Devils Tuesday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duckzilla

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Say. Tää työ just tässä nyt on aika tylsää, vaikka kuuntelenkin musiikkia. Perspektiiviä tilanteeseen tietysti antaa se että voisinhan pahemminkin olla - voisin olla perseraiskattavana kuolemantaudissa hyisessä ja kosteassa vankityrmässä jonka lattialla on lasinsiruja ja paskaa. Auttaako ajatusleikki? Vaiko "vaihtelu virkistää, sanoi pässi kun päätä leikattiin"?

Onko tämäkään mies niin onnellinen? Kalja on pahaa ja telkkarista tulee urheilua. Booriiing!
Vihtahousu

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Duckzilla kirjoitti: Onko tämäkään mies niin onnellinen?
No EI!
saksa voitti 5-0!
Sundance Kid

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

1108 kirjoitti:Can you dance, kid?
I can do the harlem shuffle!! Auttaako? Et osuisi hernepyssylläsi.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

1108 kirjoitti:Kiertäkalvosinoireyhtymä ei näemmä olekaan leikin asia. Mätkähti viikko lisää saikkua ja käskytys fysioterapiaan.

Asteikolla 1-10, kuinka pahan paskahalvauksen pomo saa? 100?
Hah. Samixet. Olin toissa joulun aikaan lähemmäs kuukauden pois töistä supraspinatustendiniitin takia. Muuten olisin ollut jouluaattona töissä. Ei vituttanut ollenkaan.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
SikaMika

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittu kun väsytti töissä. Duunikaveria väsytti vielä enemmän, se nukahteli istualleen monesti. Pieretti myös kovasti. Duunikaveria pieretti vielä enemmän, se oli koko ajan "äänessä". Mutta se onkin poliisi, ne saa nukkua ja piereskellä. Eli ihan kiva päivä töissä siis.

Ihmisten typeryys vituttaa aina vaan ja ihan joka kerta. Nyt pissaa päästään loiskutteli eräs opettajani. Kyselin aiemmin syksyllä, voisinko osallistua eräälle hänen järjestämälleen kurssille niin, että tulisin vain kokeeseen. Oli kuulemma ok. Perjantaina sitten totesin, ettei koepäivämäärää ole vieläkään asetettu näkyviin, joten laitoin siitä hänelle kyselyn. Vastauksena tuli eilen ytimekäs "ks. päiväkirja". Kursseille tosiaankin luodaan yleensä nettipäiväkirja, jonka kautta voi käydä tsekkailemassa kurssin tietoja ja päivämääriä. Tälle kurssille ei sellaista kuitenkaan oltu luotu laisinkaan, joten oli aika laittaa lisäkysely, jossa totesin asian laidan ja samalla arvuuttelin, voisivatko kurssin tiedot löytyä sattumoisin jonkin toisen nimisen kurssin alta. Tänään tuli sitten vastaus: "Kyllä se päiväkirja on olemassa ja siellä kurssin tiedot (ohessa linkki). Koe on juuri menossa, voit tulla uusintoihin". Klikkasin linkkiä ja bingo - siellähän se saatanan kurssisuunnitelma oli IHAN VITUN TOISEN kurssin alla! Laitoin hieman palautetta, onnittelin melko kohteliaasti siitä että ko. puupäälle riitti 2 kuukautta ja kolme viestiä kertoa mulle kysymäni asia, ja että onnistui vielä kertomaan sen vasta samaan aikaan kun kysymäni asia tapahtui! Vetää sanattomaksi...
Pyry-Matias

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SikaMika kirjoitti:Duunikaveria pieretti vielä enemmän, se oli koko ajan "äänessä". Mutta se onkin poliisi, ne saa nukkua ja piereskellä.
Miellyttävää, että ymmärrät. Muista ettei pierua ei sovi pidetellä, se on kato kieron ihmisen merkki.
SikaMika

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyry-Matias kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Duunikaveria pieretti vielä enemmän, se oli koko ajan "äänessä". Mutta se onkin poliisi, ne saa nukkua ja piereskellä.
Miellyttävää, että ymmärrät. Muista ettei pierua ei sovi pidetellä, se on kato kieron ihmisen merkki.
Olen tuon pierusäännön vahvistava poikkeus. Ja minähän en siis pidättele! :twisted:
BettyB.

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

BettyB. kirjoitti:En muuten usko, että päivä voi heti aamusta mennä juuri enempää metsään. V*ttu!
Paitsi että nythän se parani kertalaakista! Luento loppui ja kurssipalaute oli sellaista suitsutusta että on taas hienoa olla minä! Kaiken lisäksi eräs kurssilainen kyseli, josko lähtisin joskus ulos ihan muuten kun työn merkeissä, koska vaikutan niin mukavalle ihmiselle. Hittovieköön, mähän olen! Vielä kun toi korva suostuis yhteistyöhön, olisin maailman iloisin ihminen. :h: (älä Numba ala lesoo haulikollas, tuijotan sut kuoliaaks ennen sitä)

Nojoo, vielä kun sais kunnon p*non tähän päälle, olisin taivaassa ;)
Pyry-Matias

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

SikaMika kirjoitti: Olen tuon pierusäännön vahvistava poikkeus. Ja minähän en siis pidättele! :twisted:
Rönsy tähän. Soitin juuri asiakkaalle ja sovin luuritse, et kolleega hoitelee asioitani kun olen vapaalla. Asiakas kyseli tarkempaa kellonaikaa autonsa palautukselle, johon veistelin, et ihan sama - ei täällä mitään hommia ole. Asiakas tähän, notta: "Normi päivä toimistolla siis."

Vittu, et repesin :D
Bliss

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: Nojoo, vielä kun sais kunnon p*non tähän päälle, olisin taivaassa ;)
Mä en oo saanut sitä tyyppiä kiinni vielä... :wink:
Duckzilla

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:Nojoo, vielä kun sais kunnon p*non tähän päälle, olisin taivaassa ;)
Pinon mitä? Pannukakkuja?
BettyB.

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Nojoo, vielä kun sais kunnon p*non tähän päälle, olisin taivaassa ;)
Pinon mitä? Pannukakkuja?
Mielummin lettuja. Vattuhillolla ja vaniljajätskillä.
Duckzilla

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Nam! Nyt alko tekeen mieli. Paitsi että yhä pitää istua täällä töissä nysväämässä UVW -koordinaatteja. :(
prosessi

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:
prosessi kirjoitti: :P En minäkään yöllä nuku, mutta olen kuitenkin tajunnut lopettaa epäilyttävien kyselyjen perustamisen keskellä yötä.
Edistystä :D Mä oon vienyt tän esitykseni niin pitkälle, että oon yön kirjoittamatta niin että muut kuvittelee että nukun kuten normaali-ihmisen tulee 8)
:P Mä luulen et ne luulee etten mä nuku ikinä, vaikken kirjottaiskaan.
BettyB.

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:Nam! Nyt alko tekeen mieli.
P*noa vai p*noa?
prosessi

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:Pöh. Moinen suorapuheisuus asiasta on suoraselkäisempää kuin mihin moni yltää koko elämänsä aikana, mutta senhän sinä jo tiesitkin.
Itse asiassa kumma juttu, miksi suorapuheisuutta pidetään yleisesti niin epäilyttävänä. Ottaen huomioon, että harmillisetkin asiat kutistuvat ja joskus jopa katoavat niistä puhuttaessa.
Duckzilla

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:P*noa vai p*noa?
Molempia. Ja myös p*noa.
1108

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sweet god!!!

Veli mesetti youtube linkin ja kysäis että muistatko tätä keikkaa. Numba 14v oli tuolla jossakin katsomassa keikkaa, mukana oli muistaakseni Obituary ja Sepultura. Oih tätä nostalgian tunnetta.... :]

[youtube]http://youtube.com/watch?v=YNgOBWCZLYM&feature=related[/youtube]

*Snif*

EDIT: Ja lolitalle tiedoksi, olin isän ja veljen kanssa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ PRKL!! Onks toi Giantsista?? Voi elämä, meikäkin pyöriny tuolla jotain 15veenä.. nyyh. Siitä taitaa olla noin parisataa vuotta.
1108

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

irmelianneli kirjoitti:^ PRKL!! Onks toi Giantsista?? Voi elämä, meikäkin pyöriny tuolla jotain 15veenä.. nyyh. Siitä taitaa olla noin parisataa vuotta.
No on! Klikkaa "link" niin saat youtuben tiedot esiin.

EDIT: Giants Of Rock Festivals in Hämeenlinna (Finland) Timebomb Tour 6.7.1991
1108

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

PERKELE

[youtube]http://youtube.com/watch?v=-SV5OuH6VbE[/youtube]

Tuolla on jossakin Numba mallia 145cm eturivissä heilumassa!!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23424
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan ostaa ilmankostuttimen. Jos ei tällä kertaa tuhlaisi markkinoiden kalleimpaan härveliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duckzilla

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Bluntly kirjoitti:Taidan ostaa ilmankostuttimen. Jos ei tällä kertaa tuhlaisi markkinoiden kalleimpaan härveliin.
Biltemasta saa oikein hyvän, näyttää pingviiniltä. Ilmankostutus tapahtuu ultraäänellä, joten sähköäkään ei mene yhtä perkeleesti kun kuumentavilla ilmankostuttimilla.
1108

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sanokaa kun alkaa ottaan pannuun. Mie olen ihan nostalgioissa.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=3KdGTqFpqN4[/youtube]

Pieni Numba oli taivaassa tuolla jossakin. Oi niitä aikoja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23424
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Devils Tuesday

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Duckzilla kirjoitti:Biltemasta saa oikein hyvän, näyttää pingviiniltä.
Vaikken olekkaan kalleinta ostamassa, ei se tarkoita haluavani markkinoiden paskimman.

Tuon härvelin staatit on kyllä vakuuttavat, ei meikäläisellä ole niin pientä huonetta että tuo hoitaisi homman.

Ja on ruma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin