Pikkujoulu-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Olen pelännyt, että hän jää märehtimään näitä juttuja ikuisesti, ja tuo oli mielestäni osoitus pyrkimyksestä päinvastaiseen.
Nyt elukka kuulostaa aivan surkimukselta. Ehkä hän sitten on. Tiedät paremmin.
Eikä kuulosta. Kuka tahansa muuttuu "surkimukseksi" kun viisi vuotta kestänyt suhde päättyy. Minä ja Elukka molemmat aivan samassa määrin. Se vain ilmenee eri tavoilla. Erosta seuraa aina riittämättömyyden tunteita, eikä sillä ole väliä, että onko itse jättäjä vai jätetty. Minä olen kerran entisessä elämässäni sortunut laastarisuhteeseen, eikä se sopinut minulle. En kuitenkaan koe sitä nykyäänkään miksikään surkimusten malliksi, kuten en myöskään yhdenillanjuttuja, vaan vain yhdenlaiseksi selviytymiskeinoksi. Tosiasia kuitenkin on, että minäkin mietin välillä, mahdanko enää ikinä kelvata kenellekään. Se, etten konkreettisesti ole ottanut selvää asiasta, on sivuseikka. Mietin silti.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Sinä tod. näk. saisit irtoseksiä baarista puolen tunnin hakuajalla, joten se ei kiinnosta sinua.
Mutta kun minä en halua irtoseksiä.
:roll:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ihminen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Sinä tod. näk. saisit irtoseksiä baarista puolen tunnin hakuajalla, joten se ei kiinnosta sinua.
Mutta kun minä en halua irtoseksiä.
:roll:
En minä halua nakkikiskajonossa turpaanikaan vaikka todennäköisesti saisin näillä vittuilulahjoilla helpostikin halutessani.
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: saisin näillä vittuilulahjoilla
Siis millä?
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: saisin näillä vittuilulahjoilla
Siis millä?
En vittuile mielelläni, mutta IRL osaan kyllä olla välillä inhottavan vikkelän näppärän ilkeäsanainen jos jostain syystä sille päälle satun. Todettu joskus mm. parisuhderiidoissa ja tuntemattomien ääliöiden kanssa kännissä kinatessa. Selvinpäin en yleensä jaksa tuntemattomien kanssa vaivautua aukomaan päätäni.

Hmmm, kerran vittuilin parille ilkeän näköiselle naiselle baarin terassilla. Istuttiin sellaisten pitkien tukipölkkypallien päälle naispuolisen ystäväni kanssa toiseen päähän näistä tuntemattomista. Välissä oli noin 5 metriä tilaa. Toinen näistä tuntemattomista alkoi väittää ettei siinä ole tilaa kun yksi hänen kaverinsa on kohta tulossa. Sanoin, että onpa sillä sitten tosi leveä perse ellei tuohon väliin mahdu. Kohta kävi ilmi, että kyseiset akat olivat juuri vapautuneet tai lomilla Hämeenlinnan naisvankilasta. Kyttäsivät aika häjynä loppuillan ja piilouduin vankiuutisen kuultuani tämän naisystäväni taakse, joka on minua rotevampi ja vahvempi, joskus ollaan vitsailtukin, että hän on puoliksi mies.
1108

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Siis millä?
Samaa kelasin minä, narina, vikinä ja nillitys eivät ole vittuilua.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Mutta kun minä en halua irtoseksiä.
:roll:
En minä halua nakkikiskajonossa turpaanikaan vaikka todennäköisesti saisin näillä vittuilulahjoilla helpostikin halutessani.
Siis. Pointtihan juuri on se, että et halua sitä, mitä saisit helposti. Eli jos irtoseksin saanti olisi sinulle vaikeaa, niin saattaisit haluta sitä.
Rouva Pupu

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

EiQ se mennee niin ettei hyvä vittuilija meinaa koskaan saada turpiinsa, koska vittuilun kohteet ei koskaan tajua sitä vittuilua. NiinQ.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:EiQ se mennee niin ettei hyvä vittuilija meinaa koskaan saada turpiinsa, koska vittuilun kohteet ei koskaan tajua sitä vittuilua. NiinQ.
Äh tuo on tuollaista zen-vittuilua eli piilovittuilua.
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Siis. Pointtihan juuri on se, että et halua sitä, mitä saisit helposti. Eli jos irtoseksin saanti olisi sinulle vaikeaa, niin saattaisit haluta sitä.
Enkä haluaisi!1! Noh, en haluaisi missään nimessä julkisuuden henkilöksikään, vaikka se todennäköisesti olisi minulle vaikeaa. Enkä Suomen Presidentiksi. Enkä Nokian johtajaksi. Enkä Mikko Leppilammen aviovaimoksi. Kelpaako jo?
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Rouva Pupu kirjoitti:EiQ se mennee niin ettei hyvä vittuilija meinaa koskaan saada turpiinsa, koska vittuilun kohteet ei koskaan tajua sitä vittuilua. NiinQ.
Juu, tätä yleensä kannattaa harrastaa ja sitten vetää ihan inan verran takaisin jos toinen alkaa kelata, että hetkinen, vittuileeko se? :D
Rouva Pupu

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Äh tuo on tuollaista zen-vittuilua eli piilovittuilua.
Parasta vittuilua, taitoa vaativaa vittuilua. Näkyvä vittuilu on mielestäin äärettömän helppoa ja tylsää.
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:EiQ se mennee niin ettei hyvä vittuilija meinaa koskaan saada turpiinsa, koska vittuilun kohteet ei koskaan tajua sitä vittuilua. NiinQ.
Äh tuo on tuollaista zen-vittuilua eli piilovittuilua.
Näin. Saunanpuhdas ja aito vittuilu on kaikille ymmärrettävissä ja mahdollisimman selvästi. Juuri niin että kaikki paikallaolijat varmasti ymmärtävät kunnon nöyryytyksen.

Piilovittuilu on jokin ihme ilmeisesti vain naisten harrastama alalaji, joka pyrkii tuomaan miehiseen vittuilukulttuuriin sinne kuulumattoman kieron ja mukaälykkään aspektin.
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Parasta vittuilua, taitoa vaativaa vittuilua. Näkyvä vittuilu on mielestäin äärettömän helppoa ja tylsää.
Et vaan osaa. Uusimmat v-akrobatian helmet ovat koko homman kantava voima.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Siis. Pointtihan juuri on se, että et halua sitä, mitä saisit helposti. Eli jos irtoseksin saanti olisi sinulle vaikeaa, niin saattaisit haluta sitä.
Enkä haluaisi!1! Noh, en haluaisi missään nimessä julkisuuden henkilöksikään, vaikka se todennäköisesti olisi minulle vaikeaa. Enkä Suomen Presidentiksi. Enkä Nokian johtajaksi. Enkä Mikko Leppilammen aviovaimoksi. Kelpaako jo?
Et vain tunne itseäsi.
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Siis. Pointtihan juuri on se, että et halua sitä, mitä saisit helposti. Eli jos irtoseksin saanti olisi sinulle vaikeaa, niin saattaisit haluta sitä.
Enkä haluaisi!1! Noh, en haluaisi missään nimessä julkisuuden henkilöksikään, vaikka se todennäköisesti olisi minulle vaikeaa. Enkä Suomen Presidentiksi. Enkä Nokian johtajaksi. Enkä Mikko Leppilammen aviovaimoksi. Kelpaako jo?
Et vain tunne itseäsi.
OK!
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Enkä haluaisi!1! Noh, en haluaisi missään nimessä julkisuuden henkilöksikään, vaikka se todennäköisesti olisi minulle vaikeaa. Enkä Suomen Presidentiksi. Enkä Nokian johtajaksi. Enkä Mikko Leppilammen aviovaimoksi. Kelpaako jo?
Et vain tunne itseäsi.
OK!
OK!
Rouva Pupu

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti: Piilovittuilu on jokin ihme ilmeisesti vain naisten harrastama alalaji, joka pyrkii tuomaan miehiseen vittuilukulttuuriin sinne kuulumattoman kieron ja mukaälykkään aspektin.
Älä huoli, on mulla vielä olemassa laajakin vittumaisen ämmän maine. Olen vain oppinut sen, että joskus ei kannata vittuilla näkyvästi 24/7 vaan toteuttaa taipumuksiaan hieman piilossa. Niin saa vain puolivittumaisen maineen. Kun ei vittuilematta kerran voi elää, niinQ.
prosessi

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:Älä huoli, on mulla vielä olemassa laajakin vittumaisen ämmän maine. Olen vain oppinut sen, että joskus ei kannata vittuilla näkyvästi 24/7 vaan toteuttaa taipumuksiaan hieman piilossa. Niin saa vain puolivittumaisen maineen. Kun ei vittuilematta kerran voi elää, niinQ.
Kätevää. Vastasit kysymykseen jonka olen halunnut kysyä jo pitkään.
Rouva Pupu

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti: Kätevää. Vastasit kysymykseen jonka olen halunnut kysyä jo pitkään.
Joka on mikä, kerro toki ihmeessä ;)
prosessi

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Kätevää. Vastasit kysymykseen jonka olen halunnut kysyä jo pitkään.
Joka on mikä, kerro toki ihmeessä ;)
Olen pohdiskellut sellaisen piilovittuilun ideaa, jonka kohde ei tajua kyseessä olevan vittuilu. Puhumattakaan julkisesta vittuilusta netissä paikoissa, joissa vittuilun kohde ei tiettävästi käy. Mutta tietenkin, jos ideana on vain purkaa vittuilukiintiötä ja silti välttää kaikki konfliktit, on tuollainen toiminta täysin johdonmukaista.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

prosessi kirjoitti:Olen pohdiskellut sellaisen piilovittuilun ideaa, jonka kohde ei tajua kyseessä olevan vittuilu. Puhumattakaan julkisesta vittuilusta netissä paikoissa, joissa vittuilun kohde ei tiettävästi käy. Mutta tietenkin, jos ideana on vain purkaa vittuilukiintiötä ja silti välttää kaikki konfliktit, on tuollainen toiminta täysin johdonmukaista.
Monta kertaa kai piilovittuilija pyrkii vittuilemaan siten, että kohde ei sitä tajua mutta ympäristö tajuaa, ja tätä kautta jotenkin vahingoittamaan kohdetta ilman että annetaan edes mahdollisuutta puolustautua. Nurjaa.

Itse olen välillä pyrkinyt päinvastaiseen malliin: vittuiluun, jota ympäristö ei tajua, mutta vittuilun kohde kyllä. Tämä on kätevää ainakin silloin, kun tiedän kohteen ymmärtävän motiivini ystävällismieliseksi, mutta epäilen ympäristön tulkitsevan sen ihan kylmäksi vahingoittamistarkoitukseksi, ja haluan välttää jälkimmäisestä aiheutuvan selkkauksen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vitut vietin eilen pikkujoulut melkein rauhassa, join puoleen hintaan hanaoluita WilliamKsa!
niiku 3 eeroa tuoppi mikä tahansa hanasta valuva! Loistavaa sain olla rauhassa ja syventyä olutkukkiin!
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Olen pohdiskellut sellaisen piilovittuilun ideaa, jonka kohde ei tajua kyseessä olevan vittuilu. Puhumattakaan julkisesta vittuilusta netissä paikoissa, joissa vittuilun kohde ei tiettävästi käy. Mutta tietenkin, jos ideana on vain purkaa vittuilukiintiötä ja silti välttää kaikki konfliktit, on tuollainen toiminta täysin johdonmukaista.
Monta kertaa kai piilovittuilija pyrkii vittuilemaan siten, että kohde ei sitä tajua mutta ympäristö tajuaa, ja tätä kautta jotenkin vahingoittamaan kohdetta ilman että annetaan edes mahdollisuutta puolustautua. Nurjaa.
Sinänsä kätevää, kun ei piittaa ympäristön ajatuksista pätkääkään. Silloin tuontyyppisen vittuilun voi sivuuttaa täysin, vaikka sen tunnistaisikin, ja ehkä jopa ajatella niin, että nurjiin keinoihin turvaudutaan tavallisesti silloin, kun koetaan että suoraan kohdistetussa vittuilussa ei pärjättäisi vittuilun kohteelle. Onneksi ne ihmiset, joiden mielipiteillä on väliä, eivät koskaan mene piilovittuilijoiden ansoihin.
Itse olen välillä pyrkinyt päinvastaiseen malliin: vittuiluun, jota ympäristö ei tajua, mutta vittuilun kohde kyllä. Tämä on kätevää ainakin silloin, kun tiedän kohteen ymmärtävän motiivini ystävällismieliseksi, mutta epäilen ympäristön tulkitsevan sen ihan kylmäksi vahingoittamistarkoitukseksi, ja haluan välttää jälkimmäisestä aiheutuvan selkkauksen.
:P Tuossa mallissa on yksi perustavanlaatuinen vika (+ se, ettei se täytä vittuilun kriteerejäkään...). Se kun ei aseta minkäänlaista sosiaalista painetta "vittuilun" kohteelle puolustautua, joten keskustelu tyssää helposti kokonaan tuollaisen "vittuilun" seurauksena. Ainakin jos kohde itse tietää sinun olevan ystävällisin aikein liikkeellä.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:Olen pohdiskellut sellaisen piilovittuilun ideaa, jonka kohde ei tajua kyseessä olevan vittuilu.
Ette selkeestikään ole koskaan olleet asiakaspalveluammatissa. Ko. piilovittuilu on ammatin suoma etuisuus, jonka käyttäjäksi kouliintuu palvelusvuosien myötä. Itse alan olla jo zen-tasolla.
Vastaa Viestiin