Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vihtahousu kirjoitti:Noh, tavallaan oli ja tavallaan ei. Juteltiin kaakunan kanssa toisen kerran fiiliksistä ja oltiin kummatkin sitä mieltä että ero oli mahdollisesti hyvästä, mutta vielä parempi oli palata yhteen koska eron syyt oli aika hepposet ja kummatkin kuitenkin haluaa olla yhdessä.
Ihkuu nuorta rakkautta :h: Ihan sydäntä lämmittää! Tsemppiä teille!
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juu siis viime yöstä. Ihan hirviää kun hauva pitänyt sellaista ihme pökkerövalitusta ja ulinaa puol yötä ja olen mm. puoli neljän aikaan koettanut tarjoilla sille sohvalle kermaviiliä kun ajattelin et jos olis nälkä. Ei kelvannut, mutta nyt siis selvitty aamuun asti ja haukku on vähän virkeämpi jo. Suostui syömään pienen annoksen gourmet-aamiaista ja joi vettä. Kohta lähdetään ulos koettamaan koipien pitävyyttä.

Paremmalta siis näyttää :)
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:yhdessä.
Ihkuu nuorta rakkautta :h: Ihan sydäntä lämmittää! Tsemppiä teille!
Kiits :) Olin muuten sen ruusun ansiosta melkein saada kukkavapautuksen vuodeksi, mutta sitten se peruttiin koska niitä tahdotaan lisää... almoust had it!!! damn!
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi vittu että mua vanhaa henkeen ja vereen Muppet-fania ottaa nyt päähän. Se ei TODELLAKAAN ole Animal, Betty! MURRRRRR :kele:

Tuo on niitä ihan ekoja sketsejä Muppettejen alusta, löytyy hyllystä DVD-boksilta, ekalta tuotantokaudelta vuonna 1976. Perkele. (ja jää muuten päähän soimaan)

Huomenii, olipa virkistävää nukkua melkein kymmeneen, jösses! Jaksaapahan Emmerdalen ja Heartbeatin jälkeen siivoilla reippaasti.

Mitähän ruokaa tänään? Jotain lihasuikaleista. Ideoita? Riisiin ja lihasuikaleisiin ollaan kuulemma jo kyllästytty..
Duckzilla

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vihtahousu kirjoitti:Ootko näkemässä sun eilistä deittiä uudestaan?
Juu, kyl maar hän haluu nähdä uudestaankin vielä. :)
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Laitoin SATS:lle palautetta luokattoman huonosta asiakaspalvelusta, jota kohtasin soiteltuani heille rahojeni perään. Olivat nimittäin suoraveloittaneet tililtäni jonkun toisen kuukausimaksut... Lainasin siis heille korottomasti rahaa, mutta arvatkaapa montako pahoittelua tai anteeksipyyntöä sain? Tai soitettiinko minulle takaisin niin kuin oli sovittu? Tai kestikö asian selvittämisessä useampi päivä, mukaan lukien viikonloppu joka tunki välin?

Hmmm... Nyt kun pääsin valitusmoodiin, niin pitäisköhän tehdä keissi siitä, että koska työmatkan takia jouduin vaihtamaan valuuttaa, hävisin kurssimuutosten takia n. 7 euroa parissa päivässä. Kuka sen mulle korvaa, kysyn vaan! Lontooseen kun on pakko varata paikallisia pähkinöitä mukaan, ovat kerpeleet niin keskiajalla ettei useissa takseissa käy luottokortit.

Killing spree!
Viimeksi muokannut BettyB., 16.11.2007 12:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

koko ajan lennossa,eilen oopperassa,tänä iltana teatteriin ja
la muuten vaan muuta ohjelmaa :P

Kele eihän tää nyt käy kun jää niin vähän aikaa kitistä :lol:
ninnithequeen

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hehe, tässä teille parasta Muppettia: http://www.youtube.com/watch?v=r395r7V7hjo

Kattokaa loppuun asti, sinne ilmestyy yks Ninniki :lol:
Duckzilla

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Puhumattakaan Ruåzalaisesta Kokista:
http://www.youtube.com/watch?v=sY_Yf4zz-yo
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duckzilla kirjoitti:
1108 kirjoitti:
prosessi kirjoitti:jos sitä katsoo vaaleanpunaisten silmälasien läpi.
Mie en juo Cosmopolitaneja.
... mutta luet?

Huomenta. Kohta on sählyä jee. Sitten menen ostamaan hapankaalia.
Hyyii eilen aamulla wanha venäläinen pariskunta(mahdollisesti etnisiä inkeriläisiä) matkusti metrossa ja haisivat hirveän kauhealle hapankaalipierulle! :shock: :lol: 8)

Tapahtumia oli osin sanoin kuvaamaton, en ihmettele että Pajusen herkkänenäiset ja rikkaat ystävät haluavat lisää parkkitilaa keskustasta ja leveämmät kadut SUVeillee? Onhan Helsingin keskustasta aivan aiheetta erotettu kaistaa tiestä jalankulkijoille ja pyöräilijöille! Pajusen Jussi se .. ärsyttävä kääpiö vielä kaiken lisäksi.
BettyB. kirjoitti:
Killing spree!
Ihan oikeesti, käy vaan sellasissa paikoissa jossa saat arvollesi sopivaa palvelua? Oletko jo koettanut Bläk-klubia?
Minusta nimessä olisi pitänyt olla P B:n sijaan, Jenni ei sitten onnistunut juntteilemaan oikein huolella? Hänellehän on puoliksi ruotsalainen sukunimi kylläkin
Pyyhin Netikettiin..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihtahousu kirjoitti: Juteltiin...
Ihanaa, onneksi olkoon! Liikuttaa, kaunista.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Melnais kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Juteltiin...
Ihanaa, onneksi olkoon! Liikuttaa, kaunista.
Laitoitko itse?
Pyyhin Netikettiin..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Niba kirjoitti: Laitoitko itse?
Mitä? Mihin? Kerran koitin laittaa ruusun hampaiden väliin silleen niinq viettelevästi, tuloksena ammottava avohaava alahuulessa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Savannah

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Näin yöllä unta Antonio Banderaksesta enkä todellakaan tiedä miksi. Unessa kyseinen heppu oli ollut naimisissa ystäväni äidin kanssa, joka muistuttaa olemukseltaan Melanie Griffithiä. Puhuin Banderaksen kanssa puhelimessa ja mietin mielessäni, että hänellä on kamala aksentti. Nyt meni julkkisunineitsyys ja vielä Banderaksen takia. Kamalata :oops:
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Juteltiin...
Ihanaa, onneksi olkoon! Liikuttaa, kaunista.
Kiitos :D Olo on kuin pilvissä. Olen sitä mieltä ettei arvokasta viikonpäiväketjua saisi sabotoida vaaleanpunaisilla ajatuksilla liikaa ettei toimistossa työtä tekevän ihmisen päivä mene sekaisin, mutta tänään teen poikkeuksen, lisään vielä pätkän hänen blogistaan (äärimmäinen siirappivaroitus), oli sen verran ihkua eilen:







"Jalat oli ihan hyytelönä. Ois tehny mieli sanoa vaan heti että voitko tulla takaisin, mutta piti puhua ensin. Sittenkin oli tosi vaikea saada sanottua että olen tehnyt virheen, voidaanko vielä yrittää. Oli melkein yhtä vaikeaa kuin eroaminen.

Se pyys mut viereen istumaan ja kylläpä oli ollut kylmä kun en ollut siinä kainalossa. Tuntui oikealta olla siinä. Sit se esitti että on pudottanut jotain, ja tempas pöydän alta kukan. Hullu sellainen nainen joka ei siinä vaiheessa sekoaisi. Tai en tiedä muista, mutta kyllä se mulle ainakin toimi, ehdottomasti oikea siirto. My man's the man. x)"
Stinky

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Ihanaa Vihtis! Mulla tuli ihan kylmät väreet. :h:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti:








Se pyys mut viereen istumaan ja kylläpä oli ollut kylmä kun en ollut siinä kainalossa.
Ei voi olla totta, ihan tajuttoman söpöä. Sitäpaitsi aivan mahtavasti sanottu toi lainattu osuus.
Siirappisuus perjantaina kunniaan!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mie löysin jotakin hienoa: http://www.myspace.com/nemhainband

Kiskovat niin maan perusteellisen hienosti Misfitsin - Die die my darling. Ja ei emäntien ulkonäössäkään mitään vikaa ole.

Ja osanottoni D, varo ettei sulle käy niinkuin kävi mulle.
Rouva Numba

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

1108 kirjoitti:Ja osanottoni D, varo ettei sulle käy niinkuin kävi mulle.
Kyllä nuo miehet sitten vaan on niin ihkun romanttisia.
Ja Dee, äärimmäisen ihana juttu! Aim veri häpi foor juu.

Jouluvalot viritelty parvekkeelle, ensimmäistä kertaa tänä syksynä toivon että tulisi pimeä niin näkis miten hienot ne on.
Kyllä naapurit vaan mahtaa olla nyt megakadeja.

Kohta kaupungille, saa nähä monennenko rättikaupan jälkeen isäntä vetää käsijarrua.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Laitoin Cityn galleriaan uuden kuvan, tässä iloksenne näytteet kaksilahkeisten älykkyydestä, eli kootut pikaviestit:

Tänään 00:39 • haluu nähdä kuis hyvin nuo pitsi hipsterit istuu siun peppuun

Tänään 00:56 • Perse on soivan muotonan ;)

Tänään 01:00 • Moikka ! Mitäs Patzille kuuluu tähän aikaan päivästä ???

Tänään 01:06 • Hei beibi, mitäs sun iltaan?=)

Tänään 09:19 • patz, on myös joidenkin autojen avaimissa käytettävä pii-siru joka tunnistaa avaimen ja kytkee ajonestolaitteen pois...? Eikös.. Hauskaa alkavaa talvea!!!

Tänään 11:13 • Hello. What is an assbook? At least you have a sexy ass ;)

Tänään 11:37 • Kaunis ;=) ja aikas seksykin...

Tänään 11:37 • Moi! Mitä kuuluu? ;)

Tänään 11:51 • haluu nähdä myös molemmat pakarat ja pepun vaon :=) t.pikkupervo

Tänään 13:03 • Haluaisin olla kuolaava runkkarisi...maksava runkkarisi...

Tänään 13:03 • Red lips gloss...

Tänään 13:14 • Missä päin armasta Suomeamme asustelee moisia epäluuloisen ystävällisiä ihmisiä?:)


Mitä näille on syötetty?
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Mitä näille on syötetty?
Öh, varmaan sitä samaa, kuin persettään netissä esitteleville huomionkipeille naisihmisille?
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Mitä näille on syötetty?
Öh, varmaan sitä samaa, kuin persettään netissä esitteleville huomionkipeille naisihmisille?
Jep, jep.
Vihtahousu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Jes Jes, kiitokset kannan&osanotoista ja muista kommenteista, tänään on hyvä olla minä 8) Taidankin skipata punttiksen ja mennä suoraan kotia harrastamaan hyötyliikuntaa, on pari viikkoa jäänyt reenit väliin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vihtahousu kirjoitti: Taidankin skipata punttiksen ja mennä suoraan kotia harrastamaan hyötyliikuntaa, on pari viikkoa jäänyt reenit väliin.
No, nyt oon kyllä skidisti kateellinen, toi on hyötyliikuntojen aatelia. (Tämä EI kuitenkaan tarkoita sitä, että aikoisin tehdä firman pikkujouluissa jotain typerää.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Jep, jep.
No sori vaan, mut mä en ole ikinä oikein ymmärtänyt, miksi joku haluaa esitellä suolojaan netissä? Ymmärrän moisen käytöksen 16vuotiaalta kasvukipuiselta pissikseltä, mutta en aikuiselta naiselta.
Vastaa Viestiin