Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Tuonko jotain?
Lahjoja, daah!
Mutta eihän insinööreillä ole lahjoja!? :P
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Tuonko jotain?
Lahjoja, daah!
Mutta eihän insinööreillä ole lahjoja!? :P
Puhut vähän mutta asiaa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

BettyB. kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Lahjoja, daah!
Mutta eihän insinööreillä ole lahjoja!? :P
Puhut vähän mutta asiaa.
Itse asiassa näin ruokiksella anttilassa kivoja juttuja. Älä huoli, saat kuitin mukaan niin voit jälkeenpäin käydä vaihtamassa. :roll:
Älä löi! En ole hurrit!
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kimmen kirjoitti:Itse asiassa näin ruokiksella anttilassa kivoja juttuja. Älä huoli, saat kuitin mukaan niin voit jälkeenpäin käydä vaihtamassa. :roll:
Yritätkö sanoa, että mua on jotenkin vaikea miellyttää? :D
Sundance Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

BettyB. kirjoitti:Mitäpä luulette, pitäiskö tänään tehdä ihan töitäkin?
EI!! Olen huomannut, että se vaikuttaa kitinöintiin negatiivisesti. Tai siis - pitäisi varmaan kysyä, että mitä sinä haluat? Onko itsetuntemuksesi sillä tasolla, että voit ehdottomasti sanoa haluatko nimenomaan kitinöidä vai aivan ehdottomasti tehdä töitä. Musta tuntuu että sä et nyt oikein tunne itseäsi, Nainen.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sundance Kid kirjoitti:EI!! Olen huomannut, että se vaikuttaa kitinöintiin negatiivisesti. Tai siis - pitäisi varmaan kysyä, että mitä sinä haluat? Onko itsetuntemuksesi sillä tasolla, että voit ehdottomasti sanoa haluatko nimenomaan kitinöidä vai aivan ehdottomasti tehdä töitä. Musta tuntuu että sä et nyt oikein tunne itseäsi, Nainen.
Mä ajattelin olla tekemättä kumpaakaan, tai no, kaikkea vähän. Kyllähän sä meidät Naiset tiedät, ollaan vähän sellasia tuuliviirejä, junou. Nyt kuitenkin laadin tarkemman infopaketin jouluisesta Rukareissusta :]
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sundance Kid kirjoitti: Musta tuntuu että sä et nyt oikein tunne itseäsi, Nainen.
Kauan sä kestitkin, Mies ;)
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:Hirvittää miten kova paikka tämä on, mut onneksi Portugalilla on vähintään yhtä kovat paineet...
Tässä olen eri mieltä... tai sellaisen kuvan sain. Suomen joukkueella ei ole pelissä mielestäni hävittävää, vain voitettavaa. Vaikka Suomella on siis myös pakkovoiton paikka, ei paineet pitäisi olla läheskään kotijoukkueen luokkaa. Tähänkin viittasin edellisessä viestissäni puhuessani pitkään jatkuvasta kotijoukkueen maalittomuudesta.
bedlam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pyry-Matias kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Hirvittää miten kova paikka tämä on, mut onneksi Portugalilla on vähintään yhtä kovat paineet...
Tässä olen eri mieltä... tai sellaisen kuvan sain. Suomen joukkueella ei ole pelissä mielestäni hävittävää, vain voitettavaa. Vaikka Suomella on siis myös pakkovoiton paikka, ei paineet pitäisi olla läheskään kotijoukkueen luokkaa. Tähänkin viittasin edellisessä viestissäni puhuessani pitkään jatkuvasta kotijoukkueen maalittomuudesta.
Eikös vähintään yhtä kovat = yhtä kovat tai suuremmat.
Sundance Kid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Rouva Pupu kirjoitti:Kauan sä kestitkin, Mies ;)
Baby when you call me, you can call me Fast Eddie ;)
Pyry-Matias

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:Eikös vähintään yhtä kovat = yhtä kovat tai suuremmat.
Avasin jo mielipiteeni. Vähintäin yhtä kovat on huono ilmaus, kun mielestäni joukkueiden paineet ovat selvästi eri luokkaa. Tämä voitettavaa/hävittävää-asetelma sen jo kertoo.

