Zeb takaisin!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Zeb takaisin. Mun persusrtelut on se että mä vaan halun niin.
Ja vaikka en missään nimessä hyväksy ikinä kuunaan mitään aloituksia mitkä viittaa mihkään nimimerkkiin, niin oops, tuli alotettua tämmönen. Hei te tiätte, mä oon kännis, yritäm esittää selvää, kuuntelen Nightwishiä. ainoo tampereen vahvistus lähti leikkiin moottorinsahan kaa... No en tiä mitä hervannan herkkupeballe kuuluu... no mut hei, tajunnanvirta sucks, pointti oli se että Zeb Zeburainen takas heti nyt! Älä leiki et sulla on elämää, sä luet tän kuiteskin. Ja tykkäät.

Ja mä tykkään susta. Pliiiis tuu takas, muutkin haluu, muutkin tykkää!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

8:16:54 [asiz] aika ihqua :-)
18:17:06 [-Lapitii-] eikö?
18:17:18 [-Lapitii-] sensuuri läpäisty?
18:18:03 [-Lapitii-] mut nyt mua hämää, ei toi voinut olla niin tärkeä asia, tqai ni, kai se sitten voi =P
18:18:28 [-Lapitii-] zeb on <3
18:18:50 [-Lapitii-] mä kuuntelen nighwishii <3
18:20:38 [-Lapitii-] on kyllä moukkamaisista moukkamqaisainta aloittaa topicia kenenkään nickillä
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Clay »

Minä olen tänään tiukasti selvinpäin, ja menen leffaan. Jos on olemassa jotain korkeampia voimia, niin Zeb palaa!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Clay kirjoitti: Jos on olemassa jotain korkeampia voimia, niin Zeb palaa!
Toivotaan, että taivaankappaleet ovat oikeassa asennossa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Aito_Johanna

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Miksi Zeb on lähtenyt? Minne se on lähtenyt? Mitä häh? :?
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ak »

Aito_Johanna kirjoitti:Miksi Zeb on lähtenyt? Minne se on lähtenyt? Mitä häh? :?
Katso pseudotieteet ketju.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Joo..
Kerätään adressi: Zeb takaisin

Tykkään sen kirjotuksista, vaikka se onki välillä haukkunu mua palstalla.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mihin kohtaan voi allekirjoittaa?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Vadim kirjoitti:Mihin kohtaan voi allekirjoittaa?
Tähän:
----

----

----

Joku muu saa laatia kaunopuheisen pyynnön, ellei Lapitiin aloitus kelpaa. :lol:
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja taas mielessä että mitähän mä oon missannu? Miks Zeb on ees lähteny? (vai onko ees, en huomaa)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pitäisikö minunkin haluta hänen takaisintuloaan? Meinaan, ettei hän tulisi!

Tässä asiassa kulminoituu asia, jonka takia minä olen perin juurinkin väsynyt silloin tällöin Kitinään! Tulee sellainen epäusko elämän oikeaan ja väärään ja niiden tunnistamiseen.
En millään usko Z-tyypin ammatin oikeellisuuteen. Tai elämänuskoni oikeaan melkein kaatuu jos hän tosiaan onkin mitä väittää.

Oikeastaan huolestuttavampaa kuin mikään on se, että vaikka hänen kirjoituksensa on täynnä itsekkyyttä ja "besserwisser"-tyyliä ja ylimielisyyttä, tämä asia on toki ihan hänen oma asiansa ja hän tuskin voi luonteelleen mitään eli se on okay, MUTTA
ETTÄ sitä joku haluaisi lisää! Se asia ei silleen nyt vaan ole ollenkaan "terve kehitys".
Joka sitä haluaa, uskoisin kilpailevan hänen kanssaan "besserwisser"-tyylillä, ja niin varmaan onkin, VOIH.
Juu, ei mulle, kiitos! Harvaa asiaa elloan, mutta tää on mulle aikas luotaantyöntävää.

Tulkoon takaisin ja saakoon elää, mutta kyllä minä ainakin terveyteni tähden suodatan juttunsa, ja vastaukset! Siitä tosin on vaivaa.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
bedlam

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Ja taas mielessä että mitähän mä oon missannu? Miks Zeb on ees lähteny? (vai onko ees, en huomaa)
ak kirjoitti:Katso pseudotieteet ketju.
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tunnen itseni tyhmäksi, koska jätin osan ketjusta lukematta. Auts :roll:
Savannah

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Joskus on ihan hyvä vaihtoehto poistaa nimimerkki, laskea kymmeneen, keskittyä muihin asioihin ja palata sen jälkeen takaisin jos siltä tuntuu. On ikävää, että joku harmistuu palstalla tapahtuneesta asiasta niin paljon, että haluaa poistua, mutta tänne on onneksi kuitenkin avoimet ovet jatkossakin. Ei tauko ole aina pahasta, vaikka se johtuisikin loukkaantumisesta.
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Savannah kirjoitti:Joskus on ihan hyvä vaihtoehto poistaa nimimerkki, laskea kymmeneen, keskittyä muihin asioihin ja palata sen jälkeen takaisin jos siltä tuntuu. On ikävää, että joku harmistuu palstalla tapahtuneesta asiasta niin paljon, että haluaa poistua, mutta tänne on onneksi kuitenkin avoimet ovet jatkossakin. Ei tauko ole aina pahasta, vaikka se johtuisikin loukkaantumisesta.
Uijui miten totta.

