Pikkujoulu-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Kyllä tässä minun mielestäni oli tasan tarkkaan tarkoitushakuinen "Hei tsiigatkaa mua, oisin melkeen saanu persettä vaikka just erosin! Ja hei exä, huomaaks että putosin jaloilleni ja mullapa meneekin ihan jees, lälläslää"-aivopieru.
Jaa, ja minun mielestäni se oli taas varsin sopiva vastaus siihen mitä mies itse sai lukea palstalla "luonnevioistaan"

Kumma juttu, että toiselle osapuolelle sataa sympatiaa ja sääliä roppakaupalla, mutta toisen osapuolen kohatalona on deletoida postejaan, miettiä sanomisiaan ja poistella nikkiään palstalta vähän väliä.
Geetz

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:Jaa, ja minun mielestäni se oli taas varsin sopiva vastaus siihen mitä mies itse sai lukea palstalla "luonnevioistaan"
Kaikkea te ehdittekin... Ei niitä pointtereita kiitos!
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Kumma juttu, että toiselle osapuolelle sataa sympatiaa ja sääliä roppakaupalla, mutta toisen osapuolen kohatalona on deletoida postejaan, miettiä sanomisiaan ja poistella nikkiään palstalta vähän väliä.
Sanon tämän nyt vielä kerran: minulta ei sada sympatiaa kummallekaan. Comprende?
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Sanon tämän nyt vielä kerran: minulta ei sada sympatiaa kummallekaan. Comprende?
En osta.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Sanon tämän nyt vielä kerran: minulta ei sada sympatiaa kummallekaan. Comprende?
En osta.
Olis paree ostaa jos et voi muutakaan todistaa. Voinet siis laittaa tähän vaikka linkin sympatian satelusta tältä suunnalta johonkin suuntaan?

Edit: sanotaan nyt vielä sen verran, että mulla on kyllä mielipiteeni lapsien tekemisestä ja eroista, mutta koska välttelen tälläkin palstalla loukkaamasta ihmisiä (Niba ei ole ihminen), niin olen jättänyt mielipiteeni kertomatta. Ja ehkä ihan hyvä niin.
Viimeksi muokannut BettyB., 11.12.2007 9:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Olis paree ostaa jos et voi muutakaan todistaa. Voinet siis laittaa tähän vaikka linkin sympatian satelusta tältä suunnalta johonkin suuntaan?
Rivien välistä lukemiseen ei ole olemassa linkkejä.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Olis paree ostaa jos et voi muutakaan todistaa. Voinet siis laittaa tähän vaikka linkin sympatian satelusta tältä suunnalta johonkin suuntaan?
Rivien välistä lukemiseen ei ole olemassa linkkejä.
Äläpä viitsi jauhaa paskaa, iso mies.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti: Äläpä viitsi jauhaa paskaa, iso mies.
Se on tyttöjen hommaa
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Äläpä viitsi jauhaa paskaa, iso mies.
Älä jaksa loukkaantua taas.
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:/url]
Haluatko pässi noreen?
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Älä jaksa loukkaantua taas.
Äh, en mä sellasta jaksakaan. En vaan ymmärrä miten voit väittää mun ottaneen mitään puolia tässä asiassa, luulin sun tuntevan mut vähän paremmin...

Kiss and make ou... up?
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:/url]
Haluatko pässi noreen?
Haluan jakaa tuskani. Syytään Tolosen perhettä, joka tuon poltti verkkokalvoilleni.
elco

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

En tiedä onko pää pehmentynyt vai mitä, mutten muista minulla olleen täällä koskaan näin hauskaa. Että oikein melkein tuli pillua pikkujouluissa!

Tuhat elcopistettä ja kaljat Darling Harbourissa sille, joka pistää ekana linkin siihen paskahalvausketjuun?

EDIT: Tässä on nyt todisteet tiskissä, että Niban ja Prosessin noraamisella menettää jotakin.
Viimeksi muokannut elco, 11.12.2007 9:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Tuhat elcopistettä ja kaljat Darling Harbourissa sillä, joka pistää ekana linkin siihen paskahalvausketjuun?
Maksatko matkat?
elco

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:
elco kirjoitti:Tuhat elcopistettä ja kaljat Darling Harbourissa sillä, joka pistää ekana linkin siihen paskahalvausketjuun?
Maksatko matkat?
Matkat saa 1000000 elcopisteellä.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

elco kirjoitti:Matkat saa 1000000 elcopisteellä.
Äh, liian vaivalloista. Etsi ketjus itse.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:"en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
On muuten typerimpiä virkkeitä ikinä. Mitäköhän sieltä baarista ei sitten ole löytynyt, kun on pitänyt laittaa työpaikka hakuun deittipalstalle.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetz

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Ihminen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:"en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
On muuten typerimpiä virkkeitä ikinä. Mitäköhän sieltä baarista ei sitten ole löytynyt, kun on pitänyt laittaa työpaikka hakuun deittipalstalle.
En ymmärrä teidän kitinää. Netistä porukka hakee joko seksiä tai parisuhdetta. Ne, jotka hakevat parisuhdetta voivat mielestäni oikein hyvin suoraan ilmoittaa (kohteliasta!), ettei ne pelkät seksileikit inspaa jolloin ne kaikki seksiä etsivät voivat suoraan ilmon skipata ja hypätä siis seuraavaan. Voin hyvin kuvitella vihjaavani vastaavassa ilmossa, että harrastan kyllä seksiä (ja vieläpä iik yäk irtona) eli parisuhteeseen kanssani hakeutuvan ei välttämättä tarvitse odotella papin aamenta.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetz kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:"en etsi pelkkää seksiseuraa, löydän sitä helposti baaristakin".
On muuten typerimpiä virkkeitä ikinä. Mitäköhän sieltä baarista ei sitten ole löytynyt, kun on pitänyt laittaa työpaikka hakuun deittipalstalle.
En ymmärrä teidän kitinää. Netistä porukka hakee joko seksiä tai parisuhdetta. Ne, jotka hakevat parisuhdetta voivat mielestäni oikein hyvin suoraan ilmoittaa (kohteliasta!), ettei ne pelkät seksileikit inspaa jolloin ne kaikki seksiä etsivät voivat suoraan ilmon skipata ja hypätä siis seuraavaan. Voin hyvin kuvitella vihjaavani vastaavassa ilmossa, että harrastan kyllä seksiä (ja vieläpä iik yäk irtona) eli parisuhteeseen kanssani hakeutuvan ei välttämättä tarvitse odotella papin aamenta.
Luullakseni ongelma on se, että nekin, jotka etsivät seksiä monesti kirjoittavat "en etsi seksiseuraa", koska olettavat näin saavansa paremmin/laadukkaampaa tawaraa. Luullakseni ainakin miesten kannattaa seksiä saadakseen kirjoittaa, että ei etsi seksiä.
Geetz

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

^ Tjaah, dunno...
SaintJohnPerse

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

NuoriDaavid kirjoitti:
Luullakseni ongelma on se, että nekin, jotka etsivät seksiä monesti kirjoittavat "en etsi seksiseuraa", koska olettavat näin saavansa paremmin/laadukkaampaa tawaraa. Luullakseni ainakin miesten kannattaa seksiä saadakseen kirjoittaa, että ei etsi seksiä.
Aivan. Kesän nettideittailun tuomalla kokemuksella näin kai on. Ilmoitin ilmoituksessani, etten ole mikään lihankimpale enkä pidä pelkän seksin vonkaajista... Eikä se toiminut yhtään :(
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Geetz kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:On muuten typerimpiä virkkeitä ikinä. Mitäköhän sieltä baarista ei sitten ole löytynyt, kun on pitänyt laittaa työpaikka hakuun deittipalstalle.
En ymmärrä teidän kitinää. Netistä porukka hakee joko seksiä tai parisuhdetta. Ne, jotka hakevat parisuhdetta voivat mielestäni oikein hyvin suoraan ilmoittaa (kohteliasta!), ettei ne pelkät seksileikit inspaa jolloin ne kaikki seksiä etsivät voivat suoraan ilmon skipata ja hypätä siis seuraavaan. Voin hyvin kuvitella vihjaavani vastaavassa ilmossa, että harrastan kyllä seksiä (ja vieläpä iik yäk irtona) eli parisuhteeseen kanssani hakeutuvan ei välttämättä tarvitse odotella papin aamenta.
Luullakseni ongelma on se, että nekin, jotka etsivät seksiä monesti kirjoittavat "en etsi seksiseuraa", koska olettavat näin saavansa paremmin/laadukkaampaa tawaraa.
Exactly. Ja kuten viittasin, jotain haisevaa pitää ihmisessä olla, jos löytää baarista vain seksiseuraa. Vittu siellä baarissa käy muunlaisiakin kuin seksiseuran etsijöitä. Saatana.

Uuh. Vaistoan miellyttävää vihamielisyyttä :h:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetz

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Ihminen kirjoitti:Ja kuten viittasin, jotain haisevaa pitää ihmisessä olla, jos löytää baarista vain seksiseuraa. Vittu siellä baarissa käy muunlaisiakin kuin seksiseuran etsijöitä. Saatana.
Ei siellä viinan katkussa kyllä tulevien lasten isän tuoksuja oikein haista, joten pimppiin täytettä vaan ja piste. Saatana! :h:
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Jestas mitä täällä onkaan tapahtunut uimareissuni aikana. :o
Vaola kirjoitti:Joka tapauksessa, otin asiassa kantaa vain ja ainoastaan tuohon kysymykseen, en siihen onko sen mukainen ajatusmaailma juuri sinun. Sellainen olisi varomatonta, kun en tunne sinua.
No joo, kai aikuinenkin mies saa välillä ajatella vähän teinisti?
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Unohda se pleijeriksi tekeytyminen nyt vaan ja hanki suhde, ei voi todella olla vaikeaa!
Vaan millä tavalla minä nyt muka olen tekeytynyt pleijeriksi viime aikoina? Ei jummarra. Ja eikö tämä nyt ole ristiriidassa sen aiemman dogmin mukaan, joka opettaa ettei kannata ryhtyä suhteeseen vain sen takia että vaan olisi joku suhde?
Viittaan siihen aiempaan urputukseesi siitä kun et osaa olla pleijeri ja puhua naisille niin että saisit baarista irtoseksiä. Luin rivien välistä että siis haluaisit pystyä olemaan sellainen. Suhteen hankkimisella taas en tarkoittanut minkä tahansa suhteen hankkimista vaan ihan oikean rakkaussuhteen luomista sopivan ihmisen kanssa. Uskoakseni suhde on jotain mitä luodaan yhdessä.
Vastaa Viestiin