SkarppausSunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Googlebot

SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

prosessi kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti: Kunhan et pyydä heitä suunnittelemaan autoa, tai valloittamaan Venäjää.
Kylläpä nyt tänään ollaan vizikkäällä tuulella!! :lol:

(tai sitten olen vaan yliväsynyt.)
Kyllä nuo kaikki taisivat skarpata. Päivemmällä harkitsin ensimmäistä kertaa häipymistä koko Kitinästä, mutta ehdin jo muuttaa mieleni.
Ja aatella, emme edes yrittäneet heruttaa teistä kumpaakaan! (kai)


Kysymys kaikille: mitä aiotte tehdä sunnuntaille saamallanne lisätunnilla nyt kun sunnuntai onkin 25-tuntinen?

Ajattelin itse käyttää sen minulle rakkaimpieni ihmisten parissa sekä elvyttää välini erääseen entiseen hyvään ystävääni.

Tai sitten katson telkkarista jotain.
prosessi

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Kysymys kaikille: mitä aiotte tehdä sunnuntaille saamallanne lisätunnilla nyt kun sunnuntai onkin 25-tuntinen?
Siivota naulakon J.Karjalaisen Siivoa naulakko -laulua kuunnellen.

EDIT: Skarppausta.
Viimeksi muokannut prosessi, 28.10.2007 0:50. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
prosessi

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Suvinen kirjoitti:Voisko joku kertoa mulle miten tuo usean eri lauseen lainaaminen postauksessa onnistuu. En osaa.
Lisäilemällä noita
-tekstejä ja niiden jakomerkillä höystettyjä päätteitä tarvittaviin kohtiin.
bedlam

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Voisko
Suvinen kirjoitti:joku
Suvinen kirjoitti:kertoa

Lainaa nyt tätä viestiä, niin selviääpi. Eli kaikki jutskat, jotka on quoten ja /quoten välissä tulee siihen lainauslaatikkoon. Voit siis itse lisätä tollasen /quoten (hakasten kanssa) keskelle lainaamaasi tekstiä ja kirjoittaa oman asiasi. Sen jälkeen lisäät sen quote=nimmari-jutskan ja lainaus jatkuu.

Olen pikkupienessä. Oisin unohtanu ittekki kellot siirtää, onneks niitä siirretään oikeeseen suuntaan. Syksy väsyttää.
bedlam

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Lainaa nyt tätä viestiä, niin selviääpi. Eli kaikki jutskat, jotka on quoten ja /quoten välissä tulee siihen lainauslaatikkoon. Voit siis itse lisätä tollasen /quoten (hakasten kanssa) keskelle lainaamaasi tekstiä ja kirjoittaa oman asiasi. Sen jälkeen lisäät sen quote=nimmari-jutskan ja lainaus jatkuu.
Tän verran tajusin. Aikaisemmin en vaan hokassut, että mistä ne hakaset siihen lainaukseen saa, mutta tuossahan ne on ylhäällä, stupid me.

Mutta kun yritin toimintoa, se lyö hakaset aina tekstin loppuun, ei keskelle. Onko siihenkin joku kikka? *ymmällään*
Sen quote-tagin voi siirtää vaikka copypastettamalla sinne keskelle tai ihan kirjoittamalla. Siittä painikkeesta se tulee aina viestin loppuun.
bedlam

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Sen quote-tagin voi siirtää vaikka copypastettamalla sinne keskelle tai ihan kirjoittamalla.
Kirjoittamalla itse olisin homman hoitanut, vaan ei tuommoista hakasta löydy mun näppäimistöstä mistään piilostakaan.
AltGr+8 tai AltGr+9. Tuon AltGr:n pittäis löytyä välilyönnin oikealta puolelta. Pitäis siis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Skarpatkaa! Prkl

Kaikkea voi kopioida ja varastaan netissä muistakaa!
Jos on viety jotain, niin kaikki itseminen on turhasta..
Sopimukset ovat voimassa vain niitten rikkomiasta varten..

Toivottavasti SUV osaa viimein lainata oikein?
Vaikka kiitettävän hyvin lainailut ovat menneet viime aikoina
tai sitten väärinlainaajat ovat kuolleet sukupuuttoon kitinästä
by all means of the evolution.
"Skarpatkaa! Prkl" :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Duckzilla

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Taaskaan ei ole krapulaa, mutta silti päätä särkee. :x Ilmeisesti nukunta oli jotenkin huonosti suoritettu. Siihen se ylimääräinen tunti taisi mennäkin, raskaaseen uppotukkiuneen.

Voishan sitä skarpata ja mennä vaikka aamulenkille tai jotain. Kahtotaan ny.
Suvinen kirjoitti:Mutta kun yritin toimintoa, se lyö hakaset aina tekstin loppuun, ei keskelle. Onko siihenkin joku kikka? *ymmällään*
Juu, siihenkin on kikka. Valitse haluamasi teksti 'maalaamalla' (eli klikkaa ja vedä hiirellä tekstin päältä). Sitten kun painat sitä Quote -nappia, se laittaa ne quote-tagit valitun pätkän alkuun ja loppuun.
BettyB.

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Äääh, en ala. Mun piti urheilla tänään, mutta kun aamusta menee aina tunti hengitysvehkeiden tyhjäksi kakomiseen, ei taida urheilu olla kovin fiksu juttu. No, siinä tapauksessa siivoan ja ehkäpä käyn katsastamassa suppilovahveroiden tilanteen...
didi

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja didi »

Eilen oli kyllä osittain todella omituinen päivä, hämmentävä sellainen.

Ihanaa olla sunnuntaina darrattomana kotona, oli yllättävän lähellä, ettei ilta muuttunut tyttöjen kesken dokailuksi, onneksi minut pelastettiin liioilta paheilta.

Pitäisi jaksaa pukea päälleen, jotta voisin reippailla vanhempien tykö tekemään vähän töitä ja syömään itseni palloksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olin todella eläinrakas eläintehoitaja heti aamusta: kävelin navetan ohi työpaikkaa kohti, kun pusikosta hyökkäsi urosfasaani siivet levällään ja kauhean huudon saattelemana suoraan kohti. Noin puoli metriä ennen kuin olisin saanut osumaa otin askeleen eteenpäin ja potkaisin. Lintu lensi pari metriä taaksepäin potkun voimasta ja lähti toiseen suuntaan rääkymään, selvästi vahingoittumattomana. Perkele, ei noin saa säikytellä, vahingossa vielä tapan jonkun viattoman (?) luontokappaleen.

Ihanaa kun sai tunnin ylimääräistä unta. Tämän takia noustiinkin miehen kanssa jo klo 7 :lol: Vähänkö vitutti kun ei uni tullut. Annoin miehelle vielä suuhoidonkin, mutta ei uni vaan tullut, joten siirryttiin aamupalapöytään. Turhauttavaa!

Tänään pikkuveljen synttäreille (23v.!) kakkukahville äidin luokse, ihQuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kohta pitäisi lähteä ajelemaan kohti sivistystä ja huomenna odottavaa työpäivää. Pitäisi matkalla poiketa katsomassa serkkutytön toimimatonta läppäriä, eilinen menikin vain kokonaan mutsin tietsikkaa rassatessa.

Taidan pistää isomman vaiheen ikuisuusprojektissa, että saisi luontevan syyn kieltäytyä tälläisistä paskareissuista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Paskat, lähden sittenkin lenkille! Jos tää jää mun vikaks postaukseks niin moido vaan kaikille, I loved ya all! :]
1108

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Otin lasillisen Black Tower valkkaria, vitukseen hyvää. Onko se punkku mistään kotosin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:Otin lasillisen Black Tower valkkaria, vitukseen hyvää. Onko se punkku mistään kotosin?
Mä en tykkää, liian "emäksistä". Roseviini on mukiinmenevää.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Otin lasillisen Black Tower valkkaria, vitukseen hyvää. Onko se punkku mistään kotosin?
Kaikki punkku on pahasta, sanoo miun ukko. Silti mä laitan sitä pihveihin aina enkä kerro sille :P
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Eilen illalla Irish Creamia jäähileellä ja Wallace & Gromit - The Curse Of The Were-Rabbit. Tänään vuorossa Naapurini Totoro. Ensin vanhemmilleni pesemään hirven luita, joista kummityttöni tekee erilaisia esineitä. Eli Numba, jos käsiisi osuu luita, niitä saa keittämisen jälkeen tuoda meille!!!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Silti mä laitan sitä pihveihin aina enkä kerro sille :P
Hölmö, ei pihviin laiteta punkkua.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Silti mä laitan sitä pihveihin aina enkä kerro sille :P
Hölmö, ei pihviin laiteta punkkua.
Kyl mää aina tirskautan sitä vähän siihen pannulle, tyhymä kun olen. Tai sitten marinaadiin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Silti mä laitan sitä pihveihin aina enkä kerro sille :P
Hölmö, ei pihviin laiteta punkkua.
Kyl mää aina tirskautan sitä vähän siihen pannulle, tyhymä kun olen. Tai sitten marinaadiin.
Niin mutta et sä laita sitä PIHVIIN ;)

*on sairaan hauska*

Miks töissä on kiire? Kokoajan tulee asiakkaita, ja mä jämähdän tähän koneelle aina 5 minuutiksi. Heti kun pääsen takaisin eläinhuoneeseen tekemään töitä, ovikello tai puhelin soi. Pah!
Äsken oli paras yritys ikinä: 2 naista soittaa ovikelloa, päästän sisään. "Haluttais tulla katsomaan kissoja". Kysyn kohteliaasti ovatko he hankkimassa kissaa ja minkälaista kattia etsivät. Eivät ole kissaa hankkimassa, haluavat vain tulla katsomaan. Ei käy, meille ei pääse eläimiä katselemaan koska osa on erittäin stressaantuneita, huostaanotettuja tai muuten vaan arkoja, kaikki ylimääräinen lisää stressin määrää. "No sitten me voitais tulla katsomaan onko mun kadonnut kissa täällä". Mistä se on kadonnut? ja Onko minkä värinen? "Katosi vaasasta vuosi sitten, tykkää kyllä matkustaa". ULOS! :doh:
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Eli Numba, jos käsiisi osuu luita, niitä saa keittämisen jälkeen tuoda meille!!!
Aaaasia kunnossa.

Ja huonoja uutisia...

Kuva


10/11/2007 Tampere (FIN)

Sori...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Eli Numba, jos käsiisi osuu luita, niitä saa keittämisen jälkeen tuoda meille!!!
Aaaasia kunnossa.
Kuulemma sääriluut parhaita, mielellään halkaisemattomina.
1108 kirjoitti:Ja huonoja uutisia...

Kuva


10/11/2007 Tampere (FIN)

Sori...
Monelta toi on?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Monelta toi on?
Kai showtime alkaa joskus klo 22. Mutta Sudenhenki aka pitkätukka from hell ryynää kämpille koisaan/ottaa hapanta.

Mutta tottakai myö tullaan emännän kanssa käymään siellä, ei vaan voida olla niin pitkään kun suunniteltiin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Monelta toi on?
Kai showtime alkaa joskus klo 22. Mutta Sudenhenki aka pitkätukka from hell ryynää kämpille koisaan/ottaa hapanta.

Mutta tottakai myö tullaan emännän kanssa käymään siellä, ei vaan voida olla niin pitkään kun suunniteltiin.
Ottakaa Sudenhenki vaan mukaan jos tulee jo aiemmin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: SkarppausSunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Ottakaa Sudenhenki vaan mukaan jos tulee jo aiemmin.
Haluat vapaaehtoisesti läskin hevarin kotiisi? :shock:
Vastaa Viestiin