Nussuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mies arvosti toki, että olin juonu 17 kaliaa kun se tuli himaan. =) Siinä olikin just sopivat pohjat lähtee baariin.
Nyt se on noutamassa mulle jädee ja limsaa. =P~~~~ Varsin tyylikäs ja pehmoinen krapula tänään.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Pyry-Matias

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Suvinen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Ei se että saiko, vaan se että tietää, että olisi saanut.
Nimenomaan!

Itsetunto kohosi kuitenkin taas muutaman naksauksen.
Miehillä se melkein vaatii happy endingin, toi itsetunnon kohotus. Täytyy kuitenkin muistaa Tix, jonka kätilöt risti aurinkojumalaksi jo keskoskopissa. Tissinimemistä karsastanut Tiksi kun kyseli sisarhennoilta alkuunsa painoindeksit ja soi vain kaikkein siroimman tuoda maitopullon.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Ei se että saiko, vaan se että tietää, että olisi saanut.
Nimenomaan!

Itsetunto kohosi kuitenkin taas muutaman naksauksen.
Miehillä se melkein vaatii happy endingin, toi itsetunnon kohotus. Täytyy kuitenkin muistaa Tix, jonka kätilöt risti aurinkojumalaksi jo keskoskopissa. Tissinimemistä karsastanut Tiksi kun kyseli sisarhennoilta alkuunsa painoindeksit ja soi vain kaikkein siroimman tuoda maitopullon.
Tälle joutu putoomaan.

*pyyhkii kahveja näppikseltä*
1108

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kerrotaan nyt sitten tännekin.

Opin eilen että tiuskasu "Painu nyt vittuun tieltä saatanan lehmä" saattaa tehdä kipeää. Kyllä, sain turpaani naiselta Onnelan narikassa. Vatipää potki korkkarilla vielä vissiin yhden kylkiluun paskaksi, sen verran särkee.

Uskotteko että on aika vitun miesmäinen olo? Saada nyt naiselta turpaan, herrasmiehenä en lyönyt takaisin vaikka mieli teki, poke hoiti sen asian kyllä kuntoon.

Hyvin mä vedän!
Enttu

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Onnea kaikille Katreille ja Katjoille :)
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Kerrotaan nyt sitten tännekin.

Opin eilen että tiuskasu "Painu nyt vittuun tieltä saatanan lehmä" saattaa tehdä kipeää. Kyllä, sain turpaani naiselta Onnelan narikassa. Vatipää potki korkkarilla vielä vissiin yhden kylkiluun paskaksi, sen verran särkee.

Uskotteko että on aika vitun miesmäinen olo? Saada nyt naiselta turpaan, herrasmiehenä en lyönyt takaisin vaikka mieli teki, poke hoiti sen asian kyllä kuntoon.

Hyvin mä vedän!
Vitttttsi mä nautin!

(keneltä sait päähäs? Joku eksä vai muuten vaan sekasin?)
1108

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:keneltä sait päähäs? Joku eksä vai muuten vaan sekasin?
Joku brunetti joka ei kestänyt vittuilua mutta osasi lyödä ja lujaa. Käsittääkseni ei ollut exä, tosin pysty oleen satavarma.

Tavallaan huvittaa jo.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:keneltä sait päähäs? Joku eksä vai muuten vaan sekasin?
Joku brunetti joka ei kestänyt vittuilua mutta osasi lyödä ja lujaa. Käsittääkseni ei ollut exä, tosin pysty oleen satavarma.

Tavallaan huvittaa jo.
Kolhaus miehisyyteen vai? ;P
1108

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kolhaus miehisyyteen vai?
Häh? Vitut, mulkku olisi ladannut narttua pataan, pidin itseni miehenä ja en lyönyt takaisin, kas kun naisia ei mätkitä.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kolhaus miehisyyteen vai?
Häh? Vitut, mulkku olisi ladannut narttua pataan, pidin itseni miehenä ja en lyönyt takaisin, kas kun naisia ei mätkitä.
I know. Good boy. *taputushymiö tähän*
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: Itsetunto kohosi kuitenkin taas muutaman naksauksen, ja aamulla olin kuitenkin tyytyväinen että olin kotona omassa petissä, yksin vieläpä.
!
Oikein.
Tuommonen vaan veisi nautintoa siitä kun olet säästellyt Minulle.
Annapa vielä seksinpuutteen ja himon yltyä, kasvata se äärimmilleen.
Ja minä ratsastan apuun mustalla Lantikalla (kunhan sinulla on seuraavan kerran ovulaatio).

(Muuten masentaa, että sulla kolholla akalla olisi sittenkin valinnanvaraa.. tasonsa alle tyytyviä miehiä näkyy olevan muitakin kuin minä?. )
Rouva Pupu

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Gat kirjoitti: (Muuten masentaa, että sulla kolholla akalla olisi sittenkin valinnanvaraa.. tasonsa alle tyytyviä miehiä näkyy olevan muitakin kuin minä?. )
piMpelipoM.
1108

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rouva Pupu kirjoitti:piMpelipoM.
poMpeliPiM
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:piMpelipoM.
poMpeliPiM
Siinä ei backwards-lyrics saatanahevit auttaneet kun nössö sait turpiisi NAISELTA!!! :D
1108

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Gat kirjoitti:Siinä ei backwards-lyrics saatanahevit auttaneet kun nössö sait turpiisi NAISELTA!!! :D
Sain kuiteskin naiselta, sinä saat oikealta kädeltäsi.

And how sad is that?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja BrianW »

1108 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siinä ei backwards-lyrics saatanahevit auttaneet kun nössö sait turpiisi NAISELTA!!! :D
Sain kuiteskin naiselta, sinä saat oikealta kädeltäsi.

And how sad is that?
Niin, kerroppa Gat, kun sinä olet tuollainen kultivoituneiden käytöstapojen kuningas, kuinka olisit itse menetellyt moisessa tilanteessa ?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BrianW kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Gat kirjoitti:Siinä ei backwards-lyrics saatanahevit auttaneet kun nössö sait turpiisi NAISELTA!!! :D
Sain kuiteskin naiselta, sinä saat oikealta kädeltäsi.

And how sad is that?
Niin, kerroppa Gat, kun sinä olet tuollainen kultivoituneiden käytöstapojen kuningas, kuinka olisit itse menetellyt moisessa tilanteessa ?
Kysyny ensimmäisenä tuikituntemattomalta että "Näytä tissit" :roll:
No joo, noin hän on tehnyt vain mulle, mutta joku toinen olisi "ehkä" loukkaantunut. Kättelytilanteessa. Vitsi.
Aito_Johanna

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Gat kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Itsetunto kohosi kuitenkin taas muutaman naksauksen, ja aamulla olin kuitenkin tyytyväinen että olin kotona omassa petissä, yksin vieläpä.
!
Oikein.
Tuommonen vaan veisi nautintoa siitä kun olet säästellyt Minulle.
Annapa vielä seksinpuutteen ja himon yltyä, kasvata se äärimmilleen.
Ja minä ratsastan apuun mustalla Lantikalla (kunhan sinulla on seuraavan kerran ovulaatio).

(Muuten masentaa, että sulla kolholla akalla olisi sittenkin valinnanvaraa.. tasonsa alle tyytyviä miehiä näkyy olevan muitakin kuin minä?. )
*puistatus*
isohaara

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Iso-D:n pileistä juuri kotiuduttu, heräsin neljän kieppeillä Espoosta.
Oli kyllä oikein testosteroniset keitottelut Vihtiksen luona, kas kun ei yltynyt painimiseksi ja kädenväännöksi. Kasarihevi \,,/
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Niin, kerroppa Gat, kun sinä olet tuollainen kultivoituneiden käytöstapojen kuningas, kuinka olisit itse menetellyt moisessa tilanteessa ?
:roll: Minulle ON käynyt samalla tavalla...
Olisko kolme vuotta sitten, sen YHDEN (en toista mutta sisälsi vieressä duunatun irtopanon) Kityläisten elämäntyylinäytteen livenä havainnoituani, olin loppukesän pahoissa ihmisviha-angsteissa. Ja Orimattilan kantrifestareilla agrekänneissä tulin lutkitelleeksi yhtä tinttitukan kanssa imuttelevaa misua. No sehän muisti, ja tunnin päästä ilmestyi SISKONSA kanssa anniskelupuolen pöytääni.. ja molemmat misut "hieman" vetelivät minua turpiin. Tietenkään en lyönyt takaisin... Onneksi niiden lyönnit ei missään tuntuneet, vaikka aamulla ohimo oli hieman kipeä ja tukka misujen päähäni kaatamasta siideristä tahmea.. :roll:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti: Kysyny ensimmäisenä tuikituntemattomalta että "Näytä tissit" :roll:
No joo, noin hän on tehnyt vain mulle, mutta joku toinen olisi "ehkä" loukkaantunut. Kättelytilanteessa. Vitsi.
Monestiko pitää sanoa, että se oli vitsi, perustuen siihen, että jo silloin sinulla OLI tapana näytellä tissejäsi miiteissä! Varmaan kaikki muut on nähnyt paitsi minä :lol:
Herra Manala

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Häh? Vitut, mulkku olisi ladannut narttua pataan, pidin itseni miehenä ja en lyönyt takaisin, kas kun naisia ei mätkitä.
No eihän niitä mätkiä tarvitsekaan, mutta jos mua rupee lyömään ja potkimaan joku nainen niin kyllä mä sen todennäköisesti laitan jonkinnäköiseen pakettiasentoon mistä se ei pääse lyömään ja ojentaisin portsarille. Ei toi mun mielestä ole väkivaltaa vaan ihan fiksua itsepuolustusta jos toinen on nyrkit ja korkokengät pystyssä.
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kysyny ensimmäisenä tuikituntemattomalta että "Näytä tissit" :roll:
No joo, noin hän on tehnyt vain mulle, mutta joku toinen olisi "ehkä" loukkaantunut. Kättelytilanteessa. Vitsi.
Monestiko pitää sanoa, että se oli vitsi, perustuen siihen, että jo silloin sinulla OLI tapana näytellä tissejäsi miiteissä! Varmaan kaikki muut on nähnyt paitsi minä :lol:
No enkä oo joka miitissä näyttänny! Saunassa oon aina poikien kans, lasketaanko sekin vai?

Ja lue uuestaan mun viesti, mä TIEDÄN että se oli vitsi. Mut aika köh, Gattacamainen aloitus kuitennii :D
Otin huumorilla, ja repesin muistaakseni totaalisesti..Gallows, Espoo.

Mulle sä et ole koskaan tehny pahaa, ja minusta sä olit loppujen lopuksi aika fiksun olonen, vaikkakin ujo mies. En kerinny näkee sun sikailuja ku lähin kotiin ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Iso-D:n pileistä juuri kotiuduttu, heräsin neljän kieppeillä Espoosta.
Nuori ja lapseton? Rikas? Tarpeeksi pitkä? Synnyttäjän lantio? Äiti tulee ens viikonloppuna käymään, tuotko näytille?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Nussuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
isohaara kirjoitti:Iso-D:n pileistä juuri kotiuduttu, heräsin neljän kieppeillä Espoosta.
Nuori ja lapseton? Rikas? Tarpeeksi pitkä? Synnyttäjän lantio? Äiti tulee ens viikonloppuna käymään, tuotko näytille?
Joku tahtoo tätiksi vai? :D
Vastaa Viestiin