Mut turha tästä on vääntää, ymmärtänette mitä tarkoitin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Jos Suomi tänään voittaa Portugalin niin lupaan vaihtaa nimimerkkini Jari Litmaseksi!!!!1
Katsotaan kuka ehtii!
:wink: :lol: :lol: :lol: 8)
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Jos Suomi tänään voittaa Portugalin niin lupaan vaihtaa nimimerkkini Jari Litmaseksi!!!!1
Katsotaan kuka ehtii!
:wink: :lol: :lol: :lol: 8)
Entä kun Litmaselta hajoo taas nilkka? Vaihdattekos sit nimerkkinne, "vittu mä tiesin tän" -muotoon?
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Aika spookya olla töissä. Tää on ku huopatossutehdas. Koko operatiivinen siipi meikäläistä lukuunottamatta tyhjä, markkinointi on korruptoitumassa mainostoimistolla jne. Kai tuolla talous/it-osastolla on joku töissä...
Vihtahousu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Johan nyt on saatanasta, maidenin liput ei ole vieläkään tulleet. Veli ihmetteli samaa. Vähä paha periä kavereilta tai puolitutuilta rahaa jossei ole lippuja ojentaa vaihtokaupassa. Ja vittu olisin tarttenut ne massit!
Tix

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Eiks keskiviikko olekin viikon paskin päivä?

Kuva
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Vanha FACEBOOK vitsi. Oot niin kalkkis! :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:Johan nyt on saatanasta, maidenin liput ei ole vieläkään tulleet. Veli ihmetteli samaa. Vähä paha periä kavereilta tai puolitutuilta rahaa jossei ole lippuja ojentaa vaihtokaupassa. Ja vittu olisin tarttenut ne massit!
Koulukavereilla oli kivoja Maiden paitoja yläasteella, punkkareitakin kun olivat..Maiden kova juttu oli joskus reilu 20 vuotta sitten, nyt empii antaa lausuntoja, mutta kai se samat on joka sukupolven koettava ja maksettava myös?
Onkxze Maiden tehnynnä uusia biisejä ja onko lavasteet muuttunu 20 cuodessa? Nyt jos joku meni sekaisin niin sanottakoon Maiden = Iron Maiden selvennykseksi! Muistan joskus kuulleeni tuon yhtyeen musiikkia, mutta aivan varma en ole, ettei vaan olis ollu Junkkarisen kootut?
Samanikäisiä ki kaverit jo ovat? Erkki vaan se eli niin lujasti, ryyppäsi ja hässi pändäreitä liian paljon vaikka kädet jo niin väsyneet oli, voimat loppuivat ja kuoli siinä hötäkässä. Onneksi Junkkarisen muisto vieläkin meitä vaanii ja jahtaa, vois Erkkikin jo alkaa pysyä siellä puolella hautuumaata johon kuuluu? No ei se mikään ihme olekaan, niin monta kertaa adrenaliiniruisku oli ainoo pelastus Erkille huumesekoiluista ja -houreista selvitäkseen. Erkki Junkkarinen! Se on nimi, joka Suomen kevyen musiikin haalealle taivaalle tullaan edelleen tulikirjaimin kirjoittamaan!
BettyB. kirjoitti:^ Vanha FACEBOOK vitsi. Oot niin kalkkis! :]
Älä nyt viiitti, vaikka ootkin tyyris tyllerö, niin onhan miehilläkin joku kuvan sija? Sitä paitti kuva on ihan oikeesti ikiaikanen, kymmeniä vuosia netissä pyöriny, saahan sitä käyttää muuallakin kun Facelookissa, kai?
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Joopajoo.. Ei tarvi tänä vuonna sitten enää ostaa mitään ylimääräistä, kuten esim. ruokaa tai dieseliä :?
Veroprosentti pomppasi pilvihin kahdeksi kuukaudeksi ja käpälään jäävä palkan osuus on suorastaan naurettavan (itkettävän) pieni.
Tix

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:^ Vanha FACEBOOK vitsi. Oot niin kalkkis! :]
Vihdoinkin aikuinen, en enää ymmärrä nuorten hömpötyksiä! 8)
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Vanha FACEBOOK vitsi. Oot niin kalkkis! :]
Vihdoinkin aikuinen, en enää ymmärrä nuorten hömpötyksiä! 8)
Mä en ole edes käynyt Facebookissa.
Tix

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Vanha FACEBOOK vitsi. Oot niin kalkkis! :]
Vihdoinkin aikuinen, en enää ymmärrä nuorten hömpötyksiä! 8)
Mä en ole edes käynyt Facebookissa.
En mäkää oo käyny mut oon nähny ku muut käy. Lasketaaks se?
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä en ole edes käynyt Facebookissa.
Suorastaan ihme :roll:
Savannah

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Jee sain naispuolisen työkaverin! Jipii! Tätä on odotettu! Jäimme tosin höpöttelemään matkailusta aika pitkäksi ajaksi ja pomo tuli hienovaraisesti kysymään, että mites työt edistyvät? Vink vink.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Vihdoinkin aikuinen, en enää ymmärrä nuorten hömpötyksiä! 8)
Mä en ole edes käynyt Facebookissa.
En mäkää oo käyny mut oon nähny ku muut käy. Lasketaaks se?
Hiihä ja hiinä.
Vastaa Viestiin