Lördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:Kaupassa meinasi mennä hermo naiskuskeihin, jotka eivät tajua ettei parkki ruutuun pääse ennenkuin olen poistunut siitä.
Ai että oikein naiskuskeihin? Mulla menee teihin v*tun idiootteihin mieskuskeihin hermo joka päivä!
Vihtahousu

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kuka korottaa? Mä voisin sanoa että mulla menee hermot konsernin uuteen ohjelmaan ja saksalaisiin pilkunnussijoihin jotka eivät tajua että jossei lähetä tietoa eteenpäin niin tuskin kukaan tulee hakemaan sitä rojua.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja more »

Pitäis useammin olla krapula, tuli nimittäin siivottua ja kaikenmaailman unirätit on partsilla pakkasessa luteita tappamassa, ens yönä nukutaan hyvin:)
Eilen bilistä, hävisin kun olen huono, ja kierros Tikkurilan sykkeessä, Hertas, Camel,Hertas,Calypso. Eläinkoe siis.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Bliss

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vttu. Heräsin päiväunilta 38,5 asteen kuumeessa ja olo on aika loistava :?
Ilmeisesti on tähtiin kirjoitettu, että mä vietän loppuikäni kaikki vapaat viikonloput yksin kotona.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Vttu. Heräsin päiväunilta 38,5 asteen kuumeessa ja olo on aika loistava :?
Ilmeisesti on tähtiin kirjoitettu, että mä vietän loppuikäni kaikki vapaat viikonloput yksin kotona.
Ööö... kokeile samaa töissä: yksin, kaikki viikonloput. Blääh, kyllästyttää. Onneksi lekuri soitti eilen ja ilmoitti että voin jäädä erityisäitiyslomalle koska haluan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti: Ööö... kokeile samaa töissä: yksin, kaikki viikonloput. Blääh, kyllästyttää.
Sulla on kotona ollessas yleensä edes juttuseuraa. Mulla ei. Olis ollut ihan kiva tänään vähän käydä tapaamassa ihmisiä, mutta kun ei... [/marina]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Ööö... kokeile samaa töissä: yksin, kaikki viikonloput. Blääh, kyllästyttää.
Sulla on kotona ollessas yleensä edes juttuseuraa. Mulla ei. Olis ollut ihan kiva tänään vähän käydä tapaamassa ihmisiä, mutta kun ei... [/marina]
Ota puhelin käteen ja soita ;) (paitsi tänään tosiaan.. partypooper)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ihan kuin kaikkia täällä vituttaisi tänään. Mua ei vituta yhtään. Sählyturnauksessa ropisi mukavasti pisteitä. Kolme matsia, kolme voittoa mutta vain kaksi hattutemppua. Viimeisessä matsissa sain tehtyä vain kaksi maalia. Hyvillä mielin hörpin tässä lonkeroa, kohta pitäisi lähteä keskustaan hakemaan kauden 2007 SM3-pokaalia jettiliiton palkintojenjakotilaisuudesta. Eihän tämä ollut itsekehua, eihän? :hail:
Älä löi! En ole hurrit!
bedlam

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

JESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!! Olipa jännäri.
Savannah

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Huonohko olo ja juuri tuli kutsu kaverin synttäreille. En tiedä pystynkö enää tänään hippailemaan, ottaa kunnon päälle tällainen :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

more kirjoitti:Pitäis useammin olla krapula, tuli nimittäin siivottua ja kaikenmaailman unirätit on partsilla pakkasessa luteita tappamassa, ens yönä nukutaan hyvin
Missä sä asut?! Tietääkseni vaatii parinkymmenen asteen pakkasen ja muutaman tunnin, että niissä räteissä mikään kuolee..

Itse en kyllä todellakaan ole pystynyt tekemään yhtikäs mitään, paitsi nukkumaan ja nuokkumaan. Vaikkakin tää kämppä on yks zagrebi, ahistaa. Aivan järkyttävä hävityksenkauhistus Olohko huono.. Pää kipee edelleen. Menisköhän sekasin, jos nappais yhden Panacodin..? Varmaan alkoholiakin saattaa vielä olla veressä kyllä.
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:
more kirjoitti:Pitäis useammin olla krapula, tuli nimittäin siivottua ja kaikenmaailman unirätit on partsilla pakkasessa luteita tappamassa, ens yönä nukutaan hyvin
Missä sä asut?! Tietääkseni vaatii parinkymmenen asteen pakkasen ja muutaman tunnin, että niissä räteissä mikään kuolee..
Hahaa, mä olin kommentoimassa ihan samaa :D


Aijai ku teköö sauna hyvää. Ja kylmä ykkösolut. Kohta lisää maksalaatikkoa puolukkahillolla ja sohvalle röhnäämään poliisisarjojen parissa. Ei voi kyl kauheesti keskittyä, kun lupasin pelata samalla muistipeliä likan kanssa. Pitää keskittyä siihen peliin, muuten neiti voittaa mut 6-0, oikeesti.
Bliss

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti:vaatii parinkymmenen asteen pakkasen ja muutaman tunnin, että niissä räteissä mikään kuolee..
Jep. 60--->-asteinen sauna on helpompi pöpöntappopaikka
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja more »

Niin jos ne haluaa tappaa, mä vaan kidutan niitä nyt kahdeksatta tuntia Vantaan raastavassa 5,6 asteen pakkasessa, että osa suostuu lähtemään suosiolla :)
Ja eipä ole paljoo mahdollisuutta sen jälkeen kun sulkevat tuon partsin remontin ajaksi, saunakin puuttuu :(

Äh, menitte pilaamaan mun lumehoitokeinot.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

more kirjoitti:Äh, menitte pilaamaan mun lumehoitokeinot.
Lohduttaudu sillä, että ainakin ovat raikkaat :)
prosessi

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aasi kirjoitti:Lapseni! Kohta te että enää tarvitse Kitinää! :cry:
Isi kulta, aikuisuus on aaltoliikettä, jossa välillä ollaan aikuisia ja välillä lapsia siellä aallonpohjalla. Onnellisia ne, jotka onnistuvat tekemään aikuisuudestaan yhden valtavan tsunamiaallon. Niitä on kuitenkin niin vähän, että Kitinää tarvitaan aina.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

more kirjoitti:Niin jos ne haluaa tappaa, mä vaan kidutan niitä nyt kahdeksatta tuntia Vantaan raastavassa 5,6 asteen pakkasessa, että osa suostuu lähtemään suosiolla :)
Täällä pakkanen vaan kiristyy. Ulkolämpötila näyttä tällähetkellä -16! :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ainiin, unohdin raportoida viime yönä näkemästäni tähdenlennosta. Säikähdin sitä niin että meinasin ajaa ojaan (taisin olla hieman väsynyt...). Edellisen kerran olen todistanut moista joskus teininä. Toivoin. Toivottavasti toteutuu.
ninnithequeen

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä säikähdän joka kerta tähdenlentoja. En tajuu miksi. Mutta muistan kyllä toivoa aina. Viimeksi näin toissapäivänä semmosen, kun yöllä kävin tupakalla. Ja säikähdin ja toivoin :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ensitunnelma uudesta asunnosta: täällä on ihan helvetin hiljaista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:Ensitunnelma uudesta asunnosta: täällä on ihan helvetin hiljaista.
Mihis sää olet yhtäkkiä muuttanut?? Asutko nyt ihan yksin tällä kertaa? :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti: Mihis sää olet yhtäkkiä muuttanut?? Asutko nyt ihan yksin tällä kertaa? :)
Tänne sun hoodseille. Apinatarha lopetti toimintansa; jäin, niisk, yksin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aasi kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Mihis sää olet yhtäkkiä muuttanut?? Asutko nyt ihan yksin tällä kertaa? :)
Tänne sun hoodseille. Apinatarha lopetti toimintansa; jäin, niisk, yksin.
Voihan itkut :) Noh, ylhäisessä yksinäisyydessäkin on puolensa. Mut tervetuloa vaan hoodseille! Mun ovelta näkyykin sopivasti oikeella Heinäkenkä ja vasemmalla Oluttupa.. :lol: eli ihan on meitsin mesta. Eeiii vaaa. Itse suunnittelen jo poismuuttoa tässä pikkuhiljaa..
Zeb

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Alkkohooli on lakannut maistumasta viime aikoina. Olen todennäköisesti sairas. Onkohan tämä ohimenevää?
BettyB.

Re: Lördag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Zeb kirjoitti:Alkkohooli on lakannut maistumasta viime aikoina. Olen todennäköisesti sairas. Onkohan tämä ohimenevää?
Ei raskaus ole sairaus, ja sekin yleensä helpottaa n. 9kk kuluttua.
Vastaa Viestiin