Viinalakkoa ja muutakin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
KGrilli

Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

niin, jos joku muistaa vielä niin saanen huomauttaa että tipattomuutta takana nyt siis 9 vkoa :)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hienolta kuulostaa ja kuntokin lienee kova. Ehkäpä kohta tavat ovat muuttuneet siten että voit varovasti palata normaaliin elämään? Alkoholi voi olla nautinto, samoin ruoka ja liikunta. Tavallaan kunnioitan vankkumatonta rikkeettömyyttäsi ja tuota sitoutumista itselle tehtyihin lupauksiin. Tavallaan pidän sitä omituisena.
Elämä kantaa, jos sen antaa
nypari

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja nypari »

...ja hauis kasvaa?
Mulli75

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Melnais kirjoitti:Hienolta kuulostaa ja kuntokin lienee kova. Ehkäpä kohta tavat ovat muuttuneet siten että voit varovasti palata normaaliin elämään? Alkoholi voi olla nautinto, samoin ruoka ja liikunta. Tavallaan kunnioitan vankkumatonta rikkeettömyyttäsi ja tuota sitoutumista itselle tehtyihin lupauksiin. Tavallaan pidän sitä omituisena.
Minkäköhän takia aika monesti sanotaan että omituista, vaikkei ois ongelmia alkoholin kanssa, eikä mikään himourheilija vaan ihan muuten vaan omasta tahdosta ja hyvästä fiiliksestä joka tulee kun tekee muutoksia joita suunnitellut.
HoundDog

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Melnais kirjoitti:Tavallaan kunnioitan vankkumatonta rikkeettömyyttäsi ja tuota sitoutumista itselle tehtyihin lupauksiin. Tavallaan pidän sitä omituisena.
Toisaalta tulee mieleen se, että heilutaan äärimmäisyydestä toiseen. En toki tunne ihmistä, joka ketjun aloitti. Aaltoliikettä kaikki tyyni, toisilla isompaa, toisilla snadimpaa.

Voisin kuvitella, että pääasia on kunhan itse tiedostaa mitä on tekemässä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mulli75 kirjoitti: Minkäköhän takia aika monesti sanotaan että omituista, vaikkei ois ongelmia alkoholin kanssa, eikä mikään himourheilija vaan ihan muuten vaan omasta tahdosta ja hyvästä fiiliksestä joka tulee kun tekee muutoksia joita suunnitellut.
En tiedä miksi aika monesti, minä sanoin koska mieleen on syöpynyt KGrillin treenitahti ja ruokailut aiemman nikin ajalta. Noin ihan perusaineenvaihduntaa ajatellen energiankulutus ja -saanti eivät täysin täsmänneet. En mitenkään halua kritisoida, kukin tavallaan, mutta itse en voinut hyvin joskus hamassa menneisyydessä moista harrastaessani. Siitä varmaan se omituisuus, omassa mielessä omista kokemuksista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
KGrilli

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

melli: seurasit kaloreitani ja liikuntaani maksimissaan kahden viikon ajalta. jos joinakin päivinä saldo menikin miinukselle, niin siitä ei varmaankaan ole vaaraa ihmisille jolla on 25 kg ylipainoa.

suositeltu vauhtihan olisi -500 kcal vaje vuorokaudessa n. 1/2 kg tippumisen viikkovauhtiin päästäkseen.

alkoholiongelmaakaan minulla ei ole. jos ei siksi lasketa sitä että rahaa kului ja krapulassa syötätti. niin, ja niitä kännispäissään lähetettyjä tekstareita exille :)

koin vaan tarpeelliseksi lopettaa turhan viinan käytön ja keskittyä elämässäni muihin asioihin. olen päässyt urheilemaan myös viikonloppuisin, pankkitili näyttää plussaa ja mahakin on pienentynyt. ainutkaan exä ei ole heräillyt takiani keskellä yötä, eikä enrico ole juossut ovellani joka sunnuntai.

niin, ja huolestuneille tiedoksi, että kiloakaan ei ole lähtenyt painosta. lienee kuitenkin jotain pientä kiinteytymistä tapahtunut?

mulla on todella hyvä mieli ja fyysinen kunto kasvaa kohisten. ensi viikonloppuna aion juhlia, shamppanjaa ja viskiä. ja sen jälkeen raittius jatkukoon.
MarthaFocker

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Muah. Juon sut penkin alle kun tavataan.

(sanon tämän vain, koska luulen, että 12vk juomattomuutesi jälkeen viinapääsi ei ole kovin hyvä. Muutenhan minulla ei ole jakoa siinä pelissä)
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja mozart »

Takana tipattomuutta 1½ viikkoa. Edellinen neljän viikon ottamattomuuskausi kesti neljä viikkoa. Halloween sotki hyvin alkaneen jakson.

Jälleen kerran on pippalot tiedossa joulukuun alussa, joten taitaa jäädä tipaton kausi taas neljään viikkoon.

Tiedän, ei olisi pakko ottaa, mutta.. En malta olla kuitenkaan vähän maistelematta :roll:

Vaan täytyypi sanoa, että neljä viikkoakin on saavutus huomattavan tiheän pippalokauden jälkeen ;)
KGrilli

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

niin joo, mulla takana 13 ja 1/2 viikkoa. tänä perjantaina menee umpeen 14 vkoa.

mahtava fiilis. elämä maistuu NIIN hyvältä ja olen onnellisempi ja energisempi kuin aikoihin. never again.
tuulenpuiska

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

KGrilli kirjoitti:niin, jos joku muistaa vielä niin saanen huomauttaa että tipattomuutta takana nyt siis 9 vkoa :)
Onneksi olkoon! Muutenkin ajoittain "valkaisu" on hyvä asia. Terveyssyistä ja sen jälkeen viuna maistuu entistäkin paremmalle :hep:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KGrilli kirjoitti:niin joo, mulla takana 13 ja 1/2 viikkoa. tänä perjantaina menee umpeen 14 vkoa.

mahtava fiilis. elämä maistuu NIIN hyvältä ja olen onnellisempi ja energisempi kuin aikoihin. never again.
Etkös sä juonut siiderin tossa kuukaus sitten lauantaina?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:niin, jos joku muistaa vielä niin saanen huomauttaa että tipattomuutta takana nyt siis 9 vkoa :)
Onneksi olkoon! Muutenkin ajoittain "valkaisu" on hyvä asia. Terveyssyistä ja sen jälkeen viuna maistuu entistäkin paremmalle :hep:
viinan maku ei muuten muutu, joi sitä tai ei.
Yhtä pahaa aina!
Eilenkin illalla testasin-> ei muutosta.
Pyyhin Netikettiin..
KGrilli

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Elppis kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:niin joo, mulla takana 13 ja 1/2 viikkoa. tänä perjantaina menee umpeen 14 vkoa.

mahtava fiilis. elämä maistuu NIIN hyvältä ja olen onnellisempi ja energisempi kuin aikoihin. never again.
Etkös sä juonut siiderin tossa kuukaus sitten lauantaina?

en. siideriä olen maistanut viimeksi 5.8. 2005.

firman gaalassa kuukausi sitten nostin maljan shamppanjalasilla ja join sen siinä ruokaillessa tyhjäksi.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja mozart »

KGrilli kirjoitti:niin joo, mulla takana 13 ja 1/2 viikkoa. tänä perjantaina menee umpeen 14 vkoa.

mahtava fiilis. elämä maistuu NIIN hyvältä ja olen onnellisempi ja energisempi kuin aikoihin. never again.
Tuo muuten on niin totta! Energiataso nousee ja mieli on paljon virkeämpi, kun ei ole juonut pitkään aikaan. Sen takia hieman harmittaakin, kun tuli taas "sorruttua". (Tiedossa nuo pippalot tosin olivat jo aikaa sitten :roll: )

Onnittelut teille, jotka olette sinnitelleet :) Vaikka ei taida enää olla sinnittelystä kysymys ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Viinalakkoa ja muutakin

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie olen ollut tipatonna jo maanantaista lähtien!
Kävin kasettikellarilla ostamassa drinkkilippuja sarkatanssiaisiin ja suu vähän napsasi kun pojat nauttivat olusta siellä. Ei kyllä oikeastaan tee mieli ryypätä, mutta olut on hyvää.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin