Se olis torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Aamu alotettu kevyesti oksentamisella, ihQ.

Ihanaa huomen perjantai! Sallin itseni mennä seikkailemaan lelukauppaan :hep:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
SikaMika

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Duckzilla kirjoitti:
Ei kai kannata pakottaa itseään urheilemaan jos ei vaan nappaa?
Riippuu & roikkuu. Jos syynä on pelkkä laiskottelu, kannattaa pakottaa. Jos esim. tuntee olonsa kipeäksi, ei kannata. Esim. itse olen ollut tämän viikon niin väsynyt, että olen "laiskotellut" ja jättänyt salin kokonaan väliin. En ole siitä itseäni piiskannut, koska tiedän jatkavani treenaamista ahkerasti pian. Kuitenkin, mitä useammin antaa itselleen "oikeuden" luistaa urheilusta keksimillään verukkeilla, sitä matalammaksi käy kynnys luistaa useamminkin.

Vittu kun väsyttää. Jäänee sali tänäänkin väliin. Teen kirjoitusvirheitä n. joka kolmannella kirjaimella, ja lopetankin niiden korjaamisen tämän lauseen jälkeen kiinnostuksen puutteesta johtuen. Tänään jäi väliin samasta syystä myös koulu, menen nukkumaan jahka saan kiskaistua sapuskan naamaani.
Eilen tuli vilkaistua Suomen peli baarissa. Sportti oli aivan tukossa jo tunti ennen peliä, joten päätin kokeilla vielä säbän jälkeen kotimatkalla Kallion oaikallista nahkhiirmeestä, eli Lepakkomiestä. Homma toimi, sain istumapaikan tidskin edestä ja siitrenhän siinä tuli kiskaisatua viitisen tuoppia ottelun tiimellyksessä. Jos Suomi olisi voittanutr, olisin ehdottomasti lähtenyt jatkamaan kaj´ljan kittaamista. Nyt kuitenkin kävi näin, ja palasin himaan heti matsin loputtua.

Päivä töissä meni lähinnä kumioapalloa, jonka sisällä syttyi tärähdyksen voimasta led-valo, viskellessä. Eli ei mennyt turhaan tämäkään päivä, tunnen kehittyneeni sekä ihmisenä että hamsterina. Virru joo, nyt nukkuuunsaatanaaaa....*z*
Duckzilla

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Olenhan minäkin tällä viikolla jo urheillut, ja olin vähän hapoilla ja uupunut. Olisi uinti ehkä piristänytkin, mutta yhtä hyvin se olisi voinut uuvuttaa minut entistä pahemmin. Ei ollut sellainen olo että olin vielä ihan palautunut. Ja huomenna on sählyä joka tapauksessa.

Vai pitäisikö minun nyt mennä uimaan todistaakseni teille kaikille etten ole laiskuri joka päästää itsensä helpolla? *panikoituu*

Mutta oli miten oli: puuh! Valtava työrupeama tehty vihdoin loppuun. Kyllä helpotti.
Pyry-Matias

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Duckzilla kirjoitti:Vai pitäisikö minun nyt mennä uimaan todistaakseni teille kaikille etten ole laiskuri joka päästää itsensä helpolla? *panikoituu*
Ei tietenkään. Liikut vain itsesi vuoksi ja juuri sen verran mitä parhaaksi katsot.

Mut mä tulin salilta. Tosi kankee reeni, mut painot sain pidettyä normaalissa. Nyt Canal+Sport - hokia.
Savannah

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Huono ajoitus. Kävin sanomassa pomolle juuri ennen lähtöä yhden asian ja poistuin sen jälkeen ovea kohti. Sitten hän huikkasi perääni, että ai niin luitko mailisi tunnin sisään, huomenna on palaveri aikaisemmin ja kaikkien täytyy tulla ihan sika aikaisin töihin (okei ei ihan sanasta sanaan, mutta kuitenkin). Mikäli olisin sanonut asiani vasta huomenna niin olisin voinut sanoa etten tiennyt koko palaverista. Olen hämmästyttävän lojaali työntekijä, huomenna menen vielä ruokatunnilla juttelemaan yhdestä toisesta mielenkiintoisesta työpaikasta :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

milli kirjoitti: delegotua
Milli-rakas, blondien ei edes kannata yrittää.

" Jos vastakkainasettelun toinen puoli on nousujohteiset, huolella johdetut ”Amerikan markkinat”, jää dekanteille poluille eksynyt brittiylimystö perittyine suuryrityksineen väistämättä toiseksi. "

(Vaimon vinkistä vaarin ottaneena, tässäpä se on typistettynä, kaikessa lyhykäisyydessään ;) )

Näin mulla, onneksi kiltti tuutori huomautti, että taidan tarkoittaa dekadenteille. Aivan niin, ellen sitten ajatellut desantteja, mikä ei sekään olisi romanttiseen luonteeseeni viitaten kovinkaan kummallista. Väsyneenä kirjoittaminen pitäisi kieltää lailla. Ja omaan nokkeluuteensa on aina yhtä suloista kompastua *blush*

Aamuherätykset, jotka ajoittuvat välille 5.45-7.00 eivät ole hyvin nukutun yön jälkeen kovinkaan pahoja, mutta yhden-kahden maissa ip iskee armoton väsy, eikä päikkäreitäkään joka päivä viitsisi ottaa. Huomenna nukun puoli yhdeksään, rok!

Pysy Elppa lujana!
Geetsuvauvapus!<3
Prepare for the worstest.
BettyB.

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pakko laittaa tämäkin faktapläjäys esille

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="syttiK"][/quote]

Ootko siis paksuna vai darra/oksutauti? Olen hieman outsiideri nykyisin..
Prepare for the worstest.
Duckzilla

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:Pakko laittaa tämäkin faktapläjäys esille
Ehdit näköjään ensin. :)
prosessi

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nowaysis kirjoitti:Väsyneenä kirjoittaminen pitäisi kieltää lailla.
Eikä pitäisi, väsyneenä tuotetut tekstit ovat paljon mielenkiintoisempia ja monitulkintaisempia. Ja romanttisempia.
Enttu

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Puuh :!: kiirettä pitää ettei enää ehdi netissäkään heilua ...

maanantaina 3 leffaa ,tiistaina koulutusta,eilen tanssia&lounastamista,
tänään mielenterveysmessuilla wanhassa satamassa ...

tahti jatkuu huomenna taidemuseo&vertaisryhmä

la pitää viedä citystä tuttu nainen baariin,su asukastilavuoro

ai niih ja mulla on ny virallisesti sit todettu astma+sydämen sähköimpulssin johtumishäiriö,vasen puoli normaali,oikea sairas ... vajaatoimintaa niiQ

reilu 2 vkoa ko jaksaa painaa ni sitten helpottaa :)

Niin ja meinasi unohtua Onnittelut Dumikselle ja Kimmenille synttäreistä :!:
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

NomenNescio kirjoitti:
MÄ olen aina päiväkodissa täällä ollessani, mun hiekkalaatikko, ja mun leikkikaverit ja lelut.. =)
(Tosin työpaikkalelu taisi hajota tässä menneellä viikolla, kuulemma suuttui minulle jostain (vaikka ei oltu puhuttu sanaakaan kyseisellä viikolla), vaan ei suostunut kertomaan mikä riepoo. Miehet..
=D.. Jos ei kerro, se on sen murhe, eikä minun.)
Just. Ja naiset on muka empaattisempia ja sosiaalisesti rokkaavampia :roll: Kai se nyt suuttuu, jos et viikkoon puhu mitään.
Ei kyse ole siitä että en keskustelisi, vaan emme ole samassa työpisteessä enää - enkä voi mennä keskustelemaan sinne missä se on. Tämä paikka on autuaalinen juorumylly, ja se on varattu. En todellakaan aio saada aikaan huhua että välillämme on suhde. En itseni takia vaan sen.. pienen paikkakunnan kiroja, tarinat lentää vaikka niissä ei ole mitään totuutta. Itse asun Helsingissä, minulle juorut ovat yhdentekeviä, mutta se asuu täällä.

Jos se haluaisi jutella kanssani, sillä on yhteystietoni. Vaan kuten se kerran minulle sanoi "mitä juttelemista meillä olisi".. johon sanoin vain että "ei sitten".
Mutta sitten se tuntuu mustistelevan siitä, kun kälätän ja pidän hauskaa nyt kanssani työskentelevien miesten kanssa. Mitään muuta järkevää syytä sen suuttumiselle en keksi..
Muuten se kai olisi kertonut mikä sitä otti päähän..
Nyt se on jo leppynyt, (kun lähetin sille viestin sen erään luotettavan kaverin kautta että kyllä olen huomannut sen suuttumisen, mutta työpaikkahuhut ovat mitä ovat, enkä todellakaan voi tulla juttelemaan, ja huhumyllyn se tietää itsekin.. ja jos haluaa oikeasti jutella, niin kyllä sillä on puh numeroni... ) ei siitä ole kuulunut, mutta TPL sanoo jo sentään huomenta kuten muutkin.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

nowaysis kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Ootko siis paksuna vai darra/oksutauti? Olen hieman outsiideri nykyisin..
Hei pliidepliide! Oon kans pihalla ku lumiukko, mutta en sentään raskaana[kirosana]. Hyi mä en haluis voida paksusti. Liian muhkua!1

Ihana persjantai kuitenkin! Kaupasta lähti mukaan Pirates of thööö Cariiiibian laiva. Jeah, tääl on säpinää jouluna<3
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin