Zeb takaisin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Tix kirjoitti:
Storia kirjoitti:
Bossanova kirjoitti:Huomaa tämä herra Manala. Täytyy olla niin, että Zeb on aikaisemmin arvostellut Arskaa.
Ainakin nuo Arskan perusteet olisivat hyviä. Olen Arska-fani. Missään tapauksessa Arska ei saa mennä pois. Hän viimeiseksi!
Mieheni samaa mieltä, vaikka hän ei lue kuin ne, jotka pyydän... :wink:
Mutta kaikille huonoille ja hyville lie tilaa, ja kaikille mielipiteille, jos ei ole Jokelatyyliä.
Pelottavaa mitä puolimieliä täällä nykyään hengaa. Tsekkasin viestiarkistoasi ja edellisessä viestissäsi olit mies, nyt nainen. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä SA:n joku viides alter ego.
Muah. Arskalla alkaa alter egot jo mennä sekaisin. SA, toi on niin säälittävää touhua, ettei sille enää löydy edes sanaa.
Olettepas te suvaitsemattomia! Ehkäpä Bossanova onkin homoseksuelli. Tai ehkä jopa bi!
Googlebot

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Stadinarska kirjoitti:Olen kyllä oikeasti hämilläni ja pahoillani jos EN VIELÄKÄÄN saa perille viestiäni, että inhoan yli kaiken OIKEAA itsekkyyttä ja ylimielistä kylmyyttä.En nyt toki syytä Z-tyypin olevan pelkästään sellainen. Oli hänellä näppärä kirjoitustyyli sinänsä, mutta sisältö ei tosiaankaan ollut kannustavaa tai ihmisläheistä.
Äääh, sinä et vain nyt ymmärrä. Zebin kirjoitukset olivat vain sellaista hassutusta ja huumoria joita kaikki eivät ehkä ymmärrä. Kaikki Zebin luonnossa tavanneet pitävät Zebiä maailman höveliäimpänä ja aidoimpana ihmisenä mitä maailma päällään kantaa.

Häntä vain ärsyttää Kitinässä ajoittain esiintyvä epäAITOUS ja ITSENSÄtehosTAMINEN, mutta joviaalina persoonana laskee siitäkin vain leikkiä.
Viimeksi muokannut Googlebot, 26.11.2007 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ihminen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Ja minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poiston pitämistä hiukan ylidramaattisena.
Minusta on ylidramaattista pitää ylidramaattisena nikin poiston ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena.
Eikö siis oikeasti kukaan pidä ylidramaattisena ND:n nikin poiston ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena?
Musta tuntuu että ette nyt ota vakavasti tätä mun tuskaani, minkä voi kokea vain intternetissä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ak »

Storia kirjoitti:
Bossanova kirjoitti:Huomaa tämä herra Manala. Täytyy olla niin, että Zeb on aikaisemmin arvostellut Arskaa.
Ainakin nuo Arskan perusteet olisivat hyviä. Olen Arska-fani. Missään tapauksessa Arska ei saa mennä pois. Hän viimeiseksi!
Mieheni samaa mieltä, vaikka hän ei lue kuin ne, jotka pyydän... :wink:
Mutta kaikille huonoille ja hyville lie tilaa, ja kaikille mielipiteille, jos ei ole Jokelatyyliä.
Pelottavaa mitä puolimieliä täällä nykyään hengaa. Tsekkasin viestiarkistoasi ja edellisessä viestissäsi olit mies, nyt nainen. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä SA:n joku viides alter ego.
Jos se tuli nyt ulos kaapista?

Edit: Betty ehtikin jo toteamaan tämän ensin.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Googlebot kirjoitti: Häntä vain ärsyttää Kitinässä ajoittain esiintyvä epäAITOUS ja ITSENSÄtehosTAMINEN, mutta joviaalina persoonana laskee siitäkin vain leikkiä.
*Kops* :mrgreen:
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Sundance Kid

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Geetz kirjoitti:Mitäs himputin väliä sillä on jos joku vaihtaa nimimerkkinsä?
Voi tulla useammin!! Meneminen ei aina ole niin kivaa, mutta tuleminen on aina tyydyttävää! Ja siten voi nollata laskurin. Voi niinq huijata itseään, että oikeastikin on elämä kun on noin vähän kirjoituksia plakkarissa.

Ja gyl määgi haluan Zebin takas. Määgi tuli takas ku sää halusit, niin säägi saat tul takas ku mää halusi. Halusit tai et.
1108

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka vitun Zeb?
Oliko sillä nyt aidosti jotakin sanottavaa?
Isot tissit?
Hyvä perse?
Höveli luonne?

En mä tajua, tiedottomuuteni osoittaa ainoastaan sen asian että olen löytänyt elämän. Haahaa!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja aasi »

1108 kirjoitti:En mä tajua, tiedottomuuteni osoittaa ainoastaan sen asian että olen löytänyt elämän. Haahaa!!!
Ja vastaaminen sen että olet kadottamassa sitä!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Haahaa!!!
Nelson?
1108

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aasi kirjoitti:Ja vastaaminen sen että olet kadottamassa sitä!
Saikulla saa toilailla, muutakaan tekemistä ole... Vaimo kyllä puhui jostakin siivouksesta ja jostakin pesemisestä mutta en mie oikein ymmärtänyt mitä hää tarkoitti sillä. Jotenkin olin ymmärtävinä että rouva haluaa siivota ja pestä joitakin juttuja kun tulee töistä. Ihmeesti emännässä virtaa riittää kun jaksaa touhuta duunipäivän jälkeen.

Jotenkin on tosin olo että mun logiikassa on jotakin vikaa tämän asian suhteen.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
Jotenkin on tosin olo että mun logiikassa on jotakin vikaa tämän asian suhteen.
Jep jep...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Jep jep...
Älä siellä jepitä. Vaimo on tyytyväinen kun tulee kotia, kyy mie osasin laittaa paikat kuntoon.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

IMHO aika hölmöä ryhtyä vaatimaan jotakin palstakirjoittelijaa palaamaan. Eikös kirjoittelun tulisi perustua vapaaehtoisuuteen? Zeb kertoi aivan selväsanaisesti olevansa juuri nyt haluton jatkamaan kirjoittelua. Miksi kukaan haluaisi hänen tästä huolimatta jatkavan?

Omasta puolestani voin kertoa, että viimeksi kun Zeb palasi tauon jälkeen johonkin ketjuun, tulin iloiseksi. Jos sama joskus toistuu, uskon tulevani uudellen iloiseksi. Siihen saakka: mukavaa elelyä sinne missä oletkin. :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Mutta en aivan usko, että sinäkään viihtyisit, jos nämä tyypit eivät millään tavalla olisi tuttuja. Ja nikin vaihdon jälkeen eivät ole.
Juu, jätän monet viestit nykyään lukematta jos niiden kirjoittaja sellainen, josta ei ole muodostunut minkäänlaista kuvaa. Taidan huomata uudet nimimerkit aina vikojen joukossa, moni ehtii häipyä ennen kuin edes teen mitään kybäviestin koostetta...

Käyn tänään saarella hakemassa jotain Joulupukin viskomia juttusia. :]
Noniin, kiva! Sinäkin olet samoissa ajatuksissa noiden Nikkien kanssa. Mielestäni uusien nikkien käyttö palvelee vain kirjoittajan itsensä mahdollista etua ja se on oikeastaan varsin selvää lukijoiden aliarvostamista! Mutta se on aika yleinen ilmiö täälläkin. Niinkuin Alatalon Mikko aikoinaan lauloi,,,no nyt en muista, mutta hän tarkoitti et kaikki ajaa oma etuaan vaan esim. besserwissereinä ja vähät välittää toisten mukavuudesta. Mulle on kunnia-asia ollut etten kiroile täällä tai sano perusteetta vähänkään loukkaavaa. Eri asia on, ettei joskus kieltämättä hassu huumorini ole mennyt perille aina...

Kiva, tervetuloa saarelleni. Saari vapaassa käytössäsi. Täällä olemme niin kilttejä että pukki käy täällä alvariinsa!!

SA
Saaren Arska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
prosessi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:IMHO aika hölmöä ryhtyä vaatimaan jotakin palstakirjoittelijaa palaamaan. Eikös kirjoittelun tulisi perustua vapaaehtoisuuteen? Zeb kertoi aivan selväsanaisesti olevansa juuri nyt haluton jatkamaan kirjoittelua. Miksi kukaan haluaisi hänen tästä huolimatta jatkavan?
Se, että Zeb sanoi olevansa haluton jatkamaan kirjoittelua ja perusteli miksi, kertoo minun käsittääkseni sen, että hän kaipasikin palautetta aikeestaan. Harvempi kai täällä kirjoittelee kaipaamatta minkäänlaista palautetta, sillä siinä tapauksessahan voisi kirjoittaa vaikka notepadilla tekstejä talteen. Ei takaisin pyytäminen tai edes vaatiminen ole sen huonompaa palautetta kuin jokin muukaan, sehän on kannustamista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No kylläpä tää Kitinä yllättää aina! Nyt täytyi olla joka suhteessa epävarma. Ensin näin Bossanovan viestin ja ajattelin et taas joku pilailee kuten Manala joskus, mutta se olikin ilmeisesti kehuminen. Kiitän tietenkin mitä kauneimmin! Sinä olet uusi nikki, ja itsekin olen juuri uusista nikeistä "saarnannut". Nyt mun täytyy häpeäkseni heti peruuttaa sanani, ettei kaikki uusien nikkien käyttäjät ole pahanteossa! En silti parahin Bossanoova ole lainkaan varma, jos vaikka olisitkin "tavallinen" kirjoittaja, mutta suothan anteeksi jos epäilen sun olevan jonkun tunnetun nikki! SALLIN TIETYSTI tämän käytön nyt. (Eikä muut naura!!!)
Ymmärrän että kehumiseni on tässä joukossa "rohkeata", vaikka toki tiedän etten minä niin vihattu tai inhottu VOI olla oikeasti. Jostain kumman syystä ihmiset ovat ärsyyntyneitä! vaikka yhtään inhottavaa kiroilua ja alatyyliä en harrasta. En voi kuin voimattomana puristaa hämillisenä päätä.

SITTEN joku Tix laittaa vielä et minä olen tietysti Bossanova...voih! Sanotaan nyt ihan selkeästi kun kerran tämä on julkkukanava että en ole en! Se nyt vaan on muitten hommia tuo nikkailu, tää on toinen kohta jo kun minua epäillään sivunikistä! Minä olen niitä vastaan esitaistelija! Tix on ilmeisesti niin käsittämättömän ärsyyntynyt pikku Stadinarskaan ettei hän halua millään että joku kehuisikin Arskaa.
Kyllä se on ihan inhimillistä että joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä. Onhan täällä mun tukijoitani ihan kivasti, vaikka totisesti luulen, että tekstejäni olisi tuettu enemmän. Minä kun en harrasta todellista alatyyliä, tyhmiä kiroiluja ollenkaan. Ja olen ystävällinen oikeasti. Ja palkakseni olen saanut lokaa joiltakin ja perässähiihtäjät, joita aina löytyy haukkuvat vierellä mutta onneksi karavaani kulkee!! Se on silti väärin. Vaikka kirjoittaisin välillä hassuja ja tyhmyyksiä, siltikin aivan varmasti vääryys minun loukkaamiseni hyväksyminen! MUTTA en ota hernettä nenääni. Tiedän, etten ole paha SA, noin yksinkertaistettuna!

MUTTA en ollenkan ole pahoillani tuestasi, Bossanova!! Kiitän lämpimästi suoranaisesta rohkeudestasi, koska tarkoitit sitä mielestäni mitä sanoit. Enkä minä sitä ihmettele koska itsekin pidän itsestäni!

KATSOIN tuolla edellisiä kirjoituksia, joita olen saanut minua tässä ketjussa arvostelevilta...

Kokoan ihan vähän seuraavaan muutamia otteita. Inhoan tällaista kokoamista koska nyt minä saatan tehdä itsestäni numeron, MUTTA kun mutta kun täytyy muistuttaa muitten törkyjutuista. Minä en todellakaan aloita törkyjuttuja.
Niinkuin Mussukkankin sanoi minä hymyilen kaikille, aina.
Mutta minä saan palkakseni törkyä!

Pitääkö minun pyytää suoraan enemmän rohkeutta kannustaa minua? En kehtaisi mutta tää touhu on naurettavaa!



Stadinarska kirjoitti:
Liittynee valkotakkiset sanaan, sulla jokin ammattiylpeysjuttu? Siis ihan oikeinhan minä tarkoitin, että meidän herkkyys, jolla tarkoitin tätä valkotakkis-herkkyyttä, on ERILAISTA, koska vielä en valkotakkisia ole tarvinnut. Silloinhan mulla on hiukan "eri laatua" herkkyys!

Z
En tiedä miksi änkkään kun arvaan ettet kuitenkaan tajua. Ei liity mihinkään ammattiylpeyteen. Sä mun mielestä esität olevasi jotenkin niiden yläpuolella kenellä jotain valkotakin tarvetta on esiintynyt, herkkyyshän on lähtökohtaisesti hyvä asia ja sinulla sitten on sitä oikeanlaista herkkyyttä, kun et kerran virallisesti ole mielenterveysongelmiin apua hakenut? Tiedoksi, että esimerkiksi depressio on usein herkkien, älykkäiden ja tunnollisten ihmisten ongelma, enkä sinun teksteistäsi mitään noista ominaisuuksista ole erityisesti kyennyt tunnistamaan.

ja ote vielä jostain
No joo, myönnetään: SA on erinomaista sekopäästalkkeriainesta, joka ei vaan ymmärrä yhtään mistään rajoista mitään. Varo vaan Prossu ettei tuo seuraavaksi tule frakissa hääauton kanssa soittelemaan sun ovikelloa ja kertomaan et kirkko on varattu kahdeksitoista. Olisi looginen jatkumo tästä kaikesta.



Stadinarska kirjoitti:
älämölöä

Z
Kas, Suurriesa itse, iltaa! Kerro salaisuutesi, miten ihmeessä onnistutkaan olemaan niin hemmetin ärsyttävä?

Stadinarskan huomio! Huomasin että Zebin kirjoitukset ja jutunvaihtomme oli hauskempaa kun muistin!! Hän oli sentään aika maltillinen...että voin tulla sanoissani takaisinpäinkin!!
Ja onhan hän selkeästi älykäs.
Mutta missä hän tekee jokatapauksessa väärin on se, että tuollaista diagnoosia ei saa antaa jos olisin oikeasti sellainen sairas eikä silloinkaan jos en ole, mutta hän tietänee etten ole tuollainen mitä väittää. Muuten olisi moraalisesti kestämätön väite.
Itse tiedän että diagnoosi on mahdollisimman väärin minusta! Sen sanon koska kuuluu asiaan!



Herra Manala kirjoitti:
Miks mulle tulee tästä hepusta mieleen eräs juhannusmiitin jälkipuintikaveri?

Stadinarska kirjoitti:
Hei. Nyt kyllä lopetat puhumasta "tästä hepusta" - tyyliin! Etkö tajua kuinka vähättelevää, sortavaa ja siten omaa itseänsä OIKEASTI korostavaa tämä on!
Ja tämäkö tyyli hyväksytään mutta mun ystävällisyyttäni ei?

Puhu tai kirjoita niinkuin ihmiset normaalisti! Mulla ei ole mitään syytä lukea tyhmyyksiä.

Ja tämä ihan sama juttu niille, jotka eivät osaa käytöstapoja.

Manala (Stadinarskan huomio suluissa: M näyttää tässä kuinka ei tuoda pahaa verta ja kuinka hyvin hän tuntee minut vaikka minä en tunne v...kaan. Ja ammattiani hän ei voi tarkoittaa kai ollenkaan. En mä näitä ominaisuuksia veisi työpaikalle hänen mielestään. hehheh. On muuten sellainen vihanosoitus minulle etten voi ymmärtää mistä sellainen tulee. En IKINÄ itse kehtaisi!! Kenellekään!)

Etkö sä vajaaälyinen vatipää todellakaan tajua, että sä olet se kaveri jolla niitä ongelmia on eniten käytöstapojen kanssa? Etkö sä ajatusten umpikumirengas ymmärrä, että sä kirjoitat täällä ylivoimaisesti eniten joutavanpäiväisiä tyhmyyksiä?

Jos ihan oikeasti et, olet jonkin sortin mielenterveysavun tarpeessa.

Stadinarska kirjoitti:
En vain halua olla "kolmen sanan tylsä tyyppi"

Manalan (SA: hyvät käytöstavat ala Manala seuraavassa!!!!)
On helvetisti parempi olla kolmen sanan tylsä tyyppi kuin kolmen tuhannen sanan uskomattoman tylsä ja raivostuttavan itsekeskeinen idiootti, joka jatkuvasti syyllistyy käytöstaparimanalituksiin koska on sosiaaliselta älykkyydeltään jossain tonnikalan ja heisimadon välimaastossa.
Viimeksi muokannut Stadinarska, 26.11.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Aito_Johanna

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tiivistä, Arska, tiivistä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Aito_Johanna kirjoitti:Tiivistä, Arska, tiivistä.
Voi Aito Jonsku! :) :) Olet 10000% oikeassa! Epäonnistuin tiivistämisessä totaalisesti! :oops:
Mut nyt olen puristettu tyhjiin! Nyt saattaisi tulla siis älämölöä oikeasti, mutta tyydyn sulle sanomaan lämpöterkut ja mun on nyt pakko mennä antamaan mahalleni muonaa. Se huutaa kovaa että äkkiä kuoma keittiöön! :?

SA
ei kelpaa tiivistäjäksi
nälkäinen saarella
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pitäiskö perustaa äänestys siitä uskooko Psykonovan ja Bossa-arskan tietävän toisistaan samassa ruumiissa kirjoitellessaan, vai kusettaako se vaan ettei tiedä?
Zeb

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Clay kirjoitti:Jos on olemassa jotain korkeampia voimia, niin Zeb palaa!
En voinut vastustaa tätä houkutusta :D

Muutenkin olen lauhtunut tässä viikonlopun yli nyt ja tuli myös ikävä tiettyjä tyyppejä :h: , tiedätte kyllä ketkä! Enkä voinut ottaa vastuulleni myöskään aasin sydämenpalasten kovettamista. *rapsutus aasille*

(Ja tietty Lapitii on oikeassa, eihän mulla ole elämää.)

Lisäksi koen moraaliseksi velvollisuudekseni tulla ajamaan StydiTurska ja alteregonsa hus pois mun ketjusta!!
Tix

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Zeb kirjoitti:ikävä tiettyjä tyyppejä :h: , tiedätte kyllä ketkä!
Kiitos, mutta vaikka olenkin mahtava, ei minusta tarvitse puhua monikossa! Teititellä kyllä saa, jos siltä tuntuu.
Viimeksi muokannut Tix, 26.11.2007 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tix kirjoitti:
Zeb kirjoitti:ikävä tiettyjä tyyppejä :h: , tiedätte kyllä ketkä!
Kiitos, mutta vaikka olenkin mahtava, ei minusta tarvitse puhua monikossa! Teittellä kyllä saa, jos siltä tuntuu.
Pus 8) TJEU huumoritopiikki!
prosessi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Zeb kirjoitti:Muutenkin olen lauhtunut tässä viikonlopun yli nyt ja tuli myös ikävä tiettyjä tyyppejä :h: , tiedätte kyllä ketkä!
:h: :h: :h: :h: :h:
Zeb

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Muutenkin olen lauhtunut tässä viikonlopun yli nyt ja tuli myös ikävä tiettyjä tyyppejä :h: , tiedätte kyllä ketkä!
:h: :h: :h: :h: :h:
:h: x monta ja :oops:
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Zeb kirjoitti:
Clay kirjoitti:Jos on olemassa jotain korkeampia voimia, niin Zeb palaa!
En voinut vastustaa tätä houkutusta :D

Muutenkin olen lauhtunut tässä viikonlopun yli nyt ja tuli myös ikävä tiettyjä tyyppejä :h: , tiedätte kyllä ketkä! Enkä voinut ottaa vastuulleni myöskään aasin sydämenpalasten kovettamista. *rapsutus aasille*

(Ja tietty Lapitii on oikeassa, eihän mulla ole elämää.)

Lisäksi koen moraaliseksi velvollisuudekseni tulla ajamaan StydiTurska ja alteregonsa hus pois mun ketjusta!!
:yo: Muista pitää vasemman käden etu- ja keskisormi sieraimissa, kun luet palstaa, ettei sinne vierähtele vihreitä vierasesineitä.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vastaa Viestiin