Nussuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti: No enkä oo joka miitissä näyttänny! Saunassa oon aina poikien kans, lasketaanko sekin vai?
:shock: Lasketaan tietysti. Silloinhan näkyy lisäksi myös perse ja saattaa pimppakin vilahdella! Kantsii muuten harkita, lupaileeko mulle jotain. No sinä et lupaillut, mutta mites kävi silloin kun kysyin Marthafockerilta näyttääkö Martta tissit kaikille miehille, joilla on tonttulakki, ja Martta vastasi kyllä :D
milli

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja milli »

meinaan pakahtua ...

:h: ihan mahdottoman ihana viikonloppu
Bliss

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä en löydä mistään paria levyä, jotka mun olis ihan pakko saada :(
Mulli75

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Mä en löydä mistään paria levyä, jotka mun olis ihan pakko saada :(
Nimet ?
prosessi

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jo jonkin aikaa puhaltaminen on auttanut itkuun, jos mukelo on esimerkiksi huitaissut itseään helistimellä kasvoihin. Kutittamista olen testaillut aina silloin tällöin, ja tänään riemukseni huomasin, että mukelon polvitaipeet kutiavat. Mitenköhän kauan kestää, ennen kuin kainalotkin oppivat kutittamisen idean.
Bliss

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä en löydä mistään paria levyä, jotka mun olis ihan pakko saada :(
Nimet ?
Problems: Yleisön pyynnöstä ja Kaupungin valot

edit: vuosilta 1981 ja 1982 :)
Duckzilla

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Paluu Turku-ulottuvuudesta suoritettu. Pistäkää te vastaanautoilijat saatana ne sumuvalot pois kun ajatte vastaan sateisella tiellä. :x

Mut oli ihan rentoa. Akut latautu ainaski vähän. Pelasin tupariporukan kanssa Blokusta. Hauskanen peli se. Kyyditsin yhden neidon kotiin ja hän toivoi että tapaisimme toistekin.
Herra Manala

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Duckzilla kirjoitti:Kyyditsin yhden neidon kotiin ja hän toivoi että tapaisimme toistekin.
Wodabaut juu?
Duckzilla

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Herra Manala kirjoitti:Wodabaut juu?
Annoin käyntikorttini. Virallisesti. :juristi:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duckzilla kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Wodabaut juu?
Annoin käyntikorttini. Virallisesti. :juristi:
Tästä syystä en olekaan teettänyt kkäydisortteja, olisivat jo loppuneet kuitenkin.. :cry: :wink: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
nokkaelain

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Duckzilla kirjoitti:Paluu Turku-ulottuvuudesta suoritettu. Pistäkää te vastaanautoilijat saatana ne sumuvalot pois kun ajatte vastaan sateisella tiellä. :x
Itse olen vastaavasti edelleen Helsinki-ulottuvuudessa. Olin veljen pojan 1-vuotissynttäreillä. Junalla huomenna Turkuun.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duckzilla kirjoitti:Paluu Turku-ulottuvuudesta suoritettu. Pistäkää te vastaanautoilijat saatana ne sumuvalot pois kun ajatte vastaan sateisella tiellä. :x
Sumuvaloista en tiedä, mutta kuulemma nykyisin kuuluu ajaa moottoritiellä pitkät päällä vastaantulijoista huolimatta. Siis jos on pimeä. Itse ajoin torstain sadekelissä kolmen ja puolen tunnin matkan kahteen suuntaan, suurimmaksi osaksi pimeän aikaan, ja ihmettelen kyllä miten olisin nähnyt eteeni ilman niitä pitkiä. Pari kertaa niiden poiskytkemistä kokeiltuani päätin, että se riitti. Samoin näytti toimivan osa vastaantulijoista, mutta vain osa (loput saivatkin sitten varmaan kiroilla seuraavan viikon tarpeiksi)!
Vastaa Viestiin