La

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: La

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku voisi vetäistä tuon boolinlopun pois etten vähingossa maista sitä, ja ole kohta tillin tallin tytteristyy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: La

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Jösses :shock: Nrj Fashion Awardseissa esiintyi Giant Leap.
Ja eräs kitinäläinen! Onnea hälle, mä nyt missasin kuitenkin sen malliston nimen, jonka takia koko ohjema piti kattoa! Kertokkee!

Edit: Kai tän nyt sai ääneen sanoa, kun itte kerran otti puheeksi.
Duckzilla

Re: La

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Palasin messutapahtumasta. Itse messutapahtuma ei ollut se syy miksi siellä olin, mutta tulipahan samaan rahaan pyörittyä vähän messuillakin. Sain esimerkiksi ajaa koekierroksen Segwaylla, mikä oli oikein hauskaa.

Tämmöstä tänään. Ja vielä lisääkin ohjelmaa on luvassa tälle päivälle. Mutta nyt ruokakauppaan.
prosessi

Re: La

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hassu juttu, missä järjestyksessä vauvan itkun ominaisuudet lisääntyvät. Ensin oli pelkkä tarpeisiin perustuva itku, sitten tuli tekoitku, ja nyt viimeisimpänä löytönä on tullut kiukutteluitku. Minusta olisi ollut jotenkin johdonmukaisempaa, että kiukuttelu olisi tullut ennen tekoitkua.
Duckzilla

Re: La

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

prosessi kirjoitti:Minusta olisi ollut jotenkin johdonmukaisempaa, että kiukuttelu olisi tullut ennen tekoitkua.
Toisaalta, ehkäpä Kiukutteluitku = Advanced Tekoitku?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: La

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bedlam kirjoitti:Kai tän nyt sai ääneen sanoa.
No kun kerran neitsyys meni jo elokuussa, niin mitäpä sitä enää pihtaamaan!
BettyB.

Re: La

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

EveryWoman kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kai tän nyt sai ääneen sanoa.
No kun kerran neitsyys meni jo elokuussa, niin mitäpä sitä enää pihtaamaan!
No kyllä mäkin huomasin ja muistan malliston nimenkin. Ja olin kyllä tarkkaavainen eilisen iltapäivälehden kanssakin!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: La

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

BettyB. kirjoitti:Ja olin kyllä tarkkaavainen eilisen iltapäivälehden kanssakin!
Johan nyt on. Jengillä tuntuu olevan silmiä selässäkin! Saan välillä kommenttia sellaisistakin esiintymisistäni siellä sun täällä, joista en edes itse ole ollut tietoinen. :D
Pyry-Matias

Re: La

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

EveryWoman kirjoitti:Saan välillä kommenttia sellaisistakin esiintymisistäni siellä sun täällä, joista en edes itse ole ollut tietoinen. :D
Sinun kannattaisi vaan hyväksyä tuore roolisi julkkiksena. Julkisuuttahan ei voi hallita 8)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: La

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Pyry-Matias kirjoitti:Julkisuuttahan ei voi hallita
Ei tässä muuten mitään, mut äiti hermoilee kun mua ei kiinnosta kysellä ja pitää kirjaa siitä, mihin lehteen/ohjelmaan mikäkin haastattelu tulee ja koska. Ja itseä jonkin verran ärsyttää se, että joudun aprikoimaan miten pimittää Kitinä-yhteyteni tiedotusvälineiltä, jotta vanhempani ja sukulaiseni säästyisivät lukemasta lööpeistä niitä mielipiteitäni ja elämäni yksityiskohtia, joiden (subjektiiviselta) järkyttävyydeltä olen yrittänyt heitä varjella.

...Onneksi nuo molemmat kisailut järjestetään joka vuosi, eli ihan viimeistään vuoden kuluttua (ellei jo huomattavasti aiemmin) on jo uusi nimi tapetilla. Ja onneksi edustan kuitenkin toimittajille ns. myönteinen hömppä -osastoa.
Pyry-Matias

Re: La

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

EveryWoman kirjoitti:Ja onneksi edustan kuitenkin toimittajille ns. myönteinen hömppä -osastoa.
Meille myös 8)
Vastaa Viestiin