Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä en oikee tykkää stroganoffista, mut poronkäristys on hyvää. Niinku.
prosessi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sitä kivääriä postiluukussa ei lasketa.
Ai. Lähetän sen sitten takaisin (mutta käyn ensin tuolla saunan takana vähän koeaNpumassa).
Justhan mä sanoin, etten mä laske sitä, joten voit ripustaa sen seinälle. Ampua sillä ei voi, kun se on täynnä SuperGlueta.
Duckzilla

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Justhan mä sanoin, etten mä laske sitä, joten voit ripustaa sen seinälle. Ampua sillä ei voi, kun se on täynnä SuperGlueta.
Ach. Siispä lataan sen ja jätän sen houkuittelevasti esille jonkun toisen koeaNmuttavaksi.
prosessi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Justhan mä sanoin, etten mä laske sitä, joten voit ripustaa sen seinälle. Ampua sillä ei voi, kun se on täynnä SuperGlueta.
Ach. Siispä lataan sen ja jätän sen houkuittelevasti esille jonkun toisen koeaNmuttavaksi.
Sounds like a plan. Paitsi että se lataaminenkin voi tuottaa pieniä ongelmia sen SuperGluen takia.
Duckzilla

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Sounds like a plan. Paitsi että se lataaminenkin voi tuottaa pieniä ongelmia sen SuperGluen takia.
Ei se mitään. Mulla on porakone.
prosessi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sounds like a plan. Paitsi että se lataaminenkin voi tuottaa pieniä ongelmia sen SuperGluen takia.
Ei se mitään. Mulla on porakone.
Kivääriparka.
Duckzilla

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Kivääriparka.
No eihän siinä ollut kiikaritähtäintäkään, eikä äänenvaimenninta. :(
prosessi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Duckzilla kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Kivääriparka.
No eihän siinä ollut kiikaritähtäintäkään, eikä äänenvaimenninta. :(
Noku oli pakko huutokaupata ne.
BettyB.

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

U 2, get a room! Or 2!
Duckzilla

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:U 2, get a room! Or 2!
Suosin ennemmin keikkabussisaattuetta.
prosessi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:U 2, get a room! Or 2!
Ei me tarvita, meillähän on netti...
Googlebot

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Niba kirjoitti:Ei me kuitenkaan uskota että sä oot yhtiösi AVAINhenkilö! 8)
Olet Niba jollain tapaa masentava ihminen. Nyt minuunkin iski masennus eli depressio.

No ei vaiskaan, vitsi vitsi! Ei yksi Niba oikeasti pysty minua lannistamaan. Tarvitaan vähintään kaksi.
Googlebot

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Bliss kirjoitti:Kyllästyttää edelleen.
Järjestä tuparit!
prosessi

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ei me kuitenkaan uskota että sä oot yhtiösi AVAINhenkilö! 8)
Olet Niba jollain tapaa masentava ihminen. Nyt minuunkin iski masennus eli depressio.

No ei vaiskaan, vitsi vitsi! Ei yksi Niba oikeasti pysty minua lannistamaan. Tarvitaan vähintään kaksi.
Mahtaiskohan ne liittoutua, vai vaan yrittää lannistaa toisensa.
Yönmustaritari

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Hermann Hoth kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:... Kiristys pitää puolestaan tehdä vain käsivoimin ...
Ei kun momenttiavaimella. 120Nm ja avain sanoo *naks*. Sit kuuluu lopettaa vääntäminen. :wink:
Ei tol saa.

Halvempi tuo käsivarainen, koska aika lähelle menee kuitenkin jos 120Nm ei ole kuin 40 kg 30cm:n varren päässä.

Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.
Zeb

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Yönmustaritari kirjoitti:Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.
Kiitos huolenpidosta!
Hermann Hoth

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

SikaMika kirjoitti: Olisi kovin noloa räjäyttää n. 10 litraa vettä keittiön lattialle, varsinkin kun taloyhtiön edustaja nimenomaan kielsi pesukoneen liittämisen hanaan tarvittavan vesilähdön puuttuessa putkistoista kokonaan. :roll: 8)
*odottaa iltalehden otsikkoa Kerrostalo tulvi laittoman tiskikoneen takia* tjsp. 8)
SikaMika kirjoitti:
Tuli mieleeni 10 sekuntia startin painamisen jälkeen, että olisin voinut virittää koko roskan neitsytmatkan ajaksi kylpyhuoneeseen, jossa pienet eivätkä isommatkaan vuodot aiheuttaisi mitään dramaattisia vaikutuksia.
Käyttökelpoinen idea. Ne taitaa olla aika tarkkoja tuon tiskikoneen suhteen. Vesihanakin pitää kai olla suljettu kun konetta ei käytä?
Hermann Hoth

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Yönmustaritari kirjoitti:Halvempi tuo käsivarainen, koska aika lähelle menee kuitenkin jos 120Nm ei ole kuin 40 kg 30cm:n varren päässä.

Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.
En ole vielä osannut arvioida tuota kilomäärää itsellä olevan vääntövarren kanssa. Siksi varsinaisella avaimella. :wink:
Ja juu, pitäisi ne jälkikiristää. Joskus tulee tehtyä, joskus ei. Tähän mennessä pyörät pysyneet alla.
Duckzilla

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Hermann Hoth kirjoitti:*odottaa iltalehden otsikkoa Kerrostalo tulvi laittoman tiskikoneen takia* tjsp. 8)
Sedullahan päjähti poreamme just tolleen, kun sitä ei oltu vesieristetty niiq olleskaa. Alakerran naapurilta meni sauna pilalle.
BettyB.

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Yönmustaritari kirjoitti:Muistetaan se alumiinipyörien jälkitiukkaaminen sitten.
Voisko joku tulla tiukkaamaan ku oon ite vaan tällänen avuton blondi? *räps räps*
Yönmustaritari

Re: Muanantai

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Hermann Hoth kirjoitti:Joskus tulee tehtyä, joskus ei. Tähän mennessä pyörät pysyneet alla.
Onneksa paskiainen!1 Minulla on alumiinipyörät kertakäyttökamaa kun vedän ne pultit HerramunJeesus-varrella niin tiukkaan, että irroittamisen jälkeen vetää kiekot niin kieroon ettei edes mustalaisille enää kelpaa.
BettyB. kirjoitti:Voisko joku tulla tiukkaamaan ku oon ite vaan tällänen avuton blondi? *räps räps*
Onk tää pokauslaini?+
Vastaa Viestiin