Testosteroniton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vadim kirjoitti:
1108 kirjoitti:Päivän naurunpyrskähdys:

Mitä eroa on Madeleine McCann:lla ja Madeleine McCann vitseillä?

Madeleine McCann vitsit vanhenee.


Ja lisää pukkaa:

Mitä eroa on Paavi Johannes Paavali toisella ja Madeleine McCannilla?

Paavi kuoli neitsyenä.
Keksitkö nämä ihan itse?
Tämä nauratti!

Meillä on Huumor-topiikkikin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Pistin elämäni ekaa kertaa leivinuuniin ruokaa! :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enttu

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

kurkku kipee ja päätä särkee ...
Vihtahousu

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Niba kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
1108 kirjoitti:Päivän naurunpyrskähdys:

Mitä eroa on Madeleine McCann:lla ja Madeleine McCann vitseillä?

Madeleine McCann vitsit vanhenee.


Ja lisää pukkaa:

Mitä eroa on Paavi Johannes Paavali toisella ja Madeleine McCannilla?

Paavi kuoli neitsyenä.
Keksitkö nämä ihan itse?
Tämä nauratti!
Meillä on Huumor-topiikkikin?
Ei ole, Aasi myis sen pois, koska porkkanoiden markkinahinnat ovat jyrkässä nousussa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Keksitkö nämä ihan itse?
Tämä nauratti!
Meillä on Huumor-topiikkikin?
Ei ole, Aasi myis sen pois, koska porkkanoiden markkinahinnat ovat jyrkässä nousussa.
Sinähän vallan vitsikkääksi heittäydyit!
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:Joskus mietityttää millaista elämäni olisi jos olisin mies. Varmaan aika hassua: kukkoilisin aina kaikille, naureskelisin kaverieni naisseikkailuille ja raapisin muniani katsoessani S/M-jääkiekkoa televisiosta.
Joskus mietityttää millaista elämäni olisi jos olisin nainen. Varmaan aika hassua: nauttisin huomiosta, puhuisin pahaa vain ihmisten selän takana ja shoppailisin hienoja vaatteita jonkun muun rahoilla. Eiku, ei se oliskaan yhtään hassua, vaan aika kamalaa.
Stinky

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Erotiikkateema sen kun jatkuu. Kävin safkiksella Sin Citystä ostaa pari leffaa...
Ja ennen sessioita tulee kaveri hierontapöydän kanssa antaa meille selkähierontaa! 45min nautintoa per neppu. Saas nähä jaksaako sen jälkeen tehä muuta ku maata soffalla ja kattoo kaunareita :?
safi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Vähänkö on ankea syksyinen ilma... Mun tekis mieli ostaa itselleni uusi heppa, mutta tiedän jo nyt ettei aika riitä. Eikä kyllä edes rahat, kun kunnon tallipaikka maneesilla tulisi maksamaan vähintään 600e/kk ja siihen kaikki muu päälle. Ilman maneesia en ala, koska musta on vanhemmiten tullut todella mukavuudenhaluinen. Parempi vaan pysytellä noissa ravureissa, ne ei vaadi niin hulppeita puitteita. Miksi hemmetissä ihmisellä täytyy olla aina ne kaikista kalleimmat harrasteet...puuttuu enää se veneilystä kiinnostuminen. *huoh*
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis ihan oikeesti, nythän tää ihme kestovitutus näyttää vaihtuvan kummalliseks hysteriaks.. Eihän täs nyt herranjumala mitään kehityskeskusteluja pysty käydä, haluun mennä peiton alle itkee ja nauraa yhtäaikaa. (Onkohan musta muuten tulossa Kadi? Merkit alkaa vähän viittaamaan siihen.)
Niin joo, olihan mulla asiaakin. Katsokaa lokakuun Klaukkala-lehti, jos saatte semmosen käsiinne. Olen Juice-dikkari (kahdella koolla 8) ) ja julkkis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Täytyy kai vetäistä tänään isompi siivous kämpässä, kelpaisi semmoinen kotiorja hoitamaan tuon prosessin perusjutut kun itse keskittyisin olennaiseen. Lähinnä tiirailemaan kotiorjan mekon alle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mun peukalosta meni palanen kuolioon, muuttu mustaksi ja haisee pahalta.

Vittu, rakentaminen on hieno laji.
Hermann Hoth

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

1108 kirjoitti:Mun peukalosta meni palanen kuolioon, muuttu mustaksi ja haisee pahalta.

Vittu, rakentaminen on hieno laji.
On se, varovaisuutta. Mutta varmaan tässä vaiheessa tarttis alkaa tehdä asialle jotain, ettei ala paikat irtoilla enemmässä määrin ...
Toivottavasti saavat jollakin tavalla kursittua jotain jämää kokoon.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Voi pylly näitä luentoja. Käännöskurssi atk-luokassa ja opettaja käyttää koko tunnin esitelläkseen "käteviä nettisivuja, joita voisi sitten kääntäjän työssä hyödyntää". Jaadijaadijaadijaa, kyllä mösjöö google hoitaisi tämän tehokkaammin... Ja kun ei kiinnosta!!1!
Don't Panic!
Googlebot

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Ulkona on juuri paras päivä lenkkeilyyn: kosteaa (mutta ei kaatosade eikä lätäköitä), ei liian kylmä, ja paljon hymyileviä naamoja.

Minä en mene lenkille koska olen urheiluboikotissa tämän viikon, mutta kohta menen fuskaamaan.

Haluaisin käydä koulutetulla kiropraktikolla jotta saisin ennaltaehkäisevästi luotettavaa tietoa tukielimistöni tilasta. Kellään hyviä ehdotuksia? Entä mikä on napraprataatti (tjsp.), käsittääkseni tekee myös jotain selkärangalle tai mitä lie? Kumpi on parempi, kumpi voittaisi?
Edith

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti:Voi pylly näitä luentoja. Käännöskurssi atk-luokassa ja opettaja käyttää koko tunnin esitelläkseen "käteviä nettisivuja, joita voisi sitten kääntäjän työssä hyödyntää". Jaadijaadijaadijaa, kyllä mösjöö google hoitaisi tämän tehokkaammin... Ja kun ei kiinnosta!!1!
Joovoieitaas. Mutta ei sun ole pakko siellä olla! Mäkään en ole!

Kävin tapaamassa työvoimatoimiston korkeakouluneuvojaa tänään ja se sanoi mulle kanssa, että mä varmaan tosiaan oon paljon onnellisempi ilman yliopistoa. Lähdin ajoissa konttoriltakin, kun olin tuon menon sopinut ennen konttorimenoa. Ja kohta mä voin lähteä tanssitunnille, koska mun ei tarvi tehdä läksyjä.
SaintJohnPerse

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:
Haluaisin käydä koulutetulla kiropraktikolla jotta saisin ennaltaehkäisevästi luotettavaa tietoa tukielimistöni tilasta. Kellään hyviä ehdotuksia? Entä mikä on napraprataatti (tjsp.), käsittääkseni tekee myös jotain selkärangalle tai mitä lie? Kumpi on parempi, kumpi voittaisi?
Naprapaatin "käsittely" on mielestäni hieman "pehmeämpi" kuin kiropraktikon . Myös osteopaatit "naksauttelevat", mutta ehkä näin kiropraktikko voisi olla luotettavampi vaihtoehto, sillä niitä on Suomessa ollut huomattavasti pidempään kuin muita "paatteja".

Kokeile vaikka Jukka Karjalaista Aikatalossa. Hän on toiminut Suomessa reippaasti yli 10 v. (tai ainakin minä olen käynyt hänen luonaan yli 10 v sitten).
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:
Joovoieitaas. Mutta ei sun ole pakko siellä olla! Mäkään en ole!

Kävin tapaamassa työvoimatoimiston korkeakouluneuvojaa tänään ja se sanoi mulle kanssa, että mä varmaan tosiaan oon paljon onnellisempi ilman yliopistoa. Lähdin ajoissa konttoriltakin, kun olin tuon menon sopinut ennen konttorimenoa. Ja kohta mä voin lähteä tanssitunnille, koska mun ei tarvi tehdä läksyjä.
Good for you :) Mutta kai sä silti lähdet mun kanssa humanistikaljoille jossain vaiheessa..?

Mun ongelma on se, että mä ihan mielellään väännän niitä käännöksiä, mutta tämä läsnäolo-höpöhöpö tuottaa tuskaa (varsinkin kun istuin ensin päivän Vero-opintopäivillä kuuntelemassa luentoja). Ja tuolla ulkona on jo pimeää ja synkkää :(

Aika moni muukin näyttää muuten tipauttaneen tämän harrasteen kalenteristaan, meitä on tänään alkaneella kurssilla peräti neljä opiskelijaa paikalla.
Don't Panic!
SaintJohnPerse

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Äh, vapaa ilta tyttöystävä kokelaasta ja tekisi mieli lähteä yhdelle käymään. Eikä kukaan pääse? Ovatko kaikki IRL-kaverit suuttuneet minulle?
Edith

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Edith »

nexie kirjoitti: Good for you :) Mutta kai sä silti lähdet mun kanssa humanistikaljoille jossain vaiheessa..?
Jo ens viikonloppuna paikalliseen?
nexie kirjoitti:Aika moni muukin näyttää muuten tipauttaneen tämän harrasteen kalenteristaan, meitä on tänään alkaneella kurssilla peräti neljä opiskelijaa paikalla.
Tsiisus. Jotenkin surkuhupaisaa. Mutta ei opettaja varmaan linjaansa muuta, vaikka millaista epäsuoraa palautetta saisi.
Googlebot

