Keskiviikko taas kerran

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Jäiköhän Pekka-Eric Auviselta muutama kysymys pienenä ilman vastausta?
Isä=muusikko keikalla aina eikä pojan kanssa, isän vika!

Löytyihän se syy! I am fuckin genius!
Saattoi äitikin selittää liikaa maajumalien avulla. Ei riitä että vastaa, pitää lisäksi osata vastata oikein.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

isohaara kirjoitti:Hmm, mitä aikaväliä tarkoittaa "ilmoittele jos olut maistuis muuten vaan joku päivä"?
Hmm... eikait sillä ole välttämäti ole mitään kummempaa piilomerkitystä. Kun sulle sopii niin kilautat ja sovit olustelut.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Tix kirjoitti:Geetzu takas....
Ai sinäkö haluat Geetzun takaisin? Voi HERRA hyvä!
Tix haluaa mua haluaa haluaa haluaa! Mutta koska olen niin tuhti, musta jää varmasti myös sulle. Olen tässä levännyt hetken ja tarmoa taas riittää höpöhöpöön, joten kerrohan nyt ensin miten Lauttasaaressa pärjätään ilman mua? Ei varmaan kovin hyvin?
Laru pysyy kahden sillan avulla meren päällä ihan hyvin ja elää lintukotoisessa rauhassaan.
Korjaa lausettasi Geetz sen verran että ehkä susa riittää jotain Tixille! Olen jalo.

Ei Laru ole tietenkään entisensä lähtösi jälkeen. Kaikki täällä on ihan toisin lähtösi jälkeen. Ihmiset ovat levottomia.

Tule Geetz äkkii takaisin! Kassatyttönikin on nyrpeämpi vaikka onkin söpö.

Koska Poksis?

SA
Geetzfan
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Tix kirjoitti:Geetzu takas....
Ai sinäkö haluat Geetzun takaisin? Voi HERRA hyvä!
Tix haluaa mua haluaa haluaa haluaa! Mutta koska olen niin tuhti, musta jää varmasti myös sulle. Olen tässä levännyt hetken ja tarmoa taas riittää höpöhöpöön, joten kerrohan nyt ensin miten Lauttasaaressa pärjätään ilman mua? Ei varmaan kovin hyvin?
Laru pysyy kahden sillan avulla meren päällä ihan hyvin ja elää lintukotoisessa rauhassaan.
Korjaa lausettasi Geetz sen verran että ehkä susa riittää jotain Tixille! Olen jalo.

Ei Laru ole tietenkään entisensä lähtösi jälkeen. Kaikki täällä on ihan toisin lähtösi jälkeen. Ihmiset ovat levottomia.

Tule Geetz äkkii takaisin! Kassatyttönikin on nyrpeämpi vaikka onkin söpö.

Koska Poksis?

SA
Geetzfan
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Geetz

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ No sait ylipuhuttua, tuun tänään käymään anopilla siinä kuuden pintaan ja tuon vähän piristettä saarelle. Aattelin poksahtaa aikasintaan huomenna, ei tänään viittis ku liputkin puoltangossa ja kaikkee. Pus!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:^ No sait ylipuhuttua, tuun tänään käymään anopilla siinä kuuden pintaan ja tuon vähän piristettä saarelle. Aattelin poksahtaa aikasintaan huomenna, ei tänään viittis ku liputkin puoltangossa ja kaikkee. Pus!
IHANAA!! Aion sitten nauttia tulemisesta!

ENERGIAA illansuussa. Menen tarkistamaan kassatytönkin sitten, kuinka TEHOAT!

Poksis on hyvä tehdä silloin kun lippu on ylhäällä! Oikein!

SA
Saaren Antelias
Suurin Geetzfani
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
isohaara

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Hmm, mitä aikaväliä tarkoittaa "ilmoittele jos olut maistuis muuten vaan joku päivä"?
Hmm... eikait sillä ole välttämäti ole mitään kummempaa piilomerkitystä. Kun sulle sopii niin kilautat ja sovit olustelut.
Jos ei onnaa niin tuun sit sun sohvalle kittaan ja koisaan.
Vihtahousu

Re: Keskiviikko taas kerran

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

isohaara kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Hmm, mitä aikaväliä tarkoittaa "ilmoittele jos olut maistuis muuten vaan joku päivä"?
Hmm... eikait sillä ole välttämäti ole mitään kummempaa piilomerkitystä. Kun sulle sopii niin kilautat ja sovit olustelut.
Jos ei onnaa niin tuun sit sun sohvalle kittaan ja koisaan.
My soffa is always ready =)
Vastaa Viestiin