Zeb takaisin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Mielestäni nimimerkin poistaminen on hiukan ylidramaattista, mutta nimimerkin voi myös jättää poistamatta ja ilmoittaa vain pitävänsä taukoa. Eikö ihmisten poistuminen ja palaaminen ole virtuaalimaailman luonnollista kiertokulkua?
Voisin puolestani sanoa, että minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poistoa hiukan ylidramaattisena.
Sanoo mies joka on vaihtanut nikkiään useaan otteeseen?

Josta tuleekin kysymys: Miksi? Vaihtelun vuoksi vai siksi että viestihistoriasi katoaa?
Pyry-Matias

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:Josta tuleekin kysymys: Miksi? Vaihtelun vuoksi vai siksi että viestihistoriasi katoaa?
Ilmeisesti et oikein usko vaihtelun vuoksi vaihtoehtoosi, koska kysyt? Vastaan, että kyllästymisen ja sitä seuranneen tauon yhteydessä tainnut joka kerta uudelleenrekkautuessani vaihtaa. Voi sen vaihtelunhalullakin perustella, sitä siinä jonkun verran kyllä on. Ehkä myös jonkinnäköinen tauko"riitti" samalla. Varmasti monella sama juttu. Ei draamaa siis.
Savannah

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Pyry-Matias kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Mielestäni nimimerkin poistaminen on hiukan ylidramaattista, mutta nimimerkin voi myös jättää poistamatta ja ilmoittaa vain pitävänsä taukoa. Eikö ihmisten poistuminen ja palaaminen ole virtuaalimaailman luonnollista kiertokulkua?
Voisin puolestani sanoa, että minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poistoa hiukan ylidramaattisena.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
prosessi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Allekirjoitan Zeb takaisin -adressin.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Minä myös allekirjoitan Zeb takaisin -adressin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Herra Manala

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:vaikka hänen kirjoituksensa on täynnä itsekkyyttä ja "besserwisser"-tyyliä ja ylimielisyyttä, tämä asia on toki ihan hänen oma asiansa ja hän tuskin voi luonteelleen mitään eli se on okay, MUTTA
ETTÄ sitä joku haluaisi lisää! Se asia ei silleen nyt vaan ole ollenkaan "terve kehitys".
Joka sitä haluaa, uskoisin kilpailevan hänen kanssaan "besserwisser"-tyylillä, ja niin varmaan onkin, VOIH.
Juu, ei mulle, kiitos! Harvaa asiaa elloan, mutta tää on mulle aikas luotaantyöntävää.
Enpä voi kuin todeta, että sä olet kyllä tän laarin ylimiel...ylivoimaisesti vastenmielisin itsetehostaja-jäteläjä.

Voitaisko me millään vaihtaa Zeb SA:han? Niinkuin per heti.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Herra Manala kirjoitti: Enpä voi kuin todeta, että sä olet kyllä tän laarin ylimiel...ylivoimaisesti vastenmielisin itsetehostaja-jäteläjä.

Voitaisko me millään vaihtaa Zeb SA:han? Niinkuin per heti.
SA:ssa ei ole muuta vikaa kun voisi vähän TIIVISTÄÄ tekstejään. Ei jaksa lukee... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:vaikka hänen kirjoituksensa on täynnä itsekkyyttä ja "besserwisser"-tyyliä ja ylimielisyyttä, tämä asia on toki ihan hänen oma asiansa ja hän tuskin voi luonteelleen mitään eli se on okay, MUTTA
ETTÄ sitä joku haluaisi lisää! Se asia ei silleen nyt vaan ole ollenkaan "terve kehitys".
Joka sitä haluaa, uskoisin kilpailevan hänen kanssaan "besserwisser"-tyylillä, ja niin varmaan onkin, VOIH.
Juu, ei mulle, kiitos! Harvaa asiaa elloan, mutta tää on mulle aikas luotaantyöntävää.
Enpä voi kuin todeta, että sä olet kyllä tän laarin ylimiel...ylivoimaisesti vastenmielisin itsetehostaja-jäteläjä.

Voitaisko me millään vaihtaa Zeb SA:han? Niinkuin per heti.
YAHOO! DramaQueen collision analysis! -dissolved-

-round 1- Manala -SA KO!
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Herra Manala kirjoitti:Voitaisko me millään vaihtaa Zeb SA:han? Niinkuin per heti.
Okei, tämän voin jopa minä allekirjoittaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:18:18:28 [-Lapitii-] <3
18:18:50 [-Lapitii-] <3
Voi jessus, eilen oli kyllä kaikki niin <3. x)

Edit/lisäys: Teen juhlallisen lupauksen juhlia jatkossa enemmän taas. Varmana kandee, jo sikskin että sillon saa noin ylifiksua tekstiä aikaseks!
Viimeksi muokannut Lapitii, 25.11.2007 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Enpä voi kuin todeta, että sä olet kyllä tän laarin ylimiel...ylivoimaisesti vastenmielisin itsetehostaja-jäteläjä.

Voitaisko me millään vaihtaa Zeb SA:han? Niinkuin per heti.
SA:ssa ei ole muuta vikaa kun voisi vähän TIIVISTÄÄ tekstejään. Ei jaksa lukee... :wink:
Kiitos Homie (ja myös Niba koska niin ikävästi Z käsitteli Nibaakin, joka kuitenkin on kiva immeinen.)

Olen kyllä oikeasti hämilläni ja pahoillani jos EN VIELÄKÄÄN saa perille viestiäni, että inhoan yli kaiken OIKEAA itsekkyyttä ja ylimielistä kylmyyttä.En nyt toki syytä Z-tyypin olevan pelkästään sellainen. Oli hänellä näppärä kirjoitustyyli sinänsä, mutta sisältö ei tosiaankaan ollut kannustavaa tai ihmisläheistä. Ja kamalinta oli hänen (toivottavasti ja uskon täysin niin,) harhautuksensa, että sillä ajattelukaavalla varustettu henkilö olisi ihmisten auttaja!Se olisi umpisurkeaa kehitystä! Ajatelkaa, mitä kannustatte!! En vaadi mutta toivon!

Homie! Minun eittämätön vikani on höpötys. Ja tiivistämisen taito on tärkeä. Myönnän, että monisanaisella kirjoittamisella olen varmaan saanut lukuisia väärinkäsityksiä Kitinässä täällä.
Mä olen koettanut tiivistää juttuja, mutta kun harvemmin kirjoittelee niin asiaa kuitenkin tulee. Nyt opiskelen aihetta. Kiitos Homie oikeasta kritiikistä ja kivasta kannustuksesta!

Ninni!!

Kompaan sua miljoonaprosenttisesti siinä, että nikkien vaihtoja on liikaa.
Ja mihin tuo tosiaan perustuu. Se on mielestäni aika isokin ongelma kun koskaan ei voi tietää miksi tuo on vaihtanut nikkinsä eikä sitä tiedä, että se on vaihtanut. Ja sitten uusi nikin omistaja vaihtaa ilmiselvästi tyyliä kirjoituksessaan.
Ninni. Sinä olit alkuaikoina kun Kitinään tulin, minulle hiukan kummajainen, mutta sinun osakkeesi ovat kohonneet koko ajan ylöspäin mitä minä olen huomannut. Olet aito.Hyvine ja huonoine puolinesi. Se on harvinaista täällä sittenkin. Nimenomaa pysyvyys olisi hyvä arvo täällä! Avatar ja Nikki ovat hyvä olla pysyviä ja maailmassa on ihan liikaa asioita jotka aina muuttuu!
Älkääpäs nuoret ja vanhat muuten olko niin naiiveja, että uskotte jonkun menevän pois Kitinästä, jos hän niin sanoo. NIKKI menee pois, mutta tämä sama jatkaa hieman ehkä eri tyylillä eri nikillä!
Katsotaan. Epäilkää kaikkea! Valitettavasti elämässä ei juuri luottaa voi paljoonkaan! Itseni kyllä tässä haluan sanoa luotettavaksi, mutta se ei ole nyt itsekehuksi sanottu vaan realismia.

Ei tietenkään mitään rangaistuksia pidä nikkejä vaihtavalle keksiä, mutta tämä asia on paajooon , paljoon tärkeämpi suhteessa kuin jonkun yksittäisen kirjoittajan esiintuoman tekstin tyyli. Siksi on yhdentekevää olenko minä täällä tai joku Z, mutta yhdentekevää ei ole se kun tyypit vaihta nikkejään ja tekee muilla nikeillä manipulaatiota.

SAr ry.
Stadin Aitouden rakastajat ry
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Herra Manala

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Stadinarska kirjoitti:Olen kyllä oikeasti hämilläni ja pahoillani jos EN VIELÄKÄÄN saa perille viestiäni, että inhoan yli kaiken OIKEAA itsekkyyttä ja ylimielistä kylmyyttä.
Kaikessa huvittavuudessaan sä olet itse tän alan pioneeri kylvämällä tänne pahaa verta ja arvostelemalla toisten yksityisen työelämän ammattitaitoa ja -etiikkaa siitä vittujakaan tietämättä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Voitaisko me millään vaihtaa Zeb SA:han? Niinkuin per heti.
Okei, tämän voin jopa minä allekirjoittaa.
Allekijoitan @! Kalkkerit välissä kuitenkin?
Jos läppä häirihee, NI sit hatkat va.
Pyyhin Netikettiin..
Geetz

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Mitäs himputin väliä sillä on jos joku vaihtaa nimimerkkinsä? Tekstejähän täällä kommentoidaan? Arska?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Geetz kirjoitti:Mitäs himputin väliä sillä on jos joku vaihtaa nimimerkkinsä? Tekstejähän täällä kommentoidaan? Arska?
Moi Geetz!

Joo, oikeastaan minäkin lopulta haluaisin niin, mutta kun se on utopiaa se pelkkä tekstin kommentointi. Minäkin olen saanut "oudon propellipään maineen" ja monet suhtautuvat teksteihini kuin tietäisivät sen LUKEMATTA!

Mut yleensä siis kun vaivalla on saanut "tunnettua" ihmistä kirjoituksen takana ja siten yhteisöstä on tullut tutumpi, on huomattavasti antoisampaa keskustella. Sen asian katson olevan aivan kuten live-elämässä. Kun juttelen tuntemattoman kanssa, toivon hänestä tulevan tutumpi ja sitten hänen asiansa tulee tutuksi, myös taustat, ja näin kun hänestä ja heistä tulee ystävät, niin heihin voi samaistua ja heihin voi luottaa ja keskusteluista tulee kiinnostavampia kun tietää ihmisten taustoja.

Kyllähän tekstin takana oleva persoona on aina kiinnostava, halusipa sitä tai ei.
RIIPPUU tietysti asiasta. Jokin puhtaasti "tekninen" asia kuten juuri tekniikka tai asiantuntija-asiat ovat juttu sinänsä, mutta täällä on paljon juuri perhe-asiaa ja ihmisten suhdeasioita ja muuta jutustelua, joiden ymmärtäminen on paljon helpompaa kuin tuntee ihmisen. Ja tällaisen yhteisön tarkoitus on nimenomaa olla yhteisö ihmisistä. Ei kasvottomia kirjoittajia (vaikka ne kasvottomia konkr. ovatkin- tarkoitan persoonattomia).

Mutta kukin kokee asiat kyllä erilailla, se on selvä. Mutta en aivan usko, että sinäkään viihtyisit, jos nämä tyypit eivät millään tavalla olisi tuttuja. Ja nikin vaihdon jälkeen eivät ole.

Terveisiä sulle Geetzuinen :) Sun tapauksesi on hauska. Kyllä määää sut tunnistan. Se on jostain syytä helppoa (Geetz on Geetzun näköinen nikki!)

Saari alkaa valmistautua talveen!! Huhhuh. Mutta kyllä me kestetään. Tule joskus lämmittämään saaremme tunnelmaa. Pissata ei tarvii.

SA
S Ameba
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
PerttiMakimaa

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Minusta toisaalta Zebin katoaminen palstalta oli aika ennalta-arvattavaa.

Hän on ollut pitkän aikaa eräänlaisena taustapiruna ja pitänyt kynttiläänsä vakan alla. Toisin on ollut viime aikoina. Hän on tuonut persoonaansa ja mielipiteitään esiin paljon voimakkaammin.

Ehkä (katson varmaan tämän jälkeen pseudotiedeketjun kirjoittelut, en ole vielä katsonut) tässä on kyseessä tämän ulostulemisen tuoma itsetietoisuuden lisäys yhdistettynä suuttumuksen.

Zeb itse sen ehkä tietäisi. Toisaalta ihminenhän on loistava valehtelemaan asioita itselleen.

No, voit ottaa ihmisen pois kitystä muttet kityä pois ihmisestä.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Pyry-Matias kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Mielestäni nimimerkin poistaminen on hiukan ylidramaattista, mutta nimimerkin voi myös jättää poistamatta ja ilmoittaa vain pitävänsä taukoa. Eikö ihmisten poistuminen ja palaaminen ole virtuaalimaailman luonnollista kiertokulkua?
Voisin puolestani sanoa, että minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poistoa hiukan ylidramaattisena.
Ja minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poiston pitämistä hiukan ylidramaattisena.

Toki minäkin mieluummin Zebin otan palstalle kuin Arskan, mutta jos edellytyksenä olisi Arskan poistuminen, Zeb ei tulisi ikinä takaisin.

Allekirjoitan vetoomuksen, Zeb takaisin.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
NuoriDaavid

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ihminen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Mielestäni nimimerkin poistaminen on hiukan ylidramaattista, mutta nimimerkin voi myös jättää poistamatta ja ilmoittaa vain pitävänsä taukoa. Eikö ihmisten poistuminen ja palaaminen ole virtuaalimaailman luonnollista kiertokulkua?
Voisin puolestani sanoa, että minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poistoa hiukan ylidramaattisena.
Ja minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poiston pitämistä hiukan ylidramaattisena.

.
Minusta on ylidramaattista pitää ylidramaattisena nikin poiston ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena.
Geetz

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Stadinarska kirjoitti:Mutta en aivan usko, että sinäkään viihtyisit, jos nämä tyypit eivät millään tavalla olisi tuttuja. Ja nikin vaihdon jälkeen eivät ole.
Juu, jätän monet viestit nykyään lukematta jos niiden kirjoittaja sellainen, josta ei ole muodostunut minkäänlaista kuvaa. Taidan huomata uudet nimimerkit aina vikojen joukossa, moni ehtii häipyä ennen kuin edes teen mitään kybäviestin koostetta...

Käyn tänään saarella hakemassa jotain Joulupukin viskomia juttusia. :]
Hermann Hoth

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

NuoriDaavid kirjoitti:Minusta on ylidramaattista pitää ylidramaattisena nikin poiston ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena.
Tähän pitää kyllä nyt väsätä totuustaulu, että pääsee perille mitä tuossa sanotaan.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Hermann Hoth kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Minusta on ylidramaattista pitää ylidramaattisena nikin poiston ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena.
Tähän pitää kyllä nyt väsätä totuustaulu, että pääsee perille mitä tuossa sanotaan.
Voi hitsin pimpulat. Olisin niin toivonut, että joku jatkaa tuosta.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Bossanova
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 11.08.2007 12:57
Paikkakunta: Espoo

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Bossanova »

Ihminen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Savannah kirjoitti: Mielestäni nimimerkin poistaminen on hiukan ylidramaattista, mutta nimimerkin voi myös jättää poistamatta ja ilmoittaa vain pitävänsä taukoa. Eikö ihmisten poistuminen ja palaaminen ole virtuaalimaailman luonnollista kiertokulkua?
Voisin puolestani sanoa, että minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poistoa hiukan ylidramaattisena.
Ja minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poiston pitämistä hiukan ylidramaattisena.

Toki minäkin mieluummin Zebin otan palstalle kuin Arskan, mutta jos edellytyksenä olisi Arskan poistuminen, Zeb ei tulisi ikinä takaisin.

Allekirjoitan vetoomuksen, Zeb takaisin.
Minunkin täytyy nyt joskus kirjoittaa, vaikka vain näin työpaikalla olenkin.
En ole Zeb kirjoituksia paljon lukenut, mutta Arska on tullut tutuksi. Hänhän on aina ystävällinen ja kirjoittaa hauskasti. Ei ikinä ole nähdäkseni moittinut muita ennekuin he ovat moittineet Arskaa. Siksi pidän hänen ystävällisyydestään. Huomaa tämä herra Manala. Täytyy olla niin, että Zeb on aikaisemmin arvostellut Arskaa.
Ainakin nuo Arskan perusteet olisivat hyviä. Olen Arska-fani. Missään tapauksessa Arska ei saa mennä pois. Hän viimeiseksi!
Mieheni samaa mieltä, vaikka hän ei lue kuin ne, jotka pyydän... :wink:
Mutta kaikille huonoille ja hyville lie tilaa, ja kaikille mielipiteille, jos ei ole Jokelatyyliä.
Storia

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Storia »

Bossanova kirjoitti:Huomaa tämä herra Manala. Täytyy olla niin, että Zeb on aikaisemmin arvostellut Arskaa.
Ainakin nuo Arskan perusteet olisivat hyviä. Olen Arska-fani. Missään tapauksessa Arska ei saa mennä pois. Hän viimeiseksi!
Mieheni samaa mieltä, vaikka hän ei lue kuin ne, jotka pyydän... :wink:
Mutta kaikille huonoille ja hyville lie tilaa, ja kaikille mielipiteille, jos ei ole Jokelatyyliä.
Pelottavaa mitä puolimieliä täällä nykyään hengaa. Tsekkasin viestiarkistoasi ja edellisessä viestissäsi olit mies, nyt nainen. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä SA:n joku viides alter ego.
Tix

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Storia kirjoitti:
Bossanova kirjoitti:Huomaa tämä herra Manala. Täytyy olla niin, että Zeb on aikaisemmin arvostellut Arskaa.
Ainakin nuo Arskan perusteet olisivat hyviä. Olen Arska-fani. Missään tapauksessa Arska ei saa mennä pois. Hän viimeiseksi!
Mieheni samaa mieltä, vaikka hän ei lue kuin ne, jotka pyydän... :wink:
Mutta kaikille huonoille ja hyville lie tilaa, ja kaikille mielipiteille, jos ei ole Jokelatyyliä.
Pelottavaa mitä puolimieliä täällä nykyään hengaa. Tsekkasin viestiarkistoasi ja edellisessä viestissäsi olit mies, nyt nainen. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä SA:n joku viides alter ego.
Muah. Arskalla alkaa alter egot jo mennä sekaisin. SA, toi on niin säälittävää touhua, ettei sille enää löydy edes sanaa.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ihminen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Voisin puolestani sanoa, että minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poistoa hiukan ylidramaattisena.
Ja minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poiston pitämistä hiukan ylidramaattisena.
Minusta on ylidramaattista pitää ylidramaattisena nikin poiston ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena.
Eikö siis oikeasti kukaan pidä ylidramaattisena ND:n nikin poiston ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena pitämisen pitämistä ylidramaattisena?
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Vastaa Viestiin