Laa laa lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Laa laa lauantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Harmi ku missasin sut. =/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Laa laa lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Oikeastaan jotenkin kaipaan sitä hullunsilmää, joka oli tavaramerkkisi!!
Terveisin Stadinrollo
olisiko tää oikea uusi nimeni
veeveeveetotalrepsloldotcom :D

Hyvät lauantaita kaikille o/
JOO. Mikäettei. Otetaan lauantaintoivotus vastaan. Zitä ongin jäljellä fielä gogonainen dundi.

Terveisin Rollo Tomasin turskafeikki
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Laa laa lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: MUTTA asiaan eli mitäpä ROLLOLLE kuuluu?

Missä mennään Rollari? Ei olla Rollo pitkään aikaan jutskattu!! Oikeastaan jotenkin kaipaan sitä hullunsilmää, joka oli tavaramerkkisi!!
Hei hei mitä kuuluu?
Kaikki on ok.

Maantieteellisesti mennään siellä missä ennenkin, pään sisällä puolestaan toiset aatokset. Hullunsilmää tuskin takaisin avatariksi tulee, vaikka itse taidankin olla täysi mielipuoli. Nykyinenkin lähtee kunhan vain etsin ja löydän paremman. Nikkinikin ajattelin vaihtaa Harriksi. Missä itse menet?
Tuota juu, kuuluuhan sitä ja näkeekin, vielä kun on aistit. Mutta ei nyt maailmaa mullistavaa. Jokunen uusi asia on tullunna töitten puolesta elämään mut se on sitä elämänsolmua aikalailla. En oo itseäni onnistunut koskaan umpisolmuun vetämään, hih!

Siis sinä olet mielipuoli. No kyllähän silläkin mennään useasti. Mitäpä tuota ihmettelemään. Elämän ehtoopuolella olen huomannut, että jos mieltä on puolikaskin jäljellä niin mielipuoli on kova sana!!

Voih. Muistan silloin kun sullekin valitin avatartasi hullunsilmää. Ja tosiaan olen totalt kääntänyt ajatukseni ja nyt olis kiva taas nähdä sekin! Mutta olen jo iso pojka ja pärjään kyllä ilman. Tai siis ilman en kyllä pärjää mutta siis...öhöm. You know!!
Onko siellä maantieteellisessä ihmeessä näkynnä mielipuolittaria ollengan?

Joo, sun uusi avattaresi on huono,jos suoraan saan puhua ja puhun vaikka et antanut lupaa. Näin käyttäydytään mielipuolien kanssa!! Sorry!

Harri on hauska nimi, siinä on jotain pahaa "psykoa" tuossa Harri-sanassa. Minulle se tuo hyvinkin mieleen täyskahjon. Joo, käytä sitä!!
(Kai Rollius otat hjuumorilla...voi mua kun määä selitän kun oon ällönkiltti!!)

Hei Rollo :) , hyvä että oot edelleen rautaa ja siis hullu tokikin ainavaan ja nyt se SA lopettaa!!

SA
Stadin Pyörivä Tomaatti

Sikaruotsiksi Stadins Rollonde Tomaatsi
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin