Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Ismo Laitala
Häh?
NuoriDaavid

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti: Ja kauniinpaan! Sikamaista! Ei meitä vanhoja voi hylätä kun jotain perunasäkkiä!
Fatal Attraction opit käyttöön!
mustanikki

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

ninnithequeen kirjoitti:************** (ylläpidon editointi) masa suuttus ku Gattis ei saanu bannii niinQ anteex. Mut nythä se on niinQ saanu, siis sen anteex, ni mixei masis vois tulla bäkkii?
Ei pääse, kun aasi kiusaa.
Kitinä kirjoitti:"Valitettavasti sähköpostiosoite on jo käytössä rekisteröidyllä käyttäjällä"
Hermann Hoth

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

mustanikki kirjoitti: Ei pääse, kun aasi kiusaa.
Kitinä kirjoitti:"Valitettavasti sähköpostiosoite on jo käytössä rekisteröidyllä käyttäjällä"
Uutta sähköpostia vaan kehiin ...
masa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja masa »

Hermann Hoth kirjoitti:Uutta sähköpostia vaan kehiin ...
Aasi pelasti.

No niin Gattaca. Nyt tarinat kehiin naapurin karjakosta, vakoilusta kiikareiden ja maastopuvun kera!?!
NuoriDaavid

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:Uutta sähköpostia vaan kehiin ...
Aasi pelasti.

No niin Gattaca. Nyt tarinat kehiin naapurin karjakosta, vakoilusta kiikareiden ja maastopuvun kera!?!
Tämä on sanottu ennenkin, mutta tuossa olisi selkeät kauhufilmin ainekset koossa.

Kuutamosonaattihan tätä ajatusta kehitteli

"A female fashion model Anni Stark (played by Tiina Björkman) takes leave from the fashion business and goes to Finland's Lappland (a wilderness region in Northern Finland, better known as the home of Santa Claus) for a vacation. Little does she know that there's a totally lunatic bunch of local hillbillies living in a nearby farmhouse. The plot thickens as one of the residents begins to harass Anni, who is left alone in the wilderness with only her dog to protect her. Too bad for her that her dog turns out to have divided loyalties..

Ei ollut kovinkaan hyvä.

Esittäisikö Superior tuota karjakkoa ja kenties Manala tulisi pelastamaan hänet? Itse voisin esitää omituista eläinlääkäriä.
masa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Ei ollut kovinkaan hyvä.
Ai että ei ollut hyvä vai. Haist jätkä villasukat. Oli meinaan ihan hulvaton pätkä.

"Hyvät on kelit. Kikkelit meinaan."
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti:
"Hyvät on kelit. Kikkelit meinaan."
Mikä juttu tää nyt on? Just äsken toi yks kiinteistökundi sano mulle saman.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ei ollut kovinkaan hyvä.
Ai että ei ollut hyvä vai. Haist jätkä villasukat. Oli meinaan ihan hulvaton pätkä.

"Hyvät on kelit. Kikkelit meinaan."
Mutta mitä tuumit? Eikö tuosta voisi tehdä remaken?

Ehkä sinä esittäisit sankarimetsästäjää, joka pelastaa Superiorin Gattiksen kynsistä?
masa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Mutta mitä tuumit? Eikö tuosta voisi tehdä remaken?

Ehkä sinä esittäisit sankarimetsästäjää, joka pelastaa Superiorin Gattiksen kynsistä?
Kukas on mutsi ja kukas on pernakellarissa lukittuna oleva veli? Tiksi olis pomminvarma tv-lupatarkastaja.


"Tulukkee maistammaan! On meinnaan hyvä maku, vapauttaapi estoloista."
BettyB.

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Nyt kerrotte mistä te puhutte!!

Edit: Katoin Vittu Googlesta jo!
Viimeksi muokannut BettyB., 06.11.2007 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:^ Nyt kerrotte mistä te puhutte!!
http://www.leffatykki.com/pages/index.p ... va_id=4317
masa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ehkä sinä esittäisit sankarimetsästäjää, joka pelastaa Superiorin Gattiksen kynsistä?
Vain jo Superiorin tissit ovat yhtä kauniit kuin Tiina Björkmanin?
BettyB.

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No toihan on pakko nähdä. Saiskohan sen hommattua jostain nettikaupasta...
PerttiMakimaa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Ismo Laitala
Häh?
Mikä sen salkkarihahmon nimi sitten oli?
NuoriDaavid

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Ismo Laitala
Häh?
Mikä sen salkkarihahmon nimi sitten oli?
Ah so, kun en mä kato salkkareita.

*on kylddyrelli*
Duckzilla

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

NuoriDaavid kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Mikä sen stalkkerihahmon nimi sitten oli?
Ah so, kun en mä kato stalkkereita.
... vaan stalkkauksesi kohteita. Itseään stalkkeri katsoo vain silloin kun haluaa varmistaa ettei ole näkyvissä.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ismon sukunimi on Laitela.
(Esko Kovero on muuten oikeasti mahtava näyttelijä. Meinasin alkaa itkee, ku Ismo joutu asunnottomaks ja asu teltassa ja oli kylmä ja nälkä ja kaikkea. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Se on Ismo Laitela, eikä Laitala!



Edit: HIDAS!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:
Hermann Hoth kirjoitti:Uutta sähköpostia vaan kehiin ...
Aasi pelasti.

No niin Gattaca. Nyt tarinat kehiin naapurin karjakosta, vakoilusta kiikareiden ja maastopuvun kera!?!
Tämä on sanottu ennenkin, mutta tuossa olisi selkeät kauhufilmin ainekset koossa.

Kuutamosonaattihan tätä ajatusta kehitteli.
Kuutamosonaatti on nerokas ja maaseudun ihmistä ymmärtävä leffa!! Nykynaiset eivät vain ymmärrä alkuperäisen luonnonihmisen vilpittömiä rakkaudentunnustuksia, vaan ennemmin vaikka tappavat rehellisen suomalaisen miehen kuten leffassa. Ja antavat mieluummin elokuvan Ville-Veikko Salmisen tyylisille teennäisen sliipatuille kaupunkilaispelleille! On se niin väärin!

"Kuutamosonaatti" on näytetty pariin kertaan teeveessä ja sen saisi ainakin emulella warettamalla, jos sellaista laittomuutta harrastaisi. Myös leffan klippi Tiina (edit) Björkmanin sauna-alastomuudesta löytyy sieltä erikseen. Helpompi runkata kun ei tarvitse etsiä sitä koko filmin pituudelta.

Itse täällä ekana vertasin karjakkotapaustani "Kuutamosonaattiin". Itse asiassa kerran kysyin Karjakoltanikin, että ei kai seuranpitoni muistuta liikaa leffaa "Kuutamosonaatti". Ei tietenkään tuntenut, mutta lupasi katsoa :D

Paljon yhteistä siinä on. Minulla on ihan samanlainen Massey Ferguson 65- traktorikin, millä Kuutamosonaatin Arvo Kyyrölä ajoi mallimisua takaa huudellen "Huorra!! Kuraperse!!" Sitten Karjakkoni on joutunut pahaa-aavistamatta hankalaan tilanteeseen, kuten leffan mallimisu. Karjakkoni Sari nimittäin kävi pihallani kerran viikossa pakollisissa TYÖTEHTÄVISSÄ, siis hakemassa naapurin biodynaamista viljelyä harjoittavan yhdistyksen luomulehmille REHUA, jota säilyttävät minun varastossani. Haki sitä traktorin kauhakuormaajalla. Naisen oli siis pakko käydä meillä, ja minun etuni oli että omistan koko paikan ja niiden tilojen käytöstä ei ole edes mitään kirjallista sopimusta saati korvausta, kaikki on minun armossani. Ja totta kai saan seisoskella omalla pihallani.

Kuten "Kuutamosonaatissa", arvaan että Sari-karjakolle oli lievästi häiritsevää kun joutui pakosta käymään pihallani ja aina säntäsin paikalle MINÄ, ränsistyneessä majassa vaatteisillaan nukkuva sepalusaukinen, runkkutahrainen, pesemätön, hieltä ja paskalta haiseva, krapulainen vanha rumaahinen äijä, epäilemättä sexuaalisin toivein, mutta "auttamaan" rehun lapioinnissa.

Kaikki alkoi kesällä 2006, jota nimitän "suureksi karjakkokesäksi". Yleensä kesäisin harrastan vain kassatyttöihin kaukorakastumista. (Prismoissa on söpöimmät kesälomittajat). 2006 kesällä kuitenkin kirkonkylän Prismasta saapuessani bongasin omalla pihallani kaatunutta rehulastia lapioivan minulle varmasti aivan liian nuoren ja kauniin blondin, juuri karjakko-Sarin. Sporttinen ja pystytisuinen, minulle uusi alue kuvitelmatyttöystävissäni sikäli, että on Eloveenablondi eikä brunetti. Poikkeuksellisessa rohkeudenpuuskassa säntäsin sutena jututtamaan, näytin vanhan navetan ja aitankin. Jostain syystä vaikutti aika pelokkaalta tullessaan kanssani aittaan...

Ilmeni, että misu opiskelee agrologiksi (hevoslinjalla) , on ratsastajatyttöjä (hyvät lantionpohjan lihakset?), on jonkun verran eläinsuojelija (vastustaa turkistarhausta) ja kiinnostunut historiasta, jota olen opiskellut. RRRRakastuin tietysti heti panetuksen lisäksi.

Siitä lähtien joka kerta kun tuli traktoreineen rehua hakemaan, menin jututtamaan ja auttamaan kauhaan putkesta tiputettavan rehun tasoittamisessa lapiolla. Jostain kummasta syystä en mennyt, jos apunaan oli naapurin riskejä renkipoikia.

Todellakin myös tirkistelin Karjakkoa kiikareilla! Väijyin pihani pusikoissa kun naapurin väki, karjakko mukana, korjasi heinää pihan lähellä olevilta pelloilta. Karjakolla oli päällään vain tisuja korostava t-paita ja tiukat verkkarit. Tuskin koskaan muuten olen voinut niin huolellisesti tsekata ihailemani misun tisuja ja peppua kuin silloin kiikareilla! Luonnollisesti hieroin samalla farkkujen läpi kyrpääni täyden hyödyn saadakseni. Tirkistelin kiikarilla myös kun Karjakkoni lähes joka päivä vei vettä läheisen niityn hiehoille. Varsinkin pyllistelyt kumarrellessa kiinnostivat.

Lisäksi ajelin autolla pikkulenkkejä naapurin tilusten ympärillä, vain bongatakseni Karjakkoni. Kerran luulin kaukaa nähneeni, mutta siinä olikin kaksi alaikäsita pikkutyttöä, jotka katselivat minua pelokkaana kun palasin samaa reittiä.

Kehitin itselleni myös masofantasian: Kuvittelin, että entäpäs jos Karjakon turvana olisi kaksi rotevaa renkiä, nimet sanotaan vaikka modernin muodikkaasti Magnus ja Pontus. Sekä tinttitukkainen poikaystävä, nimeksi vaikka naistenkirjojen panomiesten tyyliin Peter. Rotevat rengit ottaisivat minut kiinni ja huutaisivat: "Nyt saatiin kiinni se namusetä tirkistelijä!" Ja alkaisivat hakkaamaan minua ansioni mukaan. Poikaystävä Peter ei löisi, vaan kietoisi käsivartensa suojelevasti Karjakkoni ympärille. Mistä turvasta Karjakkoni huutaisi Pontukselle ja Magnukselle: "Lyökää sitä! Lyökää lujaa!" :D

Alkusyksyllä 2006 sitten oikeasti pyysin Sari-Karjakkoa ulos!! Aivan poikkeuksellisen rohkeaa minulta! Kysyin itse asiassa kaksi kertaa. Ekalla kerralla tuo sanoi "ehkä joskus" ????? Toisella kerralla tuo kiitti tarjouksesta mutta sanoi: "Kiitos ei, olen ollut treffeillä jos ymmärrät mitä tarkoitan". Outoa, yleensä naiset vain pilkaavat minua. Harkitsikohan se ihan oikeasti? Käsitin lauseestaan että oli tietysti varattu, kuten kaikki naiset aina. Pakkien jälkeen heti sanoin että O.K, ei puhuta tästä enää. Mutta edelleenkin säntäsin aina "auttamaan" kun pihaan tuli.

Tarinan loppu on surkuhupaisa ja ah niin tyypillinen.
Nimittäin olin ollut alkukesästä 2007 poissa maalta, äitini silmäleikkauksen takia. Kolmisen kuukautta, pellothan on vielä urakoitsijan hoidossa.

Kun heinäkuussa palailin, pihalle tulikin rehua hakemaan ihan uusi blondi karjakko! Vähän Sarin tyyppinen tosin. Kysyin että sinäkös olet uusi, missäs se Sari on? Johon uusi karjakko että: "Sari jäi ÄITIYSLOMALLE."

Ruahahahaha!!!
Olenko siis onnistunut yrittämään iskeä RASKAANA OLEVAA naista? Oliko paksuna jo silloin kun alkusyksyllä yrittelin? Talvisaikaan ei haalareiden läpi vielä erottunut.

Olin syntinen unohtanut tämän "Ilman naista" -sarjakuvan perussäännön:
http://kvantti.tky.fi/in/90.shtml

Nyt voisin yritellä tutustua siihen uuteenkin blondikarjakkoon, samassa kurjassa asemassa hän on. Mutta pelkäänpä, että maineeni kylän naisten silmissä on jo mennyttä Kalua.
Viimeksi muokannut Gat, 06.11.2007 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Myös leffan klippi Tiina Lymin sauna-alastomuudesta
TÖÖÖT. Kyseessä on Tiina Björkman, Ei Lymi.

Kuva
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:Myös leffan klippi Tiina Lymin sauna-alastomuudesta
TÖÖÖT. Kyseessä on Tiina Björkman, Ei Lymi.
Sori, korjasin, Nakuklippikin on minulla oikealla nimellä. Hyvät tissit ja pillukarvojakin!! Minulla on surkea nimimuisti, joka ilmeisesti kiireessä assosioi lähimpään, viimeksi muistissa olleeseen samanalkuiseen nimeen.
NuoriDaavid

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:...
:jee: way to go!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:...
:jee: way to go!
Hahaa! Alkohan sieltä tulla oikeetakin Gattacaa, niinku tuolla toisessa ketjussa jo vähän kaipailinkin. Ihan överiluksusta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja BrianW »

[quote="Gat"][/quote]

OK G-mies on palannut.Uskonpa, että keskustelu piristyy. Kaljatarjous pätee kun tulet Hkiin, vaikkakin vituttaa edelleen, että sen söpön pörriäis-tyypin karkoitit.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin