Se olis torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ilman Stadinarskaa.
1108

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuQuun.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

TPK.. hah, ei Vihtahousu aina ole ensimmäinen =D.
Olen ollut täällä jo tunnin, eli vielä 6 tuntia jäljellä päiväkotia ja leikkejä ja sitten päikkäreille.
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Vihtahousu

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment. Toka TPK! Nukuin pommiin tänään, prkl! Ei ala hyvin tää päivä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mihin ketjuun sitä pitäis kirjottaa?!

Synkin aamu sitten naismuistiin. Ei meinannut millään silmät avautua, jogurtti ei maistunut, kahvin tuoksu meinasi oksetuttaa ja joudun juoksemaan ovesta ulos kakkahätäisenä. Piru! Muuten viilikset eiliseen verrattuna paljon paremmat. Hyväksyn työtilanteeni; pitäis kai olla iloinen että on töitä :roll:

Toisaalta pistin eilen sodan pystyyn: työnantaja ei voi uskoa että hänen tulee korvata mulle 24.12. iltakyyti kotiin ja 25.12. aamukyyti töihin. Ei mulla ole autoa, saatikka ajokorttia, ja kuka lähtee kuskaamaan kaveria klo 18 jouluaaton iltana kotiin töistä? Ei kukaan. Pysyn tässä kovana. Lähden töistä julkisten aikoihin ja tulen töihin seuraavana päivänä vasta kun julkiset kulkevat jos ei korvaa. Itse en taksimatkoja maksa.. vai mitä?

Eilinen matsin seuraaminen oli huvittavaa. Mies katsoo rennosti Top Gear:ia kun minä laput korvilla jännitän ja puolihuutoa selostan miehelle. Roolit vaihtuvat!

Tänään kaveripariskunta syömään... mitäköhän sitä tekis?
The great club outshines the individual, always and forever.
Duckzilla

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta. Ei mikään kauhean iloinen olo tänään, tuntuu kuin jotain puuttuisi, mutta kyl maar ne työt saa tänäänkin puskettua läpi. Lähden ehkä uimaan, jos jaksan. Luultavasti en.
Bliss

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Toinen maalauskierros tänään. Innostus tasan nolla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elppis kirjoitti:Mies katsoo rennosti Top Gear:ia
Tuohon ei meikäläinen kykene. Pari sohvalta tippumista, kerran olut lensi sohvalle ja vittuuntuneita naapureita hillittömien naurukohtausten jäljiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mies katsoo rennosti Top Gear:ia
Tuohon ei meikäläinen kykene. Pari sohvalta tippumista, kerran olut lensi sohvalle ja vittuuntuneita naapureita hillittömien naurukohtausten jäljiltä.
Heh :D No niin rennosti kuin mies vaan voi katsoa toista ohjelmaa kun samanaikaisesti suomi pelaa ratkaisevaa matsia... Kyllä meidänkin taloudessa muuten TG:n aikana on aika äänekästä, jopa meikäläisenkin puolelta. Parasta ikinä.

(PS. Mä oon tavannut Hamsterin :h: Tosin Amsterdamissa ja 2min, mutta sain jonkun promojulisteen nimmarilla)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huamenta. Miten voi väsyttää näin paljon :krooh:
NomenNescio kirjoitti:TPK.. hah, ei Vihtahousu aina ole ensimmäinen =D.
Olen ollut täällä jo tunnin, eli vielä 6 tuntia jäljellä päiväkotia ja leikkejä ja sitten päikkäreille.
Höh. Jos on päiväkodissa, niin ei silloin ole töissä :roll: Ellei sitten ole jossain Vinku-Indiassa "päiväkodissa" valmistamassa Niken tennareita. Luulis muuten, että äiti ja tarhan täti kieltäisi surffaamasta tämänlaisilla sivustoilla. Eikö päiväkodin koneissa ole mitään filttereitä?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
milli

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä heiluttelen huomenet kaikille kotisohvalta käsin. Joku mystinen pöpö estää työnteon tänään. Onneksi sain työt delegotua fiksusti eteenpäin, joten yksi saikkupäivä ei aiheuta liikaa ongelmia töissä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä aion muuten tehdä yhden päätöksen ainakin viikoksi: en soita kenellekään ellei ole tärkeää asiaa.

Vähän alkanut jurppimaan kun kukaan ei koskaan soita mulle *itsesäälimutinaa* Mä taidan olla ainut joka koskaan kyselee että mitä kuuluu, miten menee ym. Sitten kun on hetken soittamatta kenellekään, tuntuu taas siltä ettei ketään kiinnosta. Saanpahan taas hyvän syyn ostaa jotain kivaa itselleni :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Elppis kirjoitti:...
Mitä kuuluu, miten menee? :boohoo:
Älä löi! En ole hurrit!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kimmen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:...
Mitä kuuluu, miten menee? :boohoo:
IhQ :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

Ihminen kirjoitti:Huamenta. Miten voi väsyttää näin paljon :krooh:
NomenNescio kirjoitti:TPK.. hah, ei Vihtahousu aina ole ensimmäinen =D.
Olen ollut täällä jo tunnin, eli vielä 6 tuntia jäljellä päiväkotia ja leikkejä ja sitten päikkäreille.
Höh. Jos on päiväkodissa, niin ei silloin ole töissä :roll: Ellei sitten ole jossain Vinku-Indiassa "päiväkodissa" valmistamassa Niken tennareita. Luulis muuten, että äiti ja tarhan täti kieltäisi surffaamasta tämänlaisilla sivustoilla. Eikö päiväkodin koneissa ole mitään filttereitä?
MÄ olen aina päiväkodissa täällä ollessani, mun hiekkalaatikko, ja mun leikkikaverit ja lelut.. =)
(Tosin työpaikkalelu taisi hajota tässä menneellä viikolla, kuulemma suuttui minulle jostain (vaikka ei oltu puhuttu sanaakaan kyseisellä viikolla), vaan ei suostunut kertomaan mikä riepoo. Miehet..
=D.. Jos ei kerro, se on sen murhe, eikä minun.)
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Elppis kirjoitti:Toisaalta pistin eilen sodan pystyyn: työnantaja ei voi uskoa että hänen tulee korvata mulle 24.12. iltakyyti kotiin ja 25.12. aamukyyti töihin. Ei mulla ole autoa, saatikka ajokorttia, ja kuka lähtee kuskaamaan kaveria klo 18 jouluaaton iltana kotiin töistä? Ei kukaan. Pysyn tässä kovana. Lähden töistä julkisten aikoihin ja tulen töihin seuraavana päivänä vasta kun julkiset kulkevat jos ei korvaa. Itse en taksimatkoja maksa.. vai mitä?
Mulla on vähän sellainen käsitys, että työntekijän ei tosiaankaan itse tarvitse kustantaa taksimatkaa töihin. Jopa tässäkin firmassa työnantaja järjestää kuljetuksen, tietyin ehdoin tietenkin.
NomenNescio kirjoitti:
MÄ olen aina päiväkodissa täällä ollessani, mun hiekkalaatikko, ja mun leikkikaverit ja lelut.. =)
(Tosin työpaikkalelu taisi hajota tässä menneellä viikolla, kuulemma suuttui minulle jostain (vaikka ei oltu puhuttu sanaakaan kyseisellä viikolla), vaan ei suostunut kertomaan mikä riepoo. Miehet..
=D.. Jos ei kerro, se on sen murhe, eikä minun.)
Just. Ja naiset on muka empaattisempia ja sosiaalisesti rokkaavampia :roll: Kai se nyt suuttuu, jos et viikkoon puhu mitään.
Viimeksi muokannut Ihminen, 22.11.2007 9:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Geetz

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Elppis kirjoitti:Itse en taksimatkoja maksa.. vai mitä?
Et missään nimessä rupea tosiaan hommailemaan kaverikyytejä tai maksele ite takseja! Pöh pöh, sinuna hommaisin jopa vähän supistuksia siinä paria päivää ennen ja lekurilta lappu, ettei joulupäivystys todellakaan ole fiksu idea...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elppis kirjoitti:
Toisaalta pistin eilen sodan pystyyn: työnantaja ei voi uskoa että hänen tulee korvata mulle 24.12. iltakyyti kotiin ja 25.12. aamukyyti töihin. Itse en taksimatkoja maksa.. vai mitä?
Riippuu alan työehtosopimuksesta tms. tuleeko työnantajan korvata nuo kulut. Verotuksen kannalta se on niin, että työnantaja voi korvata ilman että sulle syntyisi siitä verotettavaa etuutta. Jos työnantaja ei maksa, sun pitäisi maksaa ne omasta pussista ja vähentää ne sitten verotuksessa tulonhankkimiskuluina.
Don't Panic!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nexie kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Toisaalta pistin eilen sodan pystyyn: työnantaja ei voi uskoa että hänen tulee korvata mulle 24.12. iltakyyti kotiin ja 25.12. aamukyyti töihin. Itse en taksimatkoja maksa.. vai mitä?
Riippuu alan työehtosopimuksesta tms. tuleeko työnantajan korvata nuo kulut. Verotuksen kannalta se on niin, että työnantaja voi korvata ilman että sulle syntyisi siitä verotettavaa etuutta. Jos työnantaja ei maksa, sun pitäisi maksaa ne omasta pussista ja vähentää ne sitten verotuksessa tulonhankkimiskuluina.
Voi ei :( Meillä ei ole TES:iä. Ihanaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Elppis kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Toisaalta pistin eilen sodan pystyyn: työnantaja ei voi uskoa että hänen tulee korvata mulle 24.12. iltakyyti kotiin ja 25.12. aamukyyti töihin. Itse en taksimatkoja maksa.. vai mitä?
Riippuu alan työehtosopimuksesta tms. tuleeko työnantajan korvata nuo kulut. Verotuksen kannalta se on niin, että työnantaja voi korvata ilman että sulle syntyisi siitä verotettavaa etuutta. Jos työnantaja ei maksa, sun pitäisi maksaa ne omasta pussista ja vähentää ne sitten verotuksessa tulonhankkimiskuluina.
Voi ei :( Meillä ei ole TES:iä. Ihanaa!
Mutta eihän sitä silti tartte itte kustantaa. Vaikka ei se niin kiva ole, kun joutuu itse maksamaan ensikädessä. Mutta saikku on aina olemassa ;)
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vihtahousu

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Diu diu, kohta tulee 19 päivää putkeen aamuherätyksiä ja työntekoa.. alkaa kohta nupissa heittään. Tänään nukuin jo pommiin kun ei ole saanut nukuttua tarpeeksi. Vielä huominen ja sit viikonloppu ihan täysin vappaata!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ihminen kirjoitti: Mutta saikku on aina olemassa ;)
Mä en taas oikein usko siihen, että ottaa saikkua ns. turhaan. Mutta mä olenkin vähän hölömö.

Kiitos McJannelle ERTO- valaistuksesta, pitääpi kysellä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

*antaa halin elppikselle*

Mää yritin houkutella eilen sun miestä, mutQ katoin kotona, niin oli vähän turha vaikeeta. Lauantaina partei? Kait sää ulkona vielä kuitenkin käyt?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

BettyB. kirjoitti:Perhanan Swirli kun puhuit niistä rypyistä ja rupsahtamisesta!
Olen pahoillani. Mulla ittelläni on taas parempi olo. Eilen treenin ja saunan jälkeen posket punaisena näytin oikein nuorekkaalta ja söpöltä :)

Hei, auttakaa mua. En ymmärrä ihmisiä. Tolla mun huonetoverillani on joku opetettava tuossa ja aina sen puhuessa puhelimeen toi akka skannaa läpi mun tavaroitani. Se jopa poimii papereita mun pöydältä käteensä ja lukee niitä. WTF?!! Kaikkein oudointa tässä on, että edellinen tyyppi teki aivan samaa. Onko toi normaalia? Onko se joku keski-ikäisten ihmisten juttu? Mulla ei tulis mieleenkään koskea toisten tavaroihin. Oonko mie vaan turhan tarkka omasta ympäristöstäni ja yksityisyydestäni? Kiehun tässä raivosta, mutta en haluaisi saattaa tuota eukkoa noloon tilanteeseen avautumalla asiasta.

Tänään duunireissulle Tallinnaan. Ja siellä pitää oikeastikin tehdä duunia. Onneksi vain parin tunnin palaverin verran, mutta ikävä kyllä se olen minä, jonka pitää valmistella se ja se on paluumatkalla, joten ei parane hankkia kamalaa darraa.
Vihtahousu

Re: Se olis torstai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

swirl kirjoitti: Hei, auttakaa mua. En ymmärrä ihmisiä..
Kysy siltä ensi kerralla kohteliaasti "tietämättömänä" että etsiikö hän jotain..
Vastaa Viestiin