Lördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi että toi Dumis on söpö ku se on rakastunu :dream:
Bliss

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
aasi kirjoitti:Lapseni! Kohta te että enää tarvitse Kitinää! :cry:
Ai koska kaikki pariutuu ja tekee lapsia Kitinä jää ilman käyttäjiä?

Päivän vitsi...
Tulee uusi Kitinäsukupolvi. Kirjautuvat käyttäjiksi heti kun oppivat lukemaan ja kirjoittamaan... :roll:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Huomenta.

Pelipäivä tänään. Jos voitamma seura maksaa ottelua seuraavan saunaillan kaljat, jos häviämme, kustannamme virvokkeet itse. Eli jos on joskus ollut pakkovoiton paikka niin se on nyt!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mojo kirjoitti:Pelipäivä tänään.
Gut Luck, ottakaa voitto! :D Mää lähen kannustamaan härmää paariin heti töistä lähettyäni :hep: Suomi!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Lapseni! Kohta te että enää tarvitse Kitinää! :cry:
No hätä, esim minä ja homie pysytään täällä kuin kärpäset lantakasassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tiedättekö tunteen: kurkku ja keuhkot täynnä limaa; jos yskäiset, tiedät että tunnet jonkin repeävän ja raastavan osan keuhkoista pihalle. Ääni jonka päästät muistuttaa hevosta kiimassa. Joka kerta kun yrität siirtää limaa että saisit hengitettyä ilman rätisevää ääntä, sattuu niin saatanasti. Sitten kun kerrankin saat unen päästä kiinni, herätyskello soi vajaan tunnin päästä: TÖIHIN! Mittaat kuumeen, 37.2, ei tarpeeksi. Pakottaudut juomaan kuuman kupin teetä kun samalla tuntuu siltä että elefantti istuu rintalastasi päällä. Mies hinkuu suihinottoa, ei oo ei tuu. Päätät työpäivän päätteeksi hakeutua päivytykseen, just in case. Keuhkokuume tästä vielä puuttuisikin; pitää ajatella pikkuistakin.

:?

Hyvää huomenta vaan kaikille. Ja mä kun ajattelin illalla juhlistaa suomen murskavoittoa, mutta taidan istua lekurilla sen ajan.. Olispa siellä edes telkkari..
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ihan mahdottomalle tuntuu keskittyä mihinkään. Voitin muuten eilen Trivial Pursuitin heads-upissa! Ihan hyvin kun vastustaja paljon kultturellimpi kuin minä :D Bilsan kyssä meni joku 15 kertaa putkeen puihin, lopulta enää jaksanut sitä pelata. Metallican dokkariakin tuli kateltua ja ihan vitusti keskusteltua Ulrich:sta ja tultiin siihen tulokseen että se kaveri on epävarma itsestään.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti: No hätä, esim minä ja homie pysytään täällä kuin kärpäset lantakasassa.
En tunnusta enää teitä omikseni!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:keskusteltua Ulrich:sta ja tultiin siihen tulokseen että se kaveri on epävarma itsestään.
.... siinä jätkässä häiritsee järkyttävästi se, että se yrittää VÄKISIN vääntää jenkkiaksenttia, oikein vääntämällä vääntää.. loppupeleissä se kuulostaa tanskalaiselta joka yrittää puhua jenkkiläisittäin; kauhea pätemisen tarve. Eikö se tajua että se on naurettavaa, varsinkin kun se on jo stara? Mun on jostain syystä pakko aina huomauttaa jos joku lausuu jotain väärin tai laittaa englanniksi sanoja väärään järjestykseen tmv. En tiedä miksi :roll: Ärsyttää joskus itseänikin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:keskusteltua Ulrich:sta ja tultiin siihen tulokseen että se kaveri on epävarma itsestään.
.... siinä jätkässä häiritsee järkyttävästi se, että se yrittää VÄKISIN vääntää jenkkiaksenttia, oikein vääntämällä vääntää.. loppupeleissä se kuulostaa tanskalaiselta joka yrittää puhua jenkkiläisittäin; kauhea pätemisen tarve.
Joo kyllä se aksentin hakeminenkin näkyy, vaikkei siihen paljoa kiinnitetty huomiota. Kehon kieli siinä ihmisessä häiritsee mua ihan sikana, kaakuna taas sanoi ymmärtävänsä sitä paremmin kuin minä, ylläri! Mutta lüülen että sillä kaverilla on aikoinaan ollut kova pätemisen tarve joka on sitten jäänyt sille pysyväksi osaksi persoonaa, sen luulisi olevan raskasta.
Tosin isoilla staroilla nyt saattaa olla raskasta miljoonalla muullakin tavalla jolloin ehkä pienimpiiin henkilökohtaisiin asioihin ei ole tullut kiinnitettyä huomiota. Ulrichin olis pitänyt käydä terapiassa nuorempana jotta olisi saanut poistettua epävarmuuttaan joka nykyisellään paistaa hänen olemuksestaan vaikkei ehkä enää olekaan niin epävarma.
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Tulee uusi Kitinäsukupolvi. Kirjautuvat käyttäjiksi heti kun oppivat lukemaan ja kirjoittamaan... :roll:
http://www.city.fi/kuvagalleria/image.php?id=396597
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KÖH! Nyt mä oikeasti jatkan töitä, ei vaan jaksais millään liikkua...
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
Teräsmiehen kryptoniittisauva on sulanut?


http://galleria.city.fi/kuvagalleria/ku ... _large.jpg
Kysy Myltsiltä mitä tos on tapahtunu :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jos joku haluaa nähdä jotain hauskaa, niin tuolla ulkona on kolme poliisia juoksemassa yhden koiran perässä :D Pääsi autosta karkuun meidän pihalla, kävin itsekin sitä tsetse:ttämässä tuloksetta.. Tulin sisälle kun jepet otti auton avuksi.. Kuinkakohan pitkälle se on juossut?
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Kummatkin repee :D
Ihan vitun älykkäitä keskusteluja oli eilen <3
Mitä sä olet alkanut vetään?

Tämä homma alkaa nyt vaikuttamaan siltä että D pitää tulla hakemaan kyytiin viedä saunaan, juottaa sille kossua, näyttää Rambo I-III ja Die Hard I-IV, soittaa heviä ja syöttää makkaraa. Tuossahan on hyvä mies menossa aivan pilalle, jotakin on kohta tehtävä.

Ilmassa on selvät merkit teatterista, baletista ja musikaaleista. Ei helvetti, kohta se alkaa höpöttään verhoista ja uusista lasiesineistä hyllynreunalla.

Eikö kukaan teistä välitä yhtään? Mieshän on kohta muuttunut vikiseväksi muistoksi vanhasta itsestään!!! Nyt STOP!!!

*antaa punasen kortin*

Yritä nyt muistaa tämä:

"Nainen on biologinen ihme. Siinä on puoleksi koiraa ja puoleksi arkeologia.
Jos se ei hauku, se kaivelee menneitä."
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:Mitä sä olet alkanut vetään?

Ilmassa on selvät merkit teatterista, baletista ja musikaaleista. Ei helvetti, kohta se alkaa höpöttään verhoista ja uusista lasiesineistä hyllynreunalla.

Eikö kukaan teistä välitä yhtään? Mieshän on kohta muuttunut vikiseväksi muistoksi vanhasta itsestään!!! Nyt STOP!!!
Noh, kyllä tää tästä laantuu kohta. Enkä ikinä mistään baleteista sun muista turhuuksista tule lämpiämään. Tänään meen kattomaan jalista ja kittaan kaliaa paariin, kuhan töistä pääsen.

Kiitos kuitenkin välittämisestä :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Krapula. Onneks pystyn jotenkin kuitenkin liikkumaan ainakin jopa, ett pääkipu on vielä siedettävissä rajoissa näin ollen. Se on kuitenkin VARMA että mihinkään Sedun paikkoihin en mene enää IKINÄ. Eilen oli pakko ku pikkusisko pakotti.. Ja se olikin sitten se meikäläisen elämän Sedu-neitsyyden korkkaus. Aivan järkyttävää. Joku hiton Cabaret discotheque.. hyisssaatana! Järkyttävä paikka, järkyttävää porukkaa, järkyttävää "musiikkia"!! Ei ikinä enää! Oon kyl aika traumatisoitunut. Ja melkein oikein vihanen! Vttu. Kamalaa. Meen oksentaan. Ihan hukkaan meni hyvät kännit.
Hmmm, mulla ois punkkupullokin tuolla, mutta en mä taida voida raskia sitä korkata ku hanibeibe ostanu sen meille jouluks.. Surumielisyys iski, ja kuuntelen yhtäkkiä Charonia. Nyyh.
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Velat kuitattu. Mutta mikä ihmeen algeeria muhun on iskenyt, kainalot kutisee, vatsa kutisee, rinta kutisee ja vanha leikkausarpi kutisee. Menee hermo!
Eniveis, pitkästä aikaa täysin vapaa viikonloppu tehdä ihan mitä huvittaa. Taidan siivota ja urheilla, ellei kilpailevia tarjouksia ilmene. Ihana ilma!
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uijui, päivä parani just huomattavasti, koska Showtimelta tulee kohta Summer of Sam. Ihan loistava leffa! Kaffe käteen ja sohvalle pariksi tunniksi, nam.
Hermann Hoth

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti::hevikaraoke:

Mä joka päivä töitä teen ...
Mut et kuitenkaan mennyt 07:00, tai sitten on leppoisa aloitus. :D
1108

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Mutta mikä ihmeen algeeria muhun on iskenyt, kainalot kutisee, vatsa kutisee, rinta kutisee ja vanha leikkausarpi kutisee. Menee hermo!
Sulla on näitä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

1108 kirjoitti:"Nainen on biologinen ihme. Siinä on puoleksi koiraa ja puoleksi arkeologia.
Jos se ei hauku, se kaivelee menneitä."
*reps*
Tupa lämpiää pikkuhiljaa ja Zen Cafe soi. Pakkasta -12 ulkona.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meillä on uusi auto. Olen ihan fiiliksissä, vaikka mulla ei oo ees ajokorttia :o
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä se pää tulee kipeaksi vaikkei alkoholia nauttisikaan. Sähkötyökalu tippui puolestatoista metristä päähän, otin lukua muttei tullut tyrmäystä.

Kaupassa meinasi mennä hermo naiskuskeihin, jotka eivät tajua ettei parkki ruutuun pääse ennenkuin olen poistunut siitä. Kannattaa parkkeerata se itämainen maksalaatikko eteen ja sitten ihmetellä silmät pyöreinä miksen lähde ruudusta pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin