Testosteroniton Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Savannah

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:Voi helevata. Alkukeväästä mä kyllä työasioiden suhteen kroolaan hyvin syvässä kusessa :shock:
Älä ainakaan avaa suutasi kun kroolaat.
prosessi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Voi helevata. Alkukeväästä mä kyllä työasioiden suhteen kroolaan hyvin syvässä kusessa :shock:
Älä ainakaan avaa suutasi kun kroolaat.
Et osaa kroolata. Ei kai siinä naamaa koko ajan pinnan alla pidetä.
Savannah

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Voi helevata. Alkukeväästä mä kyllä työasioiden suhteen kroolaan hyvin syvässä kusessa :shock:
Älä ainakaan avaa suutasi kun kroolaat.
Et osaa kroolata. Ei kai siinä naamaa koko ajan pinnan alla pidetä.
Osaan, mutta minä en kyllä ainakaan avaisi suutani kroolatessa missään vaiheessa jos uisin kusessa. Toisaalta olenkin vähän neiti.
Pyry-Matias

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kokosin pari lipastoa, ekaan tuhrin pari tuntia tehokasta, toka samanmoinen meni kolmessa vartissa. Kyllä, Ikean sittiä, á 29€. Mut noi tuli vain väliaikaistarpeeseen. Kamprad muuten toitotti eilen, et meille Manseen tulis nollaysi Suomen isoin Ikea.

Mut tsekkasin just sijoitukset, kolmessa kvartaalissa Kiina ja Venäjä yhteensä nousseet 33 %, Kiina 45%. Oli se yks pikku globaali notkahdus, mut muuten aika diiseliä ollut.

Lauantainen pokerireissu laukas kyl taas sellaset krapula-ahdistukset, et eipä tässä mitään muuta ole kolmeen päivään tuntenutkaan. Voin kertoa, ettei ole ollut kivaa :(
prosessi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Älä ainakaan avaa suutasi kun kroolaat.
Et osaa kroolata. Ei kai siinä naamaa koko ajan pinnan alla pidetä.
Osaan, mutta minä en kyllä ainakaan avaisi suutani kroolatessa missään vaiheessa jos uisin kusessa. Toisaalta olenkin vähän neiti.
Eikös tästä keskusteltu jo siinä muurahaisjutussa? Olit jo silloin neiti, ja vaikka välillä muulta vaikuttikin, niin olet palannut siihen alkuperäiseen asetelmaan. Nössö mikä nössö.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Duckzilla kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Miks mä en IKINÄ muista et ne renkaat on helpompi ja kätsympi vaihdattaa siellä liikkeessä..
Nykyisessä tasa-arvon maailmassa sinun on varmaan apinan raivolla rintaasi eiku rintojasi paukutellen todistettava kaikille että pystyt siihen ihan itse?

Minäkin kyseenalaistin maskuliinisuuteni vaihdattamalla rengakset toisilla.
Insinööri taitaa tietty myös renkaanvaihdon!!

Okei huijaan vähän koska mies oikeesti autto niiden samperin pulttien kanssa. En vaan halua alkaa joskus rengasrikon sattuessa pimeellä pähkäilemään et miten se rengas nyt vaihdettiinkaan..
Savannah

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti: Eikös tästä keskusteltu jo siinä muurahaisjutussa? Olit jo silloin neiti, ja vaikka välillä muulta vaikuttikin, niin olet palannut siihen alkuperäiseen asetelmaan. Nössö mikä nössö.
En voi väittää muistavani ulkoa mitä siihen keskusteluun kirjoitin, mutta olen ihan mielelläni tällä hetkellä nössö. Kaikelle on aikansa.
Tix

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Eikös tästä keskusteltu jo siinä muurahaisjutussa? Olit jo silloin neiti, ja vaikka välillä muulta vaikuttikin, niin olet palannut siihen alkuperäiseen asetelmaan. Nössö mikä nössö.
En voi väittää muistavani ulkoa mitä siihen keskusteluun kirjoitin, mutta olen ihan mielelläni tällä hetkellä nössö. Kaikelle on aikansa.
Kuten kuvasta näkyy, jellonatkin nukkuu välillä.
prosessi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Savannah kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eikös tästä keskusteltu jo siinä muurahaisjutussa? Olit jo silloin neiti, ja vaikka välillä muulta vaikuttikin, niin olet palannut siihen alkuperäiseen asetelmaan. Nössö mikä nössö.
En voi väittää muistavani ulkoa mitä siihen keskusteluun kirjoitin, mutta olen ihan mielelläni tällä hetkellä nössö. Kaikelle on aikansa.
No joo, myönnetään. Mökkihöperöydessä on huonotkin puolensa.
Savannah

