Pohtimisperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jäin miettimään omaa menneisyyttäni, ja onko siinä mitään sellaista minkä haluaisin muuttaa jos voisin. Yksi vuorokausi vuosien takaa tuli mieleen, mutta kun mietin minkä kaiken sen vuorokauden poistaminen olisi nykyelämästäni muuttanut, on pakko todeta, että en haluaisi sitäkään vuorokautta kokonaan pois, korkeintaan unohtaa sen. Loppujen lopulta harmilliset päivät toimivat ainakin minulla tehokkaimpina suunnanmuutoskohtina, joten ilman sitä päivää en olisi se minä, joka nyt istuu tällä tuolilla koneen edessä. Ja minä haluan olla juuri minä, tässä ja nyt, vaikka se tarkoittaakin sitä, että elämäntilanteeni on harvinaisen monimutkainen.
Vihtahousu

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huoment! Eka TPK!
Duckzilla

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Huomenta.

Työtarjousta (urakkaluontoista sellaista) satelee. Jos olisin freelancer niin olisin riemuissani. Nyt lähinnä ahdistun kun olen jo vakituisissa töissä ja vapaa-aikaa ei olisi lainkaan jos nuokin hommelit ottaisin työkseni. Nytkin se on jo kortilla. :? Tai emmä tiiä, ehkä mulla on vapaa-aikaa ihan yhtä paljon kuin muillakin mutta en osaa käyttää aikaani ja väsyn siksi. Ahistaa, mutta vähän tyhmistä syistä.

Mutta kohta voi pelata sählyä, jee.
milli

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Himskutti. Oli sitten lyhyt melkein työpäivä. Pääsin bussilla ruskeansuonvarikolle, kunnes tuli puklu. Nyt sitten ollaan taas kotona koko päivän.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Huomenta

Ykiminen ei ole kivaa, varsinkaan, jos joku ykii sun päälle :laatta:

Miksi pitää väsyttää koko ajan näin paljon? Miten ihmisen oletetaan saavan mitään aikaan, jos on näin väsynyt? Väsymys tappaa.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Mullapas on pienimuotoinen ihqudaa-darrakoomatila ihan perjantain kunniaks. (Johan sitä meniki monta viikkoa ihan kiltisti.) Mutku karaoke on niin hauskaa..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

milli kirjoitti:Himskutti. Oli sitten lyhyt melkein työpäivä. Pääsin bussilla ruskeansuonvarikolle, kunnes tuli puklu.
Aamupahoinvointiako?! :wink:
Mitenköhän noista kuun viimesistä laskuista selviäis...? Vois ne Kelassa pikkuhiljaa tehä jotain päätöksiäkin. En osaa elää toisen ihmisen lompakon kautta.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Huomenta!
Mullapas on pienimuotoinen ihqudaa-darrakoomatila ihan perjantain kunniaks. (Johan sitä meniki monta viikkoa ihan kiltisti.) Mutku karaoke on niin hauskaa..
AIh! Mulla huomenna huomenna tulee darra, jos ehtii, sillä myös huomenillalla vetopaikka viinalle! :wink:
YEsh! ViInAa, ViiNAA, ViiNaA!!!! :cheer: :cheer: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ainii, unohdin tiedottaa että tuulitunnelini on taas auki! Jihuu!

Aamulla meinasin törmätä peuraan, onnekseen se tajusi pysähtyä tien reunaan odottelemaan, ja ylitti tien vasta minun jälkeeni.

Ja assari on prkl edelleen sairaana, tarvitsisin yhden dokumentin jonka se on tallentanut verkkoaseman sijasta omalle koneelleen. Ärsyä! Mutta pikaista paranemista :]
masa

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

JIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Konttorin paskalta haiseva ihrakasa muuttaa toiseen officeen. Kiitos tästä joululahjasta!
Duckzilla

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Uuvuttaa. Ei kai vaan olis kaamosdepis tulossa? Mutta onneksi sain eilen jo puskettua sen työrupeaman läpi. Tänään voi ottaa vähän rennommin.
BettyB. kirjoitti:Ainii, unohdin tiedottaa että tuulitunnelini on taas auki! Jihuu!
Aukesko ittestään, vai tarvittiinko siihen kaljun ja järkälemäisen tohtorisedän, jolla on talousnakin paksuiset sormet, apua? :)
milli

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

mustaenkeli kirjoitti:Aamupahoinvointiako?! :wink:
Hui, ei saa pelotella tuollaisilla. Eiköhän tämä ole ihan perus pöpötauti, on kuitenkin jo kolmas päivä. Eilen illalla ja tänään herätessä kuvittelin olevani työkuntoinen, mutta en tainnutkaan olla.
BettyB.

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:Aukesko ittestään, vai tarvittiinko siihen kaljun ja järkälemäisen tohtorisedän, jolla on talousnakin paksuiset sormet, apua? :)
No siihen tarvittiin kaljun sedän henkistä tukea ja hennon naislääkärin määräämia nappeja. Tosin, nyt on sellanen tunne että molemmat korvat on vähän lukossa... :?
Duckzilla

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

BettyB. kirjoitti:hennon naislääkärin määräämia nappeja. Tosin, nyt on sellanen tunne että molemmat korvat on vähän lukossa... :?
Jaa PaineentasausPillereitäkö ne olivat? Mikä oli diagnoosi?
BettyB.

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Duckzilla kirjoitti:Jaa PaineentasausPillereitäkö ne olivat? Mikä oli diagnoosi?
Diagnoosi oli ei diagnoosia. Korvassa ei näkynyt mitään fyysistä estettä joka olisi tukon aiheuttanut, joten lääkäri arveli limakalvoturvotuksesta johtuvaa jumia. Mikä moisen aiheutti, ei aavistustakaan, sillä flunssainenkaan en ole ollut. Ja jos lääkitys ei olisi auttanut, olisi ollut korvalääkärin paikka.

Nyt kun sais vielä kaikki muutkin paineet tasattua, uuh!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Jaa PaineentasausPillereitäkö ne olivat? Mikä oli diagnoosi?
Diagnoosi oli ei diagnoosia. Korvassa ei näkynyt mitään fyysistä estettä joka olisi tukon aiheuttanut, joten lääkäri arveli limakalvoturvotuksesta johtuvaa jumia. Mikä moisen aiheutti, ei aavistustakaan, sillä flunssainenkaan en ole ollut. Ja jos lääkitys ei olisi auttanut, olisi ollut korvalääkärin paikka.

Nyt kun sais vielä kaikki muutkin paineet tasattua, uuh!
Hankkikaa huone!
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pentele kun ei tullut taas nukuttuu kunnolla. Haluisin kyl pikkasen kaljotella illalla, mutta tapana on ollut nyt syksyllä perjantaisin väsähtää jo ennen kuin pileet alkaakaan.
Duckzilla

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Niba kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Nyt kun sais vielä kaikki muutkin paineet tasattua, uuh!
Hankkikaa huone!
Tarkoitat varmaan painekammiota? :hep:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:Jäin miettimään omaa menneisyyttäni, ja onko siinä mitään sellaista minkä haluaisin muuttaa jos voisin. Yksi vuorokausi vuosien takaa tuli mieleen, mutta kun mietin minkä kaiken sen vuorokauden poistaminen olisi nykyelämästäni muuttanut, on pakko todeta, että en haluaisi sitäkään vuorokautta kokonaan pois, korkeintaan unohtaa sen. Loppujen lopulta harmilliset päivät toimivat ainakin minulla tehokkaimpina suunnanmuutoskohtina, joten ilman sitä päivää en olisi se minä, joka nyt istuu tällä tuolilla koneen edessä. Ja minä haluan olla juuri minä, tässä ja nyt, vaikka se tarkoittaakin sitä, että elämäntilanteeni on harvinaisen monimutkainen.
Onko se jokin sairastumispäivä vai onnettomuus, joka on aikaansaanut suunnanmuutoksen ajatuksissa elämän suhteen, vai?
Tämä on nyt ehkä taas niitä asioita, jotka ovat turhia kysymyksiä, joihin saatat vastata, että kun et selvittänyt sitä jo avauspostauksessa niin tarkoitit, ettet sitä sano ollenkaan??

No, joka tapauksessa sulta siltä kysyn! Älä vastaa kiltille SA:lle ainakaan kovin rumasti. Joutui osin halkeilemaan eilen!! On vielä hauras.

Mut Prosessi hyvä! Ota ne viikset ja parta pois kuvastasi. On ne sinänsä hauskat, mutta oma kuvasi on ihan tarpeeksi sielukas. Luulen, että viiket ja muut vievät ajatusta väärään suuntaan ja lisäksi tekevät kuvan ikäväksi.

Mutta jos pohdin itsekin, niin kyllä minä eräisiin elämän asioihin osaisin NYT ryhtyä ponnekkaammin, koska tiedän jälkikäteen mikä olisi ollut hyvä tai parempi minulle. Kyllä minä päiviä vaihtaisin pois. Katkera en kuitenkaan lopulta voi olla koskaan, koska ihan hyvät kortit olen elämälle saanut. Mutta me kaikki suomalaiset olemme ne kyllä oikeasti saaneet!!!
Ja paineet ovatkin siinä, ettemme saisi hyvää mahdollisuutta pilata!! Siitä syntyy muuten tragedioita. Menetetyistä mahdollisuuksista. Luulisin, että jokaisen suomalaisen olisi hyvä mennä pariksi viikoksi Intiaan kierrokselle!!
Mutta sairastuminen on asia, joka vetää kertakaikkiaan ihmisenergian loppuun. Se on tarpeetonta ja siitä on vaikea vetää mitään hyvää esille. Ihmismielessä on vain rajallinen kestokyky. Meille ominaista onkin se, että pidämme terveyttä tai hyvää jotenkin itsestäänselvänä. Tämä asia aikaansaa paljon dramatiikkaa, kun mikään ei kuitenkaan ole itsestäänselvää.

Terveisin toivoo kitinätuttavasi Prosessia mielenkiintoisena (sananvalinta mietitty) pitävä Stadinarska!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
masa

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

voi ristuksen kiesuksen perskeles näitä kelejä. Sunnuntaina pitäs lähtee merelle kalaan, mutta keli on silloin kuin morsian.. joensuusta.

Lauantaina keli oli olisi taas täydellinen, mutku ei saa possea silloin kasaan. Stanan työnarkomaanit ja teidän viikonloppuduunit!

Kuva
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voee hyvä jeesuksenpillu tätä keliä! :x Aamulla oli ihan mustaa ja sulaa, mut sitte ku lähtiessä katoin ikkunasta ulos niin kaikki oli yhtäkkiä ihan valkosta ja lisää tupruttaa jatkuvalla syötöllä! Ja ei täällä pakkasta oo, että ihan räntäpaskaa se kai on. Ainakin olin ihan märkä ku pääsin töihin. Ja miten ihmeessä mä onnistun sotkee junalle tossa kelissä fillarilla, ja vielä ehtiin junaankin. Ja siellä istua litimärkänä. Ja Tampereen asema on ihan sekasi, miten sielläkin osaa mennä mihinkään juniin, äääääk.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

prosessi kirjoitti:Jäin miettimään omaa menneisyyttäni, ja onko siinä mitään sellaista minkä haluaisin muuttaa jos voisin. Yksi vuorokausi vuosien takaa tuli mieleen, mutta kun mietin minkä kaiken sen vuorokauden poistaminen olisi nykyelämästäni muuttanut, on pakko todeta, että en haluaisi sitäkään vuorokautta kokonaan pois, korkeintaan unohtaa sen. Loppujen lopulta harmilliset päivät toimivat ainakin minulla tehokkaimpina suunnanmuutoskohtina, joten ilman sitä päivää en olisi se minä, joka nyt istuu tällä tuolilla koneen edessä. Ja minä haluan olla juuri minä, tässä ja nyt, vaikka se tarkoittaakin sitä, että elämäntilanteeni on harvinaisen monimutkainen.
Minä olen kyllä hieman kateellisena äimästellyt näitä - teitä - iskelmällisiä päivääkään-en-vaihtaisi-pois-tyyppejä. Minulla on ainakin vaikka kuinka paljon sellaisia mokailupäiviä, jotka hävettävät vieläkin, ja jotka mielelläni vaihtaisin pois vaikka heti. Toki en silloin olisi se henkilö, joka nyt olen, mutta tokkopa tuo nyt kovin suuri vahinko olisi. Kuten Vadim jaksaa muistuttaa, itsensätuntemishihhuloinnissa on sekin hieman luotaantyöntävä juonne, että en juurikaan välitä tutustua itseeni. Ehkä jos olisin toisenlainen.

Niin ja ennen kaikkea: huonojen päivien lisäksi ainakin minun elämääni on kuulunut mittaamaton määrä täysin yhdentekeviä, turhia ja tylsiä päiviä. Vaihtaisin nekin mielelläni heti poins. Vaihtaako kukaan neljä tylsää päivää yhteen kiinnostavaan?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
bedlam

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Voee hyvä jeesuksenpillu tätä keliä! :x
Höh. Minä olen tosi tyytyväinen, että saatiin valkoista maahan. Paljon valoisampaa ja sitä kautta mielikin piristyy!
NuoriDaavid

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Jäin miettimään omaa menneisyyttäni, ja onko siinä mitään sellaista minkä haluaisin muuttaa jos voisin. Yksi vuorokausi vuosien takaa tuli mieleen, mutta kun mietin minkä kaiken sen vuorokauden poistaminen olisi nykyelämästäni muuttanut, on pakko todeta, että en haluaisi sitäkään vuorokautta kokonaan pois, korkeintaan unohtaa sen. Loppujen lopulta harmilliset päivät toimivat ainakin minulla tehokkaimpina suunnanmuutoskohtina, joten ilman sitä päivää en olisi se minä, joka nyt istuu tällä tuolilla koneen edessä. Ja minä haluan olla juuri minä, tässä ja nyt, vaikka se tarkoittaakin sitä, että elämäntilanteeni on harvinaisen monimutkainen.
Minä olen kyllä hieman kateellisena äimästellyt näitä - teitä - iskelmällisiä päivääkään-en-vaihtaisi-pois-tyyppejä. Minulla on ainakin vaikka kuinka paljon sellaisia mokailupäiviä, jotka hävettävät vieläkin, ja jotka mielelläni vaihtaisin pois vaikka heti. Toki en silloin olisi se henkilö, joka nyt olen, mutta tokkopa tuo nyt kovin suuri vahinko olisi. Kuten Vadim jaksaa muistuttaa, itsensätuntemishihhuloinnissa on sekin hieman luotaantyöntävä juonne, että en juurikaan välitä tutustua itseeni. Ehkä jos olisin toisenlainen.

Niin ja ennen kaikkea: huonojen päivien lisäksi ainakin minun elämääni on kuulunut mittaamaton määrä täysin yhdentekeviä, turhia ja tylsiä päiviä. Vaihtaisin nekin mielelläni heti poins. Vaihtaako kukaan neljä tylsää päivää yhteen kiinnostavaan?
komps komps

Itsetunnustelun vaara on juuri se, että huomaa että ei pidä löytämästään. Siksi pyrin välttämään sitä.

Omassa elämässäni on paljon päiviä, jotka joutaisivat ongelmajätelaitokselle.
Duckzilla

Re: Pohtimisperjantai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

bedlam kirjoitti:Minä olen tosi tyytyväinen, että saatiin valkoista maahan.
Et käyttänyt sitten vessapaperia? Viikon huonoin.

Oliskin valkoista maassa. Täällä on vaan vettävettävettä. :(
Vastaa Viestiin