Pikkujoulu-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pyry-Matias kirjoitti:Ollut niin kiire töissä, ettei olle keritty järkätä systeemejä. Yksiin jätettiin menemättä, kun ei sopinut agendaan. Joku sauna/uintihässäkkä olis vieläkin hakusessa.
Ei mennyt kauaa. Torstai ja meitin möksä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Niba kirjoitti:...
Auttaisikohan sinua jos peittäisit koko kehosi Klerasililla?
Mä luulen että tässä tapauksessa Klerasil kannattaa korvata Napalmilla.
Ihanaa, sain ohjeen Betsyltä!
Pyyhin Netikettiin..
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Otto von Pickelhaube kirjoitti:<schnip>
Ihme hemmo tämä Bismarck von Elukka, kun en koskaan ehdi lukea tekstejä ennenkuin herra poistaa ne.

Oletteko hra Bismark huomannut, että Kitinässä on myös "Esikatselu"- namiskuukkeli?
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:
Otto von Pickelhaube kirjoitti:<schnip>
Ihme hemmo tämä Bismarck von Elukka, kun en koskaan ehdi lukea tekstejä ennenkuin herra poistaa ne.

Oletteko hra Bismark huomannut, että Kitinässä on myös "Esikatselu"- namiskuukkeli?
Sai sai pikkujouluissaan melkein nivusta. Se on paljon se. Paino sanalle melkein.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Otto von Pickelhaube kirjoitti:<schnip>
Ihme hemmo tämä Bismarck von Elukka, kun en koskaan ehdi lukea tekstejä ennenkuin herra poistaa ne.

Oletteko hra Bismark huomannut, että Kitinässä on myös "Esikatselu"- namiskuukkeli?
Sai sai pikkujouluissaan melkein nivusta. Se on paljon se. Paino sanalle melkein.
Nyt sitten tuli ennenaikainen viestin ejakulaatio.
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt sitten tuli ennenaikainen viestin ejakulaatio.
En viitsi lyödä enää lyötyä. Ymmärsi sentään tehneensä virheen. Tehokas katuminen.
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt sitten tuli ennenaikainen viestin ejakulaatio.
En viitsi lyödä enää lyötyä. Ymmärsi sentään tehneensä virheen. Tehokas katuminen.
Minkä vitun virheen? Uutta suoleen vaan. Mitäs sitä menneitä märehtimään.
SaintJohnPerse

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt sitten tuli ennenaikainen viestin ejakulaatio.
En viitsi lyödä enää lyötyä. Ymmärsi sentään tehneensä virheen. Tehokas katuminen.
Minkä vitun virheen? Uutta suoleen vaan. Mitäs sitä menneitä märehtimään.
Nimen omaan... Minkä vitun virheen? Kaveri kuvaili perinteisiä pikkujoulu meininkejä (sillä erotuksella, että Happy Ending jäi puuttumaan).

Mikä tässä teki siitä tuomittavan? Se, että kaveri puuhasteli pikkujouluissa samaa kuin 67 %:ia Iltalehden verkkoliitteen lukijoista? Vai sekö, että kyseisen nimimerkin takana on joku, jolta se on vielä vähemmän hyväksyttävää kuin suurimmalta osalta humalaisia ihmisiä, jotka o raahattu johonkin hikiseen tilaan juomaan alkoholia ja juhlistamaan pikkujouluja?
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

NuoriDaavid kirjoitti: Höh. Normiheteroni voi todeta, että Ankka on hyvässä iskussa ja unelmien poikamies.
Ei kyllä yllätä yhtään. No aivan varmasti niin voi jos normiheterosi vielä munan imemisen jälkeenkin sanoi sinulle, että se on vain osa feminiin puolensa tunnustamista tms.

Oot homompi ku jouden hiton homohomohomohomo!1
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nyt sitten tuli ennenaikainen viestin ejakulaatio.
En viitsi lyödä enää lyötyä. Ymmärsi sentään tehneensä virheen. Tehokas katuminen.
Minkä vitun virheen? Uutta suoleen vaan. Mitäs sitä menneitä märehtimään.
Aina yhtä kaunis asia kun iso mies pyytää pillua apuun.

Mutta vähintäänkin tarpeetonta hehkuttaa lähes ei mitään palstalla, jossa exä tiiviisti vaikuttaa. Tahditonta. Siis heti eron jälkeen.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No Pyrishän sen jo sanoikin. Täysin tarpeetonta tulla hieromaan moista vasten toisen kasvoja hetsilleen eron jälkeen. Tai ylipäätään koskaan. Tosin, oman pienuutensa ja epävarmuutensahan sillä vain osoittaa.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Tuollahan se pätkä on Niban lainauksessa edelleen...
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Suvinen kirjoitti: Multa on taas mennyt jotain ohi..
Luulisin, että muiden muassa sinulla on ollut sellainen tapa jo pitkään.
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Ai niin, täällähän siitä piti kertoa eikä tuolla viikonpäiväketjussa. Niin. Ajoimme kahdella minibussilla Pokrovaan. Kuuntelimme pääpapin puheen ja ihailimme ikoineita sun muita krumeluureja. Marssimme juhlasaliin, jossa nautimme tattisoppaa, ankkaa punaviinikastikkeessa sekä joutsenen, sekä konjakkia ja teetä / kahvia. Juttelimme mukavia. Palasimme toimistolle, jossa osa rupesi saunomaan, osa palasi kotia. Sen pituinen se. Tällä kertaa pikkujouluista oli jätetty avecitkin kokonaan pois, joten se oli vaan tälleen työkavereiden kesken.

Nyt nuqttaakin jo.
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

NuoriDaavid kirjoitti:Muistaakseni joskus kuitenkin vastustit suositustani salilla käymisestä?
Niin taisinkin, mutta Bluntly osasi suositella paremmin.
Zeb kirjoitti:Unohda se pleijeriksi tekeytyminen nyt vaan ja hanki suhde, ei voi todella olla vaikeaa! Ei-pleijereissä hienointa on juuri se, että ne ei ole pleijereitä, got the point?
Ei-pleijereissä on hienoa ei-pleijeriys vain silloin jos syynä ei ole se ettei ole pleijeri vain siitä syystä ettei se millään onnistu vaikka haluaisikin. Jos tossa oli mitään järkeä.

Vai kumpi susta on hotimpi:
1) "Voisin olla pleijeri jos haluaisin, muttei nappaa enää semmoinen."
2) "Haluaisin olla pleijeri edes vähän aikaa muttei onnistu millään, tana."

Jaa, niin, voishan tohon tietty todeta että hö, ei sitä tartte ääneen sanoa, riittää että olemus huokuu 1):tä.
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vaola kirjoitti:Kysyit Zebiltä, mutta en voi olla kommentoimatta, että kumpikin ylläoleva tuo mieleen lähinnä yläaste-ikäisen puberteetikon suppeine ajatusmaailmoineen. Ei sovi mielestäni fiksulle aikuiselle miehelle. Kumpikin vaihtoehto on yhtä total turn off.

Mutta mä en ole koskaan muutenkaan oikein lämmennyt pelimiehiin.
Joo no voit tuurata mua kun kerran kirjoitat ajatukseni paremmin kuin minä itse :)

Lisään vielä että sitä parempi mitä varhaisemmassa iässä mies alkaa lähinnä sääliä pleijeritovereitaan.
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vaola kirjoitti:ylläoleva tuo mieleen lähinnä yläaste-ikäisen puberteetikon suppeine ajatusmaailmoineen. Ei sovi mielestäni fiksulle aikuiselle miehelle. Kumpikin vaihtoehto on yhtä total turn off.
Joka tapauksessa tuosta nyt sitten välittyi ajatelma että vastaan henkiseltä kehitykseltäni yläaste-ikäistä puberteetikkoa suppealla ajatusmaailmallaan. Ajatus vienee muutamat yöunet sitä pähkäillessä, että miten minä tässä iässä sitten pikakurssitan itseni fiksuksi aikuiseksi mieheksi. Sitähän mä tässä oon apinan raivolla jo yrittänytkin, mutta ei vaan näköjään onnistu. :doh:

Kovin monen naisenkin deitti-ilmoituksessa lukee fraasi "en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin". Lienee sitten ihan samanlainen yläasteteinimäinen turn-off? Minulle se ainakin on, ja sivuutan ilmoituksen vaikken olisikaan etsimässä pelkkää seksiseuraa.
Zeb kirjoitti:Unohda se pleijeriksi tekeytyminen nyt vaan ja hanki suhde, ei voi todella olla vaikeaa!
Vaan millä tavalla minä nyt muka olen tekeytynyt pleijeriksi viime aikoina? Ei jummarra. Ja eikö tämä nyt ole ristiriidassa sen aiemman dogmin mukaan, joka opettaa ettei kannata ryhtyä suhteeseen vain sen takia että vaan olisi joku suhde?
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti: Kovin monen naisenkin deitti-ilmoituksessa lukee fraasi "en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
En ole noita deitti-ilmoja lukenut (ihan tosi hei!). Käyttääkö miehet tuollaista fraasia? Eikö se olisi aika kolee miehen käyttämänä?
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

NuoriDaavid kirjoitti: Eikö se olisi aika kolee miehen käyttämänä?
Varmaankin koleempi kuin "en etsi pelkkää juttuseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duckzilla kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eikö se olisi aika kolee miehen käyttämänä?
Varmaankin koleempi kuin "en etsi pelkkää juttuseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
Entäs: "En etsi seuraa. Löydän sitä helposti baaristakin"?
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:No Pyrishän sen jo sanoikin.
Niinpä. Aina voi toki jäädä tänne palstalle sivustaseuraajana uikuttamaan ja miettimään mitä voi palstalle postata niin ettei exä, tai exää myötäilevät palstalaiset suutu.
elco

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Kertokaas nyt tästä ristiinnussintaringistä sivummassaolijoille, että kukas tämä kickelhaube oikein on?

Exittaajuudesta voisi päätellä kyseessä olevan sen poikuuden ainoan kaverin, jonka nimen olen jo unohtanut.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:Kertokaas nyt tästä ristiinnussintaringistä sivummassaolijoille, että kukas tämä kickelhaube oikein on?

Exittaajuudesta voisi päätellä kyseessä olevan sen poikuuden ainoan kaverin, jonka nimen olen jo unohtanut.
Ex-lammasfarmari elukka kait.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:No Pyrishän sen jo sanoikin.
Niinpä. Aina voi toki jäädä tänne palstalle sivustaseuraajana uikuttamaan ja miettimään mitä voi palstalle postata niin ettei exä, tai exää myötäilevät palstalaiset suutu.
Jos nyt viittaat tällä myötäilyllä minuun, niin menee kyllä pahasti metsään. Kyllä tässä minun mielestäni oli tasan tarkkaan tarkoitushakuinen "Hei tsiigatkaa mua, oisin melkeen saanu persettä vaikka just erosin! Ja hei exä, huomaaks että putosin jaloilleni ja mullapa meneekin ihan jees, lälläslää"-aivopieru.
Tietysti jos on tottunut repostelemaan muutenkin yksityisasiansa palstalla, moinen hölmöily voi olla ihan normaaliksi luettavissa. Minun mielestäni se on ainoastaan typerää ja osoittaa henkistä keskenkasvuisuutta.

Mutta hei, oon suvaitsevalla tuulella. Saat pitää mielipitees.
elco

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ex-lammasfarmari elukka kait.
Ei kai elukka nyt melkeisaamisillaan kehuskelisi? Herra Testoallergia. Siis sama gubbe, joka sai paskahalvauksen, kun jengi puhui jostain yhdenyönjutuista? Hehhee. Oikeasti? Sikahauskaa! Eikös elukalla ja prosessilla ole lapsi? Onko isyys testattu? Eli siis kaveri eroaa lapsensa äidistä ja tuulettelee täällä jotain melkeinsaamisiaan? On tämä kyllä kanssa klubi!

Pistäkääs pointteria ketjuun, missä eroa käsitellään?
Vastaa Viestiin