Devils Tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Numba

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Onnea Dumis! Onneksi fyysinen ja henkinen ikä on kaksi eri asiaa.

Upea päivä, aurinko taivaalla. Tarvittee lähteä ihmettelemään enemmän kunhan tästä jaksaa.
Joululomaan jäljellä enää nelisen viikkoa, jippii!
Sundance Kid

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Zeb kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Kulta :h:
Is this our beloved William? :h:
Mussukat!! Miten mä oikeasti muka pärjäisin ilman teitä?! :h: :h:
Zeb

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Sundance Kid kirjoitti:Mussukat!! Miten mä oikeasti muka pärjäisin ilman teitä?! :h: :h:
Niinpä! *räpsyttelee ripsiään* 8)
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Ihminen kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Kävin stadissa fysioterapeutilla tutkituttamassa vaivan ja sain siellä tehdyt pohjalliset jotka on poistanut polviongelmat. Onkohan ongelma nyt vain siirtynyt polvista muualle näiden pohjallisten takia?
Ei ollenkaan paskempi päättelyketju. Mietipä, että säären lihaksesi ovat tottuneet tekemään tietynlaisissa nivelkulmissa n vuotta ja yhtäkkiä tilanne muuttuu. Fiksuinta olisi kuormittaa vähemmän ja antaa kehon tottua muutokseen. Kai sait myös jumppaohjeet pohjalliset tehneeltä fysioterapeutilta?
Käyn kurist... kiristämässä lähetteen antaneelta lääkäriltä uuden lähetteen uusintatutkimuksia varten. En muuten saanut jumppaohjeitakaan, pelkästään pohjallisten hoito-ohjeet. :D
Älä löi! En ole hurrit!
Geetz

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Sundance Kid kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Kulta :h:
Is this our beloved William? :h:
Mussukat!! Miten mä oikeasti muka pärjäisin ilman teitä?! :h: :h:
Ja hei mua kans!!!11 Minä minä minä!!
Nimpparisuukkoja! 8)
Duckzilla

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Ihmettelin vähän tota telkkarissa pyörinyttä Aspirin -mainosta, jossa aerobic-tyttö sanoo "mutq ei mul pää särje, vaan jalat!", ja mainoslauseena oli että aspiriini vaikuttaa juuri siellä missä kipu on.

Siis täh. Tulehduskipulääkkeethän leviävät verenkierron kaikkialle elimistöön, ja myös vaikuttavat kaikkialla, mutta tottahan se vaikutus tietty tuntuu vain siellä missä sattuu. Meneekö joku tohon? Ajatteleeko joku että valkotakkiset tiedehenkilöt ovat laittaneet jokaiseen aspiriiniin täsmä-älyä jolla se aspiriini tietää laittaa sitä ytyä just sinne missä tuntuu? :?
Geetz

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Duckzilla kirjoitti:Ajatteleeko joku että valkotakkiset tiedehenkilöt ovat laittaneet jokaiseen aspiriiniin täsmä-älyä jolla se aspiriini tietää laittaa sitä ytyä just sinne missä tuntuu? :?
Tuskin. :D
Zeb

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Meneekö joku tohon? Ajatteleeko joku että valkotakkiset tiedehenkilöt ovat laittaneet jokaiseen aspiriiniin täsmä-älyä jolla se aspiriini tietää laittaa sitä ytyä just sinne missä tuntuu?
Mainonnan uhreja löytyy joka lähtöön. Elämän faktoja vaan.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Kimmen kirjoitti: Käyn kurist... kiristämässä lähetteen antaneelta lääkäriltä uuden lähetteen uusintatutkimuksia varten. En muuten saanut jumppaohjeitakaan, pelkästään pohjallisten hoito-ohjeet. :D
Joo nääs. Jos ajatellaan vaikkapa tällaista perinteistä lättäjalkaa, kun tämä lättä jalkaholvi kohotetaan, vaikuttaahan se kineettisessä ketjussa ylöspäin. Muutos ei perussilmällä ole nähtävissä mutta lihaksia se kuormittaa eri tavalla. Minä jaan sen mielipiteen eräiden tahojen kanssa myös siitä, että nämä pohjalliset ole varsinainen hoito vaan (pitkän kaavan) ensiapu ja tuki vaativammassa rasituksessa. Kyse ei ole siis vastaavasta avusta kuin amputaation jälkeisessä tilassa käytettävästä prosteettisesta korvikkeesta eikä näitä tulisi käyttää jatkuvasti vaan lihakset tulisi harjoittaa tukemaan biomekaanisesti fiksua asentoa. Tämä vaatii sitä jumppaa. En tiedä missä kävit mutta hyvissä alaraajaongelmiin erikoistuneissa paikoissa ne ohjeet annetaan aina.

Näin minä näkisin tämän näkemättä ja tietämättä mitään.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Hänen poikaystävänsä oli siellä... :oops:
Senkin roisto! Ei varattuja saa vokotella, ainakaan ilman aivan erityisen hyvää syytä. :p:
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Hänen poikaystävänsä oli siellä... :oops:
Senkin roisto! Ei varattuja saa vokotella, ainakaan ilman aivan erityisen hyvää syytä. :p:
Mutta kun hän vokotteli minua! Tää oli pelkkää due diligenceä, mistä sitä koskaan veteleekö jonkun parisuhde viimeisiään. Ja, sitä paitsi, itseni tuntien asialla pitää olla riittävän ajoissa. Fundeerausprosessiin kun on useammassakin tapauksessa mennyt niin paljon aikaa, että tyttö on ehtinyt livahtaa ensin vapaille markkinoille tullakseen uudelleen kaapatuksi sillä välin, kun olen itse mietiskellyt, pitäisikö nyt sitten tehdä jotain asian eteen vai ei. Mut joo, eihän tämä kauhean suoraselkäiseltä toiminnalta kuulosta. Ja förklaringar gör bara saken värre.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Mutta kun hän vokotteli minua! Tää oli pelkkää due diligenceä, mistä sitä koskaan veteleekö jonkun parisuhde viimeisiään. Ja, sitä paitsi, itseni tuntien asialla pitää olla riittävän ajoissa. Fundeerausprosessiin kun on useammassakin tapauksessa mennyt niin paljon aikaa, että tyttö on ehtinyt livahtaa ensin vapaille markkinoille tullakseen uudelleen kaapatuksi sillä välin, kun olen itse mietiskellyt, pitäisikö nyt sitten tehdä jotain asian eteen vai ei.
:rofl:

Näemmä olet itsetuntemuksessa siksi etevä, että turhaan minä sinua alan neuvoa. Näin aukikirjoitettuna suunnitelmasi vaikuttaa ihan pätevältä. Go for it!
Mut joo, eihän tämä kauhean suoraselkäiseltä toiminnalta kuulosta. Ja förklaringar gör bara saken värre.
Pöh. Moinen suorapuheisuus asiasta on suoraselkäisempää kuin mihin moni yltää koko elämänsä aikana, mutta senhän sinä jo tiesitkin.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti:Pöh. Moinen suorapuheisuus asiasta on suoraselkäisempää kuin mihin moni yltää koko elämänsä aikana, mutta senhän sinä jo tiesitkin.
Nyt et ole kyllä alkuunkaan objektiivinen. Saako nyt iskeä silmää? :wink: :wink: :wink: :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vanhalle kunnon Vihtahousulle, Dumikselle, tuomarille, onnittelut suteellisesti otat koko ajan kiinni! mutta kuitenkin!
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti::wink:
Apua! Olen i) sanaton, ja ii) hymiövalikoimakaan ei pelasta. Miten nyt tulee toimia?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Onnea valtavasti Vihtikselle!
Mäkin olin eilen viettämässä vähän yhtiä synttäreitä (nojaa, ainahan sitä syitä löytyy, jos haluaa siiderille), ja on taas ollu ilmeisen mielenkiintonen ilta, jos kännykkää selailee. :oops: Sitäpaitsi nyt oon kyllä taas niin poikki, että muistin juuri miks lopetin viikolla sekoilun.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
Vadim kirjoitti::wink:
Apua! Olen i) sanaton, ja ii) hymiövalikoimakaan ei pelasta. Miten nyt tulee toimia?
Hankkikaa huone.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vadim »

EveryWoman kirjoitti::rofl:
Näemmä olet itsetuntemuksessa siksi etevä, että turhaan minä sinua alan neuvoa. Näin aukikirjoitettuna suunnitelmasi vaikuttaa ihan pätevältä. Go for it!
Itse asiassa itsetuntemukseni petti useampaankin otteeseen, koska ensin huomasin saavani jotain aikaiseksi, mikä on harvinaista, vain todetakseni, etten saanutkaan mitään aikaiseksi. Vaikka hetkellinen puuhakkuuteni perustui kaiketi jonkinmoiseen "itsetuntemukseen", ehdin yllättää itseni kaksi kertaa koko prosessin aikana, mikä ei kerro kovin hyvästä itsetuntemuksesta, jos jotain sellaista on olemassa ensinkään.

Kiitos vaan kannustuksesta, mutta tämä projekti näyttää loppuneen jo ennen kuin se alkoikaan. Viimeinen oljenkorsi lienee sattuma, mutta siihen luottaminen on hieman, hmm, tuulen tavoittelua.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vadim kirjoitti:Itse asiassa itsetuntemukseni petti useampaankin otteeseen, koska ensin huomasin saavani jotain aikaiseksi, mikä on harvinaista, vain todetakseni, etten saanutkaan mitään aikaiseksi. Vaikka hetkellinen puuhakkuuteni perustui kaiketi jonkinmoiseen "itsetuntemukseen", ehdin yllättää itseni kaksi kertaa koko prosessin aikana, mikä ei kerro kovin hyvästä itsetuntemuksesta, jos jotain sellaista on olemassa ensinkään.
Puntaroit aihetta liian pienessä mittakaavassa. Itsetuntemusta on se, että tietää olevansa taipuvainen fundeeraamaan, ja tutustuu siksi myös sellaisiin tyyppeihin, jotka sillä hetkellä eivät ole "markkinoilla". Lyhyemmän aikavälin tapahtumia ei tietenkään voi ennustaa, eikä pidäkään voida - muutenhan kuolisimme kaikki tylsyyteen.
Vadim kirjoitti:Kiitos vaan kannustuksesta, mutta tämä projekti näyttää loppuneen jo ennen kuin se alkoikaan. Viimeinen oljenkorsi lienee sattuma, mutta siihen luottaminen on hieman, hmm, tuulen tavoittelua.
Sattuma ei olekaan tarkoitettu luottamista varten. Se on riskisijoittajan työkalu: osta ja unohda.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Gz..Get a room..
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumarille isot onnittelut! :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Seuraava joka lykkää tähän ketjuun sydämen saa haulikosta.

Poistun lääkäriin, fysioterapiaan ja apteekkiin. Pistää nyt aikuinen mies keppijumppaan... *mutisee*

Ja onnea D:lle (huomaatteko, onnittelut voi tehdä ilman pissis-sydäntä).
Sundance Kid

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:Ja hei mua kans!!!11 Minä minä minä!!
Nimpparisuukkoja! 8)
No hei sulle kans! :h: :h: :h:

Ja kiitos! ;)
1108

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Can you dance, kid?

Kiertäkalvosinoireyhtymä ei näemmä olekaan leikin asia. Mätkähti viikko lisää saikkua ja käskytys fysioterapiaan.

Asteikolla 1-10, kuinka pahan paskahalvauksen pomo saa? 100?
ninnithequeen

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Makoiltu vaan koko päivä tytsän kans ja katottu Muppetteja. Ai pitiks mun siivotakki? Köh, ehkä huomenna *venyttelee*
Vastaa Viestiin