Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: eRomanssi! Kenties vaikka naisen kanssa?

Oooooooooo... enpä tuota tullut lainkaan ajatelleeksi. Kukahan olis potentiaalinen romanssin vastapuoli?? :think:
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti:eRomanssi! Kenties vaikka naisen kanssa?
Oooooooooo... enpä tuota tullut lainkaan ajatelleeksi. Kukahan olis potentiaalinen romanssin vastapuoli?? :think:
Mähän vonkasin sua jo siellä joululahjaketjussakin, ku kerroin et saisit multa ne toivomasi joululahjat, jos mulla vaan olis varaa. Mutta ehkä et tunnistanut sitä vonkaukseksi, kun myönsin totuuden jo ennen kuin sitä kysyttiin, eikä se kuulu pelin henkeen.
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tilasin 2kpl 8000k Xenon-lamppuja, nyt menee muailma autoillessa xinisex!

Auton huolto edessä, meinasin remppauttaa isosti kerralla: jakohihna+vesipuNppu, termari plus öljyt. Tais jotain muutakin hilpettä olla, mutta ei niitä kaikkea voi muistaa.
mustanikki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Meet me in my dream.
:oops: No voinhan mä yrittää.
:h: Amor aistii suloisia ihastuksen sävyjä palstalla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustanikki kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Meet me in my dream.
:oops: No voinhan mä yrittää.
:h: Amor aistii suloisia ihastuksen sävyjä palstalla.
Kuvittelet vain.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vihtahousu kirjoitti:Tilasin 2kpl 8000k Xenon-lamppuja, nyt menee muailma autoillessa xinisex!

.
EIkös koko valaistussysteemi pidä muuttaa, koska Xenon-valojen kanssa pitää olla automaattinen korkeuden säätö ja xenon-valaisimiset vaativat oman erityisen virransyöttönsä? Ei siinä pelkät lamput riitä.
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tilasin 2kpl 8000k Xenon-lamppuja, nyt menee muailma autoillessa xinisex!
EIkös koko valaistussysteemi pidä muuttaa, koska Xenon-valojen kanssa pitää olla automaattinen korkeuden säätö ja xenon-valaisimiset vaativat oman erityisen virransyöttönsä? Ei siinä pelkät lamput riitä.
Kylli, pitäs muuttaa ellei autossa ole jo Xenonit valmiina :wink:
NuoriDaavid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vihtahousu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tilasin 2kpl 8000k Xenon-lamppuja, nyt menee muailma autoillessa xinisex!
EIkös koko valaistussysteemi pidä muuttaa, koska Xenon-valojen kanssa pitää olla automaattinen korkeuden säätö ja xenon-valaisimiset vaativat oman erityisen virransyöttönsä? Ei siinä pelkät lamput riitä.
Kylli, pitäs muuttaa ellei autossa ole jo Xenonit valmiina :wink:
No eiks se muailma jo ole sitten xininen?
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: EIkös koko valaistussysteemi pidä muuttaa, koska Xenon-valojen kanssa pitää olla automaattinen korkeuden säätö ja xenon-valaisimiset vaativat oman erityisen virransyöttönsä? Ei siinä pelkät lamput riitä.
Kylli, pitäs muuttaa ellei autossa ole jo Xenonit valmiina :wink:
No eiks se muailma jo ole sitten xininen?
No nuo nykyiset ovat jo 4 vuotta wanhat, joten aika vaihtaa uusiin tehokkaampiin, samalla voi päivittää värilämmön lähemmäksi xinistä 4300k->8000k
NuoriDaavid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vihtahousu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Kylli, pitäs muuttaa ellei autossa ole jo Xenonit valmiina :wink:
No eiks se muailma jo ole sitten xininen?
No nuo nykyiset ovat jo 4 vuotta wanhat, joten aika vaihtaa uusiin tehokkaampiin, samalla voi päivittää värilämmön lähemmäksi xinistä 4300k->8000k
Jatkakaa!
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

prosessi kirjoitti:Mutta ehkä et tunnistanut sitä vonkaukseksi
Olen valitettavasti niin puupää, että en tunnista vonkausta, vaikka se olisi maalattu punaiseksi ja heitetty keskelle naamaa. :oops:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Näin sellaisen Xenon-auton tässä yksi yö. Näytti ihan batmobiililta kun hohkasi kelmeää valoa ympärilleen ja näytti sen vuoksi leijuvan ilmassa. Siistiä! Herätti tosin kysymyksen näkeekö sinisessä valossa yhtä hyvin?

Näin neljän tunnin aamu-unien jälkeen pitää hetki tasoitella rytmiä ennen kuin voi lähteä fillaroimaan salille. Kaksi kuppia kahvia laskee varmasti pulssin. Uskoisin ja kokeilen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Pyry-Matias

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: No eiks se muailma jo ole sitten xininen?
No nuo nykyiset ovat jo 4 vuotta wanhat, joten aika vaihtaa uusiin tehokkaampiin, samalla voi päivittää värilämmön lähemmäksi xinistä 4300k->8000k
Jatkakaa!
Aika keravaa. Ei se mitään, jatkakaa ihmeessä, vaikutatte onnellisilta 8)
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Mutta ehkä et tunnistanut sitä vonkaukseksi
Olen valitettavasti niin puupää, että en tunnista vonkausta, vaikka se olisi maalattu punaiseksi ja heitetty keskelle naamaa. :oops:
Semmosta sattuu paremmissakin piireissä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ikeassa shoppailtu työajalla. Joskus mä vaan rakastan mun työpaikkaa ja toimenkuvaa!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pyry-Matias

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Lolita kirjoitti:Ikeassa shoppailtu työajalla. Joskus mä vaan rakastan mun työpaikkaa ja toimenkuvaa!
Kuulostaa miellyttävältä. Pitäiskö heittää yläfemma 8)
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:Näin sellaisen Xenon-auton tässä yksi yö. Näytti ihan batmobiililta kun hohkasi kelmeää valoa ympärilleen ja näytti sen vuoksi leijuvan ilmassa. Siistiä! Herätti tosin kysymyksen näkeekö sinisessä valossa yhtä hyvin?
No tuota, ei valoteho (= x3) ainaskaan ole huonompi kuin normaaleissa lampuissa. Valon aallonpituus vaihtelee jonkun verran, riippuen lampusta.
Melkein "luonnollisesta" purppuraan väriin. Itse päätin testata paria astetta sinisempää. Kaikki Xenon-valot ovat kässätäkseni ihan hitusen ainakin sinertäviä. Kyllä ainakin omilla 4 vuotta wanhoilla näki vielä aivan varmasti yhtä hyvin kuin suoraan_pakasta_vedetyillä_normilampuilla.

Pimeellä makean näköistä 8) Ja kerava-kommentit voi jättää väliin, se on MUN auto!!!1224+254
NuoriDaavid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Melnais kirjoitti:Näin sellaisen Xenon-auton tässä yksi yö. Näytti ihan batmobiililta kun hohkasi kelmeää valoa ympärilleen ja näytti sen vuoksi leijuvan ilmassa. Siistiä! Herätti tosin kysymyksen näkeekö sinisessä valossa yhtä hyvin?
Ei tietenkään, ne valot vain ulkonäön takia 8)

Hyvin näkyy, olen oikein tyytyväinen. Itseasiassa Xenonvalot ovat valkoisemmat kuin tavalliset halogeenit. Ne vain näyttävät sinisiltä, jos silmä on säätänyt valkotasapainon normaalien halogeenien mukaan.
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Hyvin näkyy, olen oikein tyytyväinen. Itseasiassa Xenonvalot ovat valkoisemmat kuin tavalliset halogeenit. Ne vain näyttävät sinisiltä, jos silmä on säätänyt valkotasapainon normaalien halogeenien mukaan.
Mäkin haluun Xenon-valot!! Saanhan, isi, saanhan?!? Muuten saan itkupotkuraivarin! 8) *taantuu*
NuoriDaavid

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hyvin näkyy, olen oikein tyytyväinen. Itseasiassa Xenonvalot ovat valkoisemmat kuin tavalliset halogeenit. Ne vain näyttävät sinisiltä, jos silmä on säätänyt valkotasapainon normaalien halogeenien mukaan.
Mäkin haluun Xenon-valot!! Saanhan, isi, saanhan?!? Muuten saan itkupotkuraivarin! 8) *taantuu*
Hmm. Wikipedian mukaan Sugar Daddy/suojatti-suhde on "mutual exploitation". Pelkään, että tarjoat vain yhdensuuntaista hyväksikättöä.
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Hmm. Wikipedian mukaan Sugar Daddy/suojatti-suhde on "mutual exploitation". Pelkään, että tarjoat vain yhdensuuntaista hyväksikättöä.
Apua, mitä sä sitten oikein haluat? Höh, mä luulin et sä oot sellainen kiltti isi vaan enkä nyt ees paljoa pyytänyt. Sain juuri trauman :(
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mun toinen silmä on ihan turvonnu jostain syystä, kerpele.
Sen jälkeen kun miehesi on kysynyt toisenkin kerran niin on kumpikin silmä turvoksissa.
ninnithequeen

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mun toinen silmä on ihan turvonnu jostain syystä, kerpele.
Sen jälkeen kun miehesi on kysynyt toisenkin kerran niin on kumpikin silmä turvoksissa.
Toi on niiiiiiiin wanha että ihan itkettää.
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Huomasin just et William Somersetkin on hävinnyt. Mihin tämä maailma on oikein menossa?

William! Tule pian takaisin, on jo ikävä! :(

Edit: Sitten kun myös Chap, Vadim, ND ja Prossu lähtee niin mäkin lähden enkä ikinä tuu takas! *uhkaa kosteasilmäisellä exitillä*
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Zeb kirjoitti:Huomasin just et William Somersetkin on hävinnyt. Mihin tämä maailma on oikein menossa?
Se nyt tulee takaisin tuossa tuokiossa. On ennenkin tullut!
Viimeksi muokannut Bliss, 01.11.2007 16:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin