Testosteroniton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Buhuu!! Pistäkää joku mut nukkumaan jo! (tai meen ite)
prosessi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Buhuu!! Pistäkää joku mut nukkumaan jo! (tai meen ite)
Eikä, sit mä joudun riehumaan täällä yksin, ja se on jotenkin vaikeempaa.

Perustan kuitenkin taas jotain tyhmiä äänestyksiä paremman puutteessa.
Zeb

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Eikä, sit mä joudun riehumaan täällä yksin, ja se on jotenkin vaikeempaa.
Mutta ei mahdotonta, olen pystynyt siihen jo puoli tuntia! Eikös vaan että tällainen testosteroniton tiistai on ihan tervetullutta vastapainoa sille tammattomalle torstaille?
prosessi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikä, sit mä joudun riehumaan täällä yksin, ja se on jotenkin vaikeempaa.
Mutta ei mahdotonta, olen pystynyt siihen jo puoli tuntia! Eikös vaan että tällainen testosteroniton tiistai on ihan tervetullutta vastapainoa sille tammattomalle torstaille?
Joo. Mutta sitä ei koskaan tiedä, että milloin Testosteroni ilmestyy paikalle, sillä kun on liian monta roolia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lisääntyneen testosteronin voimalla..
Menkää tytöt nukuksimaan jos vaan pystytte..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka TPK. Takki tyhjä.
elco

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vihtahousu kirjoitti:Eka TPK.
Turha luulo. Lakkaa hokemasta tuota. Olen 9h edellä.
Vihtahousu

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

elco kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Eka TPK.
Turha luulo. Lakkaa hokemasta tuota. Olen 9h edellä.
No sit olet eilisen puolella työmatkasi taittanut sua ei hyväksytä skabaan messiin. Kaikki yötyöläiset, kotikoneelta ja/tai aikavääristymästä kirjoittelevat eivät voi olla tässä messissä.
Duckzilla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Tänään vien auton vuosihuoltoon. Jännää. Samalla olisi tilaisuus laitattaa talvirengakset, mutta kannattaakohan se vielä? Ainakin välttyisin sumalta.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Täällä laitettiin eilen talvirengakset. Vaikka etelässä ollukki ne liukkaammat kelit.
Raksu läks reilu pari tuntia sitte ajeleen takas stadiin... ny ois muutama viikko taas pärjäiltävä..
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:Täällä laitettiin eilen talvirengakset. Vaikka etelässä ollukki ne liukkaammat kelit.
Raksu läks reilu pari tuntia sitte ajeleen takas stadiin... ny ois muutama viikko taas pärjäiltävä..
Moi Musta!! Kuljetko vieläkin eteenpäin vai onko suunta loivasti alaspäin?

Ei täällä Stadissa ole liukkautta ollunna ollengan! Eikä Arska laita talvitossuja ennenkuin on tosi pakko! Katsos Arska ajaa niin ettei auto pääse liukuun! Ja laita Raksullekin päähän että renkaiden vaihto ei tarkoita sitä että voi ajaa kuin kesällä!!!!!!!!!!! ja vielä kerran !

Mutta olin kauhistunut kun et siis VIELÄKÄÄN piilota Raksulta auton avaimia? Eikö hän ole jo osoittanut auton ajaotaitonsa!! Lapsesi tarvitsee isäänsä ja isänä hän pärjää paremmin kuin ajajana! Siis pystyykö hän Stadissakin ajamaan ilman kolaria???

Eikö sua pelota? (No ei Mustista pelota, se on selvä!!)

Onko Zeb nainen??? Huhhuh. Ei edes mahdollisuutena tullut mieleen! Kuinka joku nainen saattoi kerran laittaa Arskalle niin PIIP postauksen!?Huhhuh. On tää Kitinä kyllä ihan oma maailmansa tosiaan, ja ONNEKSI!!

Stadinarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja pix »

päätin sit kuiteskin olla lähtemättä kouluun..takkia vaille oisin ollu valmis mut taidan sittenkin olla tehokkaampi kotona, kun vanhasta kokemuksesta tiiän et sillä päivän ainokaisella tunnilla tuskin mitään mainittavaa tapahtuu.

miten voi tullakaan niiiin huono omatunto? taidan vaan olla liian tunnollinen :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

For those about to rock, I salute you! :sir:

Ahmin itseni ihan täyteen kebabia, ja sen jälkeen Lolitan kanssa syötiin jättimäinen poppariannos kahteen pekkaan. Leffa, Musta jää, oli ehkä vähän liian rankka tämän hetkiseen tilanteeseeni nähden. Pääosan esittäjä oli gynekologi, joka teki leffan loppuvaiheilla jotain sellaista, ettei meistä kumpikaan pystynyt istumaan suoraan leffaistuimillamme *puistatus* Hyi helvetti, vieläkin tulee kylmät väreet. Mutta hyvä pätkä kuitenkin, kannattaa katsoa (tosin varustettuna aimo annoksella jo valmista hyvää energiaa).

