Keskiviikko taas kerran

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Googlebot kirjoitti: Voi veljet, mikään ei kyllä vedä vertoja sille kun taistelee huvipurren kannelta käsin viisi tonnia painavaa miekkavalasta vastaan samalla kun kaksi etelä-amerikkalaista sademetsäpygmiä hieroo nännejäsi ja kolmas ottaa suihin. Olo on kuin hyvän panon jälkeen!
!
Aiheutat tahatonta tyrskimistä. (en löytänyt aiheeseen sopivaa ärsyttämätöntä hymiötä)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Georgina kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Voi veljet, mikään ei kyllä vedä vertoja sille kun taistelee huvipurren kannelta käsin viisi tonnia painavaa miekkavalasta vastaan samalla kun kaksi etelä-amerikkalaista sademetsäpygmiä hieroo nännejäsi ja kolmas ottaa suihin. Olo on kuin hyvän panon jälkeen!
!
Aiheutat tahatonta tyrskimistä. (en löytänyt aiheeseen sopivaa ärsyttämätöntä hymiötä)
Joo,olen VARMAANKIN Georgina kaa samaa mieltä, vaikken siitäkään ole varma!! On tää "kauhee" paikka tää Kitinä kun ikinä ei tajua mikä on totta ja mikä tarua. Tää Googlebot jutsku silti oli joku uni, KAI?
:?
SA
Suunnallinen Ameba
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja masa »

Hyvää päivää.

Tulin juuri firman kuntosalilta jonne juoksin Porvoon kautta. Ekana tein koko kehon kestävän jumppanarupiirin ja muistin myös ihailla itseäni jumppasalin suurensuuresta peilistä. Voi että pakarani ja rintalihakseni näyttivätkin hyvältä.

Jumppasalin jälkeen kirjasin ylös 2 mm kasvaneen häpykarvan kehityksen oikeassa kiveksessäni. Tein myös huomion, että vasen kivekseni on hieman pienempi kuin oikea. Tämä mahtaa johtua siitä, että reisien loitontajalaitteen turvavyö painaa nivusiini. -No, turvallisuus ennen kaikkea.

Tänään ajattelin päivälliseksi syödä broilerin rintalihaa maustamattomana. Funktionaalisen ruoan yksi tärkeimmistä ominaisuuksista on syödä ruoka sellaisenaan, kun se on luojan luomana alunperin ollut. Kaikki suolat, mausteet ja lisukkeet ovat pahasta. Nautin siis täydellisen riskittömästää elämästäni syöden raakaa rintafileetä ja juoden työnantajani tarjoamaa raikasta lähdevettä. Olen myös suunnitellut pian maistavani kahviautomaatin valmiskahvia. Tosin suunnitelma on vasta MS-projektin draft-vaiheessa, koska oikeasti minua pelottaa millaisia pöpöjä automaatti saattaa elimistööni siirtää.

Eilen illalla olin jälleen ulkona. Valitsin ylleni sinisimmät farkkuni, sinisimmän kauluspaitani joka toki oli myös ylös asti kiinni napitettuna, sekä jalkaani puin mustat Eccon kävelykengät, jotka juuri kiillotin IBM:n tilaisuudesta saadulla kengänkiillotuspiitahnalla.

Ravintolassa minua tuli häiritsemään joku naisihminen. Se oli pukeutunut todella huolimattomasti, kun sillä oli yllään vain pitkät saapikkaat ja minihame. -Miten ajattelematonta onkaan moinen pukeutuminen tähän vuodenaikaan. Varmaan vilustuttaa vielä itsensä.

Jostain kumman syystä tuo nuori nainen oli myös hyvin tuttavallinen minua kohtaan. Olin juuri istuutunut lämpöiseen nurkkaukseen, pois ulko-oven vetoisalta linjalta, nauttimaan vastapuristettua tuoremehua ripauksella minttua, kun tuo nainen jostain syystä istahti tuolini käsinojalle ja tunki kielen korvaani. -Miten röyhkeää käytöstä nykyajan nuoriso harrastaakaan! Nousin tuolista kiukustuneena ylös ja vaihdoin paikkaa ravintolan toiselle puolelle. Onneksi sentään otin työnantajani tarjoaman influenssarokotuksen vastaan. Muuten tuo kyseinen vilustunut naisihminen olisi voinut tartuttaa minutkin tänä syksynä eurooppaakin kolmessa eri maassa ravistelleeseen nuha-aaltoon.

Kaiken kaikkiaan kivaa oli. Rahaa meni euro kaksikymmentä senttiä, kun sain narikankin tingittyä ilmaiseksi. Muuten kyllä aika yksinäistä oli. Mikähän ihme siinä on, että kaikille muille on aina naisseuraa tarjolla, mutta minä saan olla aina yksin?
Viimeksi muokannut masa, 07.11.2007 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Herätty tovi sitten. Lehteä hakiessa riemu repes: Täällä on ekaa kertaa nyt maa ihan oikeesti valkonen. Ja lunta satelee kokoajan lisää. Koirat otti tän tapahtuman jotenkin kumman iisisti. Pihamaalle ilmestyi keltasta lunta... Siittähän se äitikin varoitteli.
Nyt tota kahvia juu! :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

masa kirjoitti:oikeasti minua pelottaa millaisia pöpöjä automaatti saattaa elimistööni siirtää.
Mikä ei tapa immuunijärjestelmääsi, vahvistaa sitä.

Katsoin eilen vihdoin digiboksilta dokkarin "Bakteerien valtakunta". Intialaiset tekevät kuulemma lehmänlantasaippuaa jossa on pyhän lehmänlannan bakteerikanta. Treenaa immuunipuolustuksen kuntoon jolloin se hyökkää ihan oikeiden vihulaisten kimppuun eikä allergisoidu esmes pähkinälle.

Köyhät intialaiset, joilla ei ollut varaa lantasaippuaan, hieroivat lehmänläjiä ihoonsa. Pitäiskö teidänkin kokeilla? Ottakaa harkintaan kun seuraavan kerran näette lehmänläjän.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Päivän paras naurunremakka Masan kirjoituksesta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Niba »

Masa on jouska? :wink:
Kyllä se sieltä kiertyy..
TPK-xy
Ei mitään kummallista paitsi kulkurin iltakalja hiukan aamulla väsymystä aiheuttikin.. töissä kymppinä..illalla salille...jalat tohjona sou? muihin kohtiin kiinnostus..
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Stadinarska kirjoitti:
Tix kirjoitti:Geetzu takas....
Ai sinäkö haluat Geetzun takaisin? Voi HERRA hyvä!
Tix haluaa mua haluaa haluaa haluaa! Mutta koska olen niin tuhti, musta jää varmasti myös sulle. Olen tässä levännyt hetken ja tarmoa taas riittää höpöhöpöön, joten kerrohan nyt ensin miten Lauttasaaressa pärjätään ilman mua? Ei varmaan kovin hyvin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Tix kirjoitti:Geetzu takas....
Ai sinäkö haluat Geetzun takaisin? Voi HERRA hyvä!
Tix haluaa mua haluaa haluaa haluaa! Mutta koska olen niin tuhti, musta jää varmasti myös sulle. Olen tässä levännyt hetken ja tarmoa taas riittää höpöhöpöön, joten kerrohan nyt ensin miten Lauttasaaressa pärjätään ilman mua? Ei varmaan kovin hyvin?
Lauttasaari sucks in deepest sense..
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Niba kirjoitti:Lauttasaari sucks in deepest sense..
Mutta tuskin sucking noin parhaassa mielessä katosi kiveltä kun pois lähdin.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

VIRTAAA!!!!1
mustaenkeli kirjoitti:Herätty tovi sitten. Lehteä hakiessa riemu repes: Täällä on ekaa kertaa nyt maa ihan oikeesti valkonen. Ja lunta satelee kokoajan lisää. Koirat otti tän tapahtuman jotenkin kumman iisisti. Pihamaalle ilmestyi keltasta lunta... Siittähän se äitikin varoitteli.
Nyt tota kahvia juu! :P
Hyi helvetti..Pidetään se lumi vaan siellä sitten.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Duckzilla

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Ihminen kirjoitti:VIRTAAA!!!!1
Sitä just. Hitsi kun on tervainen päivä, mikään ei etene ilman ylivoimaisia henkisiä ponnistuksia. Äch.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No just joo, ei siinä vielä mitään, mitä eilen aamulla paasasin miehen ja naisen välisestä ystävyydestä, ja siihen liittyvistä epäkohdista..mut nyt sit yks toinen vanha tuttu, jonka kanssa tuli jotain pientä sekoiltua joskus keväällä, lähetti tekstiviestiä, että "josko mua kiinnostais lähteä seuraksi risteilylle viikonloppuna". (Mitä vittua?)

Eli mitä enemmän mua kiinnostaa olla tasan yhden ihmisen (siis miehen)seurassa, sitä enemmän kaikenmaailman turhakkeet sit innostuu pitää yhteyttä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Terveisia Tunisiasta! Hitto nailla on outo nappis taalla. Aurinko paistaa, valilla sataa (ei lunta) ja koskaan ei ole liian kuuma. Eraan nimelta mainitsemattoman matkakumppanin piti paasta katsomaan Travianiaan, joten tassa sita surffaillaan tunnin verran. Ehkapa perehdyn nyt muiden ketjujen anteihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Uskaltaakohan sitä lähteä kotia nahkatakissa ja ilmeisen metalliakuuntelevan näköisenä kun kukkahattutätien lynkkaysjoukot taas liikenteessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Uskaltaakohan sitä lähteä kotia nahkatakissa ja ilmeisen metalliakuuntelevan näköisenä kun kukkahattutätien lynkkaysjoukot taas liikenteessä.
Päivi Räsänen spottaa sut instana koska olet hiukseton anarkisti ja tulee pieksemään sut hengiltä raamatulla.

Vittusaatanaettävittuaanytttaas!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:
Vittusaatanaettävittuaanytttaas!
Joo. Ehdottaisin sulle pientä drinksuterapiaa, mut ei sitä kyl nyt ehkä uskalla, koska huomenna on taas natsiherätys. (Mitä pirua, mulle on kasvanu nuttura..? Missä Kadi on?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Vittusaatanaettävittuaanytttaas!
Joo. Ehdottaisin sulle pientä drinksuterapiaa, mut ei sitä kyl nyt ehkä uskalla, koska huomenna on taas natsiherätys.
Nyt sää unohdit että oon miespuolinen ja toki heti ehdottelemassa zeksiä ja kaikkea muuta (kuten aikaisemmin selitit) :wink:

Jooh, drinksuterapia olis paikallaan. Tai yleensäkin jutteleminen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Jooh, drinksuterapia olis paikallaan.
Vedä se mun fisu niin ei päätä ahdista, tai et ainakaan huomaa sitä kun etoo niin penteleesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti: Nyt sää unohdit että oon miespuolinen ja toki heti ehdottelemassa zeksiä ja kaikkea muuta (kuten aikaisemmin selitit) :wink:
Kuules nyt, susta tulee seksistinen sika vasta jos/kun muutat itä-helsinkiin. 8)
No mutta, mitä drinksuterapiaan tulee, kerkeehän sitä tosiaan harrastaa muinakin päivinä. Vaikka mulla siis onki nykyään nuttura ja meinaan ihan oikeesti, ainaski 85-rosenttisen varmasti, siivoilla tänään..niin ei sitä siiderilitkimistä ihan seinään lopeteta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Jooh, drinksuterapia olis paikallaan.
Vedä se mun fisu niin ei päätä ahdista, tai et ainakaan huomaa sitä kun etoo niin penteleesti.
Tuota, ootko varma että se on mun luona? Ainakaan ole nähnynnä sitä...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suhteellisen terve heppu, mihin sitten suhteutetaan..
Director
Subscribe
Sturmgeist89
Style: Variety
Joined: October 19, 2007
Last Login: 5 hours ago
Videos Watched: 188
Subscribers: 255
Channel Views: 157,697
aka NaturalSelector89 (3/15/2007 - 10/19/2007).

YouTube suspended my previous account but I am back now :) My new account name is German and means "Stormspirit" in English.

http://rapidshare.com/files/68 015773/Pekka-Eric_Auvinen___Jo kela_High_School_Massacre.zip
Name: Pekka-Eric Auvinen
Age: 18
Male from Finland.

I am a cynical existentialist, antihuman humanist, antisocial socialdarwinist, realistic idealist and godlike atheist.

SI VIS PACEM, PARA BELLUM! JUSTITIA SUUM CUIQUE DISTRIBUIT! SIC SEMPER TYRANNIS!

I am prepared to fight and die for my cause. I, as a natural selector, will eliminate all who I see unfit, disgraces of human race and failures of natural selection.

You might ask yourselves, why did I do this and what do I want. Well, most of you are too arrogant and closed-minded to understand... You will proprably say me that I am"insane", "crazy", "psychopath", "criminal" or crap like that. No, the truth is that I am just an animl, a human, an individual, a dissident.

I have had enough. I don't want to be part of this fucked up society. Like some other wise people have said in the past, human race is not worth fighting for or saving... only worth killing. But... When my enemies will run and hide in fear when mentioning my name... When the gangsters of the corrupted governments have been shot in the streets... When the rule of idioracy and the democratic system has been replaced with justice... When intelligent people are finally free and rule the society instead of the idiocratic rule of majority... In that great day of deliverance, you will know what I want.

Long live the revolution... revolution against the system, which enslaves not only the majority of weak-minded masses but also the small minority of strong-minded and intelligent individuals! If we want to live in a different world, we must act. We must rise against the enslaving, corrupted and totalitarian regimes and overthrow the tyrants, gangsters and the rule of idiocracy. I can't alone change much but hopefully my actions will inspire all the intelligent people of the world and start some sort of revolution against the current systems. The system discriminating naturality and justice, is my enemy. The people living in the world of delusion and supporting this system are my enemies.

I am ready to die for a cause I know is right, just and true... even if I would lose or the battle would be only remembered as evil... I will rather fight and die than live a long and unhappy life.

And remember that this is my war, my ideas and my plans. Don't blame anyone else for my actions than myself. Don't blame my parents or my friends. I told nobody about my plans and I always kept them inside my mind only. Don't blame the movies I see, the music I hear, the games I play or the books I read. No, they had nothing to do with this. This is my war: one man war against humanity, governments and weak-minded masses of the world! No mercy for the scum of the earth! HUMANITY IS OVERRATED! It's time to put NATURAL SELECTION & SURVIVAL OF THE FITTEST back on tracks!

Justice renders to everyone his due.
Country: Finland
Occupation: Unemployed Philosopher, Outcast
Companies: Human Race (evolved one step above though)
Interests and Hobbies: Existentialism, Freedom, Truth, Misantrophy, Social / Personality Psychology, Evolution Science, Political Incorrectness, Women, BDSM, Guns (I love you Catherine), Shooting, Computer Games, Sarcasm, Irony, Mass / Serial Killers, Macabre Art, Black Comedy, Absurdism
Movies and Shows: The Matrix, A View To A Kill, Falling Down, Natural Born Killers, Reservoir Dogs, Last Man Standing, Full Metal Jacket, Dr. Butcher MD (aka Zombie Holocaust), Saw 1-3, Lord Of War, The Deer Hunter, True Romance, The Untouchables, 28 Days Later, 28 Weeks Later, Idiocracy, They Live, Apocalypse Now, End Of Days, The Shining, The Dead Zone, Dr. Strangelove, House MD (TV), Monty Python, TV Documentaries Relating To History
Music: KMFDM, Rammstein, Eisbrecher, Nine Inch Nails, Grendel, Impaled Nazarene, Macabre, Deathstars, The Prodigy, Combichrist, Godsmack, Slayer, Children Of Bodom, Alice Cooper, Sturmgeist, Suicide Commando, Hatebreed, Suffocation, Terrorizer
Books: Fahrenheit 451 (Bradbury), 1984 (Orwell), Brave New World (Huxley), The Republic (Plato), all works of Nietzsche
Näin meillä.
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

sipsi kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Nyt sää unohdit että oon miespuolinen ja toki heti ehdottelemassa zeksiä ja kaikkea muuta (kuten aikaisemmin selitit) :wink:
Kuules nyt, susta tulee seksistinen sika vasta jos/kun muutat itä-helsinkiin. 8)
Ok. Aattelinkin sit ruinata sulta (seuraa oluelle). Kattoo vaan että milloin muutan, ei ehkä ihan heti kun tuli vähän takapakkia, mutta haku on päällä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Tuota, ootko varma että se on mun luona? Ainakaan ole nähnynnä sitä...
Valitettavasti se on mun jääkaapissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja milli »

Uf, työnteko on häirinnyt tänään ihan liikaa meseseksiä.. ehkä mä pääsen tästä yli.

Kohta kotiin.
Vastaa Viestiin