Pikkujoulu-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti: Viittaan siihen aiempaan urputukseesi siitä kun et osaa olla pleijeri ja puhua naisille niin että saisit baarista irtoseksiä. Luin rivien välistä että siis haluaisit pystyä olemaan sellainen.
Hyvin usein ihminen haluaa sitä mitä ei saa.
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Suhteen hankkimisella taas en tarkoittanut minkä tahansa suhteen hankkimista vaan ihan oikean rakkaussuhteen luomista sopivan ihmisen kanssa. Uskoakseni suhde on jotain mitä luodaan yhdessä.
No se kyllä on vähän vaikeaa. Olen tässä yrittänyt nostaa todennäköisyyttä törmätä Siihen Oikeaan käymällä jos jonkinlaisissa pippaloissa, mutta... no kyl tää täst.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Zeb kirjoitti:Suhteen hankkimisella taas en tarkoittanut minkä tahansa suhteen hankkimista vaan ihan oikean rakkaussuhteen luomista sopivan ihmisen kanssa.
Kuulostaa niin yksinkertaiselta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihminen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Suhteen hankkimisella taas en tarkoittanut minkä tahansa suhteen hankkimista vaan ihan oikean rakkaussuhteen luomista sopivan ihmisen kanssa.
Kuulostaa niin yksinkertaiselta.
Joillekkin se on niin yksinkertaista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:Luin rivien välistä että siis haluaisit pystyä olemaan sellainen.
What NuoriDaavid sez. Lisäksi sillä on, junou, semmoinen psykologinen ja symbolinen merkitys. Sitten kun saa baarista irtoseksiä söpöltä pimulta ilman kamalia seurauksia (esim. sitoutuminen), niin sitten on lopulta Ihminen ja on tullut hyväksytyksi Laumaan. Siis ainakin Panu Höglundin evankeliumin mukaan.
:paavi:
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Suhteen hankkimisella taas en tarkoittanut minkä tahansa suhteen hankkimista vaan ihan oikean rakkaussuhteen luomista sopivan ihmisen kanssa.
Kuulostaa niin yksinkertaiselta.
Joillekkin se on niin yksinkertaista.
Se on yhtä yksinkertaista, kuin ikuisesti onnellisessa parisuhteessa pysyminen. Tämänkin seikan on voinut todeta jo moneen kertaa eri palstalaisten onnellinen parisuhde-hehkutuksista.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

masa kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:Kuulostaa niin yksinkertaiselta.
Joillekkin se on niin yksinkertaista.
Se on yhtä yksinkertaista, kuin ikuisesti onnellisessa parisuhteessa pysyminen. Tämänkin seikan on voinut todeta jo moneen kertaa eri palstalaisten onnellinen parisuhde-hehkutuksista.
Nimenomaan.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Tix

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
elco kirjoitti:Matkat saa 1000000 elcopisteellä.
Äh, liian vaivalloista. Etsi ketjus itse.
http://kitina.net/viewtopic.php?t=5710& ... &start=100

Mulla alkaa noita elcopisteitä jo olla.
elco

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti: Mulla alkaa noita elcopisteitä jo olla.
Onneksi on myös juomattomia kaljoja! Täytyykin tehdä lentopisterajaan inflaatiotarkistus.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tix kirjoitti:
http://kitina.net/viewtopic.php?t=5710& ... &start=100

Mulla alkaa noita elcopisteitä jo olla.
No perskule. Mun kieroihin silmiini osuu tosta pätkästä päällimmäisenä lakinaisten epämääräinen dissaus :grr:

Lakinaisten tylsän työpukeutumisen nokittaa helposti miespuolisten vastineiden yritys toteuttaa rentoa puolta itsessään esim. esiintymällä vaaleanpunaisessa kauluspaidassa ja slipoverissa.
Don't Panic!
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Sitten kun saa baarista irtoseksiä söpöltä pimulta ilman kamalia seurauksia (esim. sitoutuminen), niin sitten on lopulta Ihminen ja on tullut hyväksytyksi Laumaan.
Ilmeisesti en sitten ole Ihminen enkä missään nimessä halua kuuna päivänä kuulua tuohon Laumaan.
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
Tix kirjoitti:
http://kitina.net/viewtopic.php?t=5710& ... &start=100

Mulla alkaa noita elcopisteitä jo olla.
No perskule. Mun kieroihin silmiini osuu tosta pätkästä päällimmäisenä lakinaisten epämääräinen dissaus :grr:

Lakinaisten tylsän työpukeutumisen nokittaa helposti miespuolisten vastineiden yritys toteuttaa rentoa puolta itsessään esim. esiintymällä vaaleanpunaisessa kauluspaidassa ja slipoverissa.
Tuosta tuli mieleeni, että täällä kitinässä on melkoiset juristikinkerit:

-nexie, riemumieli, Tix ja Vadim.

Lääkäreitä on minä ja zeb. Inzinöörejä varmastikin useampia, mutta missä ovat ekonomit? BrianW (onko vielä täällä?) on kait ekonomi, mutta missä muut ekonomit?
NuoriDaavid

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Sitten kun saa baarista irtoseksiä söpöltä pimulta ilman kamalia seurauksia (esim. sitoutuminen), niin sitten on lopulta Ihminen ja on tullut hyväksytyksi Laumaan.
Ilmeisesti en sitten ole Ihminen enkä missään nimessä halua kuuna päivänä kuulua tuohon Laumaan.
:doh: "Ihminen haluaa sitä mitä hän ei saa".

Sinä tod. näk. saisit irtoseksiä baarista puolen tunnin hakuajalla, joten se ei kiinnosta sinua.
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bluntly kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Suhteen hankkimisella taas en tarkoittanut minkä tahansa suhteen hankkimista vaan ihan oikean rakkaussuhteen luomista sopivan ihmisen kanssa.
Kuulostaa niin yksinkertaiselta.
Joillekkin se on niin yksinkertaista.
Minulle se ilmeisesti sitten on niin yksinkertaista. Tutustuu vaan ihmisiin ja kohdalle osuu sopiva ja sitten kätsysti yksi asia johtaa toiseen sen suuremmitta ponnisteluitta. Olen onnistunut tässä kuviossa, öööö, peräti neljä kertaa elämässäni.
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti: :doh: "Ihminen haluaa sitä mitä hän ei saa".

Sinä tod. näk. saisit irtoseksiä baarista puolen tunnin hakuajalla, joten se ei kiinnosta sinua.
Mutta kun minä en halua irtoseksiä. Mikään ruumiinosani, alkaen käsistä ja huulista, ei vaan toimi siihen suuntaan, ellen ole ihastunut siinä määrin että haluan myös sen suhteen. Ei tähän vaikuta se lainkaan saisinko vai enkö. Mistä edes tiedän kun en ole koskaan kokeillut? (Noh, ehkä siitä että känniääliöitä on joskus riippunut lahkeissa ja harvemmin helmoissakin, mutta kuka sellaisen haluaa?)

En siis edelleenkään kuulu Laumaan. Enkä huolisi ikinä miestä joka haluaa kuulua tuohon Laumaan. Kriteeri nro 1. (Kerrankin keksin yhden Ehdottoman Kriteerin :D) Enkä minä oikeastaan ole edes ikinä halunnut mitä en saa. Olen poikkeava, buhuu!
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Se on yhtä yksinkertaista, kuin ikuisesti onnellisessa parisuhteessa pysyminen.
Höpönlöö, Masa, tuossahan se haaste onkin. Luotan, että neljäs yritys toden sanoo! (Tai ehkä oikeastaan kolmas, ekaa on vähän vaikea laskea kun olin vasta 15 sen alkaessa.)
Zeb

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

McJanne kirjoitti:Saat sen, mistä luovut
Tommy Hellsten onkin ihan mun suosikki! :h: Tulee niin ihanan rauhallinen olo kun lukee sen tekstiä.
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Höpönlöö, Masa, tuossahan se haaste onkin.

Paskapuhetta. Kysy vaikka kaikilta niiltä kitinän eronneilta, jotka viimeisen parin vuoden sisään on hehkuttaneet ikuista ylivoimaisen täydellistä liittoaan ja sittemmin eronneet.
Geetz

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Höpönlöö, Masa, tuossahan se haaste onkin.

Paskapuhetta. Kysy vaikka kaikilta niiltä kitinän eronneilta, jotka viimeisen parin vuoden sisään on hehkuttaneet ikuista ylivoimaisen täydellistä liittoaan ja sittemmin eronneet.
Tällä palstalla hehkutaan kyllä todella vähän, ite en saa päähäni yhtään tollasta. :shock: :?:
Duckzilla

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti:En siis edelleenkään kuulu Laumaan. Enkä huolisi ikinä miestä joka haluaa kuulua tuohon Laumaan.
Sinä nimenomaan kuulut Saavien Laumaan, eli Nussivaan Maailmaan. Lauman ulkopuolella ovat saamattomat miehet jotka valittavat netissä saamattomuuttaan. Hekin muodostavat ehkä oman hajanaisen laumansa, mutta eivät halua siihen kuulua.

Junou, kaikki nämä samat tutut wanhat cliseet on tarjoiltu tässä jo sadanteen kertaan uudelleenlämmitettynä. Ei kuulu edes tän ketjun aiheeseen. Lopetetaan jo.
BettyB.

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetz kirjoitti:Tällä palstalla hehkutaan kyllä todella vähän, ite en saa päähäni yhtään tollasta. :shock: :?:
Mäkään en saanut päähäni kun tämän yhden tässäkin ketjussa esiin tulleen julkieron. Tarttee alkaa vissiin lukemaan niitä rivien välejä.
masa

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:
Geetz kirjoitti:Tällä palstalla hehkutaan kyllä todella vähän, ite en saa päähäni yhtään tollasta.
Mäkään en saanut päähäni kun tämän yhden tässäkin ketjussa esiin tulleen julkieron. Tarttee alkaa vissiin lukemaan niitä rivien välejä.
Koska sarkasmimittarinne on noin pahasti rikki, niin minäpä valotan.

Parisuhteen löytämisen helppous on yhtäläinen kestävän parisuhteen säilymisen kanssa. Molemmista löytynee epäonnistuneita esimerkkejä tältä palstalta pilvin pimein.
Geetz

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Kaikki menee tänään täydellisesti ohi... Pikkujouluihin perjantaina, wooh! Palaan sit ketjuun.
prosessi

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:Mutta vähintäänkin tarpeetonta hehkuttaa lähes ei mitään palstalla, jossa exä tiiviisti vaikuttaa. Tahditonta. Siis heti eron jälkeen.
Ilmeisesti minun aivoni toimivat totaalisen nurinkurisesti, kun minussa Elukan teksti aikaansai ihan positiivisen mielialan. Olen pelännyt, että hän jää märehtimään näitä juttuja ikuisesti, ja tuo oli mielestäni osoitus pyrkimyksestä päinvastaiseen.
Pyry-Matias

Re: Pikkujoulu-ketju

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:Olen pelännyt, että hän jää märehtimään näitä juttuja ikuisesti, ja tuo oli mielestäni osoitus pyrkimyksestä päinvastaiseen.
Nyt elukka kuulostaa aivan surkimukselta. Ehkä hän sitten on. Tiedät paremmin.
Vastaa Viestiin