Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Hmm... taidan laittaa galleriaan tissi- ja pyllykuvan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tässä vähän aikaa sitten otettu kuva siitä, kuinka suomalaiset jonottaa Alkoon :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=R ... d=70496101
Mä en tunnista sua tästä kuvasta? :wink: :lol:
Meinasin vinkata ukolle, että kipase Alkon kautta, mutta enpä taidakaan. Se ei pääsis ikinä kotio asti :D
Malmillakin on Alko auki, mal-milaiset on vaan juopompia ja mustalaiset täydentää pimeitä varastojaan, onkohan siellä ostorajoituksia Alkossa?
Noh, mulla ei oo ongelmaa, saavat pitää kiinni ens vuodenkin eikä viina pääse loppumaan! :lol: :lol: Ei oo ees puolen vuuen palkkaa viinoissa kii, kun on halvalla hankkinu alennuksesta.

Hmm, ehtiiköhän Hunis nyt olemaan Elpan tykönä enemmän??
Viimeksi muokannut Niba, 16.11.2007 16:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Hmm... taidan laittaa galleriaan tissi- ja pyllykuvan.
Laita ihmeessä :h:
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hmm... taidan laittaa galleriaan tissi- ja pyllykuvan.
Laita ihmeessä :h:
Minäkin kannatan ajatusta. Omistani en kyllä kehtaa kuvia laittaa, mutta olen hengessä mukana.
NuoriDaavid

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hmm... taidan laittaa galleriaan tissi- ja pyllykuvan.
Laita ihmeessä :h:
Minäkin kannatan ajatusta. Omistani en kyllä kehtaa kuvia laittaa, mutta olen hengessä mukana.
Minäkin olen :jouden:
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ooh, ootte ihkuja! *kierii huomiossa*

En vaan viitsi laittaa aina niitä samoja, joten otan viikonloppuna uusia kuvia! Vai tuliskohan joku kuvaamaan... *vink vink*

Sain muuten just pullon shampanjaa, oon siis selkeesti aika ihku! Ja vielä mun lempparia, eli valkosta leskeä! Kyllä ne pojat tietää...

Ja nyt leffaan, tui tui!
Enttu

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Onnea Mojolle perheenlisäyksestä,Vihtikselle naisen kellistämisestä ja
Xibelle palkankorotuksesta :) :h: :wink:
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

:h:

En kuollut eilen juostessa... muutenkin aivan :h: ... tyylilleni uskollisena en kuitenkaan voi uskoa, että tätä onnea riittäisi kauhean kauaa, mutta jos vaikka yrittäisin keskittyä tähän hetkeen.

Illalla tule taas seuraa. Voisin yrittää esittää kunnon kodinhengetärtä ja siivoilla kämppää ja laittautua nätiksi ja pehmoiseksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Hmm... taidan laittaa galleriaan tissi- ja pyllykuvan.
Laita ihmeessä :h:
NUUH!
Sit levityskuva kans! jos Alkaa levittelee kuvia!
Kitinään tulee maanvyörynä uusia jäseniä! OK!
BettyB. kirjoitti:Ooh, ootte ihkuja! *kierii huomiossa*

En vaan viitsi laittaa aina niitä samoja, joten otan viikonloppuna uusia kuvia! Vai tuliskohan joku kuvaamaan... *vink vink*

Sain muuten just pullon shampanjaa, oon siis selkeesti aika ihku! Ja vielä mun lempparia, eli valkosta leskeä! Kyllä ne pojat tietää...

Ja nyt leffaan, tui tui!
Joo, sopii mustalle leskelle?

Ja sitten jos mua lykästäisi, niin te olisitte viimeset jotka tietää! :wink:
Viimeksi muokannut Niba, 16.11.2007 17:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi ei, teillä on ollut aivan ihana päivä!

Vihtis - love love love :h: IhQuDaa! Halit molemmille!! (Mä tiesin)

Xibe - onnea! Mä tahron kans.

Mojo - mulla sama kuvaus edessä maanantaina, katsotaanko rupeaako mies itkemään ;) Paljon onnea :h:

Geetz - :h: Ihan muuten vaan, IhQ.

Perskeikkeles mikä viikko takana! *whew* Painettu 10-12h päiviä pomon kanssa kahdestaan; tuli tiistaina niin iso huostaanotto ettei meinannut resurssit lihasvoimat riittää :shock: Flunssa päällä; eli kurkku kipeä, lämpöä vähän ja veto vex.. Onneksi ei ole kuin viikonloppu töitä, ja sitten mooonta vapaata..

VITTU MÄ RAKASTAN TEIT KAIKKIIIII!!! JEEEEEEE!!!!! *mosh* "Pitkäkuumakesä"
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Ooh, ootte ihkuja! *kierii huomiossa*
:P Tuosta tuli aivan mieleen kissat ja kissanminttu.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mustaenkeli kirjoitti:Mä ku kuvittelin tässä käyväni vielä kirjastossa, Kelassa ja postissa... kävellen 1,5km suuntaansa. Ei onnistu. Ellen halua synnyttää tuonne kylän raitille.
Onnistuinpas! Hiljaa, hitaasti vaappuen kuin ankka... :cheer:
Enkä edes synnyttänyt pitkin kyliä. Nyt on ehkä toivoa saahakki Kelalta rahaa. Joskus. Meiän uus S-marketti on mielettömän ihQ! Rakastan.
Nyt voi hyvällä omalla tunnolla maata noitten koulukirjojen kanssa koko viikonlopun jalat ristissä ja hoitaa noi viimisetki hommat pois. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vittu että oon laiska ja vetämätön... Täällä olis miljoona asiaa mitkä pitäis tehdä. Ja haluisin nyt saada aikaseksi valmistella miehelle kivaa kotiintuloa. Potkaiskaa joku mua perseelle ja lähettäkää pikana mad crockia!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
isohaara

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Työviikko loppui ylänuottiin - alan osata tän "toimistopolitikoinnin" - isän kanssa huomenna jouluostoksille ja täksi illaksi tuli vellikutsu. Johtaispa nyt jonneen... :pliis:
Duckzilla

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huh. Nyt on siivonnan likaisin osuuus ja ruoka-aineksien osto suoritettu. Aika rauhoittua. Jaha, kohta onkin jo aika mennä nukkumaan.

All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
All work and no play makes me a very dull boy.
(jne)
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Koirapotilas voi pikku hiljaa paremmin. Ei enää itke ja on hyvinkin nälkäinen. Väsynyt kyllä vielä, nukkuu paljon, eikä jaksa juuri lenkkeillä.

Muuten, jostain syystä minusta on aina ollut yhtä ihastuttavaa katsoa kun koira syö hyvällä ruokahalulla. Hyvänä kakkosena tulee katsella kun mies syö. Sanonkin sille aina, että ihanaa katsoa kun laiha ihminen syö (vaikkei se nyt varsinaisesti laiha ole, mutta sellainen hoikanpuoleinen kuitenkin). Onko minulla sittenkin joku syömishäiriö, vai miksi minua kiinnostaa katsella kun toiset syövät? Omista syömisistäni en niin jaksa kiinnostua.
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Muuten, jostain syystä minusta on aina ollut yhtä ihastuttavaa katsoa kun koira syö hyvällä ruokahalulla. Hyvänä kakkosena tulee katsella kun mies syö.
Sehän on se varmin tapa tarkistaa, että kaikki on kunnossa, erityisesti eläinten suhteen. Olen aina käyttänyt sitä keinoa, esimerkiksi jos epäilen jonkin eläimen olevan sairas, että tarjoan jotain hyvää ruokaa, ja jos ruoka uppoaa, ei minun tarvitse olla panikoimassa eläinlääkärikäyntien suhteen.
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Muuten, jostain syystä minusta on aina ollut yhtä ihastuttavaa katsoa kun koira syö hyvällä ruokahalulla. Hyvänä kakkosena tulee katsella kun mies syö.
Sehän on se varmin tapa tarkistaa, että kaikki on kunnossa, erityisesti eläinten suhteen. Olen aina käyttänyt sitä keinoa, esimerkiksi jos epäilen jonkin eläimen olevan sairas, että tarjoan jotain hyvää ruokaa, ja jos ruoka uppoaa, ei minun tarvitse olla panikoimassa eläinlääkärikäyntien suhteen.
No joo, pitää tietysti paikkansa, mutta jotenkin silti vaan niin mukavaa, että katselen yleensä aina vierestä enkä tyydy vaan heittämään ruokakuppia eteen. Ja entäs sitten se miehen syömisen kyttääminen? Tapa varmistaa että mies on kunnossa?

Vatsakipupotilaiden kanssa on muuten niin, että jos ruoka maistuu, on erittäin epätodennäköistä että kyseessä olisi mikään akuutti tilanne. Kätevää.
prosessi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Olen aina käyttänyt sitä keinoa, esimerkiksi jos epäilen jonkin eläimen olevan sairas, että tarjoan jotain hyvää ruokaa, ja jos ruoka uppoaa, ei minun tarvitse olla panikoimassa eläinlääkärikäyntien suhteen.
No joo, pitää tietysti paikkansa, mutta jotenkin silti vaan niin mukavaa, että katselen yleensä aina vierestä enkä tyydy vaan heittämään ruokakuppia eteen. Ja entäs sitten se miehen syömisen kyttääminen? Tapa varmistaa että mies on kunnossa?
Tapa iloita siitä, että kaikki on kunnossa, sanoisin.
Vatsakipupotilaiden kanssa on muuten niin, että jos ruoka maistuu, on erittäin epätodennäköistä että kyseessä olisi mikään akuutti tilanne. Kätevää.
Juu.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

prosessi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Ooh, ootte ihkuja! *kierii huomiossa*
:P Tuosta tuli aivan mieleen kissat ja kissanminttu.
Mjau!
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:No joo, pitää tietysti paikkansa, mutta jotenkin silti vaan niin mukavaa, että katselen yleensä aina vierestä enkä tyydy vaan heittämään ruokakuppia eteen. Ja entäs sitten se miehen syömisen kyttääminen? Tapa varmistaa että mies on kunnossa?
Tapa iloita siitä, että kaikki on kunnossa, sanoisin.
Saatat hyvinkin olla oikeassa.

Tykkään myös katsella nukkuvaa koiraa ja nukkuvaa miestä. Oletan, että jos olisi lapsia, niin kyttäisin myös niitä haltioituneena kun nukkuvat. Lasten syömisestä en niin tiedä, tällä lailla asiaan vihkiytymättömän silmissä näyttää lähinnä ikävän sottaiselta.
BettyB.

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Lasten syömisestä en niin tiedä, tällä lailla asiaan vihkiytymättömän silmissä näyttää lähinnä ikävän sottaiselta.
Kannibalismi lienee kaiken sottaisuutensa lisäksi laitonta?
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Zeb kirjoitti:Lasten syömisestä en niin tiedä, tällä lailla asiaan vihkiytymättömän silmissä näyttää lähinnä ikävän sottaiselta.
Ei lapsia saa syödä :shock:

No eiku vakavasti, sottaistahan se on, mutta ajattele se oppimisen ja oivaltamisen ilon kannalta. Sotkut voi aina siivota :)
Zeb

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Lasten syömisestä en niin tiedä, tällä lailla asiaan vihkiytymättömän silmissä näyttää lähinnä ikävän sottaiselta.
Kannibalismi lienee kaiken sottaisuutensa lisäksi laitonta?
:D Hyvä huomio tässä vaiheessa kun en ehtinyt vielä päästä itse asiaan!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

BettyB. kirjoitti:Hmm... taidan laittaa galleriaan tissi- ja pyllykuvan.
Mikä pettymys! Mihin ne katosivat?
Vastaa Viestiin