SkarppausSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Todella kiva sunnuntai. Hyvää seuraa ja muuta mukavaa.

Jos vielä katsoisin näin puulle maistuneen opiskelun päätteeksi suuresta esikuvastani Traci Lordsista kertovan dokkarin ja runk...itk...laitan itseni uneen.
Bliss

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Todella kiva sunnuntai. Hyvää seuraa ja muuta mukavaa.
prosessi

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Clay kirjoitti:Haluan Tom Waitsia!!

Pesin tänään lattioita kännissä, pitää ottaa joskus uusiksi, oli niin kivaa.
Tarttisin sellaisen Mind Sweeperin MIBistä.

Vaan ihan aikuisten oikeesti tässä tilanteessa ei ole mitään kivaa. Minä en halua ketään enkä mitään, paitsi olla kotona mukelon kanssa ja välillä vähän jutella ulkomaailmankin kanssa. Ihan oikeasti jutella, ilman että jokaisesta sanastani vedetään aivan käsittämättömiä johtopäätöksiä. En haluaisi mitään muuta niin paljon kuin perua sen eropäätökseni, mutta kun en voi, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että se todellinen syy ei voi lakata olemasta olemassa. Kitinästä löytyy paljon ihmisiä, joiden kanssa on mukava keskustella, mutta siinä kaikki. Jos siihen ei kuitenkaan uskota, niin minun on pakko lopettaa keskusteleminenkin, ja se tuntuu aika kohtuuttomalta, kun äitiyslomalla näin maalla asuessa lähes kaikki sosiaaliset kontaktini ovat väkisinkin olleet Kitinässä.

Onko kraateri maan kosto
vai onko se sen rangaistus?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Clay kirjoitti:Haluan Tom Waitsia!!

Pesin tänään lattioita kännissä, pitää ottaa joskus uusiksi, oli niin kivaa.
Tarttisin sellaisen Mind Sweeperin MIBistä.

Vaan ihan aikuisten oikeesti tässä tilanteessa ei ole mitään kivaa. Minä en halua ketään enkä mitään, paitsi olla kotona mukelon kanssa ja välillä vähän jutella ulkomaailmankin kanssa. Ihan oikeasti jutella, ilman että jokaisesta sanastani vedetään aivan käsittämättömiä johtopäätöksiä. En haluaisi mitään muuta niin paljon kuin perua sen eropäätökseni, mutta kun en voi, ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että se todellinen syy ei voi lakata olemasta olemassa. Kitinästä löytyy paljon ihmisiä, joiden kanssa on mukava keskustella, mutta siinä kaikki. Jos siihen ei kuitenkaan uskota, niin minun on pakko lopettaa keskusteleminenkin, ja se tuntuu aika kohtuuttomalta, kun äitiyslomalla näin maalla asuessa lähes kaikki sosiaaliset kontaktini ovat väkisinkin olleet Kitinässä.

Onko kraateri maan kosto
vai onko se sen rangaistus?
Lääkitys nyt äkkiä kuntoon! :shock: :?
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Niba kirjoitti:Lääkitys nyt äkkiä kuntoon! :shock: :?
Tän kaverin idiotismi se ei jaksa koskaan yllättää...

Tuu nyt Ninni äkkiä sanomaan että mä en vaan ymmärrä!
Pyry-Matias

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:
Niba kirjoitti:Lääkitys nyt äkkiä kuntoon! :shock: :?
Tän kaverin idiotismi se ei jaksa koskaan yllättää...

Tuu nyt Ninni äkkiä sanomaan että mä en vaan ymmärrä!
Menit sitten lainaamaan 8) Ei se mitään, olin JO vittuuntunut.
prosessi

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:
Niba kirjoitti:Lääkitys nyt äkkiä kuntoon! :shock: :?
Tän kaverin idiotismi se ei jaksa koskaan yllättää...

Tuu nyt Ninni äkkiä sanomaan että mä en vaan ymmärrä!
:P Sä et vaan ymmärrä! Mieti nyt miten vaikeeta Niban elämän täytyy olla.
BettyB.

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Menit sitten lainaamaan 8) Ei se mitään, olin JO vittuuntunut.
Mitä sä nyt selität??
Hermann Hoth

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Suvinen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Voisko joku kertoa mulle miten tuo usean eri lauseen lainaaminen postauksessa onnistuu.
En osaa.
No nyt tähän väliin kirjoittaminen onnistuu, mutta ei esimerkiksi tuohon "en osaa"- lauseen edelle.
Suvinen kirjoitti:kokeilen.
JÄRKI MENEE!!!!!1111111
Kyllä se vielä onnistuu. Ja voithan kokeilla tuolla esikatselulla, että meneekö nyt suunnilleen niin kuin olet ajatellut.
Pyry-Matias

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

BettyB. kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Menit sitten lainaamaan 8) Ei se mitään, olin JO vittuuntunut.
Mitä sä nyt selität??
Älä syki. Noraus voidaan kiertää, oli viestini.
bedlam

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hyvää sunnuntaita! Ajattelin kiehauttaa ensin tiskit valumaan ja sen jälkeen miettiä mitä tekisin eilen.
BettyB.

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pyry-Matias kirjoitti:Älä syki. Noraus voidaan kiertää, oli viestini.
Noraa mutki, pääset piinasta.
prosessi

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bedlam kirjoitti:Hyvää sunnuntaita! Ajattelin kiehauttaa ensin tiskit valumaan ja sen jälkeen miettiä mitä tekisin eilen.
Ei viikonpäivistä perillä pysyminen ole niin helppoa, kun vaan lusmuilee kotona. Kaikki päivät on sunnuntaita, niinku.
Duckzilla

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Tämän vuoksi eilisten viikonpäiväketjujen pitäisi vain antaa vajota pois, eikä pompauttaa niitä uudestaan kärkeen tällaisilla viesteillä kuin tämä.
Vastaa Viestiin