PissakakkaTORSTAI!!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuolla tulee taas lunta... eikä loppua näy.
Jos olisin reipas ja kävelisin tänään kylälle.
Tulis tutustuttua samalla tohon uuteen ääs-markettiinki.
Katsotaan, mitä jaksaminen sanoo tunnin päästä, vai oisko vaan paras pysyä kotona.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ostettiin landelle Fiskarsin isoin kaupassa ollut halkaisukirves, jesta että se alkaa olla jo vaarallinen, uskalla huitoa täysillä.
Mullon isompi kuin sulla.
Ai mittasit viimeks kun nukuttiin viekukkain? :D
milli

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja milli »

omfl....

Kaikkea sitä suostuu tekemään kun on hullaantunut. Oon mitä ilmeisimmin lähdössä tänään lenkille. Viimekerralla jaksoin juosta noin 20 min .. jonka jälkeen olin aivan varma, että kuolen (ok, olin juuri ollut melkein pari viikkoa kipeä ennen sitä .. mutta en nytkään kyllä ole ihan terve). Nyt pitäisi sitten yrittää tehdä vaikutus nuoreen mieheen. Varmasti onnistuu jotkut hemmetin toppaumbrot päällä naaman värin mathatessa paloautoon.FUUUUUUUCK!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Mä en kyllä jaksa tuhlata aikaa treffeihin...
Oletkos ajatellut kolmestaan lähteä naisiin. Tresmolos Hornilos Cockelos, eli Niba & Gattaca & Homeboy. Voi sitä kiimasta kirkuvien naisten määrää!
Huolimatta tästä lannustuksen määrästä en luovu aiemmasta, huolimatta siitä että en ole yhtä horny kuin Homie, en yhtä komea kuin Gattaca enkä yhtä viisas kuin Enttu..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ostettiin landelle Fiskarsin isoin kaupassa ollut halkaisukirves, jesta että se alkaa olla jo vaarallinen, uskalla huitoa täysillä.
Mullon isompi kuin sulla.
Ai mittasit viimeks kun nukuttiin viekukkain? :D
No en olisi nukkunut jos olisin tiennyt että sulla on kirves messissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Tänään on Korni päivä. Kunnolla asiaankuuluvaa musiikkia. Sekosin Anttilan 2pack- CDtarjouksesta... Kornin lisäksi löyty myös Rage against the machine... nami. Takaisin kauppaan. Heti kun saan kaksi käännöstä tehtyä. Sitten voin palkita itseni levyillä ja viikonloppumatkalla Caribiaan! Ihquu!
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja saira »

Ihana loppu eilisellä! Tentin jälkeen kotiin pikaseen vaihtamaan vaatteet, sit teatteriin katsomaan tämä. Ja koska meillä vielä ensi viikon majaileva kummityttöni on työharjoittelussa lavastamolla, tulikin sitten loppuilta istuttua pomonsa ja esitykseen valot tehneen tyypin kanssa. Mahtavan rentoa juttua ja sanapeliä tällä porukalla Montussa. Lisäksi myös helvetin huonosti laulettua hevikaraokea taustamusiikkina... Okei, oli siellä pari hyvääkin...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Pyry-Matias

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

milli kirjoitti:...naaman värin mathatessa paloautoon.FUUUUUUUCK!
Tähän olen törmännyt muistaakseni jokaisen seurustelemani naisen kanssa ja muutoinkin. Miehiä ei oikeasti haittaa paskan vertaa, jos liikunnasta kirpoaa söpö puna tytön kasvoille.
masa

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:
milli kirjoitti:...naaman värin mathatessa paloautoon.FUUUUUUUCK!
Miehiä ei oikeasti haittaa paskan vertaa, jos liikunnasta kirpoaa söpö puna tytön kasvoille.
Juurikin näin. Sata kertaa paremman vaikutuksen teet pakkasen puremin poskin, kuin stockan hajuvesipuolen myyjiltä tutuin "pakkelia pintaan niin vanhakin näyttää nuoremmalta" -lookein.
milli

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja milli »

Kiitti pojat :D

Auttoi.. ja.. mua on vaan kiusattu aika paljon sen punaisuuden takia, siksi hermostuttaa.. paras yrittää vain olla tosi reipas.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve.

Joo, 1108 sitten avasi päivän. Että tallaista tällä kertaa.

Olkaamme hyvin tyytyväiset, eheheheehh!

TÄMÄ SA-vekkuli Poistuu VÄHÄN NIINKU pikaseen takavasemmalle! Pelkään tartuntoja!

SA
limassa mönkijä, kirkkauteen etenijä, lähellä ollaan!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Enttu

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kele ... aina kun selkänsä kääntää niin joku mainitsee nikkini jossain ihmeellisessä yhteydessä,en jaksa panostaa naisiin,pillu EI ole koko elämä

:twisted:
Duckzilla

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Enttu kirjoitti:en jaksa panostaa naisiin,pillu EI ole koko elämä
Liian hapokasta ei pysty, sanoi kettu?
Enttu

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Duckzilla kirjoitti:
Enttu kirjoitti:en jaksa panostaa naisiin,pillu EI ole koko elämä
Liian hapokasta ei pysty, sanoi kettu?
Mistään hapokkuudesta kiinni ole, mä saa naista siksi kun en kovin helposti päästä ketään lähelleni ... tytön pitäisi olla vähintään lievästi kehitysvammainen mitä itsekin olen vaikkei fyysisesti näy
Vihtahousu

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Enttu kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:
Enttu kirjoitti:en jaksa panostaa naisiin,pillu EI ole koko elämä
Liian hapokasta ei pysty, sanoi kettu?
Mistään hapokkuudesta kiinni ole, mä saa naista siksi kun en kovin helposti päästä ketään lähelleni ... tytön pitäisi olla vähintään lievästi kehitysvammainen mitä itsekin olen vaikkei fyysisesti näy
Toivovottavasti joskus löydät itsellesi vastakappaleen, ihan helppoa tuskin tulee oleen. Sori jos juttuni sätissä loukkas, ei ollut tarkoitus.
masa

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Enttu kirjoitti: mä saa naista siksi kun en kovin helposti päästä ketään lähelleni ... tytön pitäisi olla vähintään lievästi kehitysvammainen mitä itsekin olen vaikkei fyysisesti näy
Äläs nyt poika pehmosia puhele ja luovuta. Jos FinMonstalla natsas, niin miksei sullakin?
Enttu

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

masa kirjoitti:
Enttu kirjoitti: mä saa naista siksi kun en kovin helposti päästä ketään lähelleni ... tytön pitäisi olla vähintään lievästi kehitysvammainen mitä itsekin olen vaikkei fyysisesti näy
Äläs nyt poika pehmosia puhele ja luovuta. Jos FinMonstalla natsas, niin miksei sullakin?
Joo on mulla aikaa ...
isohaara

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

masa kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
milli kirjoitti:...naaman värin mathatessa paloautoon.FUUUUUUUCK!
Miehiä ei oikeasti haittaa paskan vertaa, jos liikunnasta kirpoaa söpö puna tytön kasvoille.
Juurikin näin. Sata kertaa paremman vaikutuksen teet pakkasen puremin poskin, kuin stockan hajuvesipuolen myyjiltä tutuin "pakkelia pintaan niin vanhakin näyttää nuoremmalta" -lookein.
Truu dat! Tuo on sitä luonnollisuutta, joka kolahtaa lujaa (ainakin tähän) mieheen.
isohaara

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Joskus sitä vaan tuntee olevansa palkankorotuksen ansainnut - tosin olen sitä tyyppiä kyllä, että intissäkin olisi pitänyt saada puoli kuuden herätyksestä kuntsari...

Kuitenkin ihan njees päivä töissä, kun iltapäivän audienssi tilintarkastajan kanssa oli se rennoin hetki. Vitun puolisakemanni pilkunnussija ja päivän helpoin rasti. :(
milli

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja milli »

isohaara kirjoitti: Truu dat! Tuo on sitä luonnollisuutta, joka kolahtaa lujaa (ainakin tähän) mieheen.
En mä nyt pelkää olla luonnollinen sen kanssa. Siitä se siis kans tykkää minussa, kun sen mielestä en tarvitse turhia pakkeleita naamaan. Mä vaan muutun oikeasti punaiseksi =) Ehkä mä päsen siitä yli.
Bliss

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti: Mut eiks se tunnu friikiltä jos mies tuo kukkia ensitreffeille?
No EI! Se on söpöä ja kohteliasta, ja ainakin mieleenpainuvaa.
Eikä niitä kukkia tarvitse olla viittäkymmentä, yksikin riittää ;)
Vihtahousu

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti: Mut eiks se tunnu friikiltä jos mies tuo kukkia ensitreffeille?
No EI! Se on söpöä ja kohteliasta, ja ainakin mieleenpainuvaa.
Eikä niitä kukkia tarvitse olla viittäkymmentä, yksikin riittää ;)
Hommasin yhden ison valkoisen ruusun 8)
1108

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Päivän tyrskähdys:

Kuva
ninnithequeen

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi reps.
Vihtahousu

Re: PissakakkaTORSTAI!!!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:Päivän tyrskähdys:
LoL-Poks xD xD xD xD xD
Vastaa Viestiin