Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olen taas yrittänyt jatkaa sen romaanikäsikirjoituksen kanssa, mutta jostain syystä viimeiset kolme sivua ovat olleet hyvin hankalia kirjoittaa, ja ainakin kolme yhtä hankalaa sivua vielä jäljellä. Ajatteleminen on yllättävän vaikeaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Really? :wink:

Kiinalaiset, kiinalaiset, 4 miljoonaa kiloa paskaa päivässä, neljäsosa maailman tuotannosta? jos kaikki kiinalaiset pieraisevat yht'aikaa syntyisi 300 miljoonaa litraa pierua. Siinä olisi jopa meille vastusta! Ihmeellistä mutta totta.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:Really? :wink:
Väärä kysymys. Oikea olisi ollut:

Onko parille piikille tilaa?
ruusupensaalta kysyttiin.

tai

Elävätkä lehdet talvella
salaa, juurten kanssa?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:Really? :wink:
Väärä kysymys. Oikea olisi ollut:

Onko parille piikille tilaa?
ruusupensaalta kysyttiin.

tai

Elävätkä lehdet talvella
salaa, juurten kanssa?

Wrekking The Hole!

Tule ylös kuopasta, leikitään että se on kumpu.
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:Really? :wink:
Väärä kysymys. Oikea olisi ollut:

Onko parille piikille tilaa?
ruusupensaalta kysyttiin.

tai

Elävätkä lehdet talvella
salaa, juurten kanssa?

Wrekking The Hole!

Tule ylös kuopasta, leikitään että se on kumpu.
En leiki sun kanssa. Oikeesti oot norattu.
Savannah

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Huomenta. Näin aikaisin ei voi olla muuta sanottavaa.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta. Eka TPK. Sattuu.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.
Kauheesti siivousta ja pyykkiä. Mun uus pyykkiteline on ihana :]
Savannah

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Tuli tässä mieleen, että miksi ihmeessä 34 kokoiset kauluspaidat ovat vyötäröltä aivan muodottomia? On näissä muotoilut, mutta silti eivät istu hyvin. Mistähän kannattaisi yrittää metsästää parempia? Tämä on vakava asia ja harkitsen yhteydenottoa kuluttaja-asiamiehelle. Kyllähän nyt jokaisella ihmisellä tulisi olla oikeus löytää hyvin istuvia paitoja. Hmpf.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Savannah kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että miksi ihmeessä 34 kokoiset kauluspaidat ovat vyötäröltä aivan muodottomia? On näissä muotoilut, mutta silti eivät istu hyvin. Mistähän kannattaisi yrittää metsästää parempia? Tämä on vakava asia ja harkitsen yhteydenottoa kuluttaja-asiamiehelle. Kyllähän nyt jokaisella ihmisellä tulisi olla oikeus löytää hyvin istuvia paitoja. Hmpf.
Mulla on niin omituinen ruumiinrakenne, ettei mitkään kauluspaidat sovi. Liian leveät hartiat muuhun ylävartaloon nähden (perse on sitten toinen juttu)
Savannah

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

ninnithequeen kirjoitti:
Mulla on niin omituinen ruumiinrakenne, ettei mitkään kauluspaidat sovi. Liian leveät hartiat muuhun ylävartaloon nähden (perse on sitten toinen juttu)
Minulla taas vyötärö on liian kapea hartioihin nähden, jolloin kauluspaitani joko ovat liian tiukkoja yläosasta, kinnaavat rinnoista tai lepattavat helmasta. Kaapista taitaa löytyä vain yksi hyvin istuva ja sekin on strechiä.
Enttu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

haumenta ... aamupäivästä kuuntelee jonkun rekryfirman äijän
sepustuksia tunniksi,eläköön työllistämistoimenpiteet :P
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:Mistähän kannattaisi yrittää metsästää parempia?
Liian helppo kysymys. Teetä mittojen mukaan.
didi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

tpk!

Viimeyönä tuli nukuttua varmasti enemmän kuin mitä on tullut nukuttua kahtena sitä edeltävänä yönä. Ihanaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta. Vähäx oon ihana?! Remppareiskat vislaili mulle kun kävelin työmaan ohi puolisen tuntia sitten, ja sitäpaitsi sain eilen kuulla että entinen "heila" oli puhunut musta kauniisti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulla taas jokaikinen paita jää pussille selästä, aivan fakin' kaikki, mutta varsinkin paitapuserot. Oon niin kyllästynyt tähän ruumiinrakenteeseen, että voisin ihan samantien marssia ensalkuun ainakin johonkin selänpitennysleikkaukseen, vaikka emmä tiä mikä mussa varsinaisesti on vikana, selän lyhyys vai mikä, varmaan kaikki. Paidat näyttää kamalalta ku on järkyttävä pussi/ryppy selässä. Tänään ois liksapäivä! Mitähän shoppailis.. Luultavasti ainoo mihin mul on varaa on uus hammasharja. Ehkä pyykinpesuainetta. Omoa.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun pitäis lähteä shoppailemaan kaikenlaista uuteen kämppään, mutta olisin shoppailuseuran tarpeessa. Yksin on ihan tyhmää käydä Ikean säläosastolla ja KodinYkkösessä ja....
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Savannah kirjoitti: kinnaavat rinnoista
Oh.... :pics:

Täällä mennään hyvällä sykkeellä. Ensin erosi esimies, sitten esimiehen tilalle paikattu esimies (alle kuukaudessa) ja sitten varaesimies :mrgreen: Kertoo ehkä paikasta jotain..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Mistähän kannattaisi yrittää metsästää parempia?
Liian helppo kysymys. Teetä mittojen mukaan.
Tulikin tänään vedettyä teetetty paita päälle ja fiilis on huomattavasti mukavempi kun ei kainaloista ahdista. Taidankin viskata vaatekaapista loputkin jämät pois ja pistää puolentusinaa uutta tilaukseen. Ei taida kylläkään mennä enää vanhojen mittojen mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihminen kirjoitti:
Savannah kirjoitti: kinnaavat rinnoista
Oh.... :pics:

Täällä mennään hyvällä sykkeellä. Ensin erosi esimies, sitten esimiehen tilalle paikattu esimies (alle kuukaudessa) ja sitten varaesimies :mrgreen: Kertoo ehkä paikasta jotain..
Eikä?! :D Mä olin varma että sillä alkup. esimiehellä pettää pinna jossain vaiheessa. Rva Kolari on varmaan helisemässä :wink:

Olipas aamu! Otin repun mukaan töihin kun oli arsenaalia kannettavana.. pakkasin käsilaukusta kaiken tarpeellisen mukaan ja lähdin töihin. Töihin päästyäni huomasin ettei tosiaan kaikki ollutkaan laukussa; avaimet puuttui! Miehelle soitto joka kiltisti lähti työkaverin autolla hakemaan mulle avaimet ja toimitti ne töihin. Persus ehti paleltua kylmillä rappusilla, ja sain vielä visiitin komealta G4S:n vartijalta. Perseeni oli aiheuttanut murtohälytyksen :D
Toin töihin paistinpannun jota olin heittämässä roskiin, ja päätin samalla tuoda pekonipaketin ja pari kananmunaa: aamupala á la duuni! Mä olen nero.

Jeps, jatketaan elukoiden kanssa.. Huomenna on vapaata! Eihän tässä ole kuin 2 viikkoa tehty putkeen duunia..
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bum vs. Invisible Man Jos tulee tylsää, niin kelatkaa sitten 3.25 kohtaan.

Astiasta kukkaruukkuun, taidan vetästä tänään kännit kun pääsen töistä ja sairalaasta. Niin mulla on aika meilahden kirurgiselle tänään puolen päivän aikaan.
didi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja didi »

Vihtahousu kirjoitti: Astiasta kukkaruukkuun, taidan vetästä tänään kännit kun pääsen töistä ja sairalaasta. Niin mulla on aika meilahden kirurgiselle tänään puolen päivän aikaan.
Se vanha pipikö mahd kummittelee?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti: Astiasta kukkaruukkuun, taidan vetästä tänään kännit kun pääsen töistä ja sairalaasta. Niin mulla on aika meilahden kirurgiselle tänään puolen päivän aikaan.
Ai hitto, jos ei olisi masuasukasta niin mä liittyisin joukkoon! Onks tää niinQ kontrolli vai?
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

didi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Niin mulla on aika meilahden kirurgiselle tänään puolen päivän aikaan.
Se vanha pipikö mahd kummittelee?
Joo, kyllä siihen tuli arpityrä. Vittu juoksemista voi harrastaa kun polvet hajoo.. Punttiksella pitää varoa ettei suoli tule ulos, kyllä elämä on helppoa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Elppis kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Savannah kirjoitti: kinnaavat rinnoista
Oh.... :pics:

Täällä mennään hyvällä sykkeellä. Ensin erosi esimies, sitten esimiehen tilalle paikattu esimies (alle kuukaudessa) ja sitten varaesimies :mrgreen: Kertoo ehkä paikasta jotain..
Eikä?! :D Mä olin varma että sillä alkup. esimiehellä pettää pinna jossain vaiheessa. Rva Kolari on varmaan helisemässä :wink:
Johan sillä oli pettänyt jo muutama vuosi sitten, loppuaikoina oli sellanen meininki, ettei paljon kiinnostanut. Ei sitä Kolariakaan vissiin kauheasti kiinnosta, kun edes sähköpostia ei ole viitsinyt laittaa varaesimiehen eroamisesta tai töistä yleensä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vastaa Viestiin