Nenä vuotaa. Tänään saattaa tulla beagle- poika taas hoitoon. Omistaja hirmu kuumeessa ja omistajan 3v poika ripuli-oksennus-kuume- taudissa. Ei kukaan jaksa koiraa ulkoiluttaa tossa kunnossa joten käyn hakemassa haukun mun seurauksi sohvalle :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tiistai on päivistä turhin. Väsyttää ja katumus eilisestä venyttelemättömyydestä on jo iskenyt. Habat on ihan tulessa ja kohta varmaan myös ojentajat... Min en jaksa. Hjälp?!!111!
masa

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Awwww. Zeesas että taas pisti aamulla duunin tullessa vituttamaan tämä ruuhkasuomen liikenne ja elo. Perseestä, syvältä ja poikittain.
William Somerset

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Zeb kirjoitti:Eikös vaan että tällainen testosteroniton tiistai on ihan tervetullutta vastapainoa sille tammattomalle torstaille?
Ei minusta! "Tasa-arvo" on viety jo niin pitkälle, että viikosta kuuluu pyhittää yksi kokonainen päivä vain meille miehille, kun kaikki muut päivät tuntuvat olevan pyhitetty naisille ja naisten tarpeille. Naiset eivät tarvitse erikseen omaa päivää - vastutan siis testotonta tiistaita. Ja ehdotan, että tammaton torstai merkitään kalentereihin vakiokäytännöksi.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Tänään on taas "Say no to school" päivä. Johtuen siitä että vietin viime viikon hermolomaa alati kasautuvista koulutehtävistä. Täten referaatti, artikkelianalyysi ja käännös odottavat keskeneräisinä pöydällä.

Iltapäivällä joudun lopettamaan rotat. :cry: Joten ennen sitä olisi paras hoitaa kaikki älylliset tehtävät.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
didi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja didi »

:h: Tekisi mieli iloita, mutta en tiedä olenko hypännyt päässäni muutaman jättiloikan asioiden edellen.

Ihan järkyttävän väsynyt tpk!
Stinky

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta. Panettaa. Mitään muuta en pysty nyt ajattelemaan kun seksiä. Bussimatka töihin meni eroottisia päiväunia nähden ja pöksyt märkinä. Ihan kamalaa tämmönen. Kaikki vähänkin hyvännäköset kundit matkan varrella sai mut ajattelemaan vaikka mitä ja jopa pomon ääni kuulosti seksikkäältä. Mikä helvetti mua vaivaa???!!1 :twisted:
masa

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Stinky kirjoitti:Mikä helvetti mua vaivaa???!!1
Varkauden suuri rakastaja on tullut takaisin palstalle?
Stinky

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

masa kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Mikä helvetti mua vaivaa???!!1
Varkauden suuri rakastaja on tullut takaisin palstalle?
Miksen mä sitä heti tajunnut :doh:
Savannah

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Murrrr. Korva kipeä ja kurkkukin vielä kipeä. Typerä päivä.
Viimeksi muokannut Savannah, 30.10.2007 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Duckzilla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Noni, auto on nyssit huollossa, talvirengaksetkin hoituvat siinä samalla. Kätevää, kun korjaamo on melkeinpä työpaikkaa vastapäätä. Elämäni on masentavan helppoa. Ei edes ranteeseen enää sattunut kun lastasin rengaksia autoon.

On vähän nössö olo tänään. Otsikko sopinee hyvin päivään.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä vaihdoin renkaat jo viime viikolla. Maalla on vähän riski lähteä ajelemaan aamukuudelta jos jossain onkin liukasta. Miks mä en IKINÄ muista et ne renkaat on helpompi ja kätsympi vaihdattaa siellä liikkeessä..
Duckzilla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Camilla kirjoitti:Miks mä en IKINÄ muista et ne renkaat on helpompi ja kätsympi vaihdattaa siellä liikkeessä..
Nykyisessä tasa-arvon maailmassa sinun on varmaan apinan raivolla rintaasi eiku rintojasi paukutellen todistettava kaikille että pystyt siihen ihan itse?

Minäkin kyseenalaistin maskuliinisuuteni vaihdattamalla rengakset toisilla.
Vastaa Viestiin