MAkkaraMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mukelo on alkanut kiukutella siitä, jos sen juttuja ei kuuntele tarpeeksi tarkkaan. Kieltämättä välillä on vähän vaikea keskittyä niihin, kun ne ovat lähinnä dinokarjumista, kiljumista ja ihme pulinaa, mutta pikkupentele on myös huomannut, että keskittymiseni on taattu jos hiuksistani pitää kiinni. Saa nähdä miten kauan hiukset pysyvät päässä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä oon taas niin rakkautta täynnä, että meinaan räjähtää! On se yks spesiaali, ja sen lisäksi tunsin taas pakahduttavaa platonista rakkautta esim. Googlebottia ja yhtä mun eksää kohtaan, että meinasin haljeta. Mitä tälle pitäisi tehdä...
Kikkelis kokkelis.
Tix

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Keikaus kirjoitti:Mä oon taas niin rakkautta täynnä, että meinaan räjähtää! On se yks spesiaali, ja sen lisäksi tunsin taas pakahduttavaa platonista rakkautta esim. Googlebottia ja yhtä mun eksää kohtaan, että meinasin haljeta. Mitä tälle pitäisi tehdä...
Mä haluun sun lääkityksen.
prosessi

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Keikaus kirjoitti:Mä oon taas niin rakkautta täynnä, että meinaan räjähtää! On se yks spesiaali, ja sen lisäksi tunsin taas pakahduttavaa platonista rakkautta esim. Googlebottia ja yhtä mun eksää kohtaan, että meinasin haljeta. Mitä tälle pitäisi tehdä...
Lakata käymästä miiteissä. Näin toissayönä unta, jossa Googlebot oli syönyt karhun kokonaisena ja venynyt karhunmuotoiseksi. Sen piirteet olivat venyneet kuin kuva vappupallossa. Lopputulos olisi varmasti ollut vähemmän pelottava, ellei tietäisi miltä Googlebot oikeasti näyttää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä oon taas niin rakkautta täynnä, että meinaan räjähtää! On se yks spesiaali, ja sen lisäksi tunsin taas pakahduttavaa platonista rakkautta esim. Googlebottia ja yhtä mun eksää kohtaan, että meinasin haljeta. Mitä tälle pitäisi tehdä...
Mä haluun sun lääkityksen.
Mä diagnosoin vaivani teen juonnista johtuvaksi. Otin vain yhden kupin. Ihan oikeasti. Ja siihen, etten ole päässyt oikein vuodattamaan ja lässyttämään rakkauttani sille yhdelle spesiaalille. Vähemmästäkin tulee ummetusta.
Kikkelis kokkelis.
masa

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mä oon taas niin rakkautta täynnä, että meinaan räjähtää!
Mä haluun sun lääkityksen.
22 cm mustaa takaapäin?
Duckzilla

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Keikaus kirjoitti:Ihan oikeasti.
Mä muuten löysin sun kuvasi netistä. :)

*maastoutuu*
Tix

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Duckzilla kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihan oikeasti.
Mä muuten löysin sun kuvasi netistä. :)

*maastoutuu*
Melkoinen lieskapieru.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: MAkkaraMaanantai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Duckzilla kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihan oikeasti.
Mä muuten löysin sun kuvasi netistä. :)

*maastoutuu*
Ensiksi mä punastuin, koska ajattelin, että sä olit ihan linkittänyt oikeaan kuvaan ja sitten punastuin kohteliaisuudesta. :oops:

Mun tukka on vaan nyt lyhyempi. Minulla on aikuisen naisen asiallinen polkkatukka.

Hih, tuo nainenhan on karvainen!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin