
Se taisi säikähtää sitä, että sitä alkoi kiinnostaa mitä minulle oikeasti kuuluu.
Duckzilla

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Mihin Geetzu on häippässy??
Se taisi säikähtää sitä, että sitä alkoi kiinnostaa mitä minulle oikeasti kuuluu.
Täällä hän mainitsee asian.
Googlebot

Re: Lauantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kävin tänään tappamassa takapihalta kaksi karhua kynsiviilalla. Ekan söin tänään (raakana tietysti), toisen laitoin pakkaseen huomista varten.

Nyt panemaan koira paksuksi ja päästämään vaimo ulos pissalle.
Vastaa Viestiin