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

prosessi kirjoitti:
No joo, myönnetään. Mökkihöperöydessä on huonotkin puolensa.
Huomaan :)
Rouva Numba

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Mun tekee mieli minttukaakaota, ainut vaan ettei mulla ole kaakaoo.
Tämä päivä meni kivasti siskon luona, muksut (3v ja 10kk) pitää vauhdissa. Sain taskulampun varpaalleni syöttäessäni pienempää ja nyt sattuu.
Ihkuja muksuja.

Onneks on vielä yksi vapaapäivä!
SikaMika

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

didi kirjoitti:kuului äsken ääniä, "hei, kyllä se siitä, se on melkein jo siellä"..
Tuollaiset äänet on just parhautta!


Tarkoitin siis tietenkin, että juttelin viime viikolla töissä MM-tasolla kilpailevan veteraaniurheilijan kanssa. Seisoimme kahdestaan odottamassa hissiä ja keskusteltiin samalla lihashuollosta ja kiropraktiikasta ynnämuustasellaisesta. Kaveri heitti tarinan uudelle sivuraiteelle kertomalla häntä aikoinaan kiusanneesta vaivasta, jota oli tutkittu tuloksetta usealla eri lekurilla. Hierojalleen asiasta mainittuaan tämä oli osannut suoralta käsin aivan oikein diagnosoida vaivan johtuvan jumissa olevista reiden lähentäjälihaksista. Hän kuvaili tapahtunutta jokseenkin näin sanoen:

"Menin käymään hierojalla, joka vaivastani kuultuaan sanoi mulle..."

Tässä vaiheessa tarinaa viereemme hissien eteen pamahti pari ulkopuolista jamppaa, jotka eivät olleet kuulleet sanaakaan aiemmin käymästämme keskustelusta. Kaverin tarina jatkui:

"...että ota housut pois. Mä otin ja sitten se työnsi sormensa syvälle tänne (osoittaa sormillaan syvälle jonnekin nivusien ja pakaroiden välimaastoon). Siitä tuli sellainen välitön hyvänolon tunne, mä suorastaan voihkaisin helpotuksesta".

Tyypit katsoo vieressä huuli pyöreänä. Heikompaa miestä tilanne olisi saattanut hävettää, melkein minuakin. Totesin kaverille vaan, että mulla on ollut vähän samaa vaivaa...


Tänään oli sapuskalla eräässä kantakaupunkimme italialaisessa ravintolassa. Ruoka oli hyvää ja kyseinen annos kohtuuhintainen, kaikki siis ookoo. Mutta sitten alkaa tapahtumaan täysin käsittämättömiä: ensin naapuripöytään saapuu ruokailemaan Lauri Tähkä. Sitten kaikkiin muihin pöytiin saapuu ruokailemaan kaikensukupuolisia pappeja! Lopulta joku isotissinen blondi saapuu vielä murtamaan leipäänsä pappien kanssa. Olipa ihmeellistä, oho...
Duckzilla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Puuduttava mutta kiva päivä. Pelasin työkseni yhden pelidemon ja yhden pelin lopun läpi. Auto huollettiin, ja pelaa kuin rasvattu (tosin asfaltilla nastoilla ajaminen on vähän määh). Kesärenkaat on kiikutettu kellariin. Laskut maksettu. Ja nyt ei päässä liiku yhtään mitään. Teh uupumus.

Huomenna syön raakaa kalaa naisen kanssa.
Googlebot

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

SaintJohnPerse kirjoitti:Googlettamalla varmaan "paattien" erot selviävät, mutta ehkä on turvallisinta käydä juuri koulutetulla kiropraktikolla ihan oman turvallisuudenkin takia.
Joo. Tänään sain jonkun muunkin mielipiteen face-2-face omista kokemuksistaan. Napra-jne. taitavat siis olla niitä varsinaisia nikamanniksauttajia. Kuulemma kyseinen hoito voi vähän sattuakin, ja vaikuttaa hieman riskialttiilta. Taidan kokeilla kiropraktikkoa (siis sellaista koulutettua, ei itseoppinutta).
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Rouva Numba kirjoitti:Mun tekee mieli minttukaakaota, ainut vaan ettei mulla ole kaakaoo.
Mulla on kaakaoo, tuo minttu mukanas!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Bliss

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa siihen malliin, että voisin hypätä lehtokoneesta. ILMAN laskuvarjoa.
Duckzilla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bliss kirjoitti:Vituttaa siihen malliin, että voisin hypätä lehtokoneesta. ILMAN laskuvarjoa.
Huh. Mitä noin pahaan päivään sisältyi? :?
Bliss

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Vituttaa siihen malliin, että voisin hypätä lehtokoneesta. ILMAN laskuvarjoa.
Huh. Mitä noin pahaan päivään sisältyi? :?
Pään seinään hakkaamista työasioiden kanssa. Hillitön mieliteko kuristaa asiakas, ja sen jälkeen silputa se puolen kilon palasiksi.
Tulossa oleva liian iso uudistus duunirintamalla.

Plus sitten tämä muuttostressi. Ja ihmissuhdeasiat. Ja...
Rouva Numba

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

saira kirjoitti:
Rouva Numba kirjoitti:Mun tekee mieli minttukaakaota, ainut vaan ettei mulla ole kaakaoo.
Mulla on kaakaoo, tuo minttu mukanas!
Ihku tarjous! Varmasti seuraavan kerran tuonkin, hätätilassa laitoin sitä tilkkasen teen joukkoon eikä ollut yhtään pöllömpää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Mun peukalosta meni palanen kuolioon, muuttu mustaksi ja haisee pahalta.

Vittu, rakentaminen on hieno laji.
Jaa, kuolemme kaikki pala palalta, toiset pieninä ja numba isoina paloina?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

mustaenkeli kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Moi Musta!! Kuljetko vieläkin eteenpäin vai onko suunta loivasti alaspäin?
Kyllä tässä tavoitteena on vielä eteenpäin mennä, mutta tuntuu tuo maha olevan jo tiellä. Painovoima haluais vetää alaviistoon, mutta periksi ei anneta. Pentu potkii, pyörii ja hyörii kuin viimistä päivää. Ilmeisesti taas jotkut potkunyrkkeilytreenit menossa. Vaikuttaa taas kääntyneen 180 astetta, kun iskut tuntuu tuolla kylkiluitten alla.
Stadinarska kirjoitti:Ei täällä Stadissa ole liukkautta ollunna ollengan!
Mutta olin kauhistunut kun et siis VIELÄKÄÄN piilota Raksulta auton avaimia? Eikö hän ole jo osoittanut auton ajaotaitonsa!!
Eikös siellä just jokunen viikko sitten tullut räntää ja autot olleet ikkunoista jäässä?! Ainakin itse havaitsin liukkautta.
Ei sitä paree alkaa avaimia piilotteleen. Vaikka, tietäähän tuo, että matkan varrella on ilmoteltava itsestään, missä mennä viilettää ja viimistään perille päästyä soitettava, että on ehjin nahoin perillä. Onneksi hällä tuo meiän nelivetonen alla, ni ei suurempia vahinkoja niin herkästi (toivottavasti) satu.

Täällä palaa leivinuunissa lämpösesti tuli ja tuosta ulkona olevasta harmaudesta ja pikkusateesta huolimatta kohtuullinen fiilis.
SE ON taas moro Musta Gabriel SAVVoooss!

Niin, mä olen itse asiassa hämmästyttävän tietämätön miten odottava äiti tuntee lapsensa mahassa! olen toki kuullut "potkaisuista", mutta ne siis ovat ihan todellisia! Myönnän oman tietämättömyyteni tässä, VAAN, eipä sitä mies osaakaan täysin kai tietää tai edes ymmärtää?
Jännittäisi se minua ainakin kovasti jos olisin nainen. Tuntuisi aika upelta niinkuin saada itsestään uusi lapsi. En usko, että miehellä saattaisi ollakaan samanlainen side lapseen, kun se yhdysside (yhdyntä) on tehty jo 9 kk sitten ja sitten pitää vaan uskoa, et oma siittiö on tuon pikku toukan tehnyt. Mieheltä vaaditaan sikäli paljonkin ikäänkuin tietynlaista mielikuvitusta saadakseen "fiiliksen" edes samoille linjoille naisen kanssa, LUULEN. Mutta toisaalta jos oma rakastava naisensa sen lapsen tekee ja mies on synnytyksessä niin uskon että minäkin saisin heikotusta jännityksestä ja ikäänkuin selkeästi itse saisin lapsen.
Jos saisin lapseni syliini, niin uskoisin, että alkaisin täristä. Uskon, että se olisi upeaa. Tää on hassua kun tällsinen täysin luonnollinen asia saattaa jäädä kokematta.

Ai että täällä oli räntää ja jäätä. APUA. Missä minä olen ollut? Autoni on tallissa, mutta siis määää itse olen ulkona usein. Tuossa kävin keski-Euroopassa, mut että muutama viikko sitten? Onkohan joku narrannut sulle. Lämmintähän täällä on ollut. Muutama päivä kylmempi ehkäpähkä, juu oli kyllä!

RAKSUlta ottaisin ilman muuta avaimet pois. Sitten saat hänet itse pitää siellä sudensuojana ja lisäksi hän ei kolaroi.
Huomaatko, etten enää kysy kuinka saatat pitää naisesta ja kuinka mies ei sitä kysy...Nyt olen siirtynyt kyselyyn miten se Raksu yhä voi ajaa..

Ehkä mä vingutan kulunutta levyä!!

Jaa, leivinuunissa tuli ja olo tuntuu kivalta...No kyllähän MINÄ tuon ymmärrän, mutta eikö Kallion tyttöä tosiaan yhtään kutsu Kallion kapakat ja homot ja Saaren kaakaoihme Stadinarska.

Terveisin MUSTIKselle onnea toivottaen tietenkiiii

Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Duckzilla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bliss kirjoitti:Pään seinään hakkaamista työasioiden kanssa. Hillitön mieliteko kuristaa asiakas, ja sen jälkeen silputa se puolen kilon palasiksi.
Tulossa oleva liian iso uudistus duunirintamalla.

Plus sitten tämä muuttostressi. Ja ihmissuhdeasiat. Ja...
No on tossa jo yhden päivän tarpeiksi. Tai viikon. Tai kuukauden. Tai vuoden. Tsemiä!
Duckzilla

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Suvinen kirjoitti:Saateri että on kova halipula! tehdäkkö asialle jotain vai ei; kas siinä pulma. :think:
Mitä asialle voi tosta vaan tehdä? Syöksyä ulos talosta ja halata lähintä vastaantulijaa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Zeb kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Onko Zeb nainen??? Huhhuh. Ei edes mahdollisuutena tullut mieleen!
Lakkaa jo louskuttamasta tai vittuilen kohta takaisin niin että juokset karkuun hameenhelmat korvissa liehuen.
MIKÄ ZEB ON? Minä voitan sinut kyllä v:ssa aina vaikka mulla ei edes ole sitä.
Voisit louskuttaa sen verran mikä sinä olet jos olet!!

Itse en voi juosta karkuun hameenhelmat korvissa koska en ole ihminen.
Olen yököttävä vähämielinen ja lahjaton limanuljaska. Mutta niin iilooiiineeennn!! Hip heijaa! :P

Esitän rauhanlippua, Zebiäinen! Minulle voi jäädä ikuiseksi mysteeriksi sinut! kestän sen!
Käykö rauhanlippu? (Kuvake rauhanlipusta!) :P

SA
kaikkien yhteinen leikki-Ameeba
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Zeb

Re: Testosteroniton Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Stadinarska kirjoitti:älämölöä
Kas, Suurriesa itse, iltaa! Kerro salaisuutesi, miten ihmeessä onnistutkaan olemaan niin hemmetin ärsyttävä?
Vastaa Viestiin