prosessi kirjoitti:Olen pohdiskellut sellaisen piilovittuilun ideaa, jonka kohde ei tajua kyseessä olevan vittuilu.
Ette selkeestikään ole koskaan olleet asiakaspalveluammatissa. Ko. piilovittuilu on ammatin suoma etuisuus, jonka käyttäjäksi kouliintuu palvelusvuosien myötä. Itse alan olla jo zen-tasolla.
Olemme koskaan olleet, mutta emme tarpeeksi pitkään. Kohdalle ei ehtinyt osua tarpeeksi montaa julkivittuilevaa asiakasta, jotta olisi tullut tarvetta tasata tilejä.
prosessi kirjoitti: Olemme koskaan olleet, mutta emme tarpeeksi pitkään. Kohdalle ei ehtinyt osua tarpeeksi montaa julkivittuilevaa asiakasta, jotta olisi tullut tarvetta tasata tilejä.
Mulla on vähän sellainen ongelma etten malta tyytyä piilovittuiluun kun tarpeeksi savustetaan, vaan tapaan sanoa suoraan. Ihmekös tuo asiakaspalveluala ei oikein koskaan ole tuntunut omalta
BettyB. kirjoitti:
Ette selkeestikään ole koskaan olleet asiakaspalveluammatissa. Ko. piilovittuilu on ammatin suoma etuisuus, jonka käyttäjäksi kouliintuu palvelusvuosien myötä. Itse alan olla jo zen-tasolla.
Aaahhahhahhaa kyllä; nuoria padawaneja pitää vielä opettaa, että oikeesti niille asiakkaille ei saa kettuilla päin naamaa. Mutta ajan mittaan siinä kyllä kehittyy itsekukin hymyilemään harhauttavan suloisesti, kun suu suoltaa jotain jonka voisi fiksumpi asiakas jopa tajuta kettuiluksi. Kyllä, se vähän helpottaa kyseisen pässinpään palvelemista, eikä tarvitse viedä kiukuttelujaan kotiin..