Keskiviikko Vihdoinkin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Saas nähdä, minkä väriset hiukset mulla on 20 minuutin päästä :roll:
Mä jännitän ihan samaa omieni kanssa. Epäilen kuitenkin, että ne tulevat edelleen olemaan tummanruskeat.
Ettei vaan rankan elämän myötä muuttuisi harmaaksi?
SikaMika

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Saas nähdä, minkä väriset hiukset mulla on 20 minuutin päästä :roll:
Mä jännitän ihan samaa omieni kanssa. Epäilen kuitenkin, että ne tulevat edelleen olemaan tummanruskeat.
Ettei vaan rankan elämän myötä muuttuisi harmaaksi?
Nyt loppui se maalaistytön kikkailu siellä jossain! Jos elämäntyyli aiheuttaa harmaita hiuksia, on elämä ennakkoluuloista poiketen liian rankan sijaan liian kevyttä. Sopivan rankan elämän läpi selvittänyt ei ehdi harmaita hiuksia näkemään... :)
Bliss

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SikaMika kirjoitti: Nyt loppui se maalaistytön kikkailu siellä jossain!
Mäkin :h: sua :P
Enttu

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Onnea miljoonasti Geetzulle :h:

Kiitos Aasille ... olet guru :)
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Nyt olen havahtunut siihen kammottavaan faktaan, että vietän aivan liikaa aikaa netissä. En pyöri vain yhdellä tai kahdella palstalla vaan kolmella (yhdelle en kyllä kirjoita, luen vain, seliseli). Tämän lisäksi tungen nenäni muutamaan muuhunkin virtuaalipaikkaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Mitä kaikkea järkevää voisinkaan tehdä tällä samalla ajalla? Voisin aloittaa pienimuotoisen vieroituksen. Onkohan jossain netissä joku nettiaddikteille suunnattu tuki ry? :)
Bliss

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Savannah kirjoitti:Nyt olen havahtunut siihen kammottavaan faktaan, että vietän aivan liikaa aikaa netissä
Tee kuten minä: soitto operattorille ja nettiyhteys irtipoikki.
Ai että ei näköjään toimi?
No... nettiä niin kauan kunnes naapuri huomaa salata oman yhteytensä :roll:
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Bliss kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Nyt olen havahtunut siihen kammottavaan faktaan, että vietän aivan liikaa aikaa netissä
Tee kuten minä: soitto operattorille ja nettiyhteys irtipoikki.
Ai että ei näköjään toimi?
No... nettiä niin kauan kunnes naapuri huomaa salata oman yhteytensä :roll:
Hehe paha. Samaan syssyyn pitäisi sitten varmaankin vaihtaa työpaikkaakin :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pillerit eivät irroittaneet limaa torvesta. Top Gearin raketti-episodi kyllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Zeb

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:En usko, että kannabis on syyllinen. Sen pössyttely ei tietenkään paranna yhtään sen enempää, kuin viinan juontikaan. Uskon siis että perussyy on käyttäjän korvien välissä, ei aineessa.
Minen ole ihan 100% varma tästä. Totta kai on selvää, että jonkinmoinen herkkyys reagoida psykoottisesti tarvinnee olla, mutta uskon, että on ihmisiä, jotka ilman sitä pössyttelyä eivät ehkä koskaan olisi varsinaisesti sairastuneet. Se on kai todettu tutkimuksissa, että yksi psykoosi saattaa jättää ikään kuin virheellisiä radastoja aivoihin, jotka sitten altistavat uusille psykooseille? Lisäksi just oli jossain Lancetissa tai vastaavassa yksi tutkimus jossa oltiin tultu siihen tulokseen, että kyllä, pössyttely voi todella laukaista psykoosin, jota muutoin ei olisi koskaan tullut. Asiasta on kai kiistelty kyllä pitkään ja saatu päinvastaisiakin tutkimustuloksia. En kuitenkaan uskaltaisi suositella kenellekään leikkimistä tämänkään aineen kanssa, koska mistä sitä ikinä tietää jos sitten sattuukin olemaan sellainen altis yksilö?
Zeb

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Bluntly kirjoitti: Top Gearin raketti-episodi kyllä.
Joo, sopivan kipeää juttua taas :D Kerrankin hauska ohjelma!
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En usko, että kannabis on syyllinen. Sen pössyttely ei tietenkään paranna yhtään sen enempää, kuin viinan juontikaan. Uskon siis että perussyy on käyttäjän korvien välissä, ei aineessa.
Minen ole ihan 100% varma tästä. Totta kai on selvää, että jonkinmoinen herkkyys reagoida psykoottisesti tarvinnee olla, mutta uskon, että on ihmisiä, jotka ilman sitä pössyttelyä eivät ehkä koskaan olisi varsinaisesti sairastuneet. Se on kai todettu tutkimuksissa, että yksi psykoosi saattaa jättää ikään kuin virheellisiä radastoja aivoihin, jotka sitten altistavat uusille psykooseille? Lisäksi just oli jossain Lancetissa tai vastaavassa yksi tutkimus jossa oltiin tultu siihen tulokseen, että kyllä, pössyttely voi todella laukaista psykoosin, jota muutoin ei olisi koskaan tullut. Asiasta on kai kiistelty kyllä pitkään ja saatu päinvastaisiakin tutkimustuloksia. En kuitenkaan uskaltaisi suositella kenellekään leikkimistä tämänkään aineen kanssa, koska mistä sitä ikinä tietää jos sitten sattuukin olemaan sellainen altis yksilö?
OK. En varsinaisesti väitä vastaan, mutta totean, ettei se viinakaan ole kaikille hyväksi ja uskoakseni vähintään yhtä paha kuin kannabis.

Varmastikin monen ihmisen mielenterveys olisi parempi, jos eivät olisi koskaan viinaa juoneet.

En kehoita ihmisiä sekoittamaan päätään sen kummemmin viinalla kuin kannabiksellakaan.
Zeb

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:OK. En varsinaisesti väitä vastaan, mutta totean, ettei se viinakaan ole kaikille hyväksi ja uskoakseni vähintään yhtä paha kuin kannabis.

Varmastikin monen ihmisen mielenterveys olisi parempi, jos eivät olisi koskaan viinaa juoneet.

En kehoita ihmisiä sekoittamaan päätään sen kummemmin viinalla kuin kannabiksellakaan.
Olet ihastuttavan järkevän oikeassa, sillä pikku vivahde-erolla, jotta viinaa voi mielestäni käyttää järkevästi ja riskittömästikin, kannabista mielestäni ei.

Hämyrille: En halua viedä sinun pössyttelyilojasi, enkä esim. tiukentaa kannabista koskevaa lainsäädäntöä. Pössytelköön kuka tykkää ja uskaltaa, kunhan ei ole läheiseni, jota minä sitten joudun roudaamaan hoitoon. Se on vaan niin rankkaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä kirjotan tähän ihan vaan sen takia, että mä tiedän että muitakin ketuttaa kun keskiviikko- topikkiin kirjoitetaan vaikka on jo torstai :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Hermann Hoth

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti: Varmastikin monen ihmisen mielenterveys olisi parempi, jos eivät olisi koskaan viinaa juoneet.

En kehoita ihmisiä sekoittamaan päätään sen kummemmin viinalla kuin kannabiksellakaan.
Juurikin näin. Ja ei taida edes rajaantua vain tuohon mielenterveyteen (osalla voi siihen), vaan käsittääkseni näillä puistokemisteillä on muitakin huolia/puutteita (asunto, vaatteet, yms.). Tiedä sitten kenenkin kohdalla mikä se tarina on. Hyvä se ei ole varmasti koskaan.
Zeb kirjoitti: Olet ihastuttavan järkevän oikeassa, sillä pikku vivahde-erolla, jotta viinaa voi mielestäni käyttää järkevästi ja riskittömästikin, kannabista mielestäni ei.
Näinhän se on. En ole jälkimmäistä kokeillut, enkä aio kokeilla (turha tulla sitä toitottamaan kenenkään).
1108

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kato perkele, mullahan oli yöllä hauskaa.

*burp* Jos lähtis hipsiin kohti legendaarista h-helvettiä.

EDIT: Ja sen huomaa. Väärä ketju perkele.
Vastaa Viestiin