Viikon paskin päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Viikon paskin päivä on

maanantai
8
38%
tiistai
6
29%
keskiviikko
1
5%
torstai
3
14%
perjantai
1
5%
lauantai
1
5%
sunnuntai
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 21

Edith

Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä inhoon keskiviikkoja. Väsyttää jo aamuherätykset, mutta viikonloppuun on matkaa. Muut purkavat väsymystään ja helppoa ärtymystään soittelemalla ja kiukuttelemalla firman hierarkian pahnanpohjimmaiselle, mutta mä en voi tehdä edes sitä, koska olen kyseinen pahnanpohjimmainen itse.

Kaikki muut päivät on kivoja, mutta keskiviikot on niiiiin perseestä.
Viimeksi muokannut Edith, 31.10.2007 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tiistait ehdottomasti. Aivan turha päivä. Sitä ei voi edes vihata samalla tavalla kuin maanantaita. Torstaikin on aika turha, mutta pieksee tiistain mennen tullen, koska on lähellä viikonloppua.
Googlebot

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Tiistai täällä myös, koska silloin yleensä iskee syyllisyys jos tuntuu ettei ole vielä saanut mitään kunnollista aikaiseksi alkuviikon aikana, ja pahimmat palaverit ovat vielä edessä.

Keskiviikkoaamu on sinänsä stressaava, mutta vähitellen keskiviikon aikana alkaa tulla sellainen mukava "ohi on"-fiilis jostain kumman syystä. To ja pe menevät omalla painollaan, silloin yleensä saan eniten tehtyäkin hommia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Maanantait, ei siksi että viikonloppu loppu eikä siksi että koko kova viikko edessä vaan muuten vaan tarkemmin anaalisoimatta tai märehtimättä, noin summa mutikassa poimittuna pelkästään. :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en tajua teitä. Mutta voisin oppia, jos perustelisitte vähän paremmin. Siis miten #&%¤":ssä muka tiistai voittaa paskuudessa keskiviikon?
Vihtahousu

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kaikki T:llä alkavat viikonpäivät.
Tix

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Tix »

Edith kirjoitti:Mä en tajua teitä. Mutta voisin oppia, jos perustelisitte vähän paremmin. Siis miten #&%¤":ssä muka tiistai voittaa paskuudessa keskiviikon?
Keskiviikkona on jo toivoa perjantaista.
Bliss

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:Kaikki T:llä alkavat viikonpäivät.
Tänään?
Vihtahousu

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kaikki T:llä alkavat viikonpäivät.
Tänään?
Kyllä sekin tällä hetkellä. Arvasin että joku muukin oli tämän kuullut (ellei jopa kaikki)
Bliss

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:Arvasin että joku muukin oli tämän kuullut (ellei jopa kaikki)
Hiukan vaan positiivisempana versiona ;)
prosessi

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ei osaa äänestää, kaikki yhtä hyviä.
Pyry-Matias

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mulla kun on työvuorot siten, että joka toinen viikonloppu on töitä ja sykli muutenkin epäsäännöllinen, niin lähtökohdat ovat erilaiset. Mutta olen tunnistanut itsessäni aina sunnuntai-illan melankoliaa, joka johtunee jonkun (muka)konkreettisen päättymisestä. Ei mun fiilistä viikonpäivät sinällään työelämässäni ollessani ole leimanneet, vaan aivan muut asiat.

Tuntuu, että tämänkin asian voi antaa vaikuttaa fiilikseensä, jos haluaa keksiä taas yhden oikeutuksen vitutukselleen. Vähän sellasta karpoilua, tiedättehän?
Mulli75

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En voi haukkua mitään päivää toista huonommaksi.

Sunnuntai viikon viimeinen vapaapäivä jolloin joskus ärsyttää kun tietää ettei ole monta tuntia enää vapaata jäljellä kun tulee maanantai viikon ensimmäinen työpäivä. Maanantaista kun on päässyt niin loppu meneekin jo omalla painollaan. Toinen paska fiilis tulee kun tietää että vuosiloman viimeinen päivä on menossa. Yleensä päivän sisällöllä on suuri merkitys. Minä voinkin tulla ja mennä töihin melkein miten tykkään joten kukaan ei ole minua pompottamassa kunhan työ tulee tehtyä jossain. Palkkapäivä on paras päivä jos ei aleta penkoa niitä juttuja jotka pilaavat palkkapäivänkin.
BettyB.

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Keskiviikkohan on pikkulauantai ja lauantai on hyvä päivä. Tiistai taas on ihan huttua, kaikki viikonlopun juorut on jo jaettu työpaikalla ja telkkaristakaan ei tule mitään katsottavaa. Torstai on melkein yhtä turha, mutta sitä helpottaa lupaus perjantaista. Ja itse asiassa sunnuntaikin on aika kakka päivä.
Bliss

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sunnuntaisin ei ainakaan telkkarista tule yhtään mitään (huomioitu jälleen kerran viime sunnuntaina), mutta silloin voi tehdä kaikenlaista muuta kivaa :P
Tiistai on aika tylsä. Poistetaan tiistait kokonaan?
prosessi

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:Tiistai on aika tylsä. Poistetaan tiistait kokonaan?
Eikä poisteta. Mä tartten tiistaitakin.
bedlam

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä se on maanantai aina ja ikuisesti. Kauhee krapula, vaikka olisi lauantaina juonut 2 kaljaa. Työpaikalla kävelee päin seiniä ja silmissä on utuverho. Tiistai on aika turha päivä kans, mutta keskiviikkona alkaa jo helpottaa.
Hermann Hoth

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

bedlam kirjoitti:Kyllä se on maanantai aina ja ikuisesti. Kauhee krapula, vaikka olisi lauantaina juonut 2 kaljaa. Työpaikalla kävelee päin seiniä ja silmissä on utuverho. Tiistai on aika turha päivä kans, mutta keskiviikkona alkaa jo helpottaa.
Et viikon alusta menee 2 työpäivää ihan päin seiniä?!?! Tehokasta. 8)
*kuittaa* :piru:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Kyllä se on maanantai aina ja ikuisesti. Kauhee krapula, vaikka olisi lauantaina juonut 2 kaljaa. Työpaikalla kävelee päin seiniä ja silmissä on utuverho. Tiistai on aika turha päivä kans, mutta keskiviikkona alkaa jo helpottaa.
130%:n komppaus
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vaihtakaa vuorotyöhön, lakkaavat tietyt päivät ärsyttämästä. Toisaalta ei pysty muistamaan mikä päivä on meneillään. Aloitan jokaisen työvuoron kirjoittamalla paperille päivän ja päivämäärän että on jotain kiinnekohtaa.

Ärsyttävyys tunteena ei poistu näinkään, masentavin päivä on aina viiden päivän työputken toinen. Tuntuu että loput työt on mahdotonta kahlata läpi, toivoo äkillistä sairastumista ja samalla pelkää sitä sillä ei voisi olla poiskaan. Eli siis normiviikkolaisten tiistai vie voiton.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Savannah

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Torstai ehdottomasti. Energiavaje alkaa tuntua, mutta ei pääse vielä viikonlopun viettoon. Raivostuttava päivä.
Otto von Pickelhaube

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Otto von Pickelhaube »

Maanantai on yksi Schweinhund. Kaikki menee päin Arschlochia.
Edith

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä en eilen päivällä muistanu, että keskiviikko on Aku Ankka -päivä! Pelasti! Eli ei oo kurjia päivä enää!

Tiistaihan on sen takia fantsu, että silloin yleensä on nukkunut paremmin kuin maanantaina. Maanantaihin nukkuminen jää aina vähälle, kun en ole niin järjestelmällinen, että viikonloppuisin pitäisin mitään järjestelmällisen ihmisen unirytmiä. Mutta maanantaisinkin selviää, kun yksi yö vähällä unella ei vielä hirveän pahaa tee ja viikonlopun nukkumiset on tuoreessa muistissa. Ja torstai taas on fantsu, kun on voitokas olo siitä, että on selvinnyt hengissä keskiviikosta ja perjantai on ihan kulman takana.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kaikki päivät paskoja siltä 8 tunnin osalta, kun on töissä. Muuten ihan sama.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viikon paskin päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Edith kirjoitti:Mä en eilen päivällä muistanu, että keskiviikko on Aku Ankka -päivä! Pelasti! Eli ei oo kurjia päivä enää!

Tiistaihan on sen takia fantsu, että silloin yleensä on nukkunut paremmin kuin maanantaina. Maanantaihin nukkuminen jää aina vähälle, kun en ole niin järjestelmällinen, että viikonloppuisin pitäisin mitään järjestelmällisen ihmisen unirytmiä. Mutta maanantaisinkin selviää, kun yksi yö vähällä unella ei vielä hirveän pahaa tee ja viikonlopun nukkumiset on tuoreessa muistissa. Ja torstai taas on fantsu, kun on voitokas olo siitä, että on selvinnyt hengissä keskiviikosta ja perjantai on ihan kulman takana.
"Aku Ankka" päivä :?: :?: Millon on tullut viimeinen Lehti? n. vuonna -75
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin