Paska maanantai! Jatkukoon!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Zeb kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Niba viittaa tässä omiin manboobseihinsa.
Sä voit tulla puristelemaan koska tahansa!
En mistään hinnasta, en ees tökkimään pitkällä tikulla, kiitos vain. Näin ne vaan mun kristallipallosta ja heitin sen roskiin kun en jaksanut enää katsella niitä. Muista sinä nyt kuitenkin ne tarpeeksi tukevat rintaliivit, urheillessa sitten sportit, sillä manboobseihin verrattuna vielä kamalampaa katseltavaa ovat ainoastaan roikkuvat manboobsit.
-

No on ainakin jotain laittaa niihin kun ei oo mitkään patalappuset. :lol: :lol: :lol:

Eip tainnu kattella hiljaiset waimot dokkaria?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan käydä shoppailemassa jotain töistä päästyäni. Elämä tai Astran korjausopas olisivat aika hyviä vaihtoehtoja.

Toisaalta voisi painua rautakauppaan, ottaa jotain etovaa maalia ja sutia keittiön seinät.

Tai viedä joku tyttö kahville, anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Niba kirjoitti: :laatta:
Kuulepas nyt, arvon verbaalioksentelija. Vaikka tuollaiseen vähämieliseen provoiluun, mitä Zebin ylle juuri heitit, olisikin yleisesti ottaen hyvä olla kokonaan reagoimatta, teen poikkeuksen tämän yhden kerran (koska uskon sinun kuitenkin olevan mieluummin mukava kuin kuvottava urpo).

Juttusi ovat viimeaikoina tuottaneet minulle niin pitkän yhtenäisen pettymysten sarjan, että olin jo aiemmin norannut sinut. Nyt Duckzillan kommentin johdosta sitten kurkkasin, mikä meininki siellä oikein tällä hetkellä on, ja vasta tämän seurauksena huomasin sinun yrittäneen saada minustakin jonkinnäköistä reaktiota (näin otaksun, vai onko itselläsi tarjota eriävää selitystä?).

Kuten huomaat: jos juttujesi taso laskee liian alas, joudut vastoin tavoitettasi aiempaa pahempaan ärsyketyhjiöön, kun entistä harvempi edes näkee mitä olet milloinkin näppikseltäsi päästellyt. Suosittelenkin lämpimästi laatutavoitekäyrän korjaamista jyrkän nousujohteiseksi. Jätä vaikka ne päiväkaljat silloin tällöin väliin (vai mistä ikinä typerehtimisesi johtuukaan).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Niba »

EveryWoman kirjoitti:
Niba kirjoitti: :laatta:
Kuulepas nyt, arvon verbaalioksentelija. Vaikka tuollaiseen vähämieliseen provoiluun, mitä Zebin ylle juuri heitit, olisikin yleisesti ottaen hyvä olla kokonaan reagoimatta, teen poikkeuksen tämän yhden kerran (koska uskon sinun kuitenkin olevan mieluummin mukava kuin kuvottava urpo).

Juttusi ovat viimeaikoina tuottaneet minulle niin pitkän yhtenäisen pettymysten sarjan, että olin jo aiemmin norannut sinut. Nyt Duckzillan kommentin johdosta sitten kurkkasin, mikä meininki siellä oikein tällä hetkellä on, ja vasta tämän seurauksena huomasin sinun yrittäneen saada minustakin jonkinnäköistä reaktiota (näin otaksun, vai onko itselläsi tarjota eriävää selitystä?).

Kuten huomaat: jos juttujesi taso laskee liian alas, joudut vastoin tavoitettasi aiempaa pahempaan ärsyketyhjiöön, kun entistä harvempi edes näkee mitä olet milloinkin näppikseltäsi päästellyt. Suosittelenkin lämpimästi laatutavoitekäyrän korjaamista jyrkän nousujohteiseksi. Jätä vaikka ne päiväkaljat silloin tällöin väliin (vai mistä ikinä typerehtimisesi johtuukaan).
Vautsivau kukas se sieltä tipahti? Itse EW. Suosittelen nyt kuitenkin ketjun lukemista vielä kerran. Minä jätän teidät pikkutissit ihan oman onnenne nojaan. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Niba kirjoitti:Minä jätän teidät pikkutissit ihan oman onnenne nojaan.
Nyt mä oon nähnyt luultavasti kaiken: Iso mies huutamassa täällä kahdelle naiselle että sillä on isommat tissit kun niillä :D Sano nyt vielä että sulla on nätimpi mekkokin ja että nypläät pitsiä paremmin niin EW:n kanssa itketään sitten yhdessä?
Hermann Hoth

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti:Mä katselen ihastuksissani ja koira taas täydessä raivoissa :D Ilmeisesti kaikki koirat vihaavat oravia?
Juu, olen nähnyt vastaavaa. Mutta koirissakin on kai eroja. Toinen hyppeli pitkin seiniä, kun ei päässyt oravan kimppuun (tosin se sitä kiinni saa kun kurre hyppää puuhun jne.) ja toinen ei juuri korvaansa lotkauttanut röhnöttäessään vieressä sohvalla (no oli kyllä muutenkin aika "peruslaiska" ajokoira). Molemmat siis katselivat samaa oravaa ikkunan läpi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Niba kirjoitti:Minä jätän teidät pikkutissit ihan oman onnenne nojaan. :wink:
Tästä ei nyt kyllä käy ilmi, kannattaako sut norata saman tien uudestaan vai ei. Mitä suosittelet?
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Juu, olen nähnyt vastaavaa. Mutta koirissakin on kai eroja. Toinen hyppeli pitkin seiniä, kun ei päässyt oravan kimppuun (tosin se sitä kiinni saa kun kurre hyppää puuhun jne.) ja toinen ei juuri korvaansa lotkauttanut röhnöttäessään vieressä sohvalla (no oli kyllä muutenkin aika "peruslaiska" ajokoira). Molemmat siis katselivat samaa oravaa ikkunan läpi.
No joo, mun koira ajaa ne puuhun ja jää puun alle haukkumaan. Kaverin vinttikoira sai kerran aukealla paikalla oravan kiinni kun ei ollut puuta mihin paeta, eikä ollut kuulemma kaunista katseltavaa. Orava oli yrittänyt epätoivoisesti puolustaa henkiriepuaan iskemällä talttahampaansa koiran nenään, huonolla menestyksellä valitettavasti. Luulen et mun koira söis myös oravat jos saisi kiinni. Ainakin se syö vapaana ollessaan myyrät ja päästäiset ja mä sitten yritän apinan raivolla ehtiä avaamaan koiran kitaa ennen kuin on liian myöhäistä. Välillä sieltä on joku vielä elossa juossut karkuunkin, mutta valitettavan usein kuitenkin koira on ehtinyt nielaista saaliinsa kokonaisena ennen kuin ehdin hätiin. Sitten on ollut kiva kun on saanut synnyttää niitä myyrännahkapusseja koiran peräpäästä. Voi tuska.
1108

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Norasin juuri itseni, åahoittelen jos tulee kirjoitusvirheitä. Ei nää korjata.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Iso mies huutamassa täällä kahdelle naiselle että sillä on isommat tissit kun niillä
No, ainahan yrittää sopii. Kylmä fakta nyt kuitenkin on se, että meillä on yhteensä enemmän tissejä kuin Niballa. Ja jos volyymilla aletaan kisata, niin persettäkin on allekirjoittaneella kuin poikavariksella (noinkohan se setäni vaimon käyttämä sanonta meni?). Sillä jos millä yhdet man boobsit tutisutetaan suohon alta aikayksikön.
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:
Niba kirjoitti:Minä jätän teidät pikkutissit ihan oman onnenne nojaan. :wink:
Tästä ei nyt kyllä käy ilmi, kannattaako sut norata saman tien uudestaan vai ei. Mitä suosittelet?
Eiköhän se ole ihan selvää. Jos jaksat katsella freak-showta ja oksupalloja niin et noraa, ellet, niin noraat. Tavallaan tää on kyllä pimeämpää kuin ne nelosen laatudokkarit.
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

EveryWoman kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Iso mies huutamassa täällä kahdelle naiselle että sillä on isommat tissit kun niillä
No, ainahan yrittää sopii. Kylmä fakta nyt kuitenkin on se, että meillä on yhteensä enemmän tissejä kuin Niballa. Ja jos volyymilla aletaan kisata, niin persettäkin on allekirjoittaneella kuin poikavariksella (noinkohan se setäni vaimon käyttämä sanonta meni?). Sillä jos millä yhdet man boobsit tutisutetaan suohon alta aikayksikön.
:D Freak-show siis jatkuu. Mistäs muuten tiedät ettei Niballa ole tavallista enemmän tissejä? Sekin on lääketieteellisesti katsoen mahdollista.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Zeb kirjoitti:Mistäs muuten tiedät ettei Niballa ole tavallista enemmän tissejä? Sekin on lääketieteellisesti katsoen mahdollista.
En vielä tiedäkään, mutta eiköhän totuus paljastu pikapuoliin (ellei sitten Niba halua jäädä tissien määrässä häpeälliselle kakkossijalle).
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

McJanne kirjoitti:Eikös yllämainittu noraaminen edellyttäisi niiden (kaikkien) tissejen näkemistä :C
Ei se edellytä muuta kuin et kypsyy. Niinkin on joskus käynyt, mut ei ihan vielä täällä päin.
Tix

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Tix »

EveryWoman kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Mistäs muuten tiedät ettei Niballa ole tavallista enemmän tissejä? Sekin on lääketieteellisesti katsoen mahdollista.
En vielä tiedäkään, mutta eiköhän totuus paljastu pikapuoliin (ellei sitten Niba halua jäädä tissien määrässä häpeälliselle kakkossijalle).
Luulen, että kukaan ei halua mitään lisäinformaatiota Niban anatomiasta. Epäilisin, että kivesten ja aivojen paikka ja sitä myöten koko ovat kuitenkin vaihtuneet normaaliin homo sapiens -urokseen verrattuna.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Reilun tunnin päikkärit takana. Onneks tähän on vielä mahdollisuus... kun yöt menee harakoille tuota sisäistä kaivinkoneen mylläystä kuunnellessa.
Vuorokausrytmi ihan hunningolla.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
BettyB.

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Suvinen kirjoitti:
swirl kirjoitti:En vaan koskaan saa tarpeeksi unta, minkä vuoksi näytän puusta pudonneelta vanhalta huuhkajalta suurimman osan ajasta.
Minust sä näytit enemmänkin semmoselta nuorelta pöllönpoikaselta :D
Ooh, oonki odottanu näitä analyysejä!! Saisko kaikista osallistuneista sellasen?? :]
Vihtahousu

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
swirl kirjoitti:En vaan koskaan saa tarpeeksi unta, minkä vuoksi näytän puusta pudonneelta vanhalta huuhkajalta suurimman osan ajasta.
Minust sä näytit enemmänkin semmoselta nuorelta pöllönpoikaselta :D
Ooh, oonki odottanu näitä analyysejä!! Saisko kaikista osallistuneista sellasen?? :]
Mihi osallistuneista? :roll:
Tänään on taas polvipäivä, tällä hetkellä kaikki sattuu ja mikään ole hyvin. Tuntuu kivalle, ihan kun kokoajan tulis kudosvaurioita lisää. Kaakuna ehdotti jotain kipunappeja mutta niitä aikasemminkaan ole tarvinnut tähän. 1/3 osa tiskeistä tiskattu, meen hoitaa kohta loput, huf huf.
BettyB.

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vihtahousu kirjoitti:Mihi osallistuneista? :roll:
Kitinän fb-tyttöjen salaiseen miittiin tietysti. Daah!

PeeAss: fb EI ole se mitä ensin ajattelit.
Vihtahousu

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

No olipas salaista, onneks en ole ääsbookissa. Tai voi olla että kohta olen, tahon kans jotain kauneusvinkkei, kait niitä siellä petriFB-miitissä jaettiin? Aiiniin se tiskaus...
Bliss

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ai niin. Suru-uutinen teille kaikille: Tämä täti taitaa sittenkin jäädä henkiin kuumetaudista. Lopettakaa bileet ja heti!
BettyB.

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Ai niin. Suru-uutinen teille kaikille: Tämä täti taitaa sittenkin jäädä henkiin kuumetaudista. Lopettakaa bileet ja heti!
Mä voinen sitten ilmoittaa ilouutisen. Tuulitunnelini on edelleen tukkeutunut ja sen johdosta taidan suorittaa itselleni lopullisen lobotomian sukkapuikolla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bliss kirjoitti:Ai niin. Suru-uutinen teille kaikille: Tämä täti taitaa sittenkin jäädä henkiin kuumetaudista. Lopettakaa bileet ja heti!
Kiitos parantumisesta, olen itse asiassa kateellinen kun ei tuo kuumekaan enää nouse entiseen malliin!
:?
Aiempaan tizzikeskusteluun vielä sen verran että olen syksyn käynyt punttisalilla kasvattamassa tizzejä, ehkä kohta viivalle Dollyn, vaan ei lampaan kanssa.. Miks niitten tizzien pitäisi olla rasvaa miksei ne vois olla vaikka, vaikka terästä? Niin mitäs teidän rinnanympärys on? Mulla on ainakin 114, keuhkoja ainakin puolet! Enkä voi mittää sille että Zeb unelmoi isotissistä...... miehistä? :wink:
BettyB. kirjoitti:Mä voinen sitten ilmoittaa ilouutisen. Tuulitunnelini on edelleen tukkeutunut ja sen johdosta taidan suorittaa itselleni lopullisen lobotomian sukkapuikolla.

Niin kauan kuin pururata on kuiva on vielä toivoa.

Olipa kerran..
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:Luulen, että kukaan ei halua mitään lisäinformaatiota Niban anatomiasta. Epäilisin, että kivesten ja aivojen paikka ja sitä myöten koko ovat kuitenkin vaihtuneet normaaliin homo sapiens -urokseen verrattuna.
Luulen että olet absoluuttisen oikeassa.
Zeb

Re: Paska maanantai! Jatkukoon!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No niin, anoppiehdokas kävi tuomassa mulle Tommy Hellstenin kirjoja. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Avoimin mielin ajattelin anyway vetäistä iltalukemukseksi.
Vastaa Viestiin