Keskiviikko Vihdoinkin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti:Mutta minkälaiset ne verhot ovat?
Hienot tietenkin!1
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

1108 kirjoitti:
Asuntoon on siis tultu yleisavaimella ilman ilmoitusta sinulle? Ei oikein hyvä asia.

Ja työmiehet mitään opi, eivät edes ampumaan naulapyssyllä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2007111 ... 7_uu.shtml
Uutisen luettuani olen hiukan hämmentynyt. Työmiehet eivät siis opi mitään ja ampuvat itseään vielä naulapyssyllä sydämeenkin. Mihin maailma on oikein mennyt?

Tuli siitä joku ilmoitus viime viikolla. Lapussa luki, että käyvät viikolla 46 asunnoissa viimeistelemässä kaapeleita. Tarkempaa aikataulua ei ollut. Viime kesänä sattui sellainen tapaus, että heräsin aamulla siihen, että kolme työmiestä seisoi sänkyni vieressä ja tuijotti minua sanaakaan sanomatta. Silloin ärähdin todella pahasti ja keskustelin asiasta heidän esimiehensä kanssa.
Mulli75

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Savannah kirjoitti:Heräsin aamulla siihen, että työmiehet työskentelivät asunnossani
Tästä tuli mieleeni nuorempana vanhempieni luona asuessani kun sähköasentaja tuli alakertaan tekemään asennustöitä, itse nukuin yläkerrassa omassa huoneessani ja vanhempani olivat jossain muualla kuin kotona. Kuulin kun joku tuli yläkertaan viereiseen huoneeseen ja availi kaapin ovia eikä saanut laitettua kiinni. Arvasin äänistä päätellen että talossa on joku ulkopuolinen. Olisi pitänyt säikäyttää asentaja oikein kunnolla koska oli uteliaisuuttaan penkomassa mitä yläkerrasta löytyy. Tuli huoneeseeni ja sitten alkoi änkytys kun tajusi että hänet on huomattu liikkuvan väärässä paikassa. Karjaisin isoon ääneen huomenta, sitten asentaja poistui alakertaan helvetin nopeasti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ah, miellyttävät vilunväreet taas kulkevat kropan läpi. Oon kohta tosi hottis.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:Ah, miellyttävät vilunväreet taas kulkevat kropan läpi. Oon kohta tosi hottis.
Ja kuis Gay tuo lausahdus oli asteikolla 1-100?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja aasi »

1108 kirjoitti:
aasi kirjoitti:Ah, miellyttävät vilunväreet taas kulkevat kropan läpi. Oon kohta tosi hottis.
Ja kuis Gay tuo lausahdus oli asteikolla 1-100?
130!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

McJanne kirjoitti: ...tuosta voi saada siis kuvan että naulaimen lisäksi myös lamauttimella voi ampua itseään.
No mutta hei kyllä lamauttimella itseänsä ampumisessa on jo tyyliä. "Mitä teit eilen?" "Testasin yleisen turvallisuuden nimissä lamauttajaa itseeni". Siis niiq wauh!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Uni ei sit yöllä millään ottanu tullakseen... onneks saattoi nukkua puolillepäivin.
Tili tulee ja menee huomenna. On tää hurja tää rahan virtaus, kun ei ennätä ite tuota edes näkemään... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herne. Tääkin taas toimii, wipii!
Töissä ja jatkankin niitä ettei aika lopu, tänään on ollut vähän töitä mutta oon nekin onnistunut tehokkaasti siirtämään myöhemmäks. Hihat heilumaan->
BettyB.

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihdoinkin takaisin suomen kamaralla, huh. Olipahan reissu, kerron joskus jos on aikaa. Kohta pitäs luennoida, ja onnekseni jätin luentomateriaalini lentokoneeseen. No, siellä voi sitten lentoemot opiskella konfliktinhallintaa...
1108

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Savannah kirjoitti:No mutta hei kyllä lamauttimella itseänsä ampumisessa on jo tyyliä.
Vähät onkin, testasin ja sattu muuten ihan homona. Oiskohan siitä pari-kolme vuotta aikaa.
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

1108 kirjoitti:
Savannah kirjoitti:No mutta hei kyllä lamauttimella itseänsä ampumisessa on jo tyyliä.
Vähät onkin, testasin ja sattu muuten ihan homona. Oiskohan siitä pari-kolme vuotta aikaa.
Nyt tulin uteliaaksi. Menitkö polvillesi kivusta? Kuinka nopeasti olosi normalisoitua sen jälkeen? Miltä se tuntui? Näitkö elämän vilisevän filminä silmiesi edestä? (..-tai no okei, unohdetaan viimeinen)

Olen kokeillut pippurikaasua joskus teininä kaverini kanssa ja muistan edelleen, että se kirveli silmissä aika tehokkaasti ja vei näkökyvyn hetkeksi. Onneksi myöskin helpotti kohtuullisen nopeasti kun huuhteli silmiä kylmällä vedellä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sain seuraavanlaisen kommentin Galleriaan laittamaani kuvaan: "Heh, en ookaan ennen törmännyt ylpeään isukkiin joka laittais nettiin kuvia lapsestaan. Äitien hommaa. ;)" Kävin miettimään, onko näin, mielestäni ei. Toinen asia on se, kannattaako nettiin laittaa vauvojen kuvia, pedofiilejä kun löytyy kaikkialta. Oman kuvan laittaminen on myös arveluttavaa, ettei vaan joku tunnista kadulla. :stop:
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ahistaa. Sain uuden koneen ja mikään ei toimi niinkuin pitäisi. Uusi näppiskin on liian kirkas ja sattuu silmiin. Elekää naurako - tämä on vakavamielinen ongelma :?
masa

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja masa »

Tsihih. IT-alalla huomaa joka päivä, ettei osaaa yhtään mitään:
Edellytämme sinulta usean vuoden työskentelyä isojen TCP/IP-verkkojen ja Windows NT/2000/2003/Active Directory -installaatioiden parissa. Ajan tasalla olevat Microsoft, IBM Lotus Notes tai Check Point sertifioinnit sekä mahdollinen MS SQL Server, MS Biztalk, MS Exchange kokemus ja/tai .NET sovellusarkkitehtuuriosaaminen sekä C# ohjelmointikokemus katsotaan sinulle eduksi. Myös Unix, Linux ja/tai VMS osaaminen on sinulle pelkkää plussaa. Tietoturva-ajattelu liittyy kaikkeen tekemiseen.
No joo.. Taidan vaan pysyä toistaiseksi nykyisessä duunissani... :vihelt:
1108

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Savannah kirjoitti:Nyt tulin uteliaaksi. Menitkö polvillesi kivusta? Kuinka nopeasti olosi normalisoitua sen jälkeen? Miltä se tuntui?
Tipahdin samantien, käteen sattui ja lihakset ei meinannut toimia jonkun 2h ajan, kylmä/jäätävä kipu/isku.

En suosittele.
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Jahas, kävin lääkärissä ja sain viikon sairasloman. Oli harvinaisen empaattisen oloinen lääkäri-setä (tai sitten onnistuin vain näyttämään tarpeeksi säälittävältä).
1108 kirjoitti: Tipahdin samantien, käteen sattui ja lihakset ei meinannut toimia jonkun 2h ajan, kylmä/jäätävä kipu/isku.
Alan uskoa, että kyseinen kapistus on ihan tehokas.
prosessi

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kävin tänään perhetuttujen luona kylässä esittelemässä mukelon. Olin ihan ehtinyt unohtaa, minkälainen ilmapiiri heidän kotonaan vallitsee, joten kokemus oli suorastaan pumpulinen. Sellaista erinomaista käyttäytymistä, johon edes oma äitini ei ihan kykene, vaikka onkin hyvin kasvatettu. Samalla tajusin, että miksi he ovat ystävystyneet vanhempieni kanssa. Äiti on selvästikin aina toiminut jonkinlaisena tulkkina isän ja heidän välillä, kykeneväisenä ymmärtämään molempia. Tosiasiassa kuitenkin isä on se henkilö, jonka suhteen he ovat olleet uteliaita, koska isä on niin täysin toista maata. Ilman äitiä tuo tutustuminen ei silti koskaan olisi onnistunut, tai ainakaan se ei olisi jatkunut ystävyytenä.
Bliss

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kuvittelenko mä vaan, vai oliko tuolla Suhteilu-osassa joskus Turn Off-ketju?
Tuli mieleen NIIN täydellinen turn off -ominaisuus, että se melkein pitäis tehdä julkiseksi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kimmen kirjoitti:^ Pyydä Masaa. Hän näköjään uittaa pensseliään yllättävissäkin paikoissa.
repskops :P
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti: Oman kuvan laittaminen on myös arveluttavaa, ettei vaan joku tunnista kadulla. :stop:
Ei kai se niinkään haittaa, jos joku kityläinen sut näkee, mut aattele jos ne duunissa sais tietää mimmosta huttua suollat tänne!(ok, past tense) Kiitos ja näkemiin!1
Perheellinen mies ja kaikkee! :twisted:
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:polvillesi
Uuuuh, yes mam!

Ei mulla ole kyllä yhtään mitään asiaa, miksi edes tulin tänne? Tai no joo, hyvä että tää pulju on taas pystyssä, vaikka en oikeastaan tiedä sitäkään. miksi se on hyvä asia. Joka tapauksessa, flunssan terä taittui jo viikonloppuna ja nyt pääsee taas urheilemaan, mikä on vaikuttanut yleiseen vireystasoon huomattavasti - siitäkin huolimatta, etten ollut erityisen flegmaattinen edes sairastaessani! Töissä jampoilla on hauskaa, kun seuraavat sivusta osittain säälittävästi myötähäpeillen SikaMika-souvia: älämölöä, ihmeellisen omituista ja hassua läpänheittoa! Mä olen päällikkö...
Savannah

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:polvillesi
Uuuuh, yes mam!
*Sadistista naurua*
Bliss

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Saas nähdä, minkä väriset hiukset mulla on 20 minuutin päästä :roll:
SikaMika

Re: Keskiviikko Vihdoinkin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:Saas nähdä, minkä väriset hiukset mulla on 20 minuutin päästä :roll:
Mä jännitän ihan samaa omieni kanssa. Epäilen kuitenkin, että ne tulevat edelleen olemaan tummanruskeat.
Vastaa Viestiin