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kokeile vaikka Jukka Karjalaista Aikatalossa. Hän on toiminut Suomessa reippaasti yli 10 v. (tai ainakin minä olen käynyt hänen luonaan yli 10 v sitten).
Kiitos, saatan poiketa. Ajattelin vaan mitä noilla eri -paateilla jne. on lääketieteellisen uskottavuuden kannalta. Käsittääkseni ainakin ns. "koulutetut kiropraktikot" ovat ihan yleisesti hyväksytty ammatinharjoittajaryhmä, pelkät "kiropraktikot" saattavat olla sitten jotain itseoppineita hörhöjä monesti. Muista "-paateista" en sitten tiedäkään mitään.
Savannah

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Päivitin CV:ni ja totesin, että näytän kummalliselta paperilta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Edith kirjoitti:
Kävin tapaamassa työvoimatoimiston korkeakouluneuvojaa tänään
Ajattelinkin, että sinähän se olit.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
SaintJohnPerse

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Googlebot kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Kokeile vaikka Jukka Karjalaista Aikatalossa. Hän on toiminut Suomessa reippaasti yli 10 v. (tai ainakin minä olen käynyt hänen luonaan yli 10 v sitten).
Kiitos, saatan poiketa. Ajattelin vaan mitä noilla eri -paateilla jne. on lääketieteellisen uskottavuuden kannalta. Käsittääkseni ainakin ns. "koulutetut kiropraktikot" ovat ihan yleisesti hyväksytty ammatinharjoittajaryhmä, pelkät "kiropraktikot" saattavat olla sitten jotain itseoppineita hörhöjä monesti. Muista "-paateista" en sitten tiedäkään mitään.
Googlettamalla varmaan "paattien" erot selviävät, mutta ehkä on turvallisinta käydä juuri koulutetulla kiropraktikolla ihan oman turvallisuudenkin takia. Itse olen kyllä saanut selkäjumiin apua muiltakin naksauttajilta, mutta sinun tarpeisiin tuo J.Karjalainen on varmaan ihan hyvä. Toiminta on ollut alusta alkaen ammattimaista. Esim. kun kävin ensimmäistä kertaa siellä yli kymmenen vuotta sitten ja tämän jälkeen oli usean vuoden tauko, niin silti "potilaskorttini" löytyi sieltä....

Jos et ole ehtinyt googlettaa, niin tässä yhteistiedot: http://www.kiropraktikko.fi/

(voi niitä olla muitakin hyviä koulutettuja kiropraktikoita, mutta itse en muita tiedä)
prosessi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Kokeile vaikka Jukka Karjalaista Aikatalossa. Hän on toiminut Suomessa reippaasti yli 10 v. (tai ainakin minä olen käynyt hänen luonaan yli 10 v sitten).
Kiitos, saatan poiketa. Ajattelin vaan mitä noilla eri -paateilla jne. on lääketieteellisen uskottavuuden kannalta. Käsittääkseni ainakin ns. "koulutetut kiropraktikot" ovat ihan yleisesti hyväksytty ammatinharjoittajaryhmä, pelkät "kiropraktikot" saattavat olla sitten jotain itseoppineita hörhöjä monesti. Muista "-paateista" en sitten tiedäkään mitään.
Uskon vain sellaiseen huuhaaseen, jota itse olen kokeillut, joten kantaa osaan ottaa vain "koulutettuihin kiropraktikoihin". Itse en kyllä silloinkaan ollut asiakkaana, vaan Duuri-koirani, jonka luusto oli kehittymässä ihan pieleen pentuaikoina. Se käveli hassusti vinossa, mutta ontumatta, ja minä pelkäsin että ihan se lihasten jännittäminen väärällä tavalla pahentaisi ongelmaa. Niinpä sitten päätin testata, että voisiko kiropraktiikka auttaa, ja silloin 7 vuotta sitten ainoa Porvoossa toiminut eläinkiropraktikko oli Matts Holmström, joka käsittelee myös ihmisiä nykyään Helsingissä.

Tyyppi oli harvinaisen tervejärkinen, joten itse asiassa opin käynnillä niin paljon koirien fysiikasta, että näen edelleen vaivatta päällepäin, jos johonkuhun sattuu pahasti. Itse toimenpide Duurille puolestaan vaikutti niin, että Duuri alkoi kävellä suorassa, mutta ontua. Ontuminen oli kuitenkin mielestäni parempi vaihtoehto kuin kieroon kasvaminen, ja Duurin kohdalla siitä alkoi kehitys parempaan suuntaan. Ei onnu enää (eikä vielä), vaikka onkin jo yli 7-vuotias.
Bliss

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Voi helevata. Alkukeväästä mä kyllä työasioiden suhteen kroolaan hyvin syvässä kusessa :shock:
Vastaa Viestiin