Mä olen varmaan ainoa joka täällä en ole nikkiä vaihtanut. Ja siitä johtunee ylivoimainen postausjohtonikin.

EDIT: enkä kehtoo vaihtaakaan nikkiä, niin ylivoimanen oon ja haluun et se pysyy :P

Vaikkakin vaan pyykinpesusta ja muusta turhasta puhun.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen varmaan ainoa joka täällä en ole nikkiä vaihtanut. Ja siitä johtunee ylivoimainen postausjohtonikin.
Et ole ainoa :D
Tosin slam on esteenä mun kakkossijalle, vois sekin vaikka vaihtaa nikkiä!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä olen varmaan ainoa joka täällä en ole nikkiä vaihtanut. Ja siitä johtunee ylivoimainen postausjohtonikin.
Et ole ainoa :D
Tosin slam on esteenä mun kakkossijalle, vois sekin vaikka vaihtaa nikkiä!
Älä perkele yllytä sitä, se vielä vaihtaa ja sit mä oon IIIIHAN ylivoimanen :D
Pyry-Matias

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä olen varmaan ainoa joka täällä en ole nikkiä vaihtanut. Ja siitä johtunee ylivoimainen postausjohtonikin.
Et ole ainoa :D
Tosin slam on esteenä mun kakkossijalle, vois sekin vaikka vaihtaa nikkiä!
Älä perkele yllytä sitä, se vielä vaihtaa ja sit mä oon IIIIHAN ylivoimanen :D
Päiväkohtainen viestikeskiarvo on lahjomaton, kun otos on tarpeeksi suuri. Ninnillä ~15,5 ja Lolitalla ~ 7. Mulla on muuten ~ 6,8.

EDIT: katsoin nopeasti muitakin vakkareita. Yli kahdeksan keskiarvoon ylsi esmes masa, jolla ~ 12,8.
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 25.11.2007 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nuori Daavid on korkeimmalle sijoittunut uusionikki yli 10 viestiä päivässä ja sija kuusi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mä olen varmaan ainoa joka täällä en ole nikkiä vaihtanut. Ja siitä johtunee ylivoimainen postausjohtonikin.
Elähän suotta uhoa, kyllä täällä muitakin selkärangallisia on.
Vertaappa meidän viestimääriä, amatööri.
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Vertaappa meidän viestimääriä, amatööri.
Ihminen voi sanoa vaan määränsä verran asiaa. Kumpikaan meistä ei ole sitä tehtävää vielä täyttänyt.
Niin. Lähes 13 tuhanteen viestiinkään en ole asianhippusta saanut laitettua. Perhana. Vaan mikähän tän palstan tarkotus taas olikaan, paskanjauhanta kenties?

EDIT: mä kyllä luen aina päiväketjut, koska haluan tietää, mitä ihmisille kuuluu. Ilmoittelen itsestäni, vaikkei ketään kiinnosta :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Savannah kirjoitti:On ikävää, että joku harmistuu palstalla tapahtuneesta asiasta niin paljon, että haluaa poistua, mutta tänne on onneksi kuitenkin avoimet ovet jatkossakin.
Mutta muistakaa, ainakun poistatte tunnuksen, kovetatte pienen palasen Aasin sydämestä! :cry:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:On ikävää, että joku harmistuu palstalla tapahtuneesta asiasta niin paljon, että haluaa poistua, mutta tänne on onneksi kuitenkin avoimet ovet jatkossakin.
Mutta muistakaa, ainakun poistatte tunnuksen, kovetatte pienen palasen Aasin sydämestä! :cry:
*tarjoaa sadoittain porkkanasäkkejä*
Savannah

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Savannah »

aasi kirjoitti:
Savannah kirjoitti:On ikävää, että joku harmistuu palstalla tapahtuneesta asiasta niin paljon, että haluaa poistua, mutta tänne on onneksi kuitenkin avoimet ovet jatkossakin.
Mutta muistakaa, ainakun poistatte tunnuksen, kovetatte pienen palasen Aasin sydämestä! :cry:
Miksi? Saahan saman nimimerkin erittäin suurella todennäköisyydellä takaisin näin pienellä palstalla. Mielestäni nimimerkin poistaminen on hiukan ylidramaattista, mutta nimimerkin voi myös jättää poistamatta ja ilmoittaa vain pitävänsä taukoa. Eikö ihmisten poistuminen ja palaaminen ole virtuaalimaailman luonnollista kiertokulkua?
Pyry-Matias

Re: Zeb takaisin!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Savannah kirjoitti: Mielestäni nimimerkin poistaminen on hiukan ylidramaattista, mutta nimimerkin voi myös jättää poistamatta ja ilmoittaa vain pitävänsä taukoa. Eikö ihmisten poistuminen ja palaaminen ole virtuaalimaailman luonnollista kiertokulkua?
Voisin puolestani sanoa, että minusta on hiukan ylidramaattista pitää nikin poistoa hiukan ylidramaattisena.
Vastaa Viestiin