Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti:Nyt voisin yritellä tutustua siihen uuteenkin blondikarjakkoon, samassa kurjassa asemassa hän on. Mutta pelkäänpä, että maineeni kylän naisten silmissä on jo mennyttä Kalua.
:P Mitä väliä. Sähän olet nykyään omalaatuinen miljonääri.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja Gat »

sipsi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti:...
:jee: way to go!
Hahaa! Alkohan sieltä tulla oikeetakin Gattacaa, niinku tuolla toisessa ketjussa jo vähän kaipailinkin. Ihan överiluksusta.
Muistaessani sanon, että haluaisin nähdä sinun laihan/anorektisen/pikkutisuisen/laudan vartalosi alastomana. Jos pelottaa, köytä minut silloin vaikka seinään kiinni, ja runkkaan vasta kotona. Siis hei, eikö sinun sitä yhtä paikkaa kostuttaisi, että joku oikeasti ihailee sinua alastomana?
BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti:
OK G-mies on palannut.Uskonpa, että keskustelu piristyy.
Mutta saanko sillä pillua??
BrianW kirjoitti: Kaljatarjous pätee kun tulet Hkiin, vaikkakin vituttaa edelleen, että sen söpön pörriäis-tyypin karkoitit.
En saa kertoa, mutta olen ennenkin sanonut, että siinä oli pohjalla jotain vakavampaakin kuin minun tekstini. Vakavampaa kuin koko Kitinä. Kitinässä Hänelle suunnatuista jutustani (vonkasin puolta tusinaa muutakin silloin) edelleenkin (voin olla väärässäkin) lasken mokaksi vain sen yhden viimeisen, kerta-kiellon-päälle viestin Kitinässä.
masa kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nyt voisin yritellä tutustua siihen uuteenkin blondikarjakkoon, samassa kurjassa asemassa hän on. Mutta pelkäänpä, että maineeni kylän naisten silmissä on jo mennyttä Kalua.
:P Mitä väliä. Sähän olet nykyään omalaatuinen miljonääri.
Kipeän totta, mutta ei toimi pillun saannissa. Eihän tuollainen minusta näy päälle. Ja oikeasti fanittamani misut halveksisivat suoraa kehuskelua.
Karjakollenikin liikaa kehuin sivistystäni, "koulutustani" ja "kuntoani".

Olen huomannut, että maaseudulla on paljon skarpimpi naapurikonrolli kuin kaupungissa. Jossa voi vähät välittää jopa kerrostalon seinänaapurista.

Minulla on aina ollut suuria vaikeuksia pysyä oikeiden ihmisolentojen rajoissa, ja maalla se on erittäin näkyvää. Viime talvena kävi näin: Vaikka omistan koko mestan, enollani on asumisoikeus päärakennukseen. Siispä asun siellä 2X4 metrin kopissa kylmässä ulkorakennuksessa, josta puuceekin on kymmenien metrien päässä. Ryyppäämisestä johtuen minua aina KUSEttaa aamuisin. Yhtenä aamuna tilanne oli niin vakava, että oli pakko kuseskella suoraan mokin ovelta, kynnykseltä, kun en kenkiä ehtinyt pukea. Tietenkin samalla hetkellä kun lerputtelin "melaani", näin mokin ovelta 10 metrin päässä sijaitsevalle tielle pysähtyneet nuoren, varsin pantavan näköisen naisen ja irrallaan olevan koiransa (saksanpaimenkoira). Molemmat tuijottivat minua. Nainen komensi järkyttyneellä äänellä koiraansa: "RAMBO, älä mene sinne, Rambo, EI!!"

Joo, se oli Rambo ja emäntänsä. Ja eturauhasvaiva-krapulakusiumpi- virtaukseni oli niin heikkoa, että varmaan näytti kuin vain exhibbaisin pikkupiliäni mökkini ovella. Maine kasvaa.

Toinen Case:
Viime kesänä (Kitinästä jo poistuneen) ikivanhan kamuni Juhani/Turbohaltijan piti sovitusti soittaa ihan tietyllä minuutilla. Sattumoisin juuri sillon olin pihalla kusella, koska kusetti. Kun puhelin soi, pitelln toisella kädellä heppiä, toisella katsoin kännykkää, joka ei jonkun vian takia aina näytä talletettuja nimiä, vain numeron. Soittava numero näytti olevan TurboJuhanin numero. Ainakaan en just sillä sovitulla minuutilla, kyrpä kädessä niin tarkkaan katsonut.

Sanoinkin 130% luontevasti kännykkään: "No moi homo! Olen just kusella. OOta kun lerputtelen kuivaksi!" Puhelimesta kuului naisääni: "Sehän ei minua haittaa, mutta olen naapurisi (se ja se). Ilmeni, että soittaja ei ollut JuhaniTurbo,vaan minun ikäiseni naispuolinen kyläläinen, POLIISIN ex-vaimo, kaupunginvaltuutettu ja Kepulainen!! Ja myöhemmin kuulemani mukaan kylän ilkein juoruakka!! Joo, minä onnistun mokaamaan AINA!!

Naisen asia oli, että valitti minun metsästäni saattavan kaatua puita hänen talonsa päälle. Ja paskat, oikea tarkoituksensa oli huijata minua myymään se pikkumäki puineen. Tietenkään en puineen myy (enkä muutenkaan halua myydä yhtään pinta-alaa), joten lisäsin sen alueen laajempaan puukauppaan. "Valitettavasti" ne puut joista se noita-akka valitti, täytyy kaataa hänen pihalleen ja luultavasti sen kuivapillu-zombien talon päälle :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kautta kosteanruskeasilmäisen exittini

Viesti Kirjoittaja Niba »

Gat kirjoitti:e :D
Kiva kun tulit, mut täällä kitinässä on tota limamaista valkoista joka paikassa nyt. :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin