PyöräilyPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
sipsi kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Tai sitten jää taas kerran väliin koko juttu innostuksen puutteessa :P
Vallan mukava kuulla, että on olemassa muitakin epätyypillisiä naisia kuin minä. Shoppailu ei nimittäin todellakaan kuulu mun lempiharrasteisiin.
Sitten mäkin olen epätyypillinen naenen, en tykkää siitä vaatteiden sovittelusta ja etsimisestä. Täsmä-shoppailu saks!
Mä inhoan shoppailua.. Ruualla mut saa lahjottua mukaan vaikka joukkoteurastukseen. En myöskään pidä makutuomareista, 99% kavereista/sukulaisista valehtelee kun kysyy "miltä näyttää". Mä taas sanon aina liian suoraan.. "homo" - "yks koko suurempi vois sopiakin sulle". Max. 2 tuntia ja sit mä meen päikkäreille :P
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Mä inhoan shoppailua.. Ruualla mut saa lahjottua mukaan vaikka joukkoteurastukseen. En myöskään pidä makutuomareista, 99% kavereista/sukulaisista valehtelee kun kysyy "miltä näyttää". Mä taas sanon aina liian suoraan.. "homo" - "yks koko suurempi vois sopiakin sulle". Max. 2 tuntia ja sit mä meen päikkäreille :P
Noni, nyt tulee asiallista tekstiä! Mäkin inhoan shoppailua, mut ois kyl aika hauska kuulla, että sanoisit mulle "homo!" ku oisin testailemassa kuteita.
Ja nimenomaan max. 2 tuntia ja sit siiderille..eiku, päikkäreille, no mut kuiteski..
Ja Vihtis: Sä vasta ootkin epätyypillinen nainen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä rakastan shoppailua.
Bliss

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä rakastan shoppailua.
Mä rakastan ainoastaan kenkien shoppailua :P

Shoppailu olis hyvinkin kivaa, jos kaupoissa ei olisi ketään muuta. Ryysiviä ihmisiä mä enemmän inhoan kuin shoppailua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joo shoppailen tänään pullon kossua, pullon vahvaa mustikkaviiniä ja pullon 7up:a, kaadan kaikki samaan kulhoon ja vedän naamaan. Päälle voisi vetäistä vaikka 1.5kg firebirdejä.

Sitten alan porailemaan seinään reikiä ja jos oikein innostun niin vetäisen sen keittiön seinän helvettiin.

Vituttaa muuten jopa enemmän kuin aamulla.

PS. Karalahti meni häkkiin, jee jee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bliss kirjoitti:
Shoppailu olis hyvinkin kivaa, jos kaupoissa ei olisi ketään muuta. Ryysiviä ihmisiä mä enemmän inhoan kuin shoppailua.
Joo, tää on muuten totta. Hennesille en voi mennä kohta ollenkaan, koska en mahdu ryysivien pissisten sekaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Järkyttävä havainto: Mun hartiat ei mahdu enää 36-kokoisiin vaatteisiin :shock:
Pitää lopettaa painavien esineiden nostelu harrastusmielessä toistaiseksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:Joo shoppailen tänään pullon kossua, pullon vahvaa mustikkaviiniä ja pullon 7up:a, kaadan kaikki samaan kulhoon ja vedän naamaan.
Ei muuten ollenkaan huono ratkaisu, suuri shoppailupäivä yhdistää! (Kaiken tän hehkutuksen jälkeen ois muuten pirun hyvä että saisin ostettua edes jotain..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Järkyttävä havainto: Mun hartiat ei mahdu enää 36-kokoisiin vaatteisiin :shock:
Toinen järkyttävä havainto: mun perse ei kohta mahdu 36-kokoisiin vaatteisiin :shock:

Tosin paino on pudonnut 2kg (aamupaino). Hmm..
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Toinen järkyttävä havainto: mun perse ei kohta mahdu 36-kokoisiin vaatteisiin :shock:

Tosin paino on pudonnut 2kg (aamupaino). Hmm..
Älä huolehdi, kyllä se siitä nousee :mrgreen:
nimim. +30 kg neljässäkymmenessä viikossa.....
Geetz

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Jep. :D

Mulla on painonnousu jännästi nyt pysähtyny. Oon kyllä vältelly herkkuja tarkemmin, mutta saas nähä paljon tässä ehtii kertyä... Nyt VAAN 13 kiloa startista, viimeks 30 täs vaihees. Ennakoivat tosin jo aiemmin, ettei raskaudet ole välttämättä yhtään samanlaisia, ekassa hormonivaihtelut ihan omaa luokkaansa. Nyt ei oikein edes turvota, hassua. Vihkisormuskin liikahtaa kun oikein vääntää. :D
Bliss

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Geetz kirjoitti:Oon kyllä vältelly herkkuja tarkemmin, mutta saas nähä paljon tässä ehtii kertyä... Nyt VAAN 13 kiloa startista, viimeks 30 täs vaihees.
JOS (epätodennäköistä) ikinä enää olen vastaavassa tilanteessa, osaan kans ehkä kontrolloida syömisiäni.
Kyllähän se kaikki lähti kolmessa kuukaudessa, mutta silti. Olo oli kuin paksulla pingviinillä päiväntasaajalla.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Usch! Inhoan paksuja pingviinejä päiväntasaajalla.

Päivän työt tehty! :ohyeah: Chillailen ja odotan lounastaukoa, loppupäivän kestävää kaffetaukoa ja kotiinmenoa.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kimmen kirjoitti:Päivän työt tehty!
No jos ahdistaa niin voit tehdä meikäläisenkin duunit. Ainakin kunhan keksisin mitä tänään pitäisi tehdä. Taihdan lähteä puolentoistatunnin pikapaskalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Mitä ihmeen pingviinejä?

Perkeleen SATS, ovat suoraveloittaneet multa puoltoistakertaisena kk-maksun, ja kun soitin sinne, eivät tienneet mitä ihmettä on tapahtunut. Menee hermo. Jos he haluavat muuttaa eräpäivää niin ei sen pitäis mun napaa kaivella.
Kani luovutettu uuteen kotiin. Meinas ihan tippa tulla linssiin, oli se sen verran hassu höperö.
Juon kupin kaakaota, se auttaa aina melankoliaan. Ku ei kainaloakaan oo just nyt tarjolla.
Ainiin, suututin exän aamulla mesessä kertomalla sille faktoja sukupuolitautiriskistä moisen kukasta kukkaan hyppimisen seurauksena. Mitäs on kohdellu mua aikanaan paskasti, oon oikeutettu nuhtelemaan sitä loppuikäni! Nii!
Ja millon opin järjestelmälliseks noiden firman luottokorttikuittien kanssa? Menee aina laskupäivänä hermo, kun saa kissojen ja koirien kanssa etsiä kuitteja sadasta käsilaukusta jne..
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Bluntly kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Päivän työt tehty!
No jos ahdistaa niin voit tehdä meikäläisenkin duunit. Ainakin kunhan keksisin mitä tänään pitäisi tehdä. Taihdan lähteä puolentoistatunnin pikapaskalle.
Kiitos, ei todellakaan ahdista. Tuosta palkallisesta paskatauosta tuli mieleen, että olen lopen kyllästynyt kännykän pelivalikoimaan. En enää jaksa keilailua tai beach rallya. Voisiko joku suositella jotain viihdyttävää peliä johon ei heti kyllästy? Ei siis tasohyppelyitä vaan tetriksenkaltaisia Simple&Stupid-pelejä.
Älä löi! En ole hurrit!
Bliss

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:^ Mitä ihmeen pingviinejä?
Kun mä vertasin raskaudenaikaista olotilaa paksuun pingviiniin päiväntasaajalla :D
Siis kävely näytti samalta, ja oli kuuma kuin arktisella eläimellä tropiikissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt pelottaa. Tuli hillitön himo kuunnella koko Meatloafin tuotanto läpi putkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

BettyB. kirjoitti:
Perkeleen SATS, ovat suoraveloittaneet multa puoltoistakertaisena kk-maksun, ja kun soitin sinne, eivät tienneet mitä ihmettä on tapahtunut.
Kai soitit edes laskutukseen etkä vastaanottoon?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Rouva Numba

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Huomenet!

Väsymystä päällänsä, tiedän että johtuu tästä pimeydestä mutta muutenkin olen nukkunut viime aikoina aika huonosti. Heräillyt semmoisen 2-3 kertaa yön aikana ja hetken on kestänyt ennenkuin uni on tullut taas. Fiiliksen voi arvata aamulla.
Kuinkahan kauan tässä kannattaa odotella että tämä menee ohi vai pitäisiköhän pian käydä tohtorin luona? Kaikki menee vähän pieleen kun väsyttää.

Onneksi on vapaa viikonloppu, taidan oikein hymiöittää sen kunniaksi. :]
BettyB.

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ihminen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Perkeleen SATS, ovat suoraveloittaneet multa puoltoistakertaisena kk-maksun, ja kun soitin sinne, eivät tienneet mitä ihmettä on tapahtunut.
Kai soitit edes laskutukseen etkä vastaanottoon?
No DAAH! Mitäpä luulet?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Perkeleen SATS, ovat suoraveloittaneet multa puoltoistakertaisena kk-maksun, ja kun soitin sinne, eivät tienneet mitä ihmettä on tapahtunut.
Kai soitit edes laskutukseen etkä vastaanottoon?
No DAAH! Mitäpä luulet?
Kuitenkin soitit jollekkin syklinkiohjaaja hunksille?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha..
Väsystys vaivaa, wanha ei jaksa, lihakset palautuu omaan tahtiin..
Tänään jäi taas auto korjaamolle viemättä..
No Isänpäivää sitten junasen avustuksella?
Tänään olisi Teatterissa Finlandia vodkan juhlat,
jotain lippuja oli käsiini joutunut kaksi kappaletta..
Toisaalta Pandora esiintyy Itiksen Bohemiassa..
Mietimme...
Bluntly kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Kai soitit edes laskutukseen etkä vastaanottoon?
No DAAH! Mitäpä luulet?
Kuitenkin soitit jollekkin syklinkiohjaaja hunksille?
Eiköhän se betty osaa noi asiat selvittää itsekin? :wink:
Kaikki myötätunnon takia..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BettyB. kirjoitti:
Kani luovutettu uuteen kotiin. Meinas ihan tippa tulla linssiin, oli se sen verran hassu höperö.
No, mun kautta voi sitten ainakin tiedustella jussin kuulumisia jos kauhea ikävä iskee. :] Itse suunnittelen kaninkatsastusvisiittiä pikapuoliin...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duckzilla

Re: PyöräilyPerjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bliss kirjoitti:Ryysiviä ihmisiä mä enemmän inhoan kuin shoppailua.
Onneksi Stocka varoittaa Hulluista Päivistä etukäteen. Joskus niihin kuitenkin epähuomiossa eksyy. Kauhua!
Vastaa Viestiin