Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

nokkaelain kirjoitti:
Xiberia kirjoitti:
Zeb kirjoitti:tänne Turkuun
Heeei, enkö mä olekaan ainoa Åboriginaali? :D
Itse olen aivan epäoriginaali, olen asunut vasta vuodesta -95 siellä (täällä) Turussa.
*tuntee syvää turkulaista yhteenkuuluvuutta*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Ai joo. Jos ja kun en muista kumminkaan myöhemmin.. Hyvää reissua Lolitalle :]
Kiitos :]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hermann Hoth

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Moon muutaman kerran tarjonnut helpompia vaihtoehtoja, kun on vittumainen asiakas kertonut epäonnistuneensa :oops: Olen eettisessä mustassa aukossa, kyynisyyden kiertoradalla.
Poliisit kuulemma kyynistyy herkästi kun ne näkee liikaa paskaa.
No oikeastaan en ihmettele, mitä nyt joskus telkusta nähnyt jotain juttuja (kerran tuli pätkä Salon poliisin "viikonlopusta"). Harvemmin ne poliisit tavallisten asiansa hoitavien ihmisten kanssa tekemisissä on.
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Poliisit kuulemma kyynistyy herkästi kun ne näkee liikaa paskaa.
No oikeastaan en ihmettele, mitä nyt joskus telkusta nähnyt jotain juttuja (kerran tuli pätkä Salon poliisin "viikonlopusta"). Harvemmin ne poliisit tavallisten asiansa hoitavien ihmisten kanssa tekemisissä on.
No niinpä. Osuu tielle joko räyhääviä sekoboltseja tai niiden uhreja ihan liikaa.
Hermann Hoth

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Poliisit kuulemma kyynistyy herkästi kun ne näkee liikaa paskaa.
No oikeastaan en ihmettele, mitä nyt joskus telkusta nähnyt jotain juttuja (kerran tuli pätkä Salon poliisin "viikonlopusta"). Harvemmin ne poliisit tavallisten asiansa hoitavien ihmisten kanssa tekemisissä on.
No niinpä. Osuu tielle joko räyhääviä sekoboltseja tai niiden uhreja ihan liikaa.
Juurikin tuossa Saloa koskevassa pätkässä oli ihan laidasta laitaan ongelmaista. Vähän se nuori nainen konstaapelin tjsp. alkuna oli niin ja näin, että tällainen ammattiko tuli valittua. Siinä sitten ne kokeneemmat yritti opastaa "kotikäynnin yms." jälkeen, että osin se on vaan pakko pistää mielestä pois. Voisin melkein sanoa, että en haluaisi olla ko. ammatissa ...
Vastaa Viestiin