Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

:shock: Didi ja Duckzilla hävinneet?! Heti takaisin sieltä, molemmat! (Geetsu saa luvan kanssa olla poissa vähän aikaa kun sillä on hyvä syy ja lupasi tulla takaisin.)
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti::shock: Didi ja Duckzilla hävinneet?!
Perkele. Taidanpa minä tehdä saman tempun protestiksi Gattacan bannille. Syökää käpyjä natsimodet!
Hermann Hoth

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti::shock: Didi ja Duckzilla hävinneet?!
Ne taitaa jäähdytellä. Noh, ehkä tulee vielä joskus takaisin. :?
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:Perkele. Taidanpa minä tehdä saman tempun protestiksi Gattacan bannille. Syökää käpyjä natsimodet!
Hankkikaa huone.
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Ne taitaa jäähdytellä. Noh, ehkä tulee vielä joskus takaisin. :?
Mistäs tiedät ja ketäs sinä sitten olet?
Hermann Hoth

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Mistäs tiedät ...
Vain oletus ...
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei Didi mihinkään oo kadonnu, tais vaan ottaa osan vanhasta nimimerkistään takasin.
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Vain oletus ...
Ja sinä olet... Kerro ny, ei saa pitää hullua jännityksessä!
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Ei Didi mihinkään oo kadonnu, tais vaan ottaa osan vanhasta nimimerkistään takasin.
Juu no kas vain ja kiitoksia tarkkaavaisuudesta 8)
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Laitoinpa muuten pari päivää sitten jo "joulu"valot takapihan aitaan. Ai että ku on kaunista kun on ulkotuliakin pari kappaletta sytytettynä. Valoa elämään ja takapihalle!

Kävin ostaas muutaman paidan henkkikseltä tossa safkiksella...Kehtaa ees sanoo paljon taas meni rahaa :oops: Mut eipä tarvii taas hetkeen shopata yhtään mitään.
SaintJohnPerse

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti::shock: Didi ja Duckzilla hävinneet?!
Perkele. Taidanpa minä tehdä saman tempun protestiksi Gattacan bannille. Syökää käpyjä natsimodet!
Hmmm... Pitäisikö seurata tätä muoti ilmiötä?
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SaintJohnPerse kirjoitti:
masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti::shock: Didi ja Duckzilla hävinneet?!
Perkele. Taidanpa minä tehdä saman tempun protestiksi Gattacan bannille. Syökää käpyjä natsimodet!
Hmmm... Pitäisikö seurata tätä muoti ilmiötä?
Meinaatko pääseväsi sinne samaan huoneeseen? Ota nyt kuitenkin huomioon, että didi ei ilmeisesti olekaan lähtenyt, eli jäätte sitten kolmin masan ja aarnen kanssa :wink:
SaintJohnPerse

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Zeb kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
masa kirjoitti:
Perkele. Taidanpa minä tehdä saman tempun protestiksi Gattacan bannille. Syökää käpyjä natsimodet!
Hmmm... Pitäisikö seurata tätä muoti ilmiötä?
Meinaatko pääseväsi sinne samaan huoneeseen? Ota nyt kuitenkin huomioon, että didi ei ilmeisesti olekaan lähtenyt, eli jäätte sitten kolmin masan ja aarnen kanssa :wink:
Me viedään Masan kanssa Aarne ulos. Meidän kahden seurustelevan alfa uroksen kanssa Aarnellekin irtoaa varmasti pillua.
Enttu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Shoppailtu ... meni reilu 100€ ...että sellasta
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SaintJohnPerse kirjoitti:Me viedään Masan kanssa Aarne ulos. Meidän kahden seurustelevan alfa uroksen kanssa Aarnellekin irtoaa varmasti pillua.
Ok, sopii sillä edellytyksellä, että raportoitte edistymisestä reaaliajassa täällä.
Hermann Hoth

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

SaintJohnPerse kirjoitti:Me viedään Masan kanssa Aarne ulos. Meidän kahden seurustelevan alfa uroksen kanssa Aarnellekin irtoaa varmasti pillua.
Duck varmaan tässä kohtaa itse sanoisi, että kyllähän teillä olisi vientiä, mutta ... (kun vertaa mitä nyt viime aikoina on kirjoittanut ...). :roll:
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Me viedään Masan kanssa Aarne ulos. Meidän kahden seurustelevan alfa uroksen kanssa Aarnellekin irtoaa varmasti pillua.
Ok, sopii sillä edellytyksellä, että raportoitte edistymisestä reaaliajassa täällä.
Mutta kuinka moni muistaa tämän?

http://sata.laif.fi/about/
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei juma että mä putoilen täällä. Ihan hysteerisesti naurattaa eikä loppua näy...
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti- ... 474289,300
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ok, sopii sillä edellytyksellä, että raportoitte edistymisestä reaaliajassa täällä.
Mutta kuinka moni muistaa tämän?

http://sata.laif.fi/about/
Siitä taisi mieleen tullakin, löytyy suosikeista mullakin. En ole tosin jaksanut lukea viime aikoina, joten voisitko Pyris ystävällisesti briiffata? :)
SaintJohnPerse

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Zeb kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Me viedään Masan kanssa Aarne ulos. Meidän kahden seurustelevan alfa uroksen kanssa Aarnellekin irtoaa varmasti pillua.
Ok, sopii sillä edellytyksellä, että raportoitte edistymisestä reaaliajassa täällä.
Meillä on valmis strategia: Minä ja Masa menemme jututtamaan kolmea naista Aarnen seuratessa perässä läppärin kanssa. Masan roolina on kertoa sovinistia juttuja joilla saadaan keskustelu hyvinkin äkkiä kuumaksi ja kiihkeäksi. Itse keskity olemaan se porukan pelle, joka tasapuolisesti vittuilee sekä Masalle, tytöille ja satunnaisille pöytään änkeäville ulkopuolisille.

Tällä välin Aarne raportoi illan kulusta Kitinään läppärillään samalla vilkuillen tyttöjä salaperäisesti läppärin takaa. Tyttöjen kysyessä mitä Aarne kirjoittelee, vastaamme hänen puolestaan: "jotain se meidän runopoika tuossa kirjoittelee..." Tällöin Aarne hymyilee viehkosti ja peittää läppärin näyttöä.

Kun tyttöjen huomio Aarneen on herätetty aloitamme Masan kanssa ankaran humalahakuisen juomisen: Pojille Jallua ja tytöille kermalikööriä. Muutaman kierroksen jälkeen alamme keskustelemaan Masan kanssa autoista ja armeijasta. Välillä käymme kahdestaan tiskillä ottamassa "salaa pikku näkäräiset" ja Aarnella on helppoa vaikuttaa seurassamme fiksulta ja hauskalta.

Muutaman tiskillä käynnin jälkeen olemme päässeet armeija jutuissamme siihen pisteeseen, että olemme molemmat saaneet molemmat jo kersantin jämämme. Tästä vasta riemu alkaa: Käskytämme toisiamme ja Masan huutaessa "viheltää" syöksyn läheisen pöydän alle ilmasuojaan sille seurauksella, että lennämme Masan kanssa ravintolasta ulos.

Tässä vaiheessa tyttöjen nauttimat kermaliköörit ja Masan ja minun typerät juttuni ovat saaneet Aarnen näyttämään tyttöjen silmissä ihqulta runoilija pojalta ja tytöt kilpailevat, kuka kuljettaa tämä taiteilijan kaulahuivistaan kotia saamaan rakkautta...
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Ei juma että mä putoilen täällä. Ihan hysteerisesti naurattaa eikä loppua näy...
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti- ... 474289,300
Ei jumankauta mä en kestä mitä juttuja :D
Zeb

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SaintJohnPerse kirjoitti:Meillä on valmis strategia...
:D :D Tsemii vaan ja kiitos viihteestä!
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Siitä taisi mieleen tullakin, löytyy suosikeista mullakin. En ole tosin jaksanut lukea viime aikoina, joten voisitko Pyris ystävällisesti briiffata? :)
Muistin sen vasta juuri :) ...mut 6/100 26.10. mennessä. Hieman on verkkainen aloitus, mut aloitus kuitenkin 8)
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Meillä on valmis strategia...
:D :D Tsemii vaan ja kiitos viihteestä!
Elämä on, siis viihdettä.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Ok, sopii sillä edellytyksellä, että raportoitte edistymisestä reaaliajassa täällä.
Mutta kuinka moni muistaa tämän?

http://sata.laif.fi/about/
Siitä taisi mieleen tullakin, löytyy suosikeista mullakin. En ole tosin jaksanut lukea viime aikoina, joten voisitko Pyris ystävällisesti briiffata? :)
Olen vasta toisen jutun puolivälissä, mutta kateeksivetävän hyvin kirjoitettua tekstiä. Jos mies puhuu yhtä hyvin kirjoittaa, niin saattaa onnistua
Vastaa Viestiin