Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Astiasta kukkaruukkuun.
Ai hitto, jos ei olisi masuasukasta niin mä liittyisin joukkoon!
Voihan sitä lähteä messiin vaikka bilistä pelaan, vois tarvia juttusuraa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Postia Hollannista!
Minulla on sentään joku hauska työkaveri.
.
http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/cor ... inkTarget=
Vihtahousu kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Astiasta kukkaruukkuun.
Ai hitto, jos ei olisi masuasukasta niin mä liittyisin joukkoon!
Voihan sitä lähteä messiin vaikka bilistä pelaan, vois tarvia juttusuraa.
Voi olla vaarallista tuollainen tulee, mielikuvilla syntyy turhan liukas varapoistumistie lapselle!
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Liian helppo kysymys. Teetä mittojen mukaan.
Tämä on meikäläisen tapauksesa ainoa vaihtoehto.
Tix

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Liian helppo kysymys. Teetä mittojen mukaan.
Tämä on meikäläisen tapauksesa ainoa vaihtoehto.
Onneksi miehillä löytyy kauluspaidoissa muutakin kuin standardikokoa. Nimim. ruojalle kiitos slim fit -versioista.
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti: Onneksi miehillä löytyy kauluspaidoissa muutakin kuin standardikokoa. Nimim. ruojalle kiitos slim fit -versioista.
Ja sitten toinen näkökanta. Vitun slimfitit. Ei sovi päälle edes xxl-koon paidat :D
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tää kauluspaitajuttu on oikeesti iso ongelma, siis jos meinaa sellasen suoraan kaupasta ostaa. Tänään just sovittelin sopivaa virkamiestyyliä itselleni valokuvauksen takia, mutta kaikki kauluspaidat näytti jotenkin riettaille, just sellaselle että jos vetää keuhkot täyteen, niin nappi singahtaa valokuvaajan silmään. Päädyin sitten toppiin bleiserin alla.
Oon kyllä ratkaissut ongelmaa joskus niin, että olen ihan omatoimisesti kaventanut rinnan kohdalta sopivia paitoja vyötäröltä, toimii niinkin jos on vähänkään näppärä sormistaan.
Niin, ja siis sama ongelmahan koskee myös jakkupukuja. On lähes mahdotonta löytää pukua joka istuu kaikkialta, housut mukaan lukien. Prkl, meidän epämuodostuneiden pitäs saada jotain valtiontukea räätälillä käymiseen!
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti: Prkl, meidän epämuodostuneiden pitäs saada jotain valtiontukea räätälillä käymiseen!
Sugar Daddy on juuri tällaista tarkoitusta varten. :jouden:
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

masa kirjoitti:
Tix kirjoitti: Onneksi miehillä löytyy kauluspaidoissa muutakin kuin standardikokoa. Nimim. ruojalle kiitos slim fit -versioista.
Ja sitten toinen näkökanta. Vitun slimfitit. Ei sovi päälle edes xxl-koon paidat :D
Joo, pitää ostaa tilauspaita, jos haluaa saada ylimmät napit kiinni tukehtumatta.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Mun ex-työnantaja maksoi kerran vuodessa jokaiselle asiakaspalvelutyöntekijälle mittojen mukaisen puvun.
Helevetin hyviä jakku+housut+hame-ydistelmiä, mutta ei voi käyttää enää - se väri..... :barf:
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:^Mun ex-työnantaja maksoi kerran vuodessa jokaiselle asiakaspalvelutyöntekijälle mittojen mukaisen puvun.
Helevetin hyviä jakku+housut+hame-ydistelmiä, mutta ei voi käyttää enää - se väri..... :barf:
Kuva

:?:
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: :?:
Näyttääkö tuo sun mielestä räätälin tekemältä jakkupuvulta?
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: :?:
Näyttääkö tuo sun mielestä räätälin tekemältä jakkupuvulta?
AInakin yhtä seksikäs se on kuin jakkupuku.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: AInakin yhtä seksikäs se on kuin jakkupuku.
Njoo... Ihan joka työpaikassa ei voi päteä seksillä tai pårnålla ulkomuodolla muutenkaan :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ostan vain sopivia paitoja..
kauluskoko 42 mitoitus :D
No, joskus teetetty mittojen mukaan Thailandiassa, mutta ei arkikäyttöön..
Työminäni pysyy kasassa ilman kovia kauluksia, itse asiassa kauluspaidat eivät ole edes kovin mukavia.. Miksi pitää kauluspaitoja ellei ole pakko? Oikeestaan olen mieluummin sellaisessa hommassa ettei välttämättä tarvi pukeutua kuin vahtimestari tai muu tirehtööri. Minäkuvani ei siis rakennu kauluspaidan varaan.
Viimeksi muokannut Niba, 31.10.2007 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Googlebot

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Kauluspaidoissa on se kiva puoli että ne saa päälle ja pois päältä vetämättä pään yli ettei vaan mene jakaus vinoon. Arkikäyttöön pitää vaan ostaa itsesiliäviä tekokuituisia paitoja kun ei niitä jaksa joka päivä silittää. Sellainen päällä nytkin, alla piilossa puuvillainen t-paita mukavuuden takia. Niin ja se kännykkäkotelo.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

BettyB. kirjoitti:Prkl, meidän epämuodostuneiden pitäs saada jotain valtiontukea räätälillä käymiseen!

Tätä kannatan! Mulla on sama ongelma; paitapuserot tai jakut kiristävät rintojen kohdalta tai ovat telttamaisia ällötyksiä. Yhden jakun tilasin Englannista Bravissimolta ja se istuu :] Tulee vaan vähän kalliiksi...

Kiva kun Ihminen on palannut keskuuteemme :h:
Edith

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ostakaa hm:ltä trikoopaitoja. Niissä on ihan hervottomat kaula-aukot.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen kuullut, että suomalaisten vaatteiden mitoitukset ovat erilaisia kuin ruåtsalaisten tai ryssien tai enklantilaisten, ihan oikeasti rodullista erilaistumista on jo kaukasidienkin joukossa, vaikka tulimme turvaan Afrikasta jo 35 000 vuotta sitten. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihana duunipäivä. Työkamun kaa vaan kuunneltu kohta kaks tuntia juutuupista Metallicaa, Dioo, Blondieta ja kaikkee muuta. Safkiksella ois tarkotus rynätä kaupoille tuhlaamaan palkkarahat.
Mä tykkään mun elämästä ♥
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ihminen kirjoitti:
Savannah kirjoitti: kinnaavat rinnoista
Oh.... :pics:

Täällä mennään hyvällä sykkeellä. Ensin erosi esimies, sitten esimiehen tilalle paikattu esimies (alle kuukaudessa) ja sitten varaesimies :mrgreen: Kertoo ehkä paikasta jotain..
Ei paikasta, vaan ihmisistä. Lähes kaikilla menevät syyt ja seuraukset sekaisin, puhumattakaan esimiehistä ja alaisista. Totuudet kätkeytyvät älämölön alle silloinkin, kun ne kerrotaan suoraan, puhumattakaan niistä tilanteista, jolloin totuus on liian surullinen kerrottavaksi.
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

AAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!


VITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTU
VITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTU!

..mitä paskakeliä luvattu viikonlopulle. Meni perseelleen jahtireissut, eikä merellekään ole mitään asiaa. Voi saatana että vituttaa. Taidan vetää perjantaina sellaiset kalsarikännit, että joutuu jatkamaan sunnuntaihin saakka.
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Elppis kirjoitti:Mä olin varma että sillä alkup. esimiehellä pettää pinna jossain vaiheessa. Rva Kolari on varmaan helisemässä :wink:
Ei sitten ole juolahtanut mieleen, että joku ihan oikeasti kertoo tosiasioita eikä maalaile kulisseja. Rva Kolari ei ole enää kovin pitkään rva, ihan omasta valinnastaan, eikä "alkup esimiehen" pinna ole pettänyt. Sen sijaan rva Kolari on oppinut, että kolmatta kertaa samaa virhettä (jota en taas tässä määrittele, vaikka se tarkoittaisikin, että kaikki arvaavat väärin) ei kannata toistaa, vaan on opetellut valitsemaan paremmin.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Njoo... Ihan joka työpaikassa ei voi päteä seksillä tai pårnålla ulkomuodolla muutenkaan :P
Esitän eriävän mielipiteen. Olisitpa nähnyt mut tiskin takana kireässä, valkoisessa kauluspaidassa ja solmiossa...
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: Esitän eriävän mielipiteen.
No sinä voit kyllä, mutta me taviksen malliset ei voida :(
(sitäpaitsi 7-kymppisellä IsoPomolla oli ihan tarpeeksi hengitysvaikeuksia minun ja ajoneuvosihteerin ei-niin-pitkien hameiden kestämisessä) :P
Mulli75

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:(sitäpaitsi 7-kymppisellä IsoPomolla oli ihan tarpeeksi hengitysvaikeuksia minun ja ajoneuvosihteerin ei-niin-pitkien hameiden kestämisessä) :P
No siinähän on sopiva ase IsoaPomoa vastaan tosi tilanteessa.
Vastaa Viestiin