Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Geetz kirjoitti:Lähetähän mulle vähän niitä seksiunia.
Mielelläni! Hyvällä tuurilla kun viikonloppuna vois muutenkin kuin unissaan...
Mulla oli jotenki semmonen ennakkoluulo, että raskaus veis kaikki naisen seksihalut, mutta tää homma on ainaski täällä kääntyny ihan päälaelleen. :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Geetz

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

mustaenkeli kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Lähetähän mulle vähän niitä seksiunia.
Mielelläni! Hyvällä tuurilla kun viikonloppuna vois muutenkin kuin unissaan...
Mulla oli jotenki semmonen ennakkoluulo, että raskaus veis kaikki naisen seksihalut, mutta tää homma on ainaski täällä kääntyny ihan päälaelleen. :roll:
Sä et ilmeisesti ollut yksi niistä, jotka kärsivät 24/7 kiimastani ekan raskauden loppupuolella... Oon häpeillen pahoitellut illasta iltaan jatkunutta nettiraiskailuani näin jälkeenpäinkin. :D

Nyt kun on mies niin jotenkin se oudosti riittää kiimanpoistattajaksi... Ääh, ainakin suurimmat halut poissa. Ei teille tätä tietenkään. ;)
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

KiNkissä syöty, masu voi hyvin. Ostin pullon ediä ja pikku-chigitoja välipalaks ennen punttia. Kerroinko jo että tänään on paljon parempi fiiwis kun pääs eilen kaverille avautumaan, helpottaa.
Kuudelta tulis lätkääkin!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo, masu täynnä hernekeittoa sipulilla ja sinapilla reilusti maustettuan. Viereiset orjat vinkuu kyllä sipuliröyhtäyksistä mutta kärsikööt, saa meikäläinen nautiskella kerran viikossa.

Jotain ne vinkui ettei tämän hajuinen naista saa, mutta jos vastakkain pistetään sipuli ja nainen niin eipä voittajasta ole epäilystä. Ihan kuin muka meikäläinen muutenkaan akan löytäisi. Taidan tehdä kunnon sipuli-kinkku ruisleivän.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Geetz kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Lähetähän mulle vähän niitä seksiunia.
Mielelläni! Hyvällä tuurilla kun viikonloppuna vois muutenkin kuin unissaan...
Mulla oli jotenki semmonen ennakkoluulo, että raskaus veis kaikki naisen seksihalut, mutta tää homma on ainaski täällä kääntyny ihan päälaelleen. :roll:
Sä et ilmeisesti ollut yksi niistä, jotka kärsivät 24/7 kiimastani ekan raskauden loppupuolella... Oon häpeillen pahoitellut illasta iltaan jatkunutta nettiraiskailuani näin jälkeenpäinkin. :D

Nyt kun on mies niin jotenkin se oudosti riittää kiimanpoistattajaksi... Ääh, ainakin suurimmat halut poissa. Ei teille tätä tietenkään. ;)
Geetzu onnitteluut..
Giimaiset onnittelut?


TPK-00
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivän baras uutinen yllättävää?? :lol: :lol: :lol:
Hyvä ettei viikko mennyt aivan piloille.
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:
Jotain ne vinkui ettei tämän hajuinen naista saa, mutta jos vastakkain pistetään sipuli ja nainen niin eipä voittajasta ole epäilystä
Mäki mietiskelin tämän tapaisia joskus keväällä. Siis et jos mun pitää valita sipulin tai tosikon äijänkäppänän välillä, ni onhan tää nyt ihan selvä juttu.
(No, ehkä se ei ihan noin kuiteskaan menny..mut melko lähelle. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Stinky

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Niin, meiksi on sitten tuunannut jo ekat joulukortit ja kovasti etsiskellyt kivoja värssyjä netistä kortteihin :oops:
Kohta pääsee töistä ja ostaan kimalleliimaa *viheltelee*
SikaMika

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eka KouluKirjoittaja!

Pitikin juuri tänään joutua seiskaksi töihin. Onneksi sain nukuttua apaut tunnin duunissa, pitäisi vielä jaksaa labrailla täällä seuraavat 5 tuntia.

Unohdin ottaa ihimisille tarkoitetun paidan mukaan aamulla, nyt joudun kekkuloimaan firman paidassa koko illan. Löysin sentään onneksi mustan tussin, jolla rustasin paidassa "komeilleen" logon pimeäksi!

Mitähän tämänkertaisilla labratunneilla duunaillaan? I'm gonna configure that out now... :)
Zeb

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Elukkalääkäri totesi että koirulilla takahammas kärjestä poikki, tulehdusreitti auki ja hammas pitää siis poistaa. Ikää hauvalla jo 10,5 vuotta, mutta on pirteä ja reipas. Katsottiin labrat varmuudeksi, kaikki ok. Ensi viikolla sitten toimenpide, eikä narkoosiriskin kai pitäisi olla suuren suuri. Silti hirvittää, en missään nimessä halua tuota murua leikkauspöydälle menettää. Laskukin tulee olemaan ihan komea, noin 500 euroa yhteensä, mutta onhan tässä veronpalautuksetkin tulossa ja pääasia, että haukku vaan pysyy kunnossa!
nokkaelain

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

<- Pari päivää ollut kuuntelemassa seminaariesityksiä, pitäsi vielä puolitoista tuntia. Vähän virta loppuu, kun tuli nukuttua yöksi kutustussa välissä kolmisen tuntia, ja äsken joku Nokialta kertoi toista tuntia jostain mobile web 2.0:n platformista.
Vihtahousu

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Uuujea-peipi! Salilla rauta nousi suhteessa paljon, koska odotukset eivät olleet huipussaan. Muutin hiukkasen tankkausta salille, niin johan alkoi rauta nousta eikä voimatkaan hyytyneet tokassa sarjassa.
Nyt italianpatamixiä naumariin ja lähipaariin pauhaan jaskaa ja kattelemaan matsia.

ps. ei sovi tietenkään unohtaa "palauttavaa" pirtelöä :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huh, masu täys. Pari tortillaa meni ihan noin vaan alas, kun iski himotus.
Nyt mietin, josko väsäin vielä kolmannen ja riutuis ähkyssään...
Terveyskeskuksessa yks hiukka iäkkäämpi mummeli tuumaili voitonriemuisen oloisena mulle: "Onpas siinä rouva tuhdissa kunnossa ja kävelykin yhtä vaivalloisen näköistä kuin minulla!"
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Mulli75

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Perkele miksi palaveri piti venyttää pitkäksi ja kaiken lisäksi Espoossa josta ei pääse vaivattomasti kotia, onneksi ruuhka oli vasta alkamassa kun pääsin lähtemään.
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei jumalauta. Mulla viiraa pahasti päässä. Nauroin ihan kipeesti tätä keskustelua
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Äläs nyt, Espoo on hieno mesta.

Hjyvä fiilis! Hyvät treenit takana, kyllä onnistunut joukkuepeli on ihanaa. Nyt pari hampurilaista naamariin ja lätkäkanava auki. Muutama tunti sohvaväijyä jonka jälkeen toisiin treeneihin.
Älä löi! En ole hurrit!
Savannah

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Sanoin eilen töissä, että olen huonolla tuulella ja murahtelin vain kaikille. Tänään työkaverini olivat tuoneet pöydälleni kaikenlaisia huumorilappusia joiden teema oli huonotuulisuus. Yritin löytää syyllisiä, mutta kukaan ei tunnustanut. Piilotin kostoksi kaikkien lähimpien työkaverien kaikki kynät tauolla. Jäynä se on pienikin jäynä.
prosessi

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

On tullut tässä netittömän päivän aikana mietittyä näkökulmia. Erityisesti olen miettinyt sanaparia heikko - vahva, ja pohtinut sen avulla muutamia elämän suuria valintoja, kuten parisuhteen aloittaminen, lapset ja parisuhteen lopettaminen.

Parisuhteen aloittaminen voi olla heikkouden merkki, jos sen aloittaa siitä syystä, ettei osaa olla yksin. Jos kuvittelee tarvitsevansa suhdetta muuttaakseen elämäänsä ja tehdäkseen siitä jotenkin paremman. Vahvuuden merkki se taas voi olla, jos syynä on uteliaisuus, kiinnostus nähdä mitä elämä voisi olla juuri jonkun tietyn henkilön kanssa.

Lasten saaminen puolestaan voi olla heikkouden merkki, jos ajatuksena on luoda illuusio normaaliudesta, varmistaa omien geenien säilyminen parannettuina versioina omasta itsestä tai hankkia se perhe koska se kuuluu asiaan. Vahvuuden merkki se taas voi olla, jos syynä on uteliaisuus, kiinnostus nähdä mitä elämä voisi olla juuri jonkun tietyn pienen ihmisen kanssa.

Valinta olla hankkimatta lapsia on heikkouden merkki siinä tapauksessa, että todellisuudessa haluaisi niitä, mutta ei uskalla ottaa selvää, että selviytyykö tehtävästä. Vahvuuden merkki se taas on silloin, jos uskaltaa miettiä miksi ei halua lapsia, ja hyväksyy totuuden.

Parisuhteen lopettaminen heikkouden merkkinä edellyttää sitä, että syynä on esimerkiksi laiskuus, neuvottelukyvyttömyys tai kärsimättömyys. Vahvuuden merkki se on vain siinä tapauksessa, että kyseessä on tosiasioiden hyväksymistä seuraava toimenpide, ja ne hyväksytyt tosiasiat todella ovat sellaisia, ettei niiden kanssa halua elää. Tässä tilanteessa taas olisi heikkoutta olla eroamatta.

Haluaisin olla vahva ihminen, mutta riippuu täysin näkökulmasta, että olenko sellainen. Kun näkee vähän kaikkea itsessään, maailmankuva näyttää melko kaleidoskooppimaiselta. Toisaalta kaleidoskoopin läpi nähtynä maailma on aika kaunis. Ja lempivärini on sininen.
Duckzilla

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Kiesus. Taas tuli työskenneltyä intensiivisesti ruutua tuijottaen lähes nälkäpyörtymisen partaalle. Nyt säätä pärkee ja mieli on mataaaaala. :| Taidanpa suoriutua tästä lopen uupuneena kotiin, lysähtää passiivisena sohvalle kunnes jossain vaiheessa raahauduin vaivalloisesti sänkyyn nukkumaan vajaat yöunet.

Loma olis kyllä poikaa.
isohaara

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Duckzilla kirjoitti:Nyt säätä pärkee ja mieli on mataaaaala. :| Taidanpa suoriutua tästä lopen uupuneena kotiin, lysähtää passiivisena sohvalle kunnes jossain vaiheessa raahauduin vaivalloisesti sänkyyn nukkumaan vajaat yöunet.
Jetsulleen! Ympättynä vielä hetken tunne, että yksikin viisasteleva, "rakentava" kritiikki ja nimikylttini on toimiston pöydällä sekä pukukaappi tyhjä.
Savannah

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Onkohan maailmankaikkeudella huumorintajua? Mitä enemmän on työkiireitä, niin sitä enemmän postista pukkaa ilmoituksia kaikenlaisista kissanristiäisistä. Noh eipähän tarvitse miettiä mitä teen seuraavana kahtena viikonloppuna.
BettyB.

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ensimmäinen pikkujoulukutsu pamahti tänään postiluukusta, diudiu, kohta on joulu :h:
1108

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mitäs tänne?
Bliss

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:Mitäs tänne?
Mitä pahaa sä teit cityssä? :P
SikaMika

Re: Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hehheh, Nelonen ei lähetä tänään Dexteriä. Rykäisivät sitten ripulit housuunsa, mitähän sensuroidaan seuraavaksi? Aika surkea esitys, Dexterin tilalla näytetään jotain luonto-ohjelmaa jota ei oltu ehditty merkitä edes ohjelmatietoihin. Toivottavasti elukat eivät laita siinä laita toisiaan lihoiksi, jottei tämäkin ohjelma mene uusiksi.
Vastaa